Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה במשאבה הידראולית, פיאט פנדה.


morberman
שימו לב! השרשור הזה בן 3758 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבוע טוב לכולם, נתקלתי בבעיה יום חמישי האחרון בנסיעה לטבריה.

הכל היה מצוין עד שהגעתי לפקק ואז נדלקה לי מנורה אדומה

והמחשב דרך כותב לי שהגיר לא זמין

עבר לניוטרל וסירב לעבור הילוך

כיביתי והנעתי כמה פעמים והסתדרה הבעיה זמנית

זה קרה לי שוב כמה פעמים בדרך

בחזור התפללתי שזה לא יקרה שוב

אבל כשהגעתי לעיר ועמדתי ברמזור שוב זה קרה

מפה לשם הגעתי למוסך המורשה היום בבוקר בנתניה

בדקו לי את השגיאות והגיעו לזה שהמשאבה ההידראולית לא נותנת מספיק לחץ או משהו כזה

נתנו לי הצעה של 6000 שקל למשאבה חדשה כולל עבודה

ו3500 שקל למשופצת גם כולל עבודה

ברחתי משם מהר

ואני רוצה לשמוע חוות דעת נוספת

דרך אגב קראתי מקודם על בעיה דומה שהמצבר לא נתן מספיק כוח או משהו כזה

אצלי המצבר תקין

דרך אגב האוטו שנת 2006 עם 70 אלף קילומטר

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האם יש לך סיבה לחשוד שאולי שמן הגיר התחמם , כתוצאה מעומס על הגיר , לדוגמא ,נסעת עם אוטו עמוס באיזור הררי.

ברגע ששמן גיר אוטומטי עובר את אזור 100 מעלות צלזיוס , הוא מפסיק לתפקד כשמן גיר, וצריך לתת לו להתקרר.

תבדוק אם לא חסר לך שמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יש לך סיבה לחשוד שאולי שמן הגיר התחמם , כתוצאה מעומס על הגיר , לדוגמא ,נסעת עם אוטו עמוס באיזור הררי.

ברגע ששמן גיר אוטומטי עובר את אזור 100 מעלות צלזיוס , הוא מפסיק לתפקד כשמן גיר, וצריך לתת לו להתקרר.

תבדוק אם לא חסר לך שמן.

 

 

4 אנשים באוטו לא גדולי מימדים כלכך

וזה היה בדרך לטבריה והתחיל כשעמדתי בפקק

יש לציין שהיום נסעתי רק בעיר גם אוטו עמוס ומלא והכל היה מצוין (אחרי הביקור במוסך)

בכל מקרה נתת לי כיוון כי לא מזמן נסעתי ממש רחוק אחרי טבריה אוטו מלא וזה לא קרה לי כי זה היה בלילה והיה קר

והנסיעה לטבריה בחמישי הייתה בצהריים, והיה רותח בחוץ.

אז מעולה לדעתי אני לא צריך להחליף כלום

תודה רבה ושבוע טוב ;]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה לתקן - הגיר ברכב הוא ידני. יש רובוט שמפעיל אותו ועובד על לחץ שמן.

זה לא אותו הדבר כמו בגיר אוטומאטי רגיל.

 

ההמלצה שלי היא לעקוב אחרי התקלה, ורק אם היא חוזרת אז לתקן אותה.

 

במוסך המרכזי ברמת החייל נתנו לי הצעת מחיר יותר נמוכה למשאבה חדשה (וגם למשופצת), ובמוסך התלתן אני מאמין שהעלות תהיה אפילו נמוכה יותר.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה לתקן - הגיר ברכב הוא ידני. יש רובוט שמפעיל אותו ועובד על לחץ שמן.

זה לא אותו הדבר כמו בגיר אוטומאטי רגיל.

 

ההמלצה שלי היא לעקוב אחרי התקלה, ורק אם היא חוזרת אז לתקן אותה.

