Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח אם מישהו הצליח לצלם מפנים את הקנורט עם הקבינה הענקית והלבנה היחידה שמשרתת כיום בצה"ל (משאית מדהימה ונוצצת בצבע לבן עם ניקלים מבריקים) נוהג עליה איש קבע וותיק קבוע.

המשאית הגיעה כאן לניסוי בזמנו וצה"ל החליט לרכוש אותה אבל רק אותה ולא הזמינו עוד .

משאית מדהימה ביופיה ונראה שאיש הקבע שנוהג עליה שומר עליה מכל משמר ומטפח אותה.

נדמה לי המשאית בת 5 שנים גג.

 

מישהו הצליח אולי לצלם אותה מפנים ואת הקבינה שלה?

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

  • תגובות 5.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אשמח אם מישהו הצליח לצלם מפנים את הקנורט עם הקבינה הענקית והלבנה היחידה שמשרתת כיום בצה"ל (משאית מדהימה ונוצצת בצבע לבן עם ניקלים מבריקים) נוהג עליה איש קבע וותיק קבוע.

המשאית הגיעה כאן לניסוי בזמנו וצה"ל החליט לרכוש אותה אבל רק אותה ולא הזמינו עוד .

משאית מדהימה ביופיה ונראה שאיש הקבע שנוהג עליה שומר עליה מכל משמר ומטפח אותה.

נדמה לי המשאית בת 5 שנים גג.

 

מישהו הצליח אולי לצלם אותה מפנים ואת הקבינה שלה?

שלום לך צביקוש, טעות בידך היא לא היתה בניסוי אלא היתה חלק מפרויקט הכשרת נהגי מילואים .בעקבות מס מקרים בהם נהגי רכב אזרחי שנשכרו ע"י צה"ל למטרת הכשרת נהגי מילואים שיהיו כשירים לנהוג בזמן חירום על רכב מגויס,הבריזו והמטרה לא הושגה וכסף רב "נגנב" הוחלט בצבא לקלוט מס ראשי גורר דוגמת האזרחיים וכך נרכשו לצורך המטרה דאףCF85 מאןTG וולבוFH12 קנוורטT800 כמו כן נרכשו שני גוררים כבדים להובלת טנקים דאףXF95 וסקניה144 אא"לט יתכן ורכשו לצורך הענין עוד כלים אך כרגע אני לא זוכר.רוני

פורסם
שלום לך צביקוש, טעות בידך היא לא היתה בניסוי אלא היתה חלק מפרויקט הכשרת נהגי מילואים .בעקבות מס מקרים בהם נהגי רכב אזרחי שנשכרו ע"י צה"ל למטרת הכשרת נהגי מילואים שיהיו כשירים לנהוג בזמן חירום על רכב מגויס,הבריזו והמטרה לא הושגה וכסף רב "נגנב" הוחלט בצבא לקלוט מס ראשי גורר דוגמת האזרחיים וכך נרכשו לצורך המטרה דאףCF85 מאןTG וולבוFH12 קנוורטT800 כמו כן נרכשו שני גוררים כבדים להובלת טנקים דאףXF95 וסקניה144 אא"לט יתכן ורכשו לצורך הענין עוד כלים אך כרגע אני לא זוכר.רוני

 

בכל מקרה הבחור שנוהג על הקנורט הצבאית (ושוב אשמח אם מישהו בעתיד יצליח לצלם את הקבינה הגדולה והמרשימה שלה מבפנים) ממש שומר עליה ומטפח אותה . כל הכבוד . כן ירבו כאלה בצה"ל.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

:beerchug:

הגיע הזמן שאני אפיל אותך מהכסא לשם שינוי (אפילו אם במקרה זה מדובר בהוכחה ניצחת שה"ואיט פרייטלינר" מילדותי אכן היה "רק" ואיט RC1).

 

כמה תמונות של בופלו זה שווה?

