Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בבחירת סקודה פאביה TSI


Gilad S
שימו לב! השרשור הזה בן 4971 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

לאחר לבטים קשים נראה לי שאני הולך לקנות את הפאביה TSI עם תיבת הילוכים DSG (מחכה כבר הרבה זמן לנסיעת מבחן עליה).

השאלה שלי היא איזה דגם לקחת כי לפי מה שאני רואה גם דגם הבסיס מאובזר למדי.

לדגם הבסיסי AMBIEANTE יש כל אמצעי הבטיחות 4 ח"ח וכריות אוויר, מחשב דרך, מראות עם כיוון חשמלי משענת יד וכו' עם צמיגי "14 והוא עולה 101,900.

 

דגם ELEGANCE כולל בנוסף חישוקי מגנזיום, פנסי ערפל, בקרת אקלים דיגיטלית במקום מכנית, כריות וילון (מה זה בכלל?) ואופציה לגג לבן עם צמיגי "15 והוא עולה 109,900.

 

דגם SPORT כולל כל מה שיש בקודם ובנוסף 6 כריות אוויר במקום 4, מושבי ספורט, גלגל הגה מצופה עור וצמיגי "16 והוא עולה 111,900.

 

אז אתם יכולים לראות שיש הבדל של 10000 שקל בין הבסיסי לספורט.

 

מה שבעיקר משנה לי (נעזוב רגע את היופי של הרכב) זה ההבדל בצמיגים "14 לעומת "15 או "16, זה נראה לי הבדל מהותי (אם אני מבין נכון אחיזת כביש יותר טובה, לא?!) ואולי גם המושבים נוחים יותר בספורט, השאלה זה אם זה שווה 10000 שקל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שווה או לא זה שיקול שלך. לטעמי אין הבדל גדול בין בקרת אקלים למזגן רגיל, ומגנזיום אתה יכול לשים ב 2000 ש"ח.

האם עשית נסיעת מבחן? איך התרשמת מהרכב? יש טענות בקשר לאיכות הנסיעה בעיר - קופצני משהו וכמו כן תלונות על רעש בתוך הרכב בנסיעה מהירה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רק זה,

זה גם 16 אינץ' מגנזיום שזה 2500 ש"ח בחוץ

וגם צמיג רחב 205/45/16 שזה גם 2500 ש"ח

 

זה כבר 5K, בנוסף יש בקרת אקלים דיגיטלית עוד 2 כריות אוויר מושבי ספורט תומכים וכו'.

 

זה החלק העיקרי.

 

לפי דעתי לך תעשה נסיעת מבחן על ה גרסא הבסיסית, במידה והאוטו נוח לך ואתה מרוצה זה מספיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחירים האלה הייתי רוכש את הגרסא הכי יקרה והמאובזרת של הפולו שעולה 112900.

תאמין לי שגם בשמירת ערך הפער הזה ייסגר מהר מאוד עם ירידת הערך המהירה של הסקודה ,

וכך תקבל רכב יותר איכותי, יותר מעודן ולטעמי גם יותר יפה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחירים האלה הייתי רוכש את הגרסא הכי יקרה והמאובזרת של הפולו שעולה 112900.

תאמין לי שגם בשמירת ערך הפער הזה ייסגר מהר מאוד עם ירידת הערך המהירה של הסקודה ,

וכך תקבל רכב יותר איכותי, יותר מעודן ולטעמי גם יותר יפה.

 

 

הפולו הכי מאובזרת, מאובזרת כמו הפאביה הכי לא מאובזרת. והפולו עולה 115.500 עם אגרת רישיוי (ללא צבע מטאלי)

1.2tsi comfortline

 

לגבי היופי יש בזה משהו. :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך להגזים, מה שאין בה זה סאן רוף ומגנזיום.

 

eyal-y , תראה בעצמך מה כתוב באתר של צ'מפיון

 

http://www.vw.co.il/models/polo/prices

 

קומפורטליין 1.2TSI DSG....

 

 

תוך שנה ה4000 שקל שחסכת בסקודה יהפכו לפער דו ספרתי במחירון לוי יצחק / יד 2 לטובת הפולו.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל מבדיקה שלי לגבי הפעם בין הפביה לפולו, התגלה פער של סביבות אלף שקלים בלבד אצל יצחק לוי.

 

מעבר לזה, הפולו מאובזרת כמו הפביה הזולה ביותר מה שאומר הפרש של כ-13 אלף ש"ח.

 

לא נהגתי על הפביה הזולה ביותר, אבל הפולו לטעמי רכה מידי וכדאי מאוד לעשות עליה סיבוב אם היא נכללת באפשרויות. גם הגיר שלה מתפקד אחרת מאשר בפביה.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה נוסע עם אביזרים או עם אוטו ? אז מה אם היא מאובזרת פחות ? הפלסטיק של הפביה לא נראה כמו הפולו , הפביה עושה הרגשה פחות איכותית גם אם היא הכי מאובזרת שיש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר נהג בפביה "ספורט" DSG, ובה הוא גם בחר לאימו - וזאת אחרי נסיעות מבחן גם בפולו, ממנה התאכזבו.

