Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נניח ואני עושה ביטוח שמכסה השכרת רכב, מישהו יודע אם אפשר לעשות ואם לא למה?

 

האם יש מגבלות נוספות? ואם אין אז למה אנשים לא עושים את זה?

פורסם

לא מכיר את העניין רישוי חברות ההשכרה (אם קיים) אבל אתה מדבר פה על עסק לכל דבר

מה שמצריך פתיחת תיק במע"מ, ניהול ספרים, הנהלת חשבונות וכל הכרוך בניהול עסק מול הרשויות.

פורסם

תוכל לקרוא על התנאים להשכרת רכב בפרק ו' לצו הפיקוח על מצרכים ושירותים (הסעת סיור, הסעה מיוחדת והשכרת רכב), התשמ"ה - 1985.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה.

 

לא יעסוק אדם ולא יפעיל שירות של השכרת רכב אלא אם כן נתן לו המפקח רשיון לכך; ואלה התנאים למתן הרשיון: 1) ניתן לו רשיון למשרד להסעות לפי פרק ב';

2) בבעלותו שלושים כלי רכב לפחות ושלגביהם ניתן רשיון השכרה לפי פרק זה.

 

 

המפקח רשאי ליתן למבקש רשיון למשרד להסעות לאחר שהוכיח למפקח כל אלה:

1) הוא תאגיד הרשום בישראל;

2) לרשותו משרד המתאים להנחתם דעתו של המפקח, למתן שירותי הסעה לסוג הרכב שבו יבוצעו הסעות;

3) לרשותו מקום חניה מתאים לסוג הרכב שמפעיל משרד להסעות ולמספר כלי רכב שאישר המפקח שלא שיהווה מטרד תחבורתי, הכל לפי תנאים שקבע המפקח;

4) הוא מעסיק מנהל מקצועי מוסמך כאמור בסעיף 20 שעומד לרשותו בלבד;

5) אם הוא משרד להסעות העוסק בהסעת סיור – הוא מעסיק מומחה להסעת תיירים כמשמעותו בצו הפיקוח על מצרכים ושירותים (סוכנויות נסיעות וסוכנויות להסעת תיירים), התשכ"ז – 1967;

6) לרשותו מספר כלי רכב כאמור בצו זה או בהוראות המפקח לענין סוג ההסעה ברכב שהמבקש יפעיל במשרד להסעות;

7) ברשותו ביטוח, להנחת דעתו של המפקח, לגבי כלי הרכב לתקופת תקפו של הרשיון;

8) ברשותו ביטוח, להנחת דעתו של המפקח, לגבי חפצי הנוסעים ומטענם; הוראה זו לא תחול לגבי משרד להסעות העוסק בהשכרת רכב לנהיגה עצמית;

9) לא נתקיים במנהלי התאגיד האמור בתקנה 15ב (1) עד (3) לתקנות התעבורה;

10) המבקש עומד בתנאים הנוספים שנקבעו בצו זה לגבי סוג ההסעה שהוא מתכוון להפעיל.

 

בקיצור, בלתי אפשרי, למה להשכיר דירה זה כל כך פשוט ולהשכיר רכב לא?

זה ברור שבמדינה שלנו רוצים שיקנו כמה שיותר מכוניות חדשות כדי להרוויח מהמיסים, אבל חבל שאין ראיה רחבה יותר בכך שכך מספר כלי הרכב יצומצם ומצוקת החניה תיפתר, ואנשים יחסכו יותר כסף בכך שלא יצטרכו להחזיק רכב, ואחרים יוכלו להרוויח מכך שהרכב שלהם ללא שימוש.

בארצות אחרות יש משהו שקרוי Peer to Peer Car Rental

 

 

.

×
×
  • תוכן חדש...