 

בברכה,

 

גיא

RC1 Massada2 Y. Shen.jpg

RC1 Massada Y. Shen.jpg

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

 

 

נו מה, אתה בא להרגיז אותי עכשיו?!:x -25 אלף זה מחיר מוגזם לטעמי, במיוחד שהוא עדיין לא הוציא את הניירות שלו... הייתי מאד שמח לשים יד עליו, אבל לא במחיר שאפילו מתקרב לזה...:-( אני מכיר את האוטו הזה כבר כמה שנים, מעניין מה קרה, שהם החליטו להוציא אותו מהחצר ולמכור?:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

ועוד משהו לדב וישראל...

 

טוב, לפני שיאשימו אותי בהחבאת שכיות חמדה הסטוריות, התמונות הן מאוסף של אוניברסיטת הרוורד - הקליקו על הקישור ועשו חיפוש על truck Israel - פשוט מדהים מה שיש שם וכל הכבוד למי שצילם (הזכויות לתמונות מצוינות באתר).

 

http://via.lib.harvard.edu/via/jsp/Timeout.jsp?_collection=via

 

תודה רבה מאוד לד"ר אביתר רייטר מפורום הרכבות והאוטובוסים שהפנה את תשומת ליבי לאוסף.

 

שיהיה לכם בהנאה...

 

T

Volvo Viking.jpg

Volvo N.jpg

RC2 Emek Hayarden2 Y. Shen.jpg

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
רוני,

 

הפתעה...

 

:To be continued

 

T

גיא שיחקת אותה כמובן שמיד בדקתי ברישומים שיש לי ומסתבר שהרכב שהתהפך מופיע כמיכלית מים ולא כמיקסר וזה מעלה את האפשרות שהרכב שוקם לאחר התאונה ויתכן והוסב למיכלית לפיזור מים.בקשר למוביל זהו אוטוקר עם מנוע קטרפילר שמספרו 700-746 ירד מהכביש 26-4-74 .תודה רוני

פורסם

אם יהיה לי טסט עד להשקת האוטובוס- אז תפגוש אותה שם...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
2 מהמשאיות שיצא לי לצלם השבת

ויש עוד כמה שאני יעלה יותר מאוחר

 

P1010430.jpg

 

 

 

המקדחה האפורה נוסעת, מסתבר! ראיתי אותה בשבת שעברה במקום אחר! מה זה בכלל- וולוו? -כי לא הצלחתי להבין בוודאות מרחוק!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
מה שמאד חבל- כי ההיסטוריה שלנו הולכת ונעלמת לחו"ל או לפרוק... חבל, שלא ניתן לאשר את הקניה נניח ב"תנאים מחמירים"- רק לצרכי התצוגה, נניח, או משהו! לפחות זה...:cry:

 

 

שלום לכולם,

 

 

 

היות ואני חי בניכר, באופן עקרוני אני נמנע ממתן עיצות והעברת ביקורת על מה שקורה בארץ. לכן, מה שאומר כאן הוא בבחינת רעיון בלבד שאיש אינו חייב לקבל. אז ככה:

 

 

 

מאז שהתחלתי לשוטט בפורומים המקובלים לחובבי הרכב הכבד בארץ, לא יכולתי שלא לשים לב לבעיה שאינה קיימת בארצות אחרות שבן חייתי (אנגליה, אוסטרליה, אוסטריה) או כאלה שיש לי עם מקומיים בהן קשרים (ספרד, ארה"ב), דהיינו התקנה הדרקונית של משרד התחבורה שמורידה משאיות עם משקל כולל של יותר מ12 טון מהכביש לצמיתות אם לא עברו טסט יותר משנתיים ברציפות. מה שזה אומר הוא שאו שאתה רוכש משאית שעדיין על הכביש (מחיר יחסית גבוה) ומשפץ אותה תוך שנתיים או איכשהו משמר אותה כמו שהיא. אין למשל כמו בארצות אחרות משאיות מושבתות אך ברות שיפוץ (ויחד עם זאת זולות לרכישה). כל זה הוא בגלל שאין מעמד של משאית אספנות.

