Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקשר לקניית כיסוי רכב


Balakai
שימו לב! השרשור הזה בן 5005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רכשתי כיסוי רכב מחברת נטע רדיו.

ולאחר שבוע קיבלתי את הכיסוי במידה B, הכיסוי היה קטן מדי.

באותו שבוע הייתי באיזור ת"א להתקנת מערכת, ואמרתי אני יעבור שם הם מאיזור ראשון עוד 5 דקות נסיעה התקשרתי בשעת הבוקר לתאם ענתה לי פקידה שאמרה לי המחסנים סוגרים (10 בבוקר אמצע שבוע), אמרתי בסדר מתי אפשר לבוא היא אמרה בשעות הצהריים תהיה איתי בקשר בשעה 12:00 אבל לא בטוח שזה יהיה פתוח התקשרתי וכמובן היא אמרה סגור חכה עד 14:00 אולי אתפוס את הבחור מהמחסן, התקשרתי ב - 14:00 ופתאום היא כבר לא פקידה אלא בעלת מקצוע, איזה כיסוי יש לך? אמרתי לי מידה B נו זה המידות של הרכב שלך אמרתי לה לא, זה לא מתאים (אני מכסה את הרכב שלי ביום יום אז אני קצת מבין).

היא אמרה לי בכל אופן אין כרגע מי שיפתח (יום חמישי) צור קשר שבוע הבא.

התקשרתי ביום ראשון ענתה לי שוב פקידה לא יודע אם זו אותה אחת, הסברתי לה את הבעיה והיא אמרה אין בעיה תגיע למחסנים שלנו בראשון לציון,

אז עניתי עם כל הכבוד, שילמתי לך על משלוח בגלל שאיני רוצה להגיע אליכם למחסנים תקחי אחריות.

לאחר וויכוח קצר, היא העבירה אותי לבעל העסק ככל הנראה או למשהו אחר, שאמר שככה או ככה כרגע אין את הכיסוי במידה C וניסה לשכנע אותי לרכוש כיסוי במידה D שהוא הרבה אבל הרבה יותר גדול (התנהלות לא רצינית) ולבסוף הוא אמר לי תתקשר שבוע הבא בתחילת השבוע יש לי משהו שמספק סחורות באיזור שלך תפגש איתו ותחליף את הכיסוי, שמחה רבה :).

התקשרתי ביום ראשון שבוע אחרי הוא אמר לי שאין לו היום אף אחד באיזור אוקיי, מתי יהיו השבוע לא יהיו.

שבוע לאחר מכן התקשרתי שוב עונה לי פקידה או אישתו של בעל העסק דרשתי לדבר עם בעל העסק התשובה שקיבלתי הוא בפגישות אמרתי לה אוקיי מה הטלפון שלו? היא אמרה זה אמרתי אוקיי אז תעבירי לי אותו היא אמרה לי שוב הוא בפגישות, היא אמרה תבוא מחר, אמרתי לה שאני כרגע עובד ואין באפשרותי לבוא לפי בקשתך אני לא יפסיד יום עבודה בשביל 200 שקל, אתם החלטתם לשלוח מידה B היא לא התאימה קחו אחריות, היא אמרה שזה עולה לה כסף אמרתי אוקיי תודה וניתקתי.

 

האם אני צריך לנסוע לשם לשרוף את זמני בגלל טעות שהם עשו?

אני באמת עובד עצות לא שווה לי להפסיד יום עבודה בשביל השטות הזאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא המידה המתאימה לרכב שלך?

הספק הציג מידות של הכיסוי?

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מראש אתנצל על התגובה המגעילה שלי, תגיד - למה אתה לא מנצל את כישוריך המוכחים ומשכנע את הפקידה לתת לך שירות טוב? מה קרה "לא באת לה בטוב"?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה קשור לנושא?

איפה בדיוק בשירשור טענתי שיש לי יכולות או כישורים למניהם.

עקיצה מיותרת, ואני לא ירד לרמה שלך כי כנראה שם תנצח עם נסיון!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשור גם קשור.

לך יש בעיה עם פקידה וגם בשירשור ההוא היתה.

אחרי כל ההסברים המלומדים שלך על הלקוחות המתנשאים שלא מקבלים שירות בשל ההתנהגות המגעילה שלהם, מה אגיד לך - אני קצת מופתע שגם לך זה קורה... :shock::lol::lol:

 

שא ברכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפסח האחרון, לפני קבלת הגולף החדשה שלי הייתי בת"א. תכננתי לקנות כיסוי של פוגל ובררתי איתם מי הספקים שלהם באיזור ת"א, ומה המידה המתאימה לרכבי - מידה B

פרוחזאד ("הפרסי") ברח' יצחק שדה היה אחד מהם.

רכשתי כיסוי במידה שהומלצה לי, ואיכסנתי אותו עד לקבלת הרכב. יום שישי, שטיפה ראשונה, וכסוי הרכב. הכיסוי קטן מידי. הגולף החדשה קצת התנפחה והמידה של הכיסוי לא מתאימה.

יצרתי קשר עם הספק הירושלמי, סיפרתי לו את הסיפור ושאלתי אם אוכל לחסוך נסיעה לת"א ולהחליף אצלו. "מצטער, אם אם פתחת אי אפשר".

מילאתי דלק, הכנסתי את הכיסוי לתא המטען וירדתי לת"א.

הגעתי לפרסי וביקשתי להחליף למידה C. חיפשו וחיפשו ולא מצאו, הציעו לי לקחת פירמה אחרת. התעקשתי שאני נשאר עם פוגל. אמרו לי "חכה, ננסה ליצור קשר עם הסוכן ונראה מה אפשר לעשות".

דיברו עם הסוכן, אמרו לו שמדובר בלקוח ירושלמי. "מה הבעיה, בשבוע הבא אנחנו מורידים סחורה בירושלים, שיגיע לשם ויחליפו לו". וכך היה. מסרתי את הכיסוי הקטן, וקיבלתי תמורתו אחד גדול יותר.

 

אני קיבלתי שירות מעולה.

 

אנקדוטה - על הכיסוי הראשון, באיזור של הגג, הייתה הדפסה בגדול של פוגל. על החדש, למרות שיש עליו את שם היצרן "פוגל", מופיע הדפסה גדולה על הגג של VARTA מצברים. הם קנו אותו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 5005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...