Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דילמה רצינית - אלטו או 107?


adamL
שימו לב! השרשור הזה בן 4724 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני ממש לקראת מכירת האופנוע שלי, ולקראת הזמנה של אחד הרכבים הנ"ל.

השאלה היא שאני עדיין לא סגור על עצמי, ואחרי מס' נסיעות מבחן על הרכבים עדיין לא החלטתי איזה רכב כדאי לי לרכוש גם מבחינת שוק, אמינות, ערך לכסף והנאה (יחסית).

אני די אוהב את ה-107 ואפשר לומר שאני די משוחד מכיוון שיש לי בת משפחה שמנהלת את אחד מסניפי לובינסקי, וממנה אני אוכל לקבל די הרבה הטבות כמו טיפולים בחינם, קודן מרימי שמשות ועוד.

מצד שני ל-107 נראה כי אין שוק, וכי האלטו חוגגת מבחינת זמינות בשוק וסחירות טובה.

בנוסף אנשים מטפטפים לי שהמכוניות הללו עם מנועי ה-1000 סמ"ק לא מחזיקות הרבה וכי אחרי 120000 ק"מ יש צורך באוברול או החלפת מנוע, האם יש משהו בדבריהם?

מעוניין לשמוע את דעותיכם.

 

נ.ב - הרכב שאני הולך לרכוש הוא בגירסה אוטומטית\רובוטית בלבד.

אין צורך בחתימה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום עברתי בתחנת דלק, ראיתי את ה107.

שאלתי את הנהג איך האוטו כי אני גם כן בדילמה על הסוזוקי או שאר רכבי המיני, הוא אמר לי שהרכב הקודם היה סוזוקי אלטו ועכשיו יש לו את ה107 וה107 הרבה יותר טובה,נוחה,גדולה,יותר חסכונית.

 

מדובר פה על הרכב האוטומטי.

 

אני גם כן לא יודע מה לקנות כל הזמן מישהו אומר אחרת.

 

אלטו,ספארק,107,C1,פיקנטו.

 

מקס...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקס:

 

עם אני זוכר נכון - ספארק מגיע בגירסא של ידני בלבד

פיקאנטו עולה ב10 אלף יותר לאוטומטי.

C1 ממה שקראתי לא מיובאת לארץ יותר (לצערנו הרב) ויש מספר מוגבל של מכוניות רובוטיות בשוק.

 

לכן נשאר 107 או אלטו

בחירה שלי- 107. :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון, עצות מ'חברים' עשויות פעמים רבות להתברר כלא נכונות ומטעות. משיטוט ארוך ומייגע בין פורומים בחו"ל לפחות בנוגע ל-107 אשר נמכרת היטב באירופה מספר שנים, אין שום זכר לבלאי מנוע מואץ, ואפילו מדובר ברכב שמפגין אמינות לא רעה בכלל גם אחרי עשרות אלפי קילומטרים. אני יכול להניח שסוזוקי / קיה / יונדאי עשו עבודה טובה גם הם בתכנון המנועים ואני בספק אם יש צורך להחליף גם ברכבים האלה את המנוע אחרי 120,000 ק"מ.

 

לאחר נסיעת מבחן על האלטו וה-107 (אוטומטית ורובוטית בהתאמה) לטעמי אין התלבטות בין האלטו לבין ה-107. ה-107 מנצחת בגדול, מבחינת העיצוב הפנימי והחיצוני ומבחינת זריזות המנוע, נוחות הנסיעה והמרחב הפנימי.

בוא נגדיר את זה ככה - האלטו הרגישה מאוד זולה בעוד שה-107 הצליחה להיות זולה עם הרבה חן.

 

נושא הסחירות הוא נושא שאני פחות מבין בו ופחות רלבנטי בעיני במכוניות בטווחי מחירים האלה, אבל אם זה שיקול מבחינתך, אני יודע שהאלטו אכן נמכרה בכמויות גדולות הרבה יותר.

 

רכב נוסף שאני מציע שתשקול הוא הקיה פיקנטו. חבר טוב מאוד שלי קנה אותה והוא מאוד מרוצה, ואין ספק שמדובר במיני שאתה הכי פחות מרגיש בה שחסכו עליך.