 

לגבי האיביזה - לא הייתי מכניס אותה בכלל לעניין. כעת אני עם איביזה 1.6 DSG (מודל 2010) וזו פשוט חרפה. הפלסטיקה מרגישה זול משמעותית משל הדור הקודם (אותו היה לי), היא לא נוחה במיוחד, רועשת, מעט צפופה מאחור ובעיקר מזמזמת ומתפרקת (את המתפרקת אני משאיר לעובדה שהיא רכב ליסינג).

 

פשוט מרגישה זולה ביחס לאחיותיה המצויינות כאן.

 

ולעניינו - הפולו TSI (המאובזרת לכאורה) אינה מאובזרת כמו הפביה "ספורט" (או "אלגנס") ועל חישוקי סגסוגת, צבע מטאלי ור"ד משודרג אתה תצטרך להוסיף כסף והעלות הסופית תנוע סביב 120K ומעלה, וסלח לי, זו טיפשות לשמה.

 

אייל (לא Y), כדאי שתפתח מחירון לוי יצחק ותשווה מחירונים. ההבדלים ביניהן נעים בין כ-1000 ש"ח לכ-2000 ש"ח (במקרה הגרוע ביותר), וזאת בגלל שהפולו נמכרת במחיר גבוה יותר (במעט) כחדשה.

יוצא שהפביה שומרת על ערכה טוב כמו הפולו, שלא נדבר על העובדה שה"ספורט" מבוקשות יותר משאר רמות הגימור של הפביה ולעיתים נמכרות במעל המחירון ובפער לא קטן, מניסיון שלי ושל חברים.

 

וסתם לידע הכללי: "אוטומוטור אונד שפורט" (הגרמני) בחן 12 סופר מיני ידניות, ביניהן הפולו והפביה TSI. הפביה ניצחה את המבחן - נטען שהיא מרווחת, מאובזרת ומהנה יותר לנהיגה מאשר הפולו. החסרון היחידי אל מול הפולו היה בהבדלי הקפדה זניחים (מבחינת איכות חומרים) - נקודה פחות. סה טו.

 

וכדי שלא תקפצו למסקנות (למעט אייל - שמכיר את הסיבה): פוסטמה בקאיין החליטה לחתוך אותי באחת הצמתים ליד הבית, נכנסה בי בצד שמאל-מאחור וגרמה לי ליופי של פגיעות בצוואר.

זו הסיבה שזמנית יש לי איביזה והפביה אמורה לשוב מפחחות (היא נפגעה קלות [יחסית] למזלי).

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפביה הנוכחית מרגישה מצויין, גם אם הפולו מרגישה מעט יותר טוב, לטעמי זה לא שווה את ההפרש האסטרונומי.

 

מבחינת איכות נהיגה\נסיעה הפביה ספורט עדיפה על הפולו, הגיר בפביה מתנהג נעים יותר והרכב לא מתנדנד כמו הפולו.

 

כבר אמרתי בשרשור אחר, הסיבה היחידה לקנות את הפולו היא עיצובית ולא מעבר. אפילו אמא שלי שאין לה מושג ברכבים התלוננה שהכפתורים בפולו נראים כמו כפתורים של טרנזיסטור עם לוק מיושן מאוד.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה קצרה: כשמדברים על תיבת הילוכים DSG - למה הכוונה ? האם זו תיבה רובוטית ? או תיבה אוטומטית רגילה ?

ובנוסף - יש בשירשור זה התייחסות לפולו. מישהו יודע אולי: האם הפולו החדשה (שנמכרת בסוכנות) קיימת עם גירסה של תיבת הילוכים אוטומטית ? או האם קיימת גירסה עם תיבה רובוטית ? או האם מדובר רק בגירסה ידנית ?

 

שנה טובה,

רפי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה קצרה: כשמדברים על תיבת הילוכים DSG - למה הכוונה ? האם זו תיבה רובוטית ? או תיבה אוטומטית רגילה ?

ובנוסף - יש בשירשור זה התייחסות לפולו. מישהו יודע אולי: האם הפולו החדשה (שנמכרת בסוכנות) קיימת עם גירסה של תיבת הילוכים אוטומטית ? או האם קיימת גירסה עם תיבה רובוטית ? או האם מדובר רק בגירסה ידנית ?

 

שנה טובה,

רפי

 

תיבת DSG זאת תיבה רובוטית עם 7 הילוכים וקלאצ' כפול.

הפאביה מגיעה גם ידנית וגם DSG

הפולו מגיעה רק DSG. בגרסת 1.2tsi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4971 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...