 

 

 

מה שרציתי לשאול הוא האם מישהו ניסה אי פעם ליצור קשר עם הרשויות בכדי לשנות את התקנה או לנסות להרחיב את ההגדרה של רכב אספנות למשאית? לדעתי ישנם מספר חברה בעלי השפעה (בונדי?) שייתכן ויישמחו להצטרף ולעזור. כנ"ל לגבי חברי כנסת (?). אני בטוח שחברי מועדון החמש שעברו את השלב הזה (הרי לפני שהייתה הגדרת רכב אספנות, המצב היה בערך אותו דבר למכוניות) יוכלו גם לתרום מנסיונם.

 

 

 

בלי שום קשר לנ"ל, לעניות דעתי גם את הבעיה של שיפוץ תחת התנאים הקיימים אפשר לפתור, ואני מתכוון לעשות מה שהאנגלים עושים, בעיקר בשיפוץ של אוטובוסים (יותר מסובך ממשאיות), דהיינו התארגנות של כמה חברה בצורה ממוסדת כעמותה שייעודה הוא שיפוץ הרכב הרלוונטי. הייתרון הוא בכך שההוצאות מתחלקות בין מספר אנשים, אם כי הסכומים שכל חבר שם אינם בהכרח מפוצצים. כמובן שהעבודה יכולה כך להתבצע במהירות גדולה יותר בין באם זה בתשלום לבעלי מקצוע או בעבודה של חברי העמותה (וכמובן שזה בכלל לא מזיק אם יש חבר או שניים שיש להם ידע מכני) עד כמה שאני יודע (ואני יכול לברר יותר) בישראל ישנו דבר שנקרא עמותה רשומה, שהיה אולי יכול להיות שימושי לצורך העניין – בטוח שעמותה כזו אינה חייבת בתשלום מס למשל. כדי ליצור עמותה צריך שיהיו יותר משבעה (?) חברים, תקנות עמותה ורישום ע"י נוטריון (ויש נוטריונים שלמטרה כזו יעשו זאת בחינם – בדוק). כמובן שזה קצת יותר מסובך – ישנן אי אלו חובות דיווח ןתפקידים מסוימים (גזבר וכו) צריכים להתמלא, אבל בעיקר חשוב שהחברה יהיו מוכנים לתת שכם (מבחינה כספית או תפקידית. אגב אין מניעה שאנשים שאינם חברים ייתרמו לעמותה) וייסתדרו אחד עם השני... משאיות שוות שיפוץ ושימור יש (עדיין) מספיק, ואת העבודה אפשר לעשות גם חלקית (למשל: מכניקה קודם, בודי ושסי אח"כ) כך שמועד הטסט לא יפוספס. מבחינת כמות אנשים, לפי מה שראיתי באתר פייסבוק שישראל יצר, יש יותר משבעה חברים פוטנציאליים לעמותה כזו. אני בטוח שגם ניתן יהיה להגיע להסכמה על המודל שישופץ...

 

 

האם אני נאיבי?

 

 

 

בתודה מראש על כל תגובה ובברכה,

 

 

 

T/גיא

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
שלום לכולם,

 

 

 

היות ואני חי בניכר, באופן עקרוני אני נמנע ממתן עיצות והעברת ביקורת על מה שקורה בארץ. לכן, מה שאומר כאן הוא בבחינת רעיון בלבד שאיש אינו חייב לקבל. אז ככה:

 

 

 

מאז שהתחלתי לשוטט בפורומים המקובלים לחובבי הרכב הכבד בארץ, לא יכולתי שלא לשים לב לבעיה שאינה קיימת בארצות אחרות שבן חייתי (אנגליה, אוסטרליה, אוסטריה) או כאלה שיש לי עם מקומיים בהן קשרים (ספרד, ארה"ב), דהיינו התקנה הדרקונית של משרד התחבורה שמורידה משאיות עם משקל כולל של יותר מ12 טון מהכביש לצמיתות אם לא עברו טסט יותר משנתיים ברציפות. מה שזה אומר הוא שאו שאתה רוכש משאית שעדיין על הכביש (מחיר יחסית גבוה) ומשפץ אותה תוך שנתיים או איכשהו משמר אותה כמו שהיא. אין למשל כמו בארצות אחרות משאיות מושבתות אך ברות שיפוץ (ויחד עם זאת זולות לרכישה). כל זה הוא בגלל שאין מעמד של משאית אספנות.

