Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לפני שנתיים בערך (היום בן 21) הוצאתי רשיון נהיגה ומאז לא יצא לי לגעת/לנהוג ברכב כיוון שאין לנו רכב במשפחה, ועוד שבועיים נגמר לי הנהג החדש.

עם העזרה של ההורים אני מתכוון לקנות בקרוב רכב חדש ידני ואני די חושש על הרכב בגלל שאין לי ניסיון בכלל וגם בגלל התקופה הארוכה שלא נהגתי...

השאלה שלי כמה זמן יקח לי בערך לשחזר תלימוד נהיגה והאם יש ענין עכשיו לקחת כמה שיעורי רענון או שזה כבר לא משנה ומתי שאני ירצה להתחיל לנהוג אז לקחת? כמה שיעורים בערך צריך לקחת?...

 

תודה.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

אני במצב שלך. הוצאתי רשיון נהיגה לפני 3 שנים ומאז נהגתי ממש מעט על ורק על אוטומט.

מכיוון שעכשיו אני שוקל לקנות רכב ידני עשיתי 2 שיעורי נהיגה עם המורה שלי. 2 שיעורי רענון נראו לי מספיקים אבל אם רוצים אפשר להוסיף עוד כמה.

 

ואל תשכח לשלב לראשון ברמזורים:wink:

פורסם

נכון שמורה נהיגה זו הבחירה הנכונה אבל אפשר גם עם רכב של חבר.

נהיגה זה לא משהו ששוכחים, גם חברה שלי לא נהגה 8 שנים על רכב ידני ועדיין לא הפריע לה לסוע קצת על הקליאו הקודמת שלי ולבצע נסיעת מבחן על רכב ידני (שרצינו לקנות). כמובן שכל הנסיעות היו בהשגחה שלי ועם "ריענון" קטן לפני הנסיעה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

קודם כל ברכות על האחריות שאתה מגלה! לצערי זה לא מובן מאיליו.

 

נהיגה זה לא משהו ששוכחים? תלוי מי. בטח לא מישהו שלא נהג בכלל מאז שהוציא רשיון!

 

2-3 שיעורי נהיגה זה רעיון מצוין! תלוי בהרגשה שלך, ובפידבק מהמורה (אם הוא הגון) לכל אחד קצב לימוד אחר.

נסה להסביר למורה את הסיטואציה, אולי תקבל מחיר בהתאם!

נסה אולי אצל המורה שאצלו למדת, אם אתה זוכר אותו לטובה.

 

חוץ מזה, לאחר מכן אין כמו להתחיל לנהוג ברכב שלך בליווי נהג מנוסה. נסה למצוא שכן, או אפילו מישהו מהפרום. בטוח שיהיו מתנדבים. אם אתה מסביבות רחובות, אני מתנדב!

פורסם

שעורי ריענון אצל מורה נהיגה זה דבר מקובל מאוד ואפילו השיעור זול יותר ככל שאני זוכר שאימי עשתה זאת. כל הכבוד על האחריות.

פורסם

אתה יכול לקחת רכב של חבר למגרש חניה יחסית ריק לעשות שם כמה סיבובים ומיד תזכר בנהיגה .

ואם אתה רוצה שיעור רענון עם מורה לנהיגה ובמקרה אתה גר באיזור המרכז תפנה אליי בפרטי ואתן לך פרטים על מורה טוב .

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם
נכון שמורה נהיגה זו הבחירה הנכונה אבל אפשר גם עם רכב של חבר.

נהיגה זה לא משהו ששוכחים, גם חברה שלי לא נהגה 8 שנים על רכב ידני ועדיין לא הפריע לה לסוע קצת על הקליאו הקודמת שלי ולבצע נסיעת מבחן על רכב ידני (שרצינו לקנות). כמובן שכל הנסיעות היו בהשגחה שלי ועם "ריענון" קטן לפני הנסיעה.

 

רכב של חבר יכול להיות בעייתי מבחינת הביטוח, אם הביטוח לא תקף לכל נהג שנוהג ברכב.

פורסם

תודה על העצות חברים,

רציתי לדעת האם במקרה שלי זה חוקי להשאיר עדיין לוחית "נהג חדש" מאחורה למרות שאינני כבר כזה? פשוט אני לא רוצה לסכן נהגים אחרים שאולי יחשבו שאני "נהג מן המניין" ולא חדש ואולי ינהגו בצורה יותר פזיזה סביבי...

מניסיונכם, האם נהגים אחרים באמת שומרים מרחק ו/או נזהרים יותר כאשר הם נוהגים בסביבת נהג חדש?

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

נדמה לי שזה נחשב ללא חוקי, בדיוק כמו נהג חדש שלא מציב את הלוחית, אבל בטוח שפחות אוכפים את זה (מה גם שאתה חדש בפועל)

ללוחית "נהג חדש" פחות מתיחסים (כמעט ולא) מאשר לדוגמה לשלט ל' שהוא גם בולט יותר.

 

קח קצת שיעורים, תתחיל לנהוג באזורים לא סואנים, רצוי עם מלווה מנוסה. אתה נשמע בחור אחראי, לא הלוחית תשנה את המצב, ותר עליה.

פורסם

העצה שלי, 2 שיעורים אצל מורה נהיגה והכל חוזר אליך, אמא שלי בעבר גם עשתה את זה לאחר שלא נהגה 10 שנים, שנולדתי היא חזרה לנהוג ולקחה 3 שיעורי נהיגה שהספיקו לה בשביל לעלות בחזרה לכביש.

פורסם

אבי "הטחול" אסולין, גם אותך אני לא מבין! מה זה ה"הכל" הזה שחוזר אליו?

המקרה שלו שונה לחלוטין מהמקרה של אמך!

מדובר בבחור שמלבד ללמוד לטסט ולעבור אותו, לא נהג מעולם!

אז מה בדיוק יחזור אליו?

 

אולי קראת רק את הכותרת וזהו?

פורסם

שאלה ממש אחרונה, קבעתי עם מורה הנהיגה שלי לכמה שיעורי רענון, כצפוי למורה יש רכב דיזל, עד כמה שונה הנהיגה בבנזין מאשר בדיזל? האם המעבר מדיזל לבנזין הוא לא כזה חד?- ניתן להתרגל לבנזין בקלות אחרי דיזל? (שמעתי שלחסרי ניסיון על בנזין האוטו יכול להכבות הרבה בהתחלה... :oops: )

 

עוד פעם, תודה לכולם על העזרה.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

היו פה לא מעט שרשורים בנושא (הנה אחד מהעת האחרונה)

 

כל רכב הוא שונה, אם בתנוחת ישיבה, זוית ההגה, המצמד (קלאץ') מכוון שונה ושחוק באופן שונה, וכמובן תגובות המנוע והשלדה.

אבל העקרון הוא אותו עקרון!

בגדול רכב דיזל יותר סלחני לזריקת מצמד מרכב בנזין, שבו "קל יותר" לכבות את המנוע.

×
×
  • תוכן חדש...