Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת תושבת משקפיים - רנו קליאו 94 ידנית


אלכס נמרמן
שימו לב! השרשור הזה בן 5051 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

כשאני נוסע בעיקר בהילוך ראשון ושני ועוזב את דוושת הגז לגמרי ישנה מעין קפיצה של הרכב המלווה בתזוזה מורגשת של ידית ההילוכים.

המוסכניק אמר שכנראה שזו תושבת משקפיים של הגיר ויש להחליפה.

הוא אמר שתושבת עולה כ120 שקל ועבודה עוד 100. האם המחיר סביר?

האם אבחנתו מדויקת?

 

תודה לכולם ויום טוב.

Renault clio RT 1994

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או של חופש עצבני בגיר ( מנסיון...),

זה מלווה ברעש ?

 

צריך להרים את הרכב ולבדוק אם זאת אכן התושבת ( לעיתים ניתן לדעת אם היא גמורה ע"י ניעור המנוע בלבד ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי תופעה כזאת ברנו קנגו.

 

בנוסף למה שתיארת הייתי מרגיש מכות חזקות במעבר מגז פתוח לסגור ומסגור לפתוח גם בהילוכים גבוהים.

 

חלפת התושבת הזו שיפרה את המצב, והמכות הפכו להיות נסבלות, אבל לא נעלמו לגמרי. בתושבת שפוקרה הגומיות היו קרועות, אבל קשה לראות את זה, כשהתושבת מורכבת.

 

 

המחיר טוב, ומדובר כאן בחלק תחליפי. מחיר תושבת מקורית - לפחות פי 3 יותר יקר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין רעש, וזה לא קורה בהילוכים גבוהים (מהירות שיוט) אלא רק בהאצה.

המכה היא נסבלת ואין בעיה לנהוג ככה אבל זה לא נעים כל כך..

אעדכן מחר אחרי שאחליף את התושבת. תודה לכולם.

Renault clio RT 1994

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,

 

התשובה שקיבלת מהמוסכניק הגיונית בהחלט וכך גם המחיר.

בתוך התושבת מקשפיים יש גומיות קשיחות ושהם נחלשות

נוצר חופש ולכן יש תזוזות בהעברת הילוכים או לחיצה ועזיבת

דוושת תאוצה.

כדי לבדוק כמו שצריך , יש להרים את הרכב ולראות את המרכב

והתשובות מלמטה ולבדוק חופשים.

 

אסי בורג

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בקליאו B דור שני, החלפתי את כל תושבות המנוע כדי לנסות ולהפטר מהמכה הטורדנית - ללא הצלחה.

(עזר מעט...)

כנראה מדובר בחופש בגיר או בדיפ'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב שכמעט בכל רנו יש את הבעיה הזאת. היתה לי גם קליאו 91 עם אותה הבעיה.

בבדיקה אתמול נבדקו שלושת התושבות. תושבת מנוע עליונה במצב מעולה, התושבת בין המנוע לגיר קצת שקועה ותושבת המשקפיים מתחת לגיר היתה קרועה. אחרי שהוחלפה תושבת הגיר החשד נופל רק על התושבת שבין הגיר למנוע.

שמתי לב לעוד דבר. נניח אני מגיע ל2500 סל"ד (או יותר) בהילוך שניה ועוזב את הגז לגמרי ונותן לאוטו להמשיך, הסל"ד מתחיל ליפול וברגע שהוא יורד קצת מתחת ל2000 יש את אותה המכה.

כמו כן, קשה להגדיר את זה כמכה אלא יותר כמין השהייה מוזרה המלווה בקפיצה של ידית ההילוכים.

Renault clio RT 1994

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5051 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...