Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2001 צבע בורדו לא מניע


AsaGoren
שימו לב! השרשור הזה בן 4800 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

הרכב של אחי החליט הבוקר שהוא לא מניע, עושה סיבובים אבל לא נתפס

בכל מקרה ניסנו לנתק מצבר ולא עזר ,לבדוק קודי תקלות עם מחשב ואין קודי תקלה

 

הקטע המוזר הוא שהנעילה מרכזית מהשלט לא עבדה בבוקר פתאום ביחד עם בעיית ההתנעה ואחרי שניתקנו והחזרנו מצבר היא חזרה לפעול אך עדיין לא מתניע.

 

עוד דבר חריג הוא שהנורה שנדלקת אחרי כמה דקות שהרכב כבוי ומהבהבת (נראה לי משהו שקשור לניתוק המנוע בחוסר פעילות)

לא דולקת עכשיו בכלל בשום מצבן

 

הקודנית נראת תקינה ומעבירה את הקוד הכל רגיל, (מדובר בקודנית של מולטילוק)

 

כמו שאומרים תהנה מהמגאן כל עוד שאתה נהנה..

 

מה עוד אפשר לנסות לפני גרר ומוסכים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצל אחי במגאן קרתה אותה תופעה.

מסתבר שמי גשמים שחדרו דרך בסיס האנטנה הגיעו למחשב ועשו שם קורוזיה.

נזק של 2000 שקל...

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך שראיתי שכתבת בורדו ידעתי שיש בעיה. מן המפורסמות הוא שלמגאן הבורדו יש הרבה יותר תקלות ממגאן שצבועה באחד מהצבעים האחרים. :wink:

 

נתקלתי במהלך ביקורי במוסכים ברכבים עם תקלה דומה מאוד למה שתיארת. להפתעתי, בכל הפעמים המכונאי איתר פיוז שרוף ולאחר החלפתו נפתרה הבעיה. אם לא עשית זאת, מומלץ לבדוק היטב את הפיוזים ברכב, רצוי עם מנורת ביקורת או אמצעי מכני אחר {לא רק בדיקה בעין}

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך שראיתי שכתבת בורדו ידעתי שיש בעיה. מן המפורסמות הוא שלמגאן הבורדו יש הרבה יותר תקלות ממגאן שצבועה באחד מהצבעים האחרים. :wink:

 

נתקלתי במהלך ביקורי במוסכים ברכבים עם תקלה דומה מאוד למה שתיארת. להפתעתי, בכל הפעמים המכונאי איתר פיוז שרוף ולאחר החלפתו נפתרה הבעיה. אם לא עשית זאת, מומלץ לבדוק היטב את הפיוזים ברכב, רצוי עם מנורת ביקורת או אמצעי מכני אחר {לא רק בדיקה בעין}

 

אני רוצה לבדוק איך בערך אני מכין את הנורת בקרה הזאת?(אני יודע איך זה נראה פשוט איזה מנורה צריך ולאן הולך כל חוט)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוט מתח אחד שמספק מתח לנורה מחברים לחיבור "תנין" שתופסים לחלק מתכתי בגוף הרכב, כך מתקבל חיבור המינוס (-).

חוט מתח שני מסתיים במגע מתכתי דק שאיתו נוגעים בשני צידי גוף הפיוז (דרך הפתח המיועד לכך בחלק העליון של הפלסטיק שמשמש כגוף הפיוז). הנורה אמורה לדלוק בבדיקת כל פיוז בשני חלוניות בדיקת הפיוז.

 

אם בבדיקה בחלונית אחת הנורה נדלקת ובחלונית השניה לא, זה מעיד על נתק (פיוז שרוף)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שהקודנית מכניסה את הקוד בצורה יפה זה נחמד אבל לא מחייב שהיא תקינה למרות הכל. תקשיב בפתיחת הסוויצ' אם משאבת הדלק ניכנסת לפעולה לפני ההנעה.

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שהקודנית מכניסה את הקוד בצורה יפה זה נחמד אבל לא מחייב שהיא תקינה למרות הכל. תקשיב בפתיחת הסוויצ' אם משאבת הדלק ניכנסת לפעולה לפני ההנעה.

איך זה נשמע? אף פעם לא שמתי לב לצליל מסויים.

אתה מתכוון לאחר סיבוב הסוויץ לפני הנעה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

 

הרכב נגרר למוסך מורשה רנו בנשר

 

נאמר כי ה"סט הנעה" לא תקין ונשרף כליל, האיבחון:

"חיברנו סט הנעה אחר של בדיקות -למערכת, ומיד הכל חזר לעבוד ומערכת האימובילייזר המקורית של הרכב חזרה לתפקד"

מה זה סט הנעה? "אחד מהרכיבים של המנוע"

 

מה זה סט הנעה אין לי מושג אבל על חלק מפירוק מדובר כולל עבודה ומעמ 2100 ש"ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצל אחי במגאן קרתה אותה תופעה.

מסתבר שמי גשמים שחדרו דרך בסיס האנטנה הגיעו למחשב ועשו שם קורוזיה.

נזק של 2000 שקל...

 

עדכון:

 

הרכב נגרר למוסך מורשה רנו בנשר

 

נאמר כי ה"סט הנעה" לא תקין ונשרף כליל, האיבחון:

"חיברנו סט הנעה אחר של בדיקות -למערכת, ומיד הכל חזר לעבוד ומערכת האימובילייזר המקורית של הרכב חזרה לתפקד"

מה זה סט הנעה? "אחד מהרכיבים של המנוע"

 

מה זה סט הנעה אין לי מושג אבל על חלק מפירוק מדובר כולל עבודה ומעמ 2100 ש"ח

 

הוא אשר אמרתי...

תבדוק גם את האטימה של הגומיה של האנטנה.

עכשיו כשאני חושב על זה, ברגע שאשתי חוזרת עם המגאן שלנו, זה הדבר הראשון שאני בודק.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא אשר אמרתי...

תבדוק גם את האטימה של הגומיה של האנטנה.

עכשיו כשאני חושב על זה, ברגע שאשתי חוזרת עם המגאן שלנו, זה הדבר הראשון שאני בודק.

 

אכן זהו החלק הסורר אבל

עוד לא שמעתי את המושג הזה שניקרא "סט הנעה".

מישהו יכול להסביר בבקשה?

בגלל עניין זה שגם אני לא שמעתי כזאת שטות מעולם הלכתי בעצמי למוסך לרדת לעומק הענין

לקחתי את המחשב הנ"ל ופתחתי אותו ולא היו סימני קורוזיה מבפנים או מבחוץ! הם טוענים שהוא פשוט שבק חיים סתם ככה.

 

בדובר ברכיב שאליו מתחברות 4 צמות חוטים בגדלים שונים והוא נמצא מתחת להגה.

 

הם קוראים לזה "סט" בגלל שזה מחשב ומפתח מקודדים יחד ולכן כשמחליפים אז מחליפים כ-"סט".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4800 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...