Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור "חווייה" - השכרת רכב בישראל (שלמה מאכזבים, אוויס מפתיעים)


Derish
שימו לב! השרשור הזה בן 4008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

bear ו- Derish שלום

 

קראתי את הדיון בעיון רב וכך גם את תגובותיכם בנוגע לשירות של אלדן.

 

כפי שציינתי גם בדיונים אחרים כאן בפורום, באלדן אנו משקיעים משאבים רבים על מנת שנוכל לשמוע מה יש לכם, הלקוחות שלנו, לאמר על חוויית ההשכרה אצלנו, זאת בכדי שנוכל לשמר את הטוב ולשפר את הפחות טוב ובשביל זה אני כאן

 

בכדי שנוכל לבדוק את טענותיכם אשמח לקבל במסר פרטי פרטים נוספים על השירות שקיבלתם

 

 

אשמח לענות גם על כל שאלה נוספת

 

מיטל מאלדן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

"סחבקיות" היא ממני והלאה, והייתה נחלתם של לקוחות אלו דווקא. אני אתפלא מאוד לראות אותם מתנהגים כך בחו"ל. האנשים שעליהם אני מדבר התעקשו לקבל דברים שלא מגיעים להם, תוך הפגנת זלזול בוטה בעובדים. הניסיונות האינסופיים לשדרוג, חרף העובדה שמעסיקם הקצה להם את הרכב הזול ביותר. התחלת כל משפט שני ב"רק בארץ...", "בארץ לא יודעים לנהוג ברכבים גדולים" (למראה שריטה בפגוש של קיה קרניבל חדשה), המשפט האלמותי: "זה יסחוב בדרך לאילת?" (כן. יש ל"זה" מנוע לא רע ואחלה תיבת הילוכים, ועם פחות מ-30K קילומטר הרכב רענן) ו-"תאמין לי, בארה"ב יש לי רכב הרבה יותר טוב מכל מה שיש לכם במגרש".

כשהאדם מולך נותן לך תחושה שהוא גר על האולימפוס, רק מפני שהתמזל מזלו לצאת מ"בור הביבים" שנקרא ישראל, ושהוא עושה לי טובה, כישראלי ניאנדרתל (שלא מגלח!), שהוא בכלל מוכן לעשות איתי עסקים, מה זה אומר עליו? (לא עליך ספציפית, חלילה).

 

לסיכום, אני ממליץ לך לא לנסות להתקיל עובדים חסרי ניסיון. אם אתה רואה שיש לך עסק עם אנשים לא רציניים, לך לחברה אחרת או לסניף אחר. שיתגלחו על הזקן של מישהו אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, אין מה לומר... פה אנחנו בהסכמה מלאה.

אני מכיר את האנשים עליהם אתה מדבר, ומצטער לשמוע שיצא לך לעבוד מולם.

את מסקנותיי הסקתי ולהבא אפעל בהתאם, רק חבל שכל פעם צריך ללמוד מנסיון כואב.

 

למען היסר ספק, אני לעולם לא אגיע לסוכנות השכרה לא מגולח, לבוש ברישול או לא יצוגי.

מבחינתי, זה מקום שעושים בו עסקים, בדיוק כמו כל משרד של לקוח או ספק שאליו אני נכנס.

 

מעולם לא ביקשתי שדרוג, בארץ או בחו"ל, ולעיתים אפילו לקחתי שנמוך בשביל רכב כיפי יותר.

אני קובע לעצמי את קטגוריית הרכב ועושה לעצמי את ההזמנות. ההנהלה שלי כיום ליברלית למדי,

ובתמורה אני משתדל לא לבגוד באמון שהם נותנים בי. זאת גם הסיבה שברגע שנגמרו פגישות הפוזה

והתחילו ענייני העבודה, עברתי לרכב קטן וזול בהרבה, ע"מ לצמצם את העלויות (ולחברה שלי לא חסר

כסף, בלשון המעטה). אני מתייחס לכספי החברה כאילו היו שלי, על כל המשתמע מכך, ולא משחק איתם.

