Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

VW polo 1.2 tsi vs Mazda 3 2009 2.0


brutto
שימו לב! השרשור הזה בן 5002 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

alon7

תודה, עניין האיתורן באמת שווה בדיקה, זה שדוחפים לנו כל מיני דברים לא חדש.

אבזור של פולו ניתן לפתור דרך דאבל דין.

 

מה שכן, קראתי את התגובות באתר של אוטו, יש שם מישהו שהלך לו ה-DSG כבר בשנה הראשונה + שירות של צ'מפיאונס באמת זווה - שמעתי מהרבה אנשים.

 

למרות כל אלה, נכון לעכשיו פולו נראית לי הכי חמה, רק שהחשש מתגבר ומזדה 3 מקוצרת זו אופציה (למרות שכמעט ואי אפשר למצוא אותה ביד שניה בצבע שחור או כחול כהה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפותח השרשור

 

 

גם אני הייתי לקראת רכישה של POLO ,

ולאט לאט נסוגתי מהדבר בגלל התגובות שרצות פה ושם לגבי היבואן והשירות .

היום בבוקר קראתי את הכתבה באתר אוטו >פולקסווגן: התוכניות ל-2011

משום מה אני לא מצליח להוסיף קישור לכתבה ספציפית .

תקרא למטה בתגובות מה רושמים על היבואן ועל הפולו החדשה .

 

יוסי :wave:

 

אין ספק שרואים הרבה תלונות על VW ועל צ'מפיון במיוחד.

אבל אל תשכחו שאחנו לא בעידן הראשון של האינטרנט והיום מעסיקים הרבה אנשים שכל תפקידם לכתוב ביקורות רעות על המותג המתחרה.

לא שאני אומר שכל התלונות לא מוצדקות אבל צריך לקחת את חלקן בערבון מוגבל.

לי היתה בעבר בורה שסבלה הרבה- חלונות חשמל שנפלו , חיישן בלם , מנוע מעשן - ממש זוועה אבל הניסיון שלי עם צ'מפיון היה טוב החליפו לי את הכל ללא תשלום גם שהרכב לא היה באחריות . חוץ מהחלונות שבעיה היתה שלא היה מותאם לאקלים בישראל לא ברור לי אם זה סתם רכב חולה או שזה מחלה כללית של הדגם או מחלה כללית של היצרן.

לגבי היצרן , ע"פ ביקורות באתרים בחול נראה שהוא נחשב יצרן מוביל כך שכנראה שאו שיש בעיה עם הרכב באקלים הישראלי או שהביקורות הם מוגזמות .(לא שומעים על ביקורות חיוביות רק על שליליות).

 

שאול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שרואים הרבה תלונות על VW ועל צ'מפיון במיוחד.

אבל אל תשכחו שאחנו לא בעידן הראשון של האינטרנט והיום מעסיקים הרבה אנשים שכל תפקידם לכתוב ביקורות רעות על המותג המתחרה.

לא שאני אומר שכל התלונות לא מוצדקות אבל צריך לקחת את חלקן בערבון מוגבל.

לי היתה בעבר בורה שסבלה הרבה- חלונות חשמל שנפלו , חיישן בלם , מנוע מעשן - ממש זוועה אבל הניסיון שלי עם צ'מפיון היה טוב החליפו לי את הכל ללא תשלום גם שהרכב לא היה באחריות . חוץ מהחלונות שבעיה היתה שלא היה מותאם לאקלים בישראל לא ברור לי אם זה סתם רכב חולה או שזה מחלה כללית של הדגם או מחלה כללית של היצרן.

לגבי היצרן , ע"פ ביקורות באתרים בחול נראה שהוא נחשב יצרן מוביל כך שכנראה שאו שיש בעיה עם הרכב באקלים הישראלי או שהביקורות הם מוגזמות .(לא שומעים על ביקורות חיוביות רק על שליליות).

 

שאול.

