Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירת התרשמות מאופל אסטרה 1.6 ליטר אוטומט


edan82
שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במהלך ביקורי בארץ שכרתי את הרכב שבכותרת ושהיתי במחיצתו כשבועיים במהלכם עברתי כ-2000 ק"מ (את הרכב קיבלתי עם פחות מ-3000 ק"מ על השעון).

 

מבחוץ:

 

הרכב נראה טוב, לא מוחצן מאוד אבל בהחלט נעים למראה, קוים זורמים עם פרופוציות טובות וג'אנטים 16' השלימו מראה חיצוני נקי.

 

מבפנים:

 

תא הנוסעים ברכב שהיה ברשותי היה בגווני שחור, עלול להיות קודר מדי לחלק מהרוכשים הפוטנציאלים אבל לטעמי היה נראה טוב, לוח שעונים ברור עם קונסולה מרכזית ששולטת על בקרת האקלים וכן על מערכת השמע ובקרות הבטיחות השונות.

בלילה הכל מקבל תאורה אדומה ואלגנטית שמשרה אוירה "יוקרתית" משהו בתא הנוסעים.

איכות החומרים די טובה ותא הנוסעים שקט בנסיעה מנהלתית והרכב מרגיש די מוצק.

 

נוחות:

 

הרכב היה מעט נוקשה אם כי ברמה נסבלת בהחלט ובסה"כ סיפק נוחות מספקת הודות למושבים נוחים ולא נוקשים מדי ויכולת שיכוך טובה, גם לאורך נסיעות יחסית ארוכות.

אם אשווה את זה למאזדה 3 חדשה שגם היתה ברשותי למשך יומיים אוכל בקלות לומר שהאסטרה היתה מצויידת במושבים טובים בהרבה מאלה של המאזדה והיתה נוחה ממנה גם בנסיעות קצרות.

 

ביצועים:

עוד לא החלטתי אם צריך לפרסם מודעת חיפוש ב"מדור לחיפוש קרובים" במטרה למצוא את המנוע שלה או שמה פשוט להאשים את היעדר הביצועים בגיר ה-ג-ר-ו-ע.

הרכב מרגיש כבד מאוד, אני באמת לא בטוח שזה רק אשמת המנוע, ברכב יש גיר אוטומטי בעל 6 הילוכים שפשוט מסרס את המנוע בצורה ברוטלית והורס את כל חווית הנהיגה.

זה מתחיל בכך שהוא נותן תחושה "רובוטית" עם כל התחלת נסיעה שמתחילה בשחרור דוושת הבלם ובעקבותיה מגיעה מעין "קפיצה" כאילו מישהו שחרר קלאץ' מהר מדי, זה ממשיך בהעברות הילוכים סופר איטיות וסופר לא חלקות שפשוט מעצבנות וגורמות לך להעביר את התיבה למצב +- שזה תפעול ידני על ידי הזזת בורר ההילוכים מעלה ומטה, אבל גם מכאן לא מגיעה הישועה כי ההעברות ההילוכים א-י-ט-י-ו-ת.

עד כמה איטיות ?

נניח שאתם כרגע עומדים בהילוך ראשון ונותנים פול גז, כשהסל"ד מגיע ל-5 אלף אתם מעבירים הילוך (במצב ידני), אתם תראו את המנתק עוד לפני שההילוך יעבור (במנתק באיזור ב-7 אלף עד כמה שאני זוכר).

ואז אתם מתעצבנים פעם שנייה וחוזרים לתפעול אוטומטי מתוך הבנה שזה הרע במיעוטו.

עכשיו יכול להיות שאפשר לתרץ את זה בכך ש"המנוע עוד לא נפתח" וכו', אבל זה סתם תירוץ, אותה מאזדה 3 חדשה (עם כ-10k קילומטרים) הרגישה יותר זריזה, ואני אפילו לא מדבר על הסיוויק 2008 של אבא שלי (שגם איתה ביליתי יום) שהיתה ה-ר-ב-ה יותר זריזה משתיהן גם יחד.

תוסיפו למשוואה הגה (חשמלי?) חסר משקל ותחושה ותבינו שמבחינת ביצועים זה לא הרכב בשבילכם.

 

איבזור:

דווקא בזה הופתעתי לטובה, הרכב (השכור, כן?) היה מאובזר בכל החישמולים המקובלים+כל אביזרי הבטיחות הסטנדרטים כיום (כולל שלל כריות האויר הצידיות ווילונות וכו') ובנוסף היתה ברכב בקרת אקלים נפרדת לנהג ולנוסע, בקרת שיוט ואפילו כוס תרמוס מובנית.

כן היו חסרים מקומות איחסון, אמנם כאלה היו קיימים בדלתות אבל הם מאוד מאוד קטנים.

 

סיכום:

 

כחבילה "יעילה" שתשנע אותך מנקודה א' ל-ב' בנוחות ותחושה מסויימת של איכות זו יכולה להיות בחירה לא רעה כל עוד אין לך ציפיות להנעה מנהיגה.