 

עיקר התרעומת שלי היא כמובן על המדיניות של "שלמה" ולא על העובדים עצמם, ברור לי שאין לצפות מהם

ליוזמה שוברת מוסכמות. מה שכן, הייתי מצפה לקצת הבנה כאשר אני מסביר לדוג' שיש לי חשבון סמלי בארץ,

עם מסגרת אשראי מינימלית, ומבקש להוריד את הפקדון מהכרטיס הבינלאומי. עובדה שבסוף ההשכרה הסכימו

(והצליחו) לגבות את התשלום מהכרטיס הספרדי ללא בעיות מיוחדות. כל מה שצריך זה קצת שכל ושיקול דעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

אני מצטער שאני מתעלק על השירשור.

אני מגיע בעוד שבוע לביקור בארץ לאחר 5 שנים ומעוניין לשכור ל 10-14 ימים רכב. אני מעוניין ברכב הכי זול בהיצע.

על איזו חברת השכרה ורכב אתם יכולים להמליץ? חסכון בדלק הפרמטר הכי חשוב.

ראיתי שיש בפורום נציגים של חברות ההשכרה,אשמח לשמוע מה יש לכם להציע.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לאוויס, אני חייב לחזק ולהגיד שהשירות והמחירים מצויינים.

אנחנו שכרנו באירופה C4 PICCASO שבעה מקומות, אוטומטית ל8 ימים ב450יורו, והחזרנו בסניפים אחרים.

 

פשוט תענוג!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Giri - תרגיש חופשי להתעלק.

לאיזו עיר אתה מגיע?

 

בסקר שוק שעשיתי לפני הנסיעה האחרונה, קל-אוטו היו הכי זולים. יש להם מבחר סניפים מצומצם יחסית, אבל קיים גם אחד בנתב"ג.

אוויס, באדג'ט ואלדן הם הבאים בדירוג. עם באדג'ט היה לי נסיון חיובי בנתב"ג בעבר, לגבי אלדן ואוויס כתבתי למעלה.

 

באזור השרון יש כמה חברות קטנות פרטיות כמו שמרנט, קאנטרי, סאן-קאר, תיר, בלו-סקיי ועוד כמה. במרכז יש את הגר אאל"ט,

ובאזור הדרום והשפלה יש את בסט-קאר. תעיף מבט בדפי זהב, תעשה כמה טלפונים ותראה מי נותן את העסקה הכי טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכרתי רכב מספר פעמים, מכמה חברות השכרה.

 

אוויס - שירות מצוין, רכבים נקיים ומטופלים - תמיד.

באדג'ט - קיבלתי רכב עם מעל 90,000 ק"מ (גטס) , רועד , מקרקש עם מגבים שנראה שלא הוחלפו מיומם הראשון והכי גרוע, לחץ אויר בצמיגים של בין 14-17 PSI בכל הגלגלים

אלדן - אין תלונות

הגר השכרת רכב - במקרה הסניף שלהם בבני ברק קרוב מאוד למקום העבודה שלי, שכרתי מהם 4 רכבים.

המחיר שלהם תמיד ניצח את היתר, השירות אדיב ותמיד השתדלו לשדרג אותי.

שילמתי על הרכב הזול ביותר ולמרות שהרכב שהזמנתי היה במלאי, קיבלתי פעם אחת אופטרה (במקום גטס) ובפעם נוספת 206 1.6 אוט' (גם כן, במקום גטס)

מצד שני, הרכבים עשו רושם שהם לא בסטנדרט התחזוקה של AVIS, למרות שלא היו ליקויים בטיחותיים וכד'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Giri

 

בסקר שוק שעשיתי לפני הנסיעה האחרונה, קל-אוטו היו הכי זולים. יש להם מבחר סניפים מצומצם יחסית, אבל קיים גם אחד בנתב"ג.

לא מומלצים.

 

אני שמח שכתבת את הדברים ואולי לפחות חלק מאיתנו ילמד וידע לאן להפנות תיירים או מי שצריך שרותי השכרה.

חברות שמזלזלות בשרות - מספיקה פעם אחת כדי שאני לא אגיע אליהן יותר.

לקבל שרות טוב ומקצועי זה הבסיס. זו צריכה להיות הנורמה. לא ציפיה מוגזמת. לי לא איכפת מה אותו נציג עבר ובאיזה לקוחות נתקל. שיכשירו אותו בהתאם. שילמדו אותו לעשות שיחות עבודה או פרטיות במשרד האחורי ולא מול לקוחות.

אני רוצה לקבל את השרות הטוב שמגיע לי ואת הרכב ללא פגם, עם בטחון בנסיעה ובתגובות שלו.