 

שאול

 

תראה רכב חדש אמור להיות אמין כמו שעון ולא לבלות במוסך .נקודה ועוד נקודה .

כל אחד שיגיד מה שהוא רוצה אני פשוט אומר נכון צ'מפיון מחליפים הכול באחריות אבל למה למה להחליף

למה אי אפשר לקבל מהם רכב כמו שצריך ?

אני לא רוצה ללכת למוסך עם רכב חדש ממש לא פעם בשנה טיפול ותודה ולהתראות

לא רוצה להחליף שיפצו אותי ואלף סיפורים רוצה רכב נוסע בכביש ולא בדרך למוסך .

תסכם רגע כמה זמן אתה השקעת בטיפול ברכב חדש ?

בקיצור גם ככה זה מוזר שהם נותנים רק שנתיים אחריות בעולם היום מדובר על 5+ .

 

יוסי:wave:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שטוען שפאביה זה פולו בלי סמל VW אין לו מושג מה שח. הפולו עולה בכמה רמות על הפאביה, המשותף להם הוא מנוע וגיר וזהוא. נסיעה בפולו (היושבת על פלטפורמה שונה מהפאביה) הרבה יותר מהנה ושקטה. הפרש המחיר שווה ועוד איך.

 

אוי תעשה לי טובה.. :roll:

בכל אירופה פולו ופאביה עולות אותו הדבר מפרט למפרט, רק פה בארץ היבואן הדמיקולו הפך את VW לסמל סטטוס ובכך מצדיק גניבה של כ10K יותר על הפולו.

 

לפותח השרשור, ממליץ לך לחשוב טוב לפני שאתה נכנס להרפתקה שנקראת DSG מבית היוצר של VW, יחסית לזמן שהוא נמצא בשוק יש עליו די הרבה מקרים בארץ ובחו"ל שנגמרו בבכי, ועלויות התיקון לא לבעלי לב חלש.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאול

 

תראה רכב חדש אמור להיות אמין כמו שעון ולא לבלות במוסך .נקודה ועוד נקודה .

כל אחד שיגיד מה שהוא רוצה אני פשוט אומר נכון צ'מפיון מחליפים הכול באחריות אבל למה למה להחליף

למה אי אפשר לקבל מהם רכב כמו שצריך ?

אני לא רוצה ללכת למוסך עם רכב חדש ממש לא פעם בשנה טיפול ותודה ולהתראות

לא רוצה להחליף שיפצו אותי ואלף סיפורים רוצה רכב נוסע בכביש ולא בדרך למוסך .

תסכם רגע כמה זמן אתה השקעת בטיפול ברכב חדש ?

בקיצור גם ככה זה מוזר שהם נותנים רק שנתיים אחריות בעולם היום מדובר על 5+ .

 

יוסי:wave:

 

מסכים לכל מילה רק מה שאני לא מבין הוא:

 

- אם ל VW יש בעית אמינות אז למה היא נחשבת לקונצרן הרכב המוביל באירופה ?

- אם מקבלים בעולם 5+ שנות אחריות על VW אז למה בארץ רק שנתיים ?! למה היצרן לא מחייב את היבואן ? (לצמפיון לא צריך להיות באמת איכפת כי אחריות מכוסה ע"י היצרן).

- אין ספק שכל התלונות הללו מוציאות את החשק לקנות VW אבל השאלה היא האם באמת כל התלונות הם אמיתיות או מתקפה של אינטרסנטים כמו שיש בהרבה תחומים (רכב חולה יש לכל היצרנים וכולנו לצערי יכולים ליפול על רכב כזה אבל השאלה היא באחוזים לעומת יצרנים אחרים).

כלומר האם אחוז התלונות על בעיות ב VW גדול מרכבים אחרים ?

