Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי סוויפט סדאן


meshhagolesh
שימו לב! השרשור הזה בן 5101 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

ראיתי סוזוקי סוויפט סדאן, שנת 2001 , אוטומטי , 90000 ק"מ , יד שניה (יד שניה פרטית, יד ראשונה השכרה).

כמה שאלות, לאלו המבינים קצת יותר ממני, וככל הנראה מדובר ברוב...

 

אני מחפש רכב לטובת נסיעות יומיומיות בטווח נתניה כפר סבא, אך שגם אם יבוא לי פעם בחודשיים ליסוע לירושלים, או באר שבע, לא אצטרך אוטובוס...

 