Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל מקרה לא ניתן לבצע ניתוקים בכריות האויר במוסכים מורשים אלא רק ע"י המוסך המרכזי והדבר כרוך בחתימה על מסמכים שמורידים אחריות על נזק שיגרם כתוצאה מאי פתיחה של הכרית שנותקה.

ולדגם הזה לא ניתן לבטל כרית אויר גם במוסך המרכזי.

פורסם

אפשרי, אבל כמו שניסן אמר זה לא כ"כ פשוט (יש צורך בחתימות ואישורים).

 

ישנו קיט יעודי לביטול הכרית אוויר, שמעתי שהוא קיים במוסך המרכזי(כפי שניסן אמר).

 

 

בכל מקרה אל תפנה לסתם חשמלאים , אלא רק מוסכים מורשים מטעם היבואן.

פורסם

זהו ש-

כשקנינו את הרכב הנורה של כריות האוויר דלקה, אחרי בדיקות מתמשכות הבינו שזה בגלל 2 סיבות-

אחת מהן זה הנפץ של הנהג כמו שכתב ניסן.

השנייה הייתה איזה חלק במחשב (לא זוכרת בדיוק את ההסבר..) היינו במוסך מורשה והוא אמר שצריך להחליף את החלק כי אם נכנס במהירות (בכביש מהיר למשל) לתוך בור כלשהו בכביש הכריות יכולות להפתח, כנל לגבי מדרכה, כיכר וכו'.

 

את הבעיה במחשב אבחנו במוסך היבואן שאליו הלכנו מטעם המוסך המורשה כי הוא לא מצא את הבעיה כשהתחבר למחשב עצמאית.

סידרנו את שני הדברים האלו והנורה כמובן כבתה.

 

אני שואלת כי יש לי בעיה לנסוע עם תינוק מאחורה (במיוחד כשהם מתחילים לצרוח :)) ורציתי לבדוק דרך בטיחותית כמובן לבטל כרית אוויר לנוסע כדי להעביר את הסל-קל קדימה.

 

עם כל רכב שקונים לומדים קצת על הרכב הבא שרוצים.. בפעם הבאה אבדוק שאכן יש דרך לביטול כריות אוויר.

תודה על כל התשובות שלכם חבר'ה והמשך שבוע מדליק :-)

פורסם

המקום הבטוח עבור התינוק הוא מאחורה בלבד.

אם הצרחות מפריעות לך, תגביר את הרדיו.

אם זה לא מספיק, תתקין מגבר.

 

אין שום סיבה להתעסק עם התינוק בזמן הנסיעה, זה מסוכן ביותר וזו אחת הסיבות שהוא צריך להיות מאחור.

המושב הכי בטוח לתינוק הוא האחורי האמצעי (ברכב שלך כבר יש חגורה מלאה במושב הנ"ל אם אני לא טועה).

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...