Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קובי,

איש מופלא ומכונית מופלאה....

היה שווה להגיע מהשפלה. תתחדש ותהנה.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

ומי שלא ראה את דורון סגל רץ בריצה שפופה מאחורי הגב של קובי, עם רמקולים על הגב, לא ראה את חבלני שועלי שמשון בפעולת התגנבות ליעד...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

שלום חברים,

 

אמנם בשנים האחרונות אני לא פעיל בפורום הפתוח, אבל שירשור מפרגן כזה הוא סיבה טובה לביקור כאן...

 

מי שיעשה חיפוש קטן בפורום על המילים "קובי" ו-"מכונית חלומות" ימצא ככל-הנראה שני שמות – יגואר E-TYPE, ו-MGC. היגואר הוא חלום יקר מאד, ובנוסף לזה, סיבוב שלקחתי על רכב כזה לפני שנה-שנתיים לימד אותי שעדיף להשאיר את הרכב הזה כחלום... משהו במידות שלי ושל האוטו לא הסתדר ביחד, והרגשתי "על האוטו" ולא "בתוך האוטו". אז נשארתי עם החלום הישן שכל כך מתאים ל"חולה MG" עם קבלות – MGC. אותו גוף של ה-B שמתאים לי כמו כפפה, ומנוע מגודל וחזק, 6 בוכנות בטור, כמו שאני אוהב.

קצת על הדגם הזה וההיסטוריה שלו תוכלו לקרוא בשירשור הזה, שפתחתי לפני חמש שנים. מסתבר שחלומות שמתבשלים לאט, יוצאים טעימים מהסיר כמו טשולנט פולני טוב...

 

אני במסע-צייד אחרי MGC מתאימה כבר יותר משנה, וזה לא היה קל – הדגם הזה נדיר, והן לא יוצאות לשוק בתדירות גבוהה. רוב ה-MGC הפתוחות (2,400 מתוך 4,500 שיוצרו) הגיעו לארה"ב, ולכן יצרתי קשר עם מועדון קטן של בעלי MGC בצפון אמריקה. נרשמתי, וקיבלתי בתמורה המון אינפורמציה על מכוניות למכירה שלא פורסמו אלא בעלון המועדון. מודעה אחת קפצה לי מייד לעין – היה ברור מהטקסט שמדובר ברכב שמור, לא מושלם אבל מטופח מאד. גם המחיר היה יחסית סביר. אני לא אפרט את כל תהליך יצירת הקשר עם הבעלים, אבל כשקיבלתי את התמונות הראשונות באימייל נפער לי הפה והוא לא נסגר איזה רבע שעה... פרנק, קשיש חביב בן 82, החליט שדי – צריך לפנות את הגראז'. הוא החזיק את המכונית לא פחות מ-21 שנה, אחרי שקנה אותה מהחתן שלו שהחזיק בה 15 שנה לפניו. החתן קנה את המכונית מאמא שלו שקנתה אותה חדשה ב-1969, והחזיקה בה 5 שנים. בקיצור – One family car. המכונית זכתה לתחזוקה אוהבת ולחיים קלים יחסית, עם 38,300 מייל על השעון. 3 ימים לפני שחברת ההובלה לקחה את המכונית, פרנק רכש על חשבונו שני מצברי 6 וולט חדשים, "כדי שלא תהיה לך בעיה להתניע כשהיא תגיע לארץ". בקיצור – צריך לדעת ממי לקנות. אני מצרף תמונה של פרנק והרכב, לכבודו של האיש החביב הזה.

אחרי תהליך ייבוא "לפי הספר", ותשלום מכס הוגן ("טיפ" קטן – תצהירו על מה ששילמתם, תביאו הוכחות, וקחו עמיל מכס מקצועי), הגיעה ה-MGC אלי הביתה. עדיין נשארה עמדה מס' 1, אבל אני לא צופה כל בעיה בנושא.

הרכב במצב מצוין בדברים החשובים – מרכב נקי לגמרי, צבע יפה, ריפודים, גג וכו'. במכאניקה יש עוד קצת מה לעשות, אבל זה חלק מהכיף...

