Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משומשת: מזדה 3 או גולף?


Guest car4fun
שימו לב! השרשור הזה בן 4821 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין ספק שאחרי זפזופים בלתי פוסקים ביד 2 ואתרים אחרים בסכום סביב ה 75K הגעתי לרכב שעונה לדרישות שלי לפחות ממבט ראשון, ופה הבעיה.. שממבט לא ניתן לדעת יותר מידי. הרכב ניראה יפה לטעמי, מרווח, צעיר ובעל איבזור סביר.. ( לא מתייחס ללמיטד-יקר)

לפני שאני ינעל על הרכב הייתי מעוניין לשמוע חוות דעת מבעלי רכב כזה כאן בשירשור.

 

לצערי נסיעת מבחן לא תענה לי על השאלות לכן אצטרך את עזרתכם באופן נחרץ. (ובבקשה לא להרעיף מחמאות רק כי אתם בעלי רכב כזה..) אשמח לשמוע ביקורות חיוב או לשלילה העיקר לאסוף קצת מידע על הרכב.

 

האם יהרכב שומר על מחירון, האם הרכב אמין ללא תקלות ומחלות שונות גיר מנוע חשמל (כמה זמן הוא ברשותכם), צריכת דלק, האם חסכוני מבחינת טיפולים חלקים וכו' האם רכישתו משתלמת.. ואם כבר הגבתם אז הביעו דעתכם לגבי הכוח הזמין שלו ובאיזה נפח מדובר. כל פרט יחכים אותי לפני רכישה של כזה במיוחד מבעלי נסיון. תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגעתי.

יש לי לנסר 2009 1500 בתצורת הליסינג שנקנתה על ידי באופן פרטי מהיבואן.

הרכב נקנה אחרי בדיקות השוואתיות עם כמה רכבים דומים.

בעיקר היה חשוב לי בטיחות (יש לה 7 כריות לעומת 6 בדגמים מקבילים), נוחות בהובלת הנכדים (עיגוני איזופיקס ואפשרות ביטול כרית אויר קדמית בקלות), סף רצפה גבוה, תא מטען מרווח.

עשיתי איתה כבר קרוב לארבעים אלף ק"מ והכל טוב. צריכת הדלק היא בעיר עם עומס תנועה, כ 10 ק"מ לליטר, בנסיעה של 75% דרך בינעירונית ו 25% עומס (זה מה שקורה כל בוקר בעצם) 14 ק"מ לליטר, נסיעה בינעירונית חסכונית, כ 15 ק"מ לליטר.

הרכב נח לנהיגה, לוח המחוונים והשעונים ברור ופשוט, בלי הרבה קישקושים ומסכים.

המגרעת היחידה היא שהרכב מאבד נשימה בהאצות ביניים אבל הקיקדאון בסדר. יש לו גיר אוטומטי מהסוג הישן.

בנתיים שום תקלות.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה דגם אתה מתעניין עם המנוע 1800 או ה 1500??

הרגיל או הלימיטייד

 

 

לי היה את הלימטייד הרכב שותה דלק הנתונים של היצרן רחוקים ממה שזה בפועל

מבחינת נסיעה היא סבבה האיבזור נחמד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את הרכב רק מנסיעה מאחור - זוועה אמיתית, כל במפר ישירות לגב הנוסע מאחור כאילו אין בולמים כלל, ואני מדבר על רכב חדש לחלוטין.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שאתה מדבר על 1.6 הרגיל... (לא 1.5 "הצורה החדשה")

רכב אמין וטוב! זהו!

חמי החזיק אותו שנתיים (2008-2010), לא עשה בעיות (מה כבר יכול לעשות...), והחליף אותו לדגם החדש ספורטבאק 1.8 שחוץ מיופי חיצוני, לא יותר טוב מהישן... (עם ה-144 כ"ס שיש לו...).

ברם כמו שכבר כתבו כאן - לא מרגש במיוחד. אם אתה מחפש פתיחות או נוחות מיוחדת - לא זה הרכב.

לדעתי, השקעה כדאית מאוד, אמין, זול לקניה ולתחזוקה.

שוה את הכסף שאתה משקיע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב "צעיר" מדי מכדי לפתח הסטוריה מהימנה של תקלות / תחזוקה / שמירה על מחירון.

מהניסיון שלנו עם מכוניות אלה - מדובר ברכב אמין, מודרני, מרווח יחסית, ובעל צריכת דלק סבירה. הוא עם מנוע 1500, אך הדבר אינו פוגע בביצועי המנוע. עלויות התחזוקה שלו אופייניות לרכב יפאני (זולות יחסית). בכל מקרה מומלץ לקחת אותו לנסיעת מבחן, שכן לכל אחד מאיתנו יש ציפיות שונות מהרכב.