 

 

 

מה שרציתי לשאול הוא האם מישהו ניסה אי פעם ליצור קשר עם הרשויות בכדי לשנות את התקנה או לנסות להרחיב את ההגדרה של רכב אספנות למשאית? לדעתי ישנם מספר חברה בעלי השפעה (בונדי?) שייתכן ויישמחו להצטרף ולעזור. כנ"ל לגבי חברי כנסת (?). אני בטוח שחברי מועדון החמש שעברו את השלב הזה (הרי לפני שהייתה הגדרת רכב אספנות, המצב היה בערך אותו דבר למכוניות) יוכלו גם לתרום מנסיונם.

 

 

 

בלי שום קשר לנ"ל, לעניות דעתי גם את הבעיה של שיפוץ תחת התנאים הקיימים אפשר לפתור, ואני מתכוון לעשות מה שהאנגלים עושים, בעיקר בשיפוץ של אוטובוסים (יותר מסובך ממשאיות), דהיינו התארגנות של כמה חברה בצורה ממוסדת כעמותה שייעודה הוא שיפוץ הרכב הרלוונטי. הייתרון הוא בכך שההוצאות מתחלקות בין מספר אנשים, אם כי הסכומים שכל חבר שם אינם בהכרח מפוצצים. כמובן שהעבודה יכולה כך להתבצע במהירות גדולה יותר בין באם זה בתשלום לבעלי מקצוע או בעבודה של חברי העמותה (וכמובן שזה בכלל לא מזיק אם יש חבר או שניים שיש להם ידע מכני) עד כמה שאני יודע (ואני יכול לברר יותר) בישראל ישנו דבר שנקרא עמותה רשומה, שהיה אולי יכול להיות שימושי לצורך העניין – בטוח שעמותה כזו אינה חייבת בתשלום מס למשל. כדי ליצור עמותה צריך שיהיו יותר משבעה (?) חברים, תקנות עמותה ורישום ע"י נוטריון (ויש נוטריונים שלמטרה כזו יעשו זאת בחינם – בדוק). כמובן שזה קצת יותר מסובך – ישנן אי אלו חובות דיווח ןתפקידים מסוימים (גזבר וכו) צריכים להתמלא, אבל בעיקר חשוב שהחברה יהיו מוכנים לתת שכם (מבחינה כספית או תפקידית. אגב אין מניעה שאנשים שאינם חברים ייתרמו לעמותה) וייסתדרו אחד עם השני... משאיות שוות שיפוץ ושימור יש (עדיין) מספיק, ואת העבודה אפשר לעשות גם חלקית (למשל: מכניקה קודם, בודי ושסי אח"כ) כך שמועד הטסט לא יפוספס. מבחינת כמות אנשים, לפי מה שראיתי באתר פייסבוק שישראל יצר, יש יותר משבעה חברים פוטנציאליים לעמותה כזו. אני בטוח שגם ניתן יהיה להגיע להסכמה על המודל שישופץ...

 

 

האם אני נאיבי?

 

 

 

בתודה מראש על כל תגובה ובברכה,

 

 

 

T/גיא

גיא אתחיל מהסוף, כן אתה נאיבי אני היתי בסרט הזה ואין סיכוי שתהינה קבוצות שיוציאו רעיון כזה לפועל אולי קבוצה אחת כך שכמות הרכבים שתהיה מסוגלת לשפץ, היא מזערית לגבי פניה לרשויות הדבר נעשה בעבר והיה שינוי מרכב אספנות מסחרי עד 4 טון ל12 טון לא נראה לי שכיום לאחר הקמת המוזיאון יהיו בעלי אינטרס לשנות את התקנה לרכב ללא הגבלת משקל היות והרכב לא מיועד לנוע אלא לתצוגה בלבד.רציתי לתקן אותך לגביי משך הזמן ללא חידוש לרכב מיושן מעל 12 טון התקנה אומרת שנה אחת בלבד ותאמין לי לאדם כמוני שחי ממשכרת זה אכן זמן קצר מידי להתמודד עם שיפוץ בפרק הזמן המוקצב.רוני

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...