 

במוסך המרכזי ברמת החייל נתנו לי הצעת מחיר יותר נמוכה למשאבה חדשה (וגם למשופצת), ובמוסך התלתן אני מאמין שהעלות תהיה אפילו נמוכה יותר.

 

כפי שהזכרתי..

שנסעתי בעומס זה היה ביום והיה חם מאוד בחוץ, נסיעה שהייתה יותר קשה יחסית, עליות וכאלה

עם אוטו מלא בלילה, הכל היה בסדר.

 

האוטו עבר 70 אלף קילומטר הסבירות שצריך להחליף היא ממש נמוכה

עברו כמה ימים מאז וזה לא חזר..

במוסך גם קבלתי הרגשה כזאת שמכריחים אותי להחליף..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הצעה עבורך.

 

לפני הוצאות גבוהות יש לבצע שני מהלכים.

 

דבר ראשון :

 

לפי הוראות התחזוקה של פיאט פנדה יש לבדוק כל 20,000 ק"מ את מפלס הנוזל ההידראולי של הרובוט. אתה כנהג לא יכול לבדוק

 

זאת בעצמך (אין מדיד או אפשרות אחרת). הפעולה מעט מסובכת ונעשית ע"י התחברות למחשב פיאט ("אקזמינר") ואורכת זמן מה.

 

יש להניח שבטיפולים שוטפים מכונאים רבים עיגלו פינות ולא ביצעו פרוצדורה זו בדיוק. ייתכן שחסר לך נוזל הידראולי לרובוט ומכאן

 

ההתחממות בתנאים קיצוניים.

 

גש למוסך פיאט רציני ובצע בדיקת מפלס לפי הוראות היצרן !

 

דבר שני : אין המלצת יצרן להחלפת הנוזל הזה ( TUTELA CAR CS SPEED SPECIAL OIL WITH ATF DEXRON III)

 

שנפחו 0.7 ליטר. מק"ט סמל"ת 15081616 . ׂ

 

מניסיון מהשטח - רצוי מאוד כל 4 שנים או 60,000 ק"מ להחליף את הנוזל הגיר הדואלוג'יק הזה - גם הוא מאבד מתכונותיו

 

עם הזמן והנסועה (בפרט בארצות חמות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הצעה עבורך.

 

לפני הוצאות גבוהות יש לבצע שני מהלכים.

 

דבר ראשון :

 

לפי הוראות התחזוקה של פיאט פנדה יש לבדוק כל 20,000 ק"מ את מפלס הנוזל ההידראולי של הרובוט. אתה כנהג לא יכול לבדוק

 

זאת בעצמך (אין מדיד או אפשרות אחרת). הפעולה מעט מסובכת ונעשית ע"י התחברות למחשב פיאט ("אקזמינר") ואורכת זמן מה.

 

יש להניח שבטיפולים שוטפים מכונאים רבים עיגלו פינות ולא ביצעו פרוצדורה זו בדיוק. ייתכן שחסר לך נוזל הידראולי לרובוט ומכאן

 

ההתחממות בתנאים קיצוניים.

 

גש למוסך פיאט רציני ובצע בדיקת מפלס לפי הוראות היצרן !

 

דבר שני : אין המלצת יצרן להחלפת הנוזל הזה ( TUTELA CAR CS SPEED SPECIAL OIL WITH ATF DEXRON III)

 

שנפחו 0.7 ליטר. מק"ט סמל"ת 15081616 . ׂ

 

מניסיון מהשטח - רצוי מאוד כל 4 שנים או 60,000 ק"מ להחליף את הנוזל הגיר הדואלוג'יק הזה - גם הוא מאבד מתכונותיו

 

עם הזמן והנסועה (בפרט בארצות חמות).

 

מעולה אעשה זאת, תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...
שלום לך יש לי כרגע בעיה כמו שהייתה לך אפשר לדעת איך פתרת את הבעיה?

 

הלכתי בזמנו למוסך פיאט בנתניה

עשו לי איזושהי בדיקת לחץ במשאבה ההידראולית והציעו לי לנסות או להחליף שמן ולבדוק או להחליף משאבה..