בכל מיני פינות בעולם וגם בשעות חריגות - תמיד קבלתי בחברות השכרה (הגדולות והמוכרות) שרות טוב עד מצויין, הענות לבקשות, הטבות של כרטיס ביזנס או מועדון. אף פעם לא התכחשו או עשו פרצוף של "נצלן". כן, גם אני פעם שנמכתי בגלל הנאה אישית מקרייזר במקום ביואיק.

 

לי היה נסיון מוזר-עצוב עם קל-אוטו לפני שנה.

הוזמן מראש רכב מסניף באכדיה,הרצליה, נציגות באיזור של קהל שמצפה לאיכות.

למרות ההזמנה יומיים קודם - לא היה במקום רכב מתאים. כאילו עושים טובה ומשדרגים : רצו לתת רכב בו יש פגיעות (לא קלות) ושריטות בכל מקום אפשרי, גם על הגג. צמידים קדמיים לא זהים. חרירי כיבוי סיגריות על המושבים. ריח בהתאם. כבר לא זוכר מה היה עוד - סרבתי לקחת רכב כזה. כן, גם שם היה ספריי שומני על ההגה והפנל הקידמי. איחס! הנציגה שליוותה אותי נראתה כאילו העירו אותה מהשינה עם זמבורה ישירות לאוזן 2 דקות קודם, העירה ולא באדיבות על הדרך בה בדקתי את הרכב מבחוץ.

מנהל לא היה במקום. 11 בבוקר. מילא. היה נציג של ליסינג שהבטיח לי רכב אחר ויביא להיכן שאשהה (לא בים אבל היה קרוב).

אחרי שעתיים הביא אוטו חדש חדש עם 20 ק"מ. אבל בלי טיפת דלק. בדרך אלי הוא חייב לחלוף ליד תחנה. אז למלא? הגזמתי בדרישות. גם את הקוד לקודן הוא לא ידע ("עוד לא רשמו במחשב במשרד" והייתי צריך לחפש לבד בחבילת המידע שהיבואן שם באוטו.

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבלו את הסיפור הבא, טרי מהיום:

הרכב שלי כרגע נשכר ע"י מקום העבודה שלי משלמה סיקסט. אני לא מתכוון להיכנס לכל מה שהיה בתחילת ההשכרה כי לא תסיימו לקרוא עד הבוקר על כל המעללים שלהם, פשוט אגיע תכלס למה שהיה היום.

קיבלתי את הרכב עם 37K ק"מ, ועל חלונו הקדמי מצויה מדבקה שבה מצוין כי הטיפול הבא יהיה ב-50K. היום אני נמצא כבר בקצת יותר מ-49K, והחלטתי להרים טלפון לשלמה סיקסט במטרה לתאם את מועד הטיפול.

אני מתקשר בשעות הבוקר לטלפון של סניף פ"ת, כפי שהוא מצוין על מחזיק המפתחות של הרכב. קצת המתנה, ועונים לי ממוקד מסירת הודעות. אני מזדהה ומסביר לנציגה האדיבה את מהות פנייתי. היא מסבירה לי כי הוטל עליה להעביר הודעות אך ורק בנושא של השכרה, וכי היא תעביר אותי שוב לסניף פ"ת. השיחה מועברת, ומקץ כשתי דקות שוב עונים לי במוקד ההודעות. החלטתי לנתק ולהתקשר לסניף נתב"ג, שמספר הטלפון שלו גם מופיע על מחזיק המפתחות, ולידו מצוין כי מדובר בטלפון שאליו יש להתקשר בשעת חירום. לאחר המתנה קצרה הגעתי - נכון - שוב לאותו מוקד הודעות. אני מרגיש כבר את הוריד במצח מתנפח, אבל באמת שאין לי לב להוציא את זה על הנציגות, שבסה"כ עושות את עבודתן. בלית ברירה, אני מסביר לנציגה את המצב שבו אני נמצא ומתחנן בפניה שתעביר את פנייתי לסניף הרלבנטי. אפס, אסור לה. היא מקבלת פניות רק בנושא השכרה. היא נותנת לי טלפון אחר של סניף נתב"ג. אני מחייג, רק כדי לגלות שעכשיו אני בהמתנה. אז אני ממתין. וממתין. וממתין עוד קצת. אחרי 20 דק' לערך החלטתי להיעזר במנהלת המשרד של החברה שלי, ובקו השני אני מסביר לה את העניין. היא מבטיחה לי לבדוק את הנושא ולחזור אלי.