 

שאול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי תעשה לי טובה.. :roll:

בכל אירופה פולו ופאביה עולות אותו הדבר מפרט למפרט, רק פה בארץ היבואן הדמיקולו הפך את VW לסמל סטטוס ובכך מצדיק גניבה של כ10K יותר על הפולו.

 

לפותח השרשור, ממליץ לך לחשוב טוב לפני שאתה נכנס להרפתקה שנקראת DSG מבית היוצר של VW, יחסית לזמן שהוא נמצא בשוק יש עליו די הרבה מקרים בארץ ובחו"ל שנגמרו בבכי, ועלויות התיקון לא לבעלי לב חלש.

 

הכל יפה ונכון אבל אי אפשר להתווכח על כך שלפולו יש 5 כוכבים במבחן הריסוק לעומת 4 כוכבים בלבד לפאביה כלומר בכל זאת זה לא אותו הדבר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם טמבון יכול להשפיע על רמת הבטיחות, לכן גם אם תיקח שתי מכוניות זהות מבחינת מכלולים וההבדל הוא בעיצוב החיצוני בלבד, עדיין יכול להיות הבדל במבחני ריסוק.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם טמבון יכול להשפיע על רמת הבטיחות, לכן גם אם תיקח שתי מכוניות זהות מבחינת מכלולים וההבדל הוא בעיצוב החיצוני בלבד, עדיין יכול להיות הבדל במבחני ריסוק.

 

OK ועל זה גם משלמים ... (אם שווה או לא זו החלטה אישית)

אבל כל עוד יש הבדל אי אפשר להגיד שהמכוניות שוות ורק אחת יותר יקרה מהשניה.

 

שאול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לכל מילה רק מה שאני לא מבין הוא:

 

- אם ל VW יש בעית אמינות אז למה היא נחשבת לקונצרן הרכב המוביל באירופה ?

- אם מקבלים בעולם 5+ שנות אחריות על VW אז למה בארץ רק שנתיים ?! למה היצרן לא מחייב את היבואן ? (לצמפיון לא צריך להיות באמת איכפת כי אחריות מכוסה ע"י היצרן).

- אין ספק שכל התלונות הללו מוציאות את החשק לקנות VW אבל השאלה היא האם באמת כל התלונות הם אמיתיות או מתקפה של אינטרסנטים כמו שיש בהרבה תחומים (רכב חולה יש לכל היצרנים וכולנו לצערי יכולים ליפול על רכב כזה אבל השאלה היא באחוזים לעומת יצרנים אחרים).

כלומר האם אחוז התלונות על בעיות ב VW גדול מרכבים אחרים ?

 

שאול.

 

שאול

 

תחילה התכוונתי לחמש שנות אחריות + ליתר היצרנים ולא לVW גם בעולם רכבי VW מגיעים עם שנתיים אחריות .

לגבי התלונות בוא ונגיד שמעל ל50% מהתלונות שרשומות ברשת לא ממש נכונות ,

תעשה סיכום ברשת בין כל רכבי הקונצרן למול קונצרן אחר תוריד 50% ותראה את התוצאה .

גיר הDSG הוא מכה בכול הקונצרן בסקודה בVW וגם בסיאט אם תקרא פורומים מחוץ לארצנו הקטנטונת תבין

עד כמה גדולה הבעיה עם הגיר .

תנסה לשאול בעלי מקצוע משפצי גירים למשל ותבין .

נכון שבשנתיים הראשונות הכול יוחלף ויתוקן אבל למה? תפתח יד 2 תראה ערמות רכבים של הקונצרן עם ק"מ מצחיקים למכירה ?

מכיר את סקר האמינות שנעשה באירופה אחת לשנה ? פעם אחת לא היה רכב של הקונצרן בטבלה של 10 האמינים .

 

יוסי :wave:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאול

 

תחילה התכוונתי לחמש שנות אחריות + ליתר היצרנים ולא לVW גם בעולם רכבי VW מגיעים עם שנתיים אחריות .