 

לגבי האירוע אתמול – "הרחתי" שמבשלים לי משהו, וכל האזהרות לנחום לא עזרו. לא הופתעתי מהאירוע עצמו, אבל כן מהעובדה שאשתי ויתרה על ה"שלאף-שטונדה" הקדוש של שישי אחה"צ, והתייצבה בהפתעה עם הילדים לקחת חלק בשימחה.

 

כמה תודות:

  • לאשתי אורלי, שמפרגנת לי מכל הלב על השיגעון הזה.
  • לכל החברים שייעצו לי לאורך הדרך, והטיפים שלהם עזרו מאד בתהליך היבוא – נמרוד רחמימוב, ליאור ברוך, ניסים בוכניק, יורם סילבר, דורון דבש ועוד רבים אחרים.
  • לנחום, שאירגן את הקונספירציה אתמול – אני עוד אחזיר לו כגמולו, וזה לא ייקח עוד הרבה זמן...
  • למתניה הלוי, שעזר בשקט (כרגיל) בתהליך היבוא ובאירגון האמבוש אתמול.
  • לבני לוי האחד והיחיד, שגם סייע לי רבות בהשמשה הראשונית של הרכב, וגם היה ה"רוח החיה" ביוזמה, בהזמנת החברים, ובבלגן הכללי.
  • לבעלי ה-MG’s שהגיעו בחום הגדול "לעשות ל-MGC כבוד" – ראובן וגילה נזירי עם ה-TD, יורם וירון סילבר עם הMGB-Roadster, ויהודה עם ה-MGB-GT.
  • לבני הספל על הצילומים, ועל השירשור הזה.
  • לכל החברים מהמפגשים שהגיעו במיוחד לנוקיה בחום הגדול כדי לקחת חלק בתעלול.
  • וכמובן לכל מי ששכחתי...

צרפתי עוד כמה תמונות משיחרור המכונית מהמכס וגם מהחגיגה אתמול, מהמצלמה של אישתי. מעניין מי זה הטיפוס החשוד עם כובע הקאובוי שמציץ שמה...

 

בתור תגמול קטן משלי על הפירגון, אני מצרף קצת חומר שאולי יוכל לסייע לאחרים להגשים גם את החלום שלהם – מסמך PDF שמתאר את כל תהליך הייבוא עם קצת טיפים והמלצות, וקובץ ZIP שמכיל דוגמאות מסמכים, קובצי EXCEL שימושיים וכו'.

 

תודה לכולם,

 

קובי מילוא

עצות ליבוא רכב אספנות מארהב.pdf

קבצי עזר ליבוא רכב אספנות.zip

008.JPG

CIMG4450.JPG

CIMG4467.JPG

CIMG4486.JPG

CIMG4489.JPG

CIMG4487.JPG

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

מזל טוב!

הבטחת הפתעה וקיימת.

לצערי איחרתי להגיע למפגש ופספסתי את האירוע המרכזי והחן.

נשלים פערים שבוע הבא.

פורסם

תתחדש , תהנה

 

חלומות אכן נועדו להתגשם .

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG

פורסם

שלום.

 

קודם כול מזל טוב לקובי על רכישת הקבריולט המדהימה והמיוחדת!!!

דבר שני אני רוצה להודות לכול החברה שהיו שותפים הקונספירציה הזו.

לאורלי את מלכה!!! שיתוף פעולה מהלב אשת חייל מי ימצא

לנחום קדמיאל וואלה איך שהתקשרתי ואמרתי לו על הרעיון שלי התלהב ומיד נרתם לנושא!

למתניה כול הכבוד שיתוף פעולה מלא מהלב !

לקובי וחצי {קובי מהשפלה} על שיתוף הפעולה והתיצבות מלאה של כול החברה מהשפלה.

בהזדמנות זו אני אסביר למה אני קורא לקובי קובי וחצי? תעמידו את שתי הקוביבים אחד ליד השני.

אם תיקחו את קובי מילוא ותחלקו לשתיים תקבלו חצי קובי הבנתם :shock:

לסיכום איך הצלחנו כולנו לרמות ולהוליך שולל את קובי אך מה זה סבבה זה לא מילה :lol:

 

לעצם הרעיון.

קובי יצר איתי קשר והגיע אם הרכב החדש אלי לסדר כמה דברים.

כמובן שהעבודה היא רק תרוץ והאמת זה ההנעה וההתלהבות מהרכב המדהים הזה.