ההמתנה נמשכת. מזל שיש לי טלפון עם רמקול, אחרת היתה נשרפת לי האוזן. מקץ דקותיים מנהלת המשרד חוזרת אלי, ומוסרת לי את הטלפון של סניף רכבת צפון בת"א, תוך הבטחה שהפעם יענו לי. בחשש מסוים אני מנתק את השיחה. בכל זאת, אני כבר 40 דקות על הקו, הם בטח אמורים לענות לי בכל רגע... או שלא.

אני מחייג כמצוותה של מנהלת המשרד, ושמח להתבשר שאכן ענו לי תוך זמן קצר. הפקידה מבקשת את פרטיי ואת פרטי הרכב, ולאחר שקיבלה אותם, ציינה שהרכב אמור לעבור טיפול 45K.

"מה זאת אומרת?! אבל יש עליו מדבקה שהטיפול הבא הוא ב-50K!", אני תמה.

"לא, הטיפול היה אמור להיות ב-45K", היא קובעת בפסקנות. ללמדכם על שגרת הטיפולים של המכוניות של שלמה סיקסט...

אני ממשיך את השיחה ומבקש לתאם מועד עבור טיפול. הפקידה מסבירה לי שייקחו ממני את הרכב ויחזירו לי אותו לאחר הטיפול.

לשאלתי כמה זמן אורך התענוג, נעניתי "שלושה-ארבעה ימים". איך שלושה ארבעה ימים לפאקינג טיפול מסכן?!

"אתה יודע, יש זמן של שינוע הרכב ממך למוסך שלנו בפ"ת וחזרה...". אגב, מיותר לציין שלסמל"ת, יבואנית הרכב, יש מוסכים מורשים בפריסה ארצית וכי הרכב עודנו תחת אחריות (נמצא כמעט שנה על הכביש), אך שלמה סיקסט מטפלת אך ורק במוסך שלה שנמצא בפ"ת.

הפיאט הזאת אומנם עגלה רצינית, אבל בהתחשב במצבת הרכב ה"מדהימה" של שלמה סיקסט, אהיה מוכן ללכת בחוצות העיר בעודי עוטה את דגל חזבאללה ושר "בילאדי בילאדי" לפני שאוותר עליה. אין מצב שאני משאיר אותה לחסדיהם לכל כך הרבה זמן.

אני גר בסמוך לפ"ת ומבקש לבדוק אפשרות שאביא את הרכב בעצמי למוסך. היא עונה בחיוב ואומרת כי אאלץ להמתין במוסך למשך כשעה עד לסיום הטיפול. מעניין איך פתאום הזמן התקצר מ"שלושה-ארבעה ימים" לשעה אחת. אני שוקל לרגע את האפשרויות שעומדות בפני ומחליט שהמאמץ מקובל עלי, בהנחה שמדובר בשעות שהן לקראת סוף יום העבודה. דה עקא, אפשר להביא את הרכב למוסך לכל המאוחר עד השעה 10:00. סוף יום העבודה? הצחקתם את נסראללה.

בסוף סגרנו שביום חמישי בבוקר הם יבואו למקום העבודה שלי בירושלים, יקחו ממני את הרכב (שלא באמצעות מובילית :evil:) לטיפול, ויחזירו אותו אלי תוך כשלוש שעות. כמובן שאין מה לדבר על רכב חליפי. ולמה באמת? אני בכלל צריך לומר להם תודה על כך שהם הסכימו להפקיר את רכושם היקר (רכב מהסגמנט הזול ביותר) בידיי. ומה עם עלויות הדלק? נדבר על זה כשהם יבואו. נכון, אני אומנם לא משלם על הדלק מכיסי, אבל עדיין זה לא אומר שהמעסיק שלי צריך לספוג את הוצאות השינוע של הרכב למוסך. יש גבול לכל תעלול!!

 

לסיכום: זמני מענה מחפירים, שירות ברמה נמוכה מאוד (המעסיק שלי שוכר מהם כמה מכוניות לתקופות ארוכות, היה אפשר לצפות ליחס מעט יותר מועדף בהתחשב בהיקף העסקה) ופתרון חלקי בלבד שממילא הושג לאחר התמקחות. וזה עוד מבלי להזכיר את העובדה שהרכב כנראה כבר הספיק לגמוע כ-5K ק"מ מעבר למה שנקבע כמרווח המקסימלי עבור שגרת הטיפולים שלו.