תריץ חיפוש קצר פה ותראה שרשורים עם מאות תגובות על הרכב, רובן חיוביות מאוד. נקודת החולשה העיקרית שעולה עד כה ממה שקראתי פה וממה שהחבר שלי אמר לי זה צריכת דלק גבוהה יחסית להצהרות היצרן וממוצעות מינוס לסגמנט.

 

אני רכשתי את ה-107 הרובוטית לפני מספר שבועות ואני מרוצה מאוד, התנהגות הכביש בעיר טובה, ובאופן מפתיע הרכב מצליח לנסוע טוב (ואפילו מהר) גם בכבישים בינעירוניים. מעבר לזה צריכת הדלק של הרכב נראית עד כה טובה מאוד ולא מתרחקת בהרבה מהצהרות היצרן.

הנקודות לרעתה של ה-107 הן הקמצנות באבזור ומערכת השמע המבישה. יש הטוענים כי הגיר הרובוטי גורם לנסיעה לא נוחה. לדעתי ולדעת נוספים שנסעו ברכב, פעולת הגיר מורגשת בהתחלה אך רחוקה שנות אור מלהוות מטרד כלשהו (ותורמת כאמור לצריכת הדלק המצויינת).

 

עצתי אליכם - נסיעת מבחן. חוות הדעת של אנשים פה הן מאוד אינדיבידואליות ובעיקר יסייעו לכם להבין מה אתם צריכים לחפש. הניסיון האישי מנצח את הכל, ויכול להיות שתראו שמה שממש מפריע לאנשים אחרים ממש לא מפריע לכם, או להיפך.

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי 107 רובוטית מהשכרה ליומיים.

 

בסה"כ מדובר ברכב מאוד נחמד, מרווח לנהיגה, גיר רובוטי בעל מצמד אחד שקל מאוד להסתגל אליו ולא מהווה מטרד גדול, הרכב זריז באופן מפתיע ומאוד נעים לנסיעה עירונית.

בתור אחד שסובל מאוד מחום בקיץ, המזגן שלו הוא בין הטובים שנתקלתי בהם.

 

מצד שני, המנוע שלו רועש וזה מורגש היטב בתא הנוסעים, הזכיר לי קצת נסיעה בקארטינג.

 

ממליץ בכל מקרה על נסיעת מבחן.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיקול היחיד בנוגע לסחירות הוא הגיר הרובוטי.

הגירים האלה באופן כללי לא אמינים במיוחד ועולת התיקון שלהם גבוה (על-פי מה שאני קורא בפורום)

כרוכש יד שניה של רכב מיני (זול) הייתי נמנע מרכב עם גיר רובוטי בגלל החשש שהגיר יסיים את חייו ויקצר את כיסי.

אני לא חושב שה-107 תסבול מבעיית סחירות. לדעתי נהפוך הוא. הקטנות של פזו תמיד היו מאוד מבוקשות בשוק המשומשות. שקול רק את הצורך שלך בגיר רובוטי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע שנסיעת המבחן מבחינתי לא שיקפה כלום ואפילו די הורידה לי מהרכב.

ה-107 בנסיעת המבחן הייתה די "שחוטה" למה אני מתכוון שחוטה? רכב שעבר 30000 ק"מ בכמעט שנה, זה לדעתי רכב די שחוט, ואין השקפה כיצד התנהג רכב חדש שלא עבר מיליון ידיים.

גם אני שמעתי מאנשים שהרכב כחדש הוא מעולה, ונוח.

אני אישית אין לי בעיה עם הגיר הרובוטי, ואם הוא חסכוני אז אני כמובן אבחר בו.

האם משהו שמע על בעיה מיוחדת בגיר הרובוטי של ה-107? בתור אחד שבעבר הרחוק שנהג בכמה וכמה מכוניות צרפתיות, תמיד נוכחתי לדעת שבתום תקופת ה-3 שנות אחריות מתחילות תקלות גיר למיניהן.

האם זה נכון ב-107? ידוע שהגיר הוא גיר של טויוטה האם זה נכון?

אין צורך בחתימה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע של טויוטה, ואפילו כתוב עליו את זה.

