Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ראיתי :shock:

מדדתי היום גם בלנדסטון וגם רד בק - הבלנדסטון מרגישות קשות ופחות נוחות מהרד בק, מה גם שלדעתי הן פחות יפות.

הבעייה עם הרד בק היא שאני הולך עם מדרסים, והנעל לוחצת מאוד (בלי מדרסים היא סבבה). אני ממש בהתלבטות אם לקנות, יהיה חבל מאוד להוציא 520 שקל על נעל שלא אלך איתה. וכן, למרות שחשבתי לרכוש שחורות - הזמש נראות מצויין.

 

איתמר.

 

מידה גדולה מהרגיל בקצת תיפתור לך בעיה זו.

פורסם

מעל 10 שנים ולפחות חמישה זוגות של בלנדסטון (לפעמים שניים במקביל, אחד לעבודה ואחד "אלגנטי"), לא רואה את עצמי מנסה משהו אחר.

 

טוב לי ונוח לי, תודה.

 

את הזוג האחרון רכשתי בחנות היבואן ברחוב ביאליק בת"א, ברח לי השם. נתנו מחיר מצויין.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

לאחר סקר שוק מקיף רכשתי זוג RED BACK שחורות באליטל.

ריקושט: 560.

למטייל עודפים ונגה עינת בגבעת השלושה: 520.

אליטל: 420.

 

מבסוט :wink:

 

תודה לעוזרים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ראיתי ב"שזר" - סביב ה-400 ש"ח (נכון ללפני חודשיים בערך) (רד בק כמובן)

ויש להם איזשהו חיקוי שלא עמדתי על טיבו בבערך 200 ש"ח אז לא להתלהב בטעות.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
מה השימוש של הנעליים?

 

הליכה במסלולים או ליום יום?

 

מעל 10 שנים ולפחות חמישה זוגות של בלנדסטון (לפעמים שניים במקביל, אחד לעבודה ואחד "אלגנטי"), לא רואה את עצמי מנסה משהו אחר.

 

טוב לי ונוח לי, תודה.

 

את הזוג האחרון רכשתי בחנות היבואן ברחוב ביאליק בת"א, ברח לי השם. נתנו מחיר מצויין.

אז האם מגפיים שכנ"ל הם רק לעבודה (הזכירו כאן לרכוש אותם בחנויות עבודה וכיו"ב) וטיולים או שהם גם נעליים לשימוש יום יומי ונוח?

 

במגפי בלנדסטון הוזכר סוליית tpu וסוליית pu, כמה שחיפשתי שם לא מצאתי מה ההבדל בניהם, אז מה ההבדל?

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

בלנסטון זה יופי של מגף אוסטרלי להליכה ביום יום, מרגיש בהתחלה קצת כמו כפכף, אבל אחרי שמתרגלים זה נהדר.

 

לי היו זוג עם סוליית SPS שהחזיקו לי 5 שנים עד שפשוט הם היו נראות שחוקות מדי, וזרקתי אותם.

 

אפשר לקנות בחנות בירושלים סביב ה400 ש"ח למגף, וניתן להזמין גם באינטרנט..

 

שבוע טוב!

- מדריכים מידע ותמיכה - http://www.carsforum.co.il/

פורסם

נסה בחנות בשם "הרוכב" (או משהו בסגנון) באיזור שפיים. חנות מקסימה לציוד רכיבה על סוסים, שיש להם שם בין היתר גם מגפיים, כובעים ועוד כל מיני שטויות חמודות ושכיות חמדה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מהימים שהיתי בענף הסוסים, הרוכב היו יקרנים להחריד ביחס לשאר. אבל המבחר היה גדול מאוד

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מהימים שהיתי בענף הסוסים, הרוכב היו יקרנים להחריד ביחס לשאר. אבל המבחר היה גדול מאוד

 

השרשור הזה מלפני שנה...

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

×
×
  • תוכן חדש...