אני אפילו לא רוצה לחשוב על סיטואציה שבה הייתי מנסה לתפוס אותם בזמן שאני תקוע בצד הכביש.

Picture 684.jpg

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Giri - תרגיש חופשי להתעלק.

לאיזו עיר אתה מגיע?

 

בסקר שוק שעשיתי לפני הנסיעה האחרונה, קל-אוטו היו הכי זולים. יש להם מבחר סניפים מצומצם יחסית, אבל קיים גם אחד בנתב"ג.

אוויס, באדג'ט ואלדן הם הבאים בדירוג. עם באדג'ט היה לי נסיון חיובי בנתב"ג בעבר, לגבי אלדן ואוויס כתבתי למעלה.

 

באזור השרון יש כמה חברות קטנות פרטיות כמו שמרנט, קאנטרי, סאן-קאר, תיר, בלו-סקיי ועוד כמה. במרכז יש את הגר אאל"ט,

ובאזור הדרום והשפלה יש את בסט-קאר. תעיף מבט בדפי זהב, תעשה כמה טלפונים ותראה מי נותן את העסקה הכי טובה.

 

 

תודה ודים על ההכוונה,

מכיוון שהרבה מאד זמן לא הייתי בארץ ויש משפחה וחברים לבקר אז אני אהיה בין צפת לבאר שבע.

האם חברות ההשכרה נוהגות לצרף GPS לרכב?

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד - לפחות מישהו ענה לך... שלא כמו במקרה שלי.

 

גירי - GPS ניתן לשכור בתוספת תשלום, אבל זה עולה כמה עשרות שקלים ליום. אם אתה שוכר את הרכב למשך כל התקופה שאתה שם, נראה לי שיהיה לך יותר משתלם לקנות מכשיר פשוט של מיו ב-400 ש"ח באוטו-דיפו ולהביא אותו במתנה למשפחה אח"כ. זה מה שאני עשיתי אחרי הנסיעה השניה שלי, כאשר ראיתי את החשבון שאני משלם על התוספת הזאת.

 

לא יודע איך זה היום, אבל בזמנו בנתב"ג הייתה חברה אחת שסיפקה את המכשירים לכל חברות ההשכרה. קח את זה בחשבון במידה ותצטרך להגיש את זה כהוצאה אח"כ (חשבונית נפרדת מצד שלישי). יש לציין גם שהיצרנים הגדולים (טום-טום, גרמין וכו') לא מציעים מפות מפורטות של ישראל, לכן אתה די מוגבל באפשרויות. אם יש לך סמארטפון, תוכל להתקין עליו את אחת מתוכנות הניווט הרלוונטיות, אני בטוח שיש אנשים בפורום שיכולים לפרט בנושא הזה. אם אין לך סמארטפון, אולי כדאי לקחת אחד בהשאלה לשבועיים מחבר או קולגה, או אולי למישהו מהמשפחה בארץ יש כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשך הסיפור שלי, כפי שהיה אתמול:

(צלצול טלפון)

- הלו?

- שלום, אלעד?

- כן, מדבר.

- מדברים ממוסך XXX. מתי אפשר לבוא לקחת את הרכב שלך לטיפול?

- מתי אתה יכול להגיע?

- חשבתי לבוא אליך עכשיו.

- איך אתה לוקח אותו? אתה מגיע עם מובילית?

- לא, מביא אותי נהג ואני לוקח לך את הרכב ומחזיר לך אותו אחרי הטיפול.

- לאן אתה לוקח לי אותו, לפ"ת?

- לא, מה פתאום?! אנחנו נמצאים כאן בירושלים, בתלפיות.

- אז אני יכול לבוא אליך בעצמי?

- אני אפילו מעדיף את זה... (טוב לראות שיש ביננו הסכמה בנושא)

- ותוך כמה זמן אתה משחרר אותי? אני עוד צריך לנסוע היום לכמה מקומות ואין לי אפשרות להתעכב יותר מידי.

- בוא עכשיו ואני אדאג שלא יעכבו אותך.

