Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אני צריך המלצה למורה נהיגה בתל אביב לחברה שלי - מישהו טוב וסובלני שלא ימרח אותה ויוכל להעביר אותה בהקדם..

איזור תל אביב

 

תודה רבה

ציורים לבית - של האומנית הברזילאית

פורסם

אדי מנצור, בית ספר איחוד

לגבי "להעביר אותה בהקדם" זה תלוי גם בה, אבל לדעתי הוא מורה טוב.

היה שכן שלי בזמנו- כל הרחוב למד אצלו וכולם עברו טסט ראשון.

יש לו בת בגילי, ולפעמים היה יוצא לנו לנהוג ביחד. כשהיא הייתה מסיימת ויוצאת הוא היה צועק עליה- "תגידי לאמא שלך שתשלח אותך בשיעור הבא עם הכסף..." :lol:

הנה, מצאתי גם המלצה בפורום

טלפון- 052-2505114

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
אהלן, אני צריך המלצה למורה נהיגה בתל אביב לחברה שלי - מישהו טוב וסובלני שלא ימרח אותה ויוכל להעביר אותה בהקדם..

איזור תל אביב

 

תודה רבה

 

מורה נהיגה מהדור הקודם - סובלני - משקיע ומלמד מצוין גם על אוטומט גם על גיר רגיל

אני מאוד אהבתי אותו!!מומלץ בחום- 05225004440

תגיד לו שרפאל (עו"ד מרמת גן) המליץ עליו....

פורסם
מורה נהיגה מהדור הקודם - סובלני - משקיע ומלמד מצוין גם על אוטומט גם על גיר רגיל

אני מאוד אהבתי אותו!!מומלץ בחום- 0522500440

תגיד לו שרפאל (עו"ד מרמת גן) המליץ עליו....

 

מקודם טעיתי במס' טלפון... הטלפון הנכון הוא - 0522500440

פורסם

באמת שעם יד על הלב אני אומר לך את זה, עברתי גם טסט ראשון אחרי 35 שיעורים.

בית הספר נקרא "מבט לנגבה" בניהול ג'ורג' יעקב, תגיד שאליהו שלח אותך.

0522586719

בנאדם נעים עדין ונחמד שנותן יחס אישי ואכפתי לכל תלמיד ותלמיד.

איחולי הצלחה לחברתך!

רגיל-סקודה אוקטביה דיזל

אוטומט-מזדה לנטיס

התענוג שמוביל אותך

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
יוחנן מטלון - מומלץ בחום!

מלמד לנהוג, לא מלמד לרק איך לעבור טסט.

052-2503304

 

:mm_yeah:

בהחלט חשוב . חפש מורה לנהיגה ולא מורה לעבור טסט

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

נראה לי שמאז שנפתח השרשור כבר נגמר לו הנהג חדש :lol:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

איזה שטויות אנשים כותבים פה ה' ישמור

עלאק מורה "שילמד לנהוג ולא רק לטסט", אתם עושים צחוק?

עם כמה שאני רוצה שכל המורים יהיו כאלה, בשיעורי נהיגה אף אחד אבל אף אחד לא צריך ללמד איך לנהוג, אלא איך לעבור טסט! כל השאר הנהג עצמו ילמד במלווה ועל הכביש.

כנראה שכולכם פה זקנים ולא יודעים איך הטסטרים מתפקדים בימים האלה.

היום חשוב לדעת לעבור טסט, אף בן נוער לא ינחם את עצמו ב"יאוו, נכשלתי טסט רביעי כי למדתי לנהוג ולא למדתי לעבור טסט".

 

לפני שאתם קופצים עלי, תנסו להבין למה התכוונתי, תעשו טובה.

Honda Civic 93' Manual Transmission

פורסם

יעקב טרופ - טסט ראשון אחרי 28 שיעורים, הרוב אצלו עוברים ראשון + הוא ותיק ויש לו קשרים טובים עם הטסטרים אז בכלל :

יעקב - 0505214660

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לכל המחפשים ללמוד נהיגה בתל אביב והסביבה,

אני למדתי אצל המורה הכי טוב בגוש דן! קוראים לו אלכס מרקוביץ ובזכותו יש לי רשיון נהיגה היום!

אני הייתי תלמיד קצת בעייתי (הפרעת קשב וריכוז) ואלכס עזר לי עם טונה של סבלנות להתגבר על הבעיה ולעבור בהצלחה! אלכס הוא סופר מקצועי, סבלני, נעים, מצחיק וציני, חכם וגם נהנתי מאוד ללמוד על מאזדה !

ממליץ בחום! אלכס מרקוביץ 052-2743320

יאיר8)

×
×
  • תוכן חדש...