 

בהצלחה,

גיל מאוויס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובות לשני מגיבים כאן:

 

ג'ורג' שאל על איזה דגם מדובר? קרא בבקשה את ההודעה של פותח השירשור. הוא כותב בפירוש , רגיל ולא לימיטד.

לגבי התגובה של מיכאל כרמי:מצטער, אבל התרשמותי הפוכה ובדקתי היטב כי יש לי "כסא נכדה" ו"בוסטר נכד" מאחור.

הבמפרים מטבעם נועדו לעבור אותם לאט וכנראה זה שנהג ברכב שהיית בו היה מטלטל את היושבים מאחור גם בסיטרואן...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שינוי פאזה! אני מתנצל מראש בפני המגיבים שטרחו להביע את דעתם לגבי הלאנסר.

אחרי שבדקתי כמה רכבים (לאנסרים) ולא אהבתי את הממצאים . לא שמורים בעיקר.

הזמן עשה את שלו ואני "התקררתי". התייעצתי עם אישתי והחלטנו לחסוך חלק מהמזומנים של הרכב המיועד לטובת דברים אחרים. אז הורדנו את סכום ההשקעה ברכב, אבל עדיין להנות מרכב שנוסע טוב , כייפי , מפנק (עד כמה שאפשר..) וכמובן בעל מראה צעיר לזוג צעירים רעננים כמונו. וכמו צעירים רבים אחרים.

 

אתם הולכים לקבל פה טוויסט של הלייף!

 

ואנחנו מתעניינים על גולף 2004 2,0 ג'נריישן או מאזדה 3 1.6 2005-6 השנה תלויה ב: ק"מ,ליסינג/השכרה/פרטי/ יד .

אהבתי מאוד את המאזדה. הסביבת נהג שלה נעים למראה צעיר ומודרני.. המינוס: בסכום החדש שהקצבנו נקבל טאסות, ק"מ גבוה,הרכב קיים בערימות שאני מתאר לעצמי שיהיה קשה למכור אותו בעתיד..

 

את הגולף אהבתי במראה החיצוני הסאן רוף והמגנזיום תורמים לא מעט למראה.. מבפנים הוא נעים אך הרגיש לי מעט צפוף.. אני 1.84 אבל אולי זה כי לא לקחתי את הכיסא אחורה מספיק.. לא רציתי להשתלט לו על הרכב.

סביבת הנהג פחות מרשימה מהמאזדה אך עדיין בסדר . בקרת אקלים פשוטה. האוטו נוסע כמו שצריך אין ספק שמבחינת נהיגה הוא מעולה ונוסע כמ רכב חדש. שקט ולא חסר כוח זמין.

 

בקיצור אין לי בעיה עם שני הרכבים תאכלס לקנייה.. כל עוד הם בתחום ה 55-57,000 ש"ח בלחץץ.

 

אבל, הייתי רוצה לדעת שלא תהיה לי בעיה איתם בעתיד.. המון שאלות ולא ידעים מאיפה להתחיל.

ליסינג? פרטי? רכב גולף? או רכב מאזדה?

 

בבקשה שמישהו יעזור לנו לצאת מהסיוט הנורא הזה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ד"א אם אפשר לבקש מהאחראים על האתר לערוך את הכותרת. ל- "חוות דעת מאזדה 3 מול גולף 2004"

 

חבל פשוט להטעות את הגולשים בכותרת הלא רלוונטית כבר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במזדה בידוד רעש יוצתר גרוע, מנוע 1.6 חלש ודורש הרבה קיקים כדי לנסוע בקצב (וגם הרבה דלק).

שני הרכבים לא ממש נוחים וזה מורגש כבר אחרי שעה נסיעה.

לוח שעונים חדש במזדה נראה שונה מאשר בגולף (שמרני) איך למשל ריפוד דלתות זול ולא איכותי.

נהגתי חודש על מזדה 3 מליסינג ואני אישית לא הייתי קונה רכב לעצמי. אבל ללא ספק זהו רכב שעושה את העבודה ביעילות ואמינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתאר לעצמי שמדובר על הדגם הקודם של הגולף (הגולף 5 שווקה ממש בסוף 2004 ביחידות בודדות).

לדעתי במקרה הזה המאזדה עדיפה. היא מודרנית וחדישה יותר וכשמשווים ראש בראש את ה-1.6 שלה ל-1.6 של הגולף היא זריזה ונעימה יותר מבחינת ביצועים. תא הנוסעים שלה מרווח יותר והאיבזור בדגמי הקומפורט לא רע.

אני ממליץ לרכוש רכב משנת 2004 (שווקו קומפורט וספיריט בלבד -רק ללקוחות פרטייים) שטופל בצורה טובה ולא עבר תאונות, רכב כזה לא יהיה בעייתי למכירה כשתרצה למכור. אם תקנה רכב עם ליסינג בעברו זה כבר סיפור אחר.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4821 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...