אם כן יש לך צפיות להנעה מנהיגה הייתי הולך על המאזדה 3 שאומנם פחות איכותית אבל עם הגה הרבה יותר "ספורטיבי" מבחינת משקל ותחושה ותיבת הילוכים טובה יותר.

 

נ.ב

 

שוב אודה לנציגנו בקו המשווה שעזר לי לקבל את הרכב במחיר לא רע בכלל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבל LIKE!

 

נהנתי לקרוא.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי לקרוא את הסיקור שלך.

העניין עם הגיר באסטרה מזכיר לי מאוד את הגיר בשברולט קרוז 2010, כשאתה לוחץ על הגז האוטו פשוט קופץ בחוזקה קדימה,

וזה לא בשביל להאיץ מהר יותר. זה פשוט סיוט והבנתי שהבעיה היא בשילוב גיר- מנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם נשמעו קרקושים למיניהם מפנים הרכב ?

מאד מעצבן אותי כל הפלסטיק המרעיש באסטרה הקודמת, מצד שני אי אפשר להאשים את הרכב אחרי 5 שנות נסיעה ברחובות חיפה.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי לקרוא את הסיקור שלך.

העניין עם הגיר באסטרה מזכיר לי מאוד את הגיר בשברולט קרוז 2010, כשאתה לוחץ על הגז האוטו פשוט קופץ בחוזקה קדימה,

וזה לא בשביל להאיץ מהר יותר. זה פשוט סיוט והבנתי שהבעיה היא בשילוב גיר- מנוע.

 

למשפחה שלי יש את הקרוז שנת 09 מהמשלוחים הראשונים ושם באמת בפעם הראשונה שנהגתי עליו הגיר היה פשוט חובט, ומושך הילוכים עד לכיוון ה-6,000 טורים אבל זה נפתר אחרי 3 עידכוני גרסה לגיר ואני יכול להגיד שהיום המצב שופר מאוד! לעומת מה שהיה עם הרכב בהתחלה.

לגבי מה שתיארת זה לא שהרכב קופץ בחוזקה הוא פשוט, אם אתה מדביק את הדוושה לרצפה הרכב מושך את ההילוך עד ל5-4 אלף טורים ומעביר את ההילוך ככה בהמשך עד שאתה מגיע למהירות שיוט ושם כבר לא חסר לו כוח. אגב היום הדבר הזה פשוט נפתר, לא האמנתי עד שלא נהגתי אין יותר את המשיכות היחוכים אין חבטות פשוט עבדו ותיקנו את מה שהיה צריך להיות מההתחלה.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש את הקרוז מהמשלוח השני שהגיע לארץ (במשלוח הראשון לא הגיע צבע שחור לפי הבנתי, לכן חיכינו שלושה חודשים למשלוח הבא). הרכב באמת מושך טורים עד לכיוון ה 5-6 טורים גם בלי לרצות זאת, אבל לא על זה דיברתי.

 

אני אתאר לך מצב שקורה יום יום עם הקרוז.

הרמזור מתחלף לירוק, לוחץ חלש מאוד על הגז (לא עובר את ה 2500 סל"ד) האוטו מחכה שניה או שתיים ואז פשוט קופץ, הוא לא מגיב ישר אל הגז. למדתי לחיות עם זה ולמתן את זה קצת.

 

אבל כשאחותי נוהגת על הרכב.. :loco:

 

עדכון גרסא אתה אומר? הרכב לא עבר שום עדכון מאז יום היוולדו :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב אודה לנציגנו בקו המשווה שעזר לי לקבל את הרכב במחיר לא רע בכלל.

 

בכיף :lol:

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להגיד שהרכב מומלץ לבוגרי פוקוס? :-)

 

אגב, איך היתה חווית השכרה הפעם? :wink:

 

חווית ההשכרה היתה מאוד חיובית מהסיבה שמעבר למחיר הטוב שקיבלתי הודות לאבי (ועוד 10% הנחה נוספת שקיבלתי בדיעבד כשגיליתי שיש לי סוג של "פרוטקציה") אותה פרוטקציה גם דאגה שיהיה לי נציג שירות בכיר שמרחק שיחת טלפון לנייד שלו.

 

לא נהגתי על הפוקוס האחרונה כך שלא יודע לגבי ההשוואה בינהם.

 

האם נשמעו קרקושים למיניהם מפנים הרכב ?

מאד מעצבן אותי כל הפלסטיק המרעיש באסטרה הקודמת, מצד שני אי אפשר להאשים את הרכב אחרי 5 שנות נסיעה ברחובות חיפה.

 

ככתוב, הרכב הרגיש מאוד מוצק ובנוי היטב עם בידוד רעשים טוב, אבל שוב אזכיר שהרכב היה עם פחות מ-3k קילומטר, אבל הרגיש טוב יותר מהמאזדה 3 החדשה,כמה זה יחזיק לאורך זמן ?

 

שאלה טובה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...