Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 107. בטיחות וחוות דעת כלליות.


בן ה
שימו לב! השרשור הזה בן 4809 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צהריים טובים.

 

אחותי החליטה לרכוש רכב, היא ננעלה דיי על הפג'ו 107.

 

אז ככה, ראיתי שכתוב שהתצרוכת דלק עומדת על 1:16.5 ממוצע, נתון אמיתי או תכלס תנאי מעבדה?

על איזה שלדה מבוסס הרכב?

אמינות פה לא רלוונטית משום שזה רכב חדש.

לרכב יש 6 כריות אויר ו4 כוכבים במבחני הריסוק, איך הבטיחות לעומת המתחרים?

 

הרכב אמור לשמש לנסיעות בין עמק חפר-אונ' בר אילן וחזרה רוב הזמן.

 

איך הרכב בכללי לעומת המתחרות? ספארק/I10?

 

כל דבר נוסף לגבי הרכב יתקבל בברכה.

 

 

בתודה, בן.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני, כשהלכתי לראות את האוטו לפני כמעט שנה,

 

האבזור באוטו מאוד ספרטני. האוטו מאוד קטן מימדים (מתאים לעיר עם בעיות חניה).

 

לא ביצעתי נסיעת מבחן. העדפתי לרכוש סקודה פאביה, שאומנם עלתה הרבה יותר מהפג'ו, אבל מרגישה הרבה יותר אוטו, מה גם שיבואן סקודה יכול אולי להציע תנאי תשלום נוחים מאוד, ומבחינה בטיחותית נראה לי הרבה יותר יעילה (שלא נצטרך).

 

בזמנו, נציגות פג'ו יכלו לתת משהו כמו 30,000 שקלים, ב30 תשלומים, כשאתה צריך להגדיר בכרטיס האשראי שלך הגדלת מסגרת.

 

נ.ב הפלטפורמה המשמשת ב107 משותפת לטויוטה אייגו ולC1.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדובר בדגם האוטומטי כדאי שתדעו שמדובר בגיר רובוטי ומומלץ לבצע נסיעת מבחן מקיפה ברכב שתכלול גם זינוק בעליה או ניסיון לחניה בעליה/ירידה.

אם מדובר בגיר הידני אז הרכב נראה כעיסקה טובה למדי, הוא מוצע בהנחות לחברי מועדונים כאלה ואחרים, שווה לבדוק אם מעט לחץ יקנה גם לכם את אותן הנחות.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לדעתי ה107 מכונית טובה מאד. האבזור דל ביותר והחלונות האחוריים כמו בברלינגו, אבל ביחס למחיר היא משתלמת.

קל מאד להתרגל לגיר הרובוטי, לא מרגישים "מכות" בהעברות, המנוע מרגיש 1300 (ההשוואה מסוזוקי איגניס) ולא 1000, ומשייט ב100 שמ"ש על 2.5K סל"ד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה תהיה הצריכה של הרובוטי,

אני כרגע עושה 1-17.5 בעיר, עם גיר ידני (ב- C1 שזה אותו רכב) וממה שקראתי זה עוד אמור להשתפר אחרי כמה אלפי ק"מ.

 

מבחינת אמינות אתה יכול לגלוש באתרים ופורומים אירופאים ולבדוק שם, הרכב כבר משנת 2005

משהו כזה בכבישי אירופה,

השלדה והמנוע של טויוטה (כמו טויוטה אייגו).

 

תמיד כדאי לעשות נסיעת מבחן.

 

 

so far so good so what

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבצע נסיעת מבחן בספארק,הרכב הכי מוצלח בסגמנט.

 

גם הרכב הכי מכוער בסגמנט וזה קשה כי כולם מכוערים ברמה כזו או אחרת.

מי השיכור שעיצב את הפנסים הקדמיים? מי נתן את ההוראה לשים את הפסים על הגג ?

:)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן, גש איתה ובצעו נסיעות מבחן ב-107, ספארק ו-I10.

יש לי ההרגשה שמהר מאוד היא תרד מה-107 ותעדיף ספארק / I10, הן הרבה יותר "אוטו" מה-107, בכל דבר.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4809 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...