 

לא נהגתי אף פעם על האלטו או על ה107 הרובוטית (אני נוהג על C1 הידנית), אך אני יכול להגיד שהדגמים הללו לא מאתמול ולא מלפני שנה על הכבישים באירופה והם הוכיחו את האמינות שלהם.

 

ד"א רק להבהרה לא הובאה לארץ הC1 הרובוטית אלא רק הגרסא הידנית.

חלק מהאנשים לפני קניית ה107 שכרו את הרכב ליומיים ובדקו אותו בצורה יסודית, תחפש את השרשור ההוא.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע של טויוטה, ואפילו כתוב עליו את זה.

 

לא נהגתי אף פעם על האלטו או על ה107 הרובוטית (אני נוהג על C1 הידנית), אך אני יכול להגיד שהדגמים הללו לא מאתמול ולא מלפני שנה על הכבישים באירופה והם הוכיחו את האמינות שלהם.

 

ד"א רק להבהרה לא הובאה לארץ הC1 הרובוטית אלא רק הגרסא הידנית.

חלק מהאנשים לפני קניית ה107 שכרו את הרכב ליומיים ובדקו אותו בצורה יסודית, תחפש את השרשור ההוא.

 

 

תגובה: אני אישית מכיר מספר אנשים עם הגירסא הרובוטית (קנו את הרכב לפני שהגיעה).

גם עם תחפש משומשות תוכל למצוא אחת או שנתיים עם הגירסא הרובוטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע שנסיעת המבחן מבחינתי לא שיקפה כלום ואפילו די הורידה לי מהרכב.

ה-107 בנסיעת המבחן הייתה די "שחוטה" למה אני מתכוון שחוטה? רכב שעבר 30000 ק"מ בכמעט שנה, זה לדעתי רכב די שחוט, ואין השקפה כיצד התנהג רכב חדש שלא עבר מיליון ידיים.

גם אני שמעתי מאנשים שהרכב כחדש הוא מעולה, ונוח.

אני אישית אין לי בעיה עם הגיר הרובוטי, ואם הוא חסכוני אז אני כמובן אבחר בו.

האם משהו שמע על בעיה מיוחדת בגיר הרובוטי של ה-107? בתור אחד שבעבר הרחוק שנהג בכמה וכמה מכוניות צרפתיות, תמיד נוכחתי לדעת שבתום תקופת ה-3 שנות אחריות מתחילות תקלות גיר למיניהן.

האם זה נכון ב-107? ידוע שהגיר הוא גיר של טויוטה האם זה נכון?

 

עם יש לך ניסיון עם צרפתיות ואתה עדיין חושב על לקנות אחת חדשה, כנראה הניסיון שלך היה אפילו טוב מאוד לפי דעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובה: אני אישית מכיר מספר אנשים עם הגירסא הרובוטית (קנו את הרכב לפני שהגיעה).

גם עם תחפש משומשות תוכל למצוא אחת או שנתיים עם הגירסא הרובוטית.

 

ואני כבר חשבתי שכל C1 שאני רואה על הכביש היא בטוח ידנית :(

 

עכשיו אני חייב לבדוק יותר טוב בכל פעם.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם יש לך ניסיון עם צרפתיות ואתה עדיין חושב על לקנות אחת חדשה, כנראה הניסיון שלך היה אפילו טוב מאוד לפי דעתי.

 

היה ניסיון טוב איתן עד תום ה-3 שנות אחריות, הן היו מפנקות, מהירות ודי בטוחות, אך אחרי 3 שנות אחריות התחילו כל הבעיות.

ה-107 בכלל לא צרפתית רגילה, היא צרפתית עם גוף של יפנית, הכל יפני, ללא מכלולי חשמל (עתירי תקלות) כמו בשאר הצרפתיות.

ואפשר לומר שהצרפתיות של פעם אלו לא הצרפתיות של היום.

אין צורך בחתימה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום דבר צרפתי ב 107 חוץ מעיצוב הגריל הקדמי והסמל. מבינת אמינות, 107, C1 ואייגו ביחיד עם פיאט פנדה במקומות הראשונים באירופה כבר שנים.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4724 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...