Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שמחתי לשמוע שסגרו את גנסיס!! זה מוכיח שהחברה תופעה חולפת

אורי היקר, אנסח זאת בעדינות.. אתה רחוק שנות אור ממערכת היי אנד עם התקציב שהצבת ועם הדרישות הפרטניות והמבלבלות שהצגת.

 

נ.ב. ישנו בחור שזכה לפני 3-4 שנים בתחרות SQ עם רכיבים זולים והתקנה נכונה.. שכחתי איך קוראים לו

 

בהצלחה

פורסם

תיקחו בחשבון שהרמקולים גם הולכים להיות בחלק האחורי של הרכב...

 

SQ???

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

https://www.madisound.com/store/product_info.php?products_id=9018

 

+

 

https://www.madisound.com/store/product_info.php?cPath=45_338_381&products_id=8636

 

+ איטום דלתות מאסיבי.

 

כולל משלוח ומכס יוצא לך פחות מ 3 אלף , תשקיע את היתר באיטום.

 

ונשאר לך מגברים שתוכל למצוא בארץ ביד 2 איכותיים , אני לא ממליץ לך לעבור ל BI AMP , רכוש מגבר 2 ערוצים איכותי וחזק.

רכוש מגבר מונו של בערך 300 RMS ב 4 אוהם איכותי.

 

אני מאמין שבתקציב שנשאר לך יש לך מספיק להביא פרוססור JBL MS-8 שיכוון לך את האוטו לרמה תחרותית.

 

ויש לך מערכת היי אנד בין הטובות בארץ. אין צורך לשפוך כספים מיותרים.

אני בטוח שזה ישמע טוב יותר ממערכות סלסטרה / הייבריד אודיו / IDMAX , או הטרנד החדש של המבינים הסאב של סיז.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

את האמת חשוב לציין שהבחור נגע בנקודה חשובה לגבי הבידוד, כשהרמקול בתיבה אטומה ובנויה טוב כמעט ולא יצטרך לעשות בידוד בדלתות, אצלי שמתי את המידבאס בתיבה 9-10 ליטר ולא עשיתי בידוד בדלתות ולא נשמע שום קרקוש למרות שזה רכב מסחרי מסוג פורד קונקט.

 

הבידוד מומלץ להשלמת חלל אקוסטי ונקי יותר אפשר לתבשר בחלל הקדמי של הרכב בבאלק אחד

פורסם

הוא רוצה להתקין את הרמקולים מאחורה - בתא מטען עד כמה שזכור לי

 

באמת אולי יש סבירות גבוהה ביותר לשימוש באלמנטים ביתיים - בתנאי שהאלמנטים מוגנים מאור שמש ישיר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם בא לך, אני יכול למכור את אלו ב300ש"ח:

https://www.madisound.com/store/product_info.php?products_id=1466

 

יחד עם תושבת מתכוננת (מצד שמאל בתמונה)

https://www.madisound.com/store/product_info.php?products_id=548

 

במצב חדש (לא בטוח שהשתמשו בהם בכלל - אני אישית לא השתמשתי, נראים חדשים).

[under construction]

פורסם

ערב טוב לכולם.

 

בהתחשב בהמלצות, רכשתי את האלמנטים HAT L1 + L4 מחבר פורום. בשלב זה, אני מעוניין להגיע להחלטה בעניין

 

טוויטרים שישתלבו היטב בסט שנרכש, ובהתחשב בנאמר בפתיחת השרשור.

 

אבקש את חוות דעתכם לגבי סופרימו ולגבי L1 PRO, ולהבדלים ביניהם. כמו כן, אשמח לקבל חוות דעת על טוויטרים

 

מדרגה גבוהה. יש להביא בחשבון, שאין בעיית מקום מבחינת גודל הטוויטר, התקציב גמיש, ואני מוכן לרכוש מיד שניה.

 

נ.ב.

 

לעניין איכות האלמנטים שאני מעוניין בהם כפי שרשמתי בפתיחת השרשור, אני שואף לרכיבי הכניסה לדרגה הגבוהה, ואני מצטער

 

אם הובנתי אחרת. יצויין בנוסף, כי הרמקולים ימוקמו בתיבות בדש-בורד האחורי, ולא בתא המטען כפי שנירמז.

 

בתודה, אורי.

פורסם

דש-בורד אחורי???

 

אתה מוכן להמחיש לנו בתמונה :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כשאתה הולך להופעה אתה מקשיב עם הגב לבמה ?!! נקודה למחשבה !

 

אם אתה הולך באמת לשים את האלמנטים בדשבורד אתה יורד לרמת מערכת BAD BAD TOO BAD SQ

 

קומפוננט אמור להיות מקדימה, על מנת שתקבל במה מוזיקאלית השואפת למקור. התוצאות של מיקום הקומפוננט בדשבורד זה סלט אחד גדול


×
×
  • תוכן חדש...