זה קרה לי רק כמה פעמים שנסעתי עם רכב מלא ביום חם מאוד

אם זה קורה לך לעתים קרובות יותר תנסה להחליף שמן הידראולי במוסך מורשה

או להתחיל לחפש משאבה משופצת למה זה יקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו התאמץ בעליות והתחמם בדרך לטבריה

מאז הוא היה אצלי חודשיים בערך ונמכר

הכל היה בסדר בזמן הזה

כנראה כמו שרשמו השמן גיר\הידראולי התחמם כי חסר או איבד מתכונותיו אחרי כמה שנים

לבדוק את זה במורשה לפי הוראות יצרן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש מכעיס אותי על מה הם בידיוק דורשים כ7000 שקל על מנוע של בקושי 1000 שקל!!!

ושיפוץ המנוע עולה בקושי 10 שקל של פחמים! והחוצפנים דורשים כמעט 1000$$$$!

 

הבעיה היא שהמוסכים המורשים לא ממש שמחים שאני אתקן לבד/יפרקו לי את המנוע או שאני אביא מהבית, כניראה הסכם שמן עם היבואן!

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר כזה, כל עוד הרכב נוסע ואפשר להסתדר פחות או יותר, הייתי קונה חלק משומש או חדש מEBAY אנגליה.

 

טירוף מערכות פשוט...7000 שקלים לחלק קטן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאן כל היחידה עולה כ2400 ש"ח כולל מישלוח + המכס בארץ.

http://www.shop4parts.co.uk/?name=store&op=details&ProdId=5804&sku=14656

 

אבל אני רואה שרק המשאבה(לגיר האלפא) עולה כ1400 ש"ח + מיסים- מה ההבדל?

http://www.shop4parts.co.uk/?name=store&op=details&ProdId=3319&sku=9321

 

בנוסף אם יגידו לך משהו על חיישן של GEAR POSITION ויזרקו לך מחיר של כ2000 ש"ח - (החיישן ממוקם בצד הצמוד לחומת האש- כאילו מול רגלי הנהג.) ישנם 3 חישנים כאלה ברובוט

http://www.ebay.co.uk/itm/New-TPS-FIAT-Cinquencento-Palio-Panda-Punto-Seicento-Siena-Strada-Uno-PF2C-00-/261078882515?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cc98398d3#ht_12227wt_907

 

 

בנוסף לפעמים יש מצב שהמיכל אגירה גמור ולא מחזיק לחץ

http://www.shop4parts.co.uk/?name=store&op=details&ProdId=5986&sku=15036

 

הגרנדה שלי בת 5 עם 48K ק"מ ואני יושב על קוצים, בטוח שבזמן הקרוב גם המשאבה שלי תיצטרך טיפול

http://www.alfadriver.com/forum/index.php/topic/1180-guide-replacing-selespeed-pump-motor-brushes/

 

בהצלחה וחזור לעדכן.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי זה יעזור גם לך:

 

 

אולי זה יעזור לך לאחר שתוסיף את הנוזל ותיבדוק שאין נזילות,

החשש שלי מהחלפת המשאבה היה בנוגע למילוי מחדש של השמן ללא כיסי אוויר- גרירה למוסך וכו'

 

כעת מצאתי את הוידאו שאישר את הפיתרו שחשבתי עליו- פירוק המנוע לבד ללא ראש המשאבה- בלי לגעת בנוזל הגיר.

LdDmbUFOVyc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

כן כן- בפיאט שלנו ישנו חלק מקורי של פרארי!!! :-) (אולי זה מסביר את המחיר של סמל"ת!)

 

ככה גם אני מיתכוון לפרק את המנוע, לתקן כמו במדריך ולהרכיב ולהרגיש חיוך של 7000 שקל!

http://www.alfadriver.com/forum/index.php/topic/1180-guide-replacing-selespeed-pump-motor-brushes/

המידה של הפחמים היא כ-8x6x25mm ואז פשוט לשייף למידה המדוייקת

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3758 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...