לגבי התלונות בוא ונגיד שמעל ל50% מהתלונות שרשומות ברשת לא ממש נכונות ,

תעשה סיכום ברשת בין כל רכבי הקונצרן למול קונצרן אחר תוריד 50% ותראה את התוצאה .

גיר הDSG הוא מכה בכול הקונצרן בסקודה בVW וגם בסיאט אם תקרא פורומים מחוץ לארצנו הקטנטונת תבין

עד כמה גדולה הבעיה עם הגיר .

תנסה לשאול בעלי מקצוע משפצי גירים למשל ותבין .

נכון שבשנתיים הראשונות הכול יוחלף ויתוקן אבל למה? תפתח יד 2 תראה ערמות רכבים של הקונצרן עם ק"מ מצחיקים למכירה ?

מכיר את סקר האמינות שנעשה באירופה אחת לשנה ? פעם אחת לא היה רכב של הקונצרן בטבלה של 10 האמינים .

 

יוסי :wave:

 

אין ספק שרק שנתיים אחריות זה מעט וחברה שמכבדת את עצמה היתה נותנת יותר (לפחות כמו שאר השוק).

לגבי בעיות בגיר ה DSG - אתה יכול להפנות אותי לפורום ספיציפי ? (מה שמצאתי הוא רק בעיות בגיר שיהיה לפני שנה (6 הילוכים) ולא בעיות ב 7 הילוכים.)

ביד 2 לא מצאתי את הפולו 1.2 , רק פולו 1.4 מסוכנים.

אין ספק שעוד לפני שעשיתי נסיעת מבחן יש כבר חשש לגבי קניה של הרכב הנ"ל.

 

שאול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי עם מישהו שאני מכיר הרבה זמן..

עובד במוסך מרכזי בפולקסווגן בת"א

טוען ש FSI מנועים לא אמינים יש להם בעיה של בוכנה - נשרפת כל הזמן וגם גיר DSG לא מיטבי.

טוען שאין על רכב יפני מבחינת אמינות..

אם כבר לקנות פולו אז רק לתקופת אחריאות לא יותר.

 

לגבי אחראיות - נכון זה שנתיים אבל בשנה שלישית עדיין יש אחראיות לגיר ומנוע ועוד משהו כבד.

החלטה לקנות פולו נמצאת כעת בסימן שאלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כך בחשבון שהם לא נותנים אחריות לשנה השלישית בכלל ,

אלא רק אחרי משא ומתן וכחלק מההטבות ,

כמו כן יש בשנה השלישית גם השתתפות עצמית מסוימת ,תבקש לקרוא את תקנון האחריות .

 

יוסי:wave:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השירשור רק מוכיח כמה קל להשמיץ. שמעתי, חבר שמבין אמר לי...ועוד כל מיני. לא סתם יצרן VW נחשב למוביל בשוק האירופאי במשך שנים. לא סתם הפולו (לא הפאביה) נבחרה למכונית השנה ע"י דסק כתבי הרכב באירופה.

לי דווקא יש ניסיון טוב עם צ'מפיון המרכזי בירושלים ולא מעט שנים. הוגנים בסך הכל, לא נדבנים ואני לא מצפה מהם להיות כאלה. חריגות וחריגים יש בכל פירמה. במקרה דווקא היה לי נסיון רע עם מוסך היבואן מזדה/פורד בירושלים (מוסך תאוצה). שאילצו אותי ברכב חדש (חודש על הכביש) להחליף מראה פנימית רופפת על חשבוני, לאחר שסירבו להחליף בטענה ש"ככה זה צריך להיות". מכאן להגיד שמזדה.פורד גרועים..לא. בירושלים כן. אבל יצא מזה שעברתי ל VW ורק טוב יצא מזה.

תעשו סקר קצר, מי היצרן בארץ שיש לו הכי הרבה לקוחות נאמנים חוזרים וגם אתם תגלו מה שגם אני מגלה משיחות חברים זה VW.

