Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שחלקכם שמתם לב, בימים האחרונים התעניינתי ברכבי שטח. חשבתי על טרופר, פור ראנר ועוד.

 

רמז: מדובר על רכב גדול, כבד עם מנוע בנזין וגיר אוטומטי, ההגה קל מאוד ולא אינפורמטיבי בכלל. יש כאלה מאט בארץ. כמיטב המשורת שלי, אין לו רצועת טיימינג.

כמובן שלדת סולם, הילוך כוח, נעילת דפרנציאל, מיגונים וכד'. הוא יותר ישן מהגולף, שנת 96'.

 

מהו הרכב?

 

עריכה: נסענו ברכב ביחד עם המוכר והיה קשה לי למחוק את החיוך שלי. מזמן שום רכב לא גרם לי לחייך, אפילו לא BMW.

הרעש של המנוע פשוט ממכר, לא צריך רדיו או מערכת סטריו ברכב הזה, אנשים קונים בשביל רעש הזה סאונד רייסר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נכון! דגם ארוך. :-D

 

עריכה: תמונות בקרוב :)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כבר לא הספקתי לערוך. אני רוצה להתחלק איתכם ברשמים ראשונים שיש לי מרכב הזה.

 

הרכב בפנים מאוד מרווח, המושבים רכים ומאוד נעימים. הישיבה גבוהה ורואים כביש רחוק מעבר לרכבים שנימצאים לפני.

זאת הרגשה מדהימה לשבת גבוה.

הגיר מעביר את ההילוכים מאוד מאוד חלק, לא מרגישים את ההעברות כמו ברכב חדש. המנוע חזק, אם רוצים הוא נותן האצה של בפרייבט חזק. במצב רגיל כמו שאני נוהג הגיר מעביר מחוץ לעיר הילוכים על 2000סל"ד, בעיר על 1500.

אני מאוד אוהב לנסוע על טורים נמוכים, תמיד רציתי רכב שיכול לספק לי את זה, על 110 אני נוסע על 2000סל"ד. הצליל של מנוע הזה פשוט קנה אותי, לא צריך מערכת סטריאו, לא צריך כלום, רק תנו לי לשמוע V8 אמריקאי עם אגזוז זרימה חופשית (מותקן).

 

לאומת פרייבט זה עולם אחר לגמרי. דינאמיקה של הרכב שונה, צריך לתזמן באופן שונה בלימה, לרכב יש אינרצייה מאוד גדולה, בירידות הוא צובר מהירויות מאוד מהר בלי לגעת בגז, לא פלא, הרכב שוקל 2500ק"ג.

 

ההגה מאוד קל, לא אינפורמטיבי ולא איטואיטיבי, כמו בהגה של משחק מחשב, לכן הנהיגה היא לפי כיוון הנסיעה שצריך לעקוב עם העיניים ולא תחושה.

 

אני מאוד מהר התמזגתי עם הרכב. קל להתידד איתו, במיוחד שיש לי כבר ניסיון נהיגה על רכב הנעה אחורית שאורכו 5 מטר. כאן דרושה מיומנות בכל פנייה, צריך לתכנן, לא מספיק לסובב הגה לזוית רצוייה ולנסוע (במצב כזה הייתי נכנס לנתיב אחר או עולה על המדרכה).

 

ברכב שלי יש שיפורי שטח רבים, החל ממיגון תחתון מלא, כננת ועד לדברים כאלה כמו דפרנציאל אחורי ננעל (לא מגיע בסטנדרט) ובולמים אחוריים עם קשיחות משתנה.

 

הסאלון שמור, הכל עובד והמזגן מקפיא ברמות מטורפות (אפשר לתלות בשר). מזמן לא חייכתי ככה בנהיגה על הרכב.

 

אני מבין שמדובר במתחנת דלק רצינית, אבל לא יכולתי לעשות כלום, ה-V8 הזה פשוט מטורף.

ללא ספק אני חייב להחליף דיסקט, הנהיגה ברכב הזה שונה לגמרי ממה שאני מכיר מבחינת משקל, האינרצייה שהוא צובר, עזיבת גז לא ממש בולמת אותו. אני צריך לעשות חישוב אחר לגמרי מבחינת מרחקים. הבלמים חזקים, אבל זה לא גולף.

 

ד"א, משעשע ליראות כל מיני רכבים מנסים להדחס ולחתוך אותי, זה ניראה ממקום שאני יושב כאילו הם נכנסים לי מתחת לגלגלים. אנשים פשוט לא מבינים שלמרות הרכב אצלי איטי, הבלימה שלו גם לא של פריבט.

789L0493.jpg

789L0494.jpg

789L0496.jpg

789L0499.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תודה, עודד. 8) אני אוהב את העיצוב של רכבים האלו של GM.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתה תהנה ממנו, גם בשטח. זמינות חלקים בלתי מוגבלת באיביי, מקווה רק שצריכת הדלק לא תשבור אותך.

יש גם את מועדון הפולסייז שמטיילים יחד,אולי תצטרף אליהם וכל תכיר גם את יכולות הכלי יותר טוב.

 

אגב, כמה מושבים יש?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אין לי מילים...:lol:

 

תתחדש.

 

האמת היא, שכשקנית את הגולך חשבתי, שלא יהיה "קליק" והיא לא תשאר אצלך הרבה זמן.

 

 

פורסם

elibaba, לרכב שלי יש 6 מקומות: 3 מאחור, 3 מקדימה (במצב רגיל המקום האמצעי משמש כמשענת יד).

 

אני לא מתכוון לנצל את כל היכולת שלו (אני אף פעם לא סוחט את הרכב עד הסוף, אלא מנצל משהו כמו 20~30%), הוא אצלי לשימוש בשבילים, טיולי שטח קלים (ליסינגאים עושים טיולים כאלה עם המאזדות שלהם).

 

Buki, גם אני חשבתי. אבל ראיתי שאני מפספס הזמנות להנות מטיולי שטח, מה שמשפשר לי לשלב הרבה דברים נחמדים ביחד: צילום של מקומות יפים, רכב מעניין וגם להכיר אנשים. לא ציפיתי מעצמי מהלך כזה, אבל רכבים אחרים שראיתי היו במצב לא מזהיר במילים עדינות או לא התאימו לי מסיבות אחרות, למשל רכב קטן מידי כמו סמוראי.

מעבר לזה, תמיד הייתה לי סטייה לכיוון מפלצות V8. פשוט לא הרשתי לעצמי להתקרב. אבל כך רצה הגורל והראו לי את הרכב הזה, לא יכולתי לעמוד בפיתוי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עכשיו הבנתי אותך. :) גולף זה שידוך מתוכנן ולא מאהבה, ה"זוגיות" הזאת לא עבדה במקרה שלי, למרות שאני מאוד מעריך ואוהב את הרכב הזה, אבל זה לא הסגנון שלי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מברוק!

תהנה ממנו!

 

כמו שנאמר כבר, נהג במתינות ובאופן מושכל. זו "בהמה" שצריך לנהוג בה בזהירות.

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

פורסם

תודה על הברכות. :)

 

Laurence, אני לא מתכוון להסב אותו לגז, אני נוסע מאט מאוד וחבל לי על הרכב - שמעתי גז שורף מנועים וגם יש כל מיני מגבלות של חניונים, מיסים שיטילו ועוד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...