תוך כדאי עבודה קשה ביותר בתנאים של מיזוג אני שואל את הדבר הזה {קובי} הגד מה אם קבלת פנים ?

עונה לי בשיא החוצפה אין מצב כזה אתם הבנתם את זה? באותו הרגע נישרף לי הפיוז ואמרתי לו בסדר אתה צודק

אבל בלב שלי אמרתי אולי צודק אבל לא משכנע. איך שהקרפיון הזה {קובי} נסע לביתו מיד התקשרתי נחום וגלגלתי את הנושא.

איך יתכן שאדם כמו קובי שבמשך שנים יושב וטורח ומכין השקות וקבלות פנים נהדרות ואני ורבים אחרים אוהבים את אופן ההגשה של קובי היחיד והמיוחד לא יזכה לקבל את אותו היחס . חבוב בשביל זה יש חברים!!!

אמנם הרכב לא הושק בצורה המיקצועית וברמה שלך אבל לפחות אני כתבתי כמה מילים על הנייר :lol:.

לסיכום תודה לכול מי שתרם ועזר ולאורלי וקובי ובני ביתו תתענגו מהרכב החדש ואתם מישפחה מיוחדת ונהדרת.

 

והפעם מזהבה ובני ל.

למה זהבה ? גם היא שותפה לפשע שנעשה

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

1. קובי, חסרת מאוד בפורום בשנים האחרונות, כולי (כולנו?) תקווה שתחזור להשכיל אותנו.

2. תתחדש, הרכש החדש מדהים.

3. למה ה-MG הישנה למכירה? שמור אותה!, האמן לי, בעוד עשור תתחרט על המהלך.

4. בכל עזרה בנושא חלפים, אל תהסס לפנות אלי, קהילת מעריצי ה-MG בפאסיפי עצומה, עם שלל רכבים ואין-סוף חלפים (מקוריים ומשופרים).

5. אני אכול קינאה.

6. שתהיה לך המון הנאה עם הצעצוע החדש, רק בריאות ורק בשורות טובות.

 

בידידות,

ברק.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

חברים יקרים!!

התרגשתי עד מאוד באירוע אתמול, כיף אמיתי לפרגן לאדם שכה אוהבים ועושה רבות למען המועדון בכלל ולטובת החברים בפרט.

יישר כוח ידידי היקר, היה מקסים בחגיגה אתמול.

תודה לכל מי שעזר והגיע לאירוע מיוחד זה.

נחום

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

פורסם

קובי מזל טוב על ה"כלה" החדשה - תהנה ממנה בכל רגע פנוי.

למען ההפתעה ובכדי לראות את פניך המתרגשות כשנקראת לבמה להצטרף לנחום - וואלה - היתה שווה הנסיעה בחום הלוהט של תחילת אוגוסט.

רוב חברי מפגש השפלה התייצבו לאירוע ההפתעה בשמחה וברצון למען חבר שמסייע כה רבות למועדון ולחבריו.

 

הרכב מקסים ומרשים, חלום שהתגשם והלוואי שגם כל שאר חלומותיך יתגשמו.

בהצלחה

מצא משה

פורסם

מזל טוב ענק לקובי היקר על הגשמת החלום שלו, וללא ספק, חלומו הוגשם בצורה היפה ביותר, תרתי משמע.

תהנה מהכלה החדשה, שלמרות כל החששות מהליך היבוא האישי, הוכחת שעם הכנה מתאימה והיוועצות בבעלי ניסיון, זה יכול להיות הליך קל למדי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

קובי תתחדש.

רק בדרכים טובות.

:)

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מזל טוב על הרכישה המדהימה הכלה נראית פנטסטי ולפי מה שכתבת בשרשור באה גם מבית טוב אז מי צריך יותר.

לצערי בשל פציעתי לא יכולתי להגיע לארוע .כל הכבוד לחברים על הארגון תהנה ותתחדש.

אבי שרייבר

פורסם

המון המון מזל טוב!!!

 

לו הייתי יודע על האירוע של אתמול, לא הייתי מפספס אותו.

שמח בשמחתך ונהנה לראות את התמונות.

 

סע בדרכים טובות, כתמיד.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...


×
×
  • תוכן חדש...