 

בקיצור, הגעתי תוך חצי שעה למקום, שהתברר כמוסך הסדר של שלמה סיקסט. בעל המוסך התגלה כאדם חביב, וכאשר ראה שאני מתבונן בעניין בתיקונים שנעשים, החל לקשור איתי שיחה בנושא, הסביר לי על מהות התיקון ואופן ביצוע העבודה. המתנתי כרבע שעה שהמכונאים יסיימו את הפסקת הצהרים שלהם, ולאחריה הרכב הוכנס לעבודה. כאן המקום לציין שהרכב אומנם איטלקי, אבל אף חלק שהותקן בו אתמול לא היה מאיטליה. לצד החיוב, אפשר לציין שהרפידות היו בריטיות (מינטקס) והשמן - סינטטי מלא - של דלק. לגבי כל השאר - בליל של מדינות: החל מטורקיה (מסנן אויר), עבור בקוריאה (מסנן שמן) וכמובן סיום בלתי נמנע בסין (דיסקים קדמיים). כאשר התעניינתי באפשרות להחליף את החלק הסיני בחלק אחר, הסביר לי מנהל המוסך כי הדבר אינו נתון לשליטתו, מכיון ששלמה סיקסט הם אלה שנותנים לו את החלקים ואילו עליו רק מוטל להתקינם ברכב. העבודה התבצעה בסה"כ בסדר גמור (לשמחתי, לאף אחד לא הפריע שעמדתי בסמוך לרכב בזמן העבודה), ורק הפריעה לי העובדה שבסיום העבודה המכונאי הוסיף למיכל העיבוי מי ברז (וממילא כלל לא היה חסר) ולנוזל הבלמים הוסיף DOT 3 (גם כאן לא היה חסר, בעצם ההוספה הוא כבר עבר את קו המקסימום).

את ביקורי במוסך סיימתי תוך שעה וחצי מרגע שהגעתי אליו - זמן סביר לכל הדעות.

אז מה הלקח שלנו מהסיפור?

  1. גם כשאומרים שטיפול אורך "שלושה-ארבעה ימים", מסתבר שיש הפתעות, והפעם לטובה.
  2. שלמה סיקסט כן עובדים עם מוסכי הסדר ולא תמיד מבצעים טיפולים במוסך המרכזי שלהם בפ"ת, רק שמשום מה הם לא ממש טורחים להבליט את העובדה הזאת, דבר שעלול לגרום לטרחה וחוסר נוחות אצל הלקוח.
  3. היחס ללקוח במוסך ההסדר ראוי לשבח.
  4. בפעם הבאה שבה אתם מתלהבים מכך שמוכרים לכם רכב חדש יוצא חברת ליסינג במחיר זול, זכרו שמעבר לכך שלא תמיד מקפידים על מרווחי הטיפולים שלו, גם החלקים שהותקנו בו במהלך הטיפול לא תמיד א-גרויסע מציאה. ואני עדין.

זהו. אני מקווה שעד הטיפול הבא (עוד 10K ק"מ, עניין של כחודשיים אצלי) כבר יהיה לי רכב ששייך לחברה ולא לשלמה סיקסט.

 

נ.ב.: בדרך הביתה מהעבודה אתמול, גיליתי שנשרפה לי מנורה ראשית קדמית. בדרך לעבודה היום עצרתי בסניף בנתב"ג לצורך החלפתה. בניגוד לפעמים קודמות שבהן ביקרתי בסניף הזה, הפעם הטיפול בי היה קצר ויעיל, והעובדים שבאו עמי במגע התנהגו בצורה הולמת ומכובדת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, נשמע שהמעסיק שלך פראייר, אני ממש ממליץ שיעזבו את שלמה בהקדם. ואם אתה נוסע אחרי מחר לנשר עם הדיסקים הסיניים שלך, עשה טובה ושמור מרחק ... :-D

 

אגב לא הזכירו את "פרי" (אני מניח שהם קטנים יחסית לאלדן, שלמה ושות'), שכרתי משם פעמיים רכבים שהיו מדוגמים ממש כמו רכבים ששכרתי בחו"ל. פעם אחת זו היתה פיאט 500 שאמנם היתה כמעט חדשה, פעם שניה היתה הקורולה "הזכורה לטוב" שעשתה כבר כמה קילומטרים טובים, והיתה אף היא מצוחצחת ומסודרת. היו לי גם עובדים ששכרו רכבים מפרי בעבר ולא זכורות לי תלונות מיוחדות, על הרכבים או השרות.

 

הם קצת יותר יקרים משלמה, אבל כלקוח פרטי הייתי מעדיף אותם. לא התנסיתי בשנים האחרונות עם רכבים שכורים מחברות אחרות בארץ.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...