 

גיר ה DSG קיים כבר בשוק העולמי כמה שנים לפני ששמעו עליו בשוק המקומי. אם היו בעיות כמו שתוארו בשירשור הוא היה עובר מהעולם. אבל משום מה הוא משמש בארץ נהגי מוניות שלא מתלוננים. נכון שלא כולם יודעים לכתוב, אבל הם יודעים גם יודעים לצעוק.

נהג מנוסה
:roll:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה חידודים

 

הדגם שנבחר למכונית השנה הוא הTSI 1.2 ידני שים לב ידני

בסקר לא מופיע אמינות כלל אלא רק פרמטרים של נוחות ביצוע אחיזה וכדומה ...

 

אני ממליץ לך להתקשר למוסך שמשפץ גירים ולשאול עלות של DSG ואם הוא במקרה מחזיק איזה אחד או 30 במלאי

סתם בשביל הסקר האישי שלך .

 

VW מספר אחד באירופה עם מכירות של למעלה מ75% ידניים

כך בחשבון שרוב המכירות הם למדינות עולם שלישי עם דגמים כמו הלופו ועוד מספר דגמי בסיס.

 

נהגי מוניות הצחקת אותי לאחר שהם הבינו את הבעיה כולם חזרו לסקודה גיר רגיל ובכלל דרך אגב כאן קיה עשתה חייל

והשתלתה על 30 אחוז משוק המוניות .

 

לקוחות חוזרים בVW כן חוזרים למוסך .

 

אה והרגת אותי עם המראה איזה השוואה בין גיר למראה אם ככה אתה עושה את הסקר שלך בהצלחה .

 

יוסי:wave:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה חידודים

 

הדגם שנבחר למכונית השנה הוא הTSI 1.2 ידני שים לב ידני

בסקר לא מופיע אמינות כלל אלא רק פרמטרים של נוחות ביצוע אחיזה וכדומה ...

 

אני ממליץ לך להתקשר למוסך שמשפץ גירים ולשאול עלות של DSG ואם הוא במקרה מחזיק איזה אחד או 30 במלאי

סתם בשביל הסקר האישי שלך .

 

VW מספר אחד באירופה עם מכירות של למעלה מ75% ידניים

כך בחשבון שרוב המכירות הם למדינות עולם שלישי עם דגמים כמו הלופו ועוד מספר דגמי בסיס.

 

נהגי מוניות הצחקת אותי לאחר שהם הבינו את הבעיה כולם חזרו לסקודה גיר רגיל ובכלל דרך אגב כאן קיה עשתה חייל

והשתלתה על 30 אחוז משוק המוניות .

 

לקוחות חוזרים בVW כן חוזרים למוסך .

 

אה והרגת אותי עם המראה איזה השוואה בין גיר למראה אם ככה אתה עושה את הסקר שלך בהצלחה .

 

יוסי:wave:

 

היי יוסי,

 

למה זה מעניין כמה עולה DSG ?

אתה יכול להביא לינקים לאתרים בחול מהחצי שנה האחרונה שמדברים על הבעיות של ה DSG כי אני לא מצאתי . (דיווחים אחרונים הם מאוגוסט 2009 והם גם על 6 הילוכים ולא ה-7 הילוכים)

 

אבל מצאתי למשל את זה:

 

My own experience.

 

Superb 1.8 TSI 7-speed DSG, 16 months, 44.000 km, approx. 20% urban and 80% highway, 0 problems.

 

By the way, I live in Seville. Last week we reached 35 celsius degrees... in May! During summer it's easy to be over 40 degrees (which means at midday on a highway thereal temperature is about 55). So I think it can be considered as "hot" B)

 

I'll recommend it to anyone who thinks about buying a VAG.

 

Just my two cents :yes:

http://briskoda.net/forums/topic/162411-dsg-7-speed-problems/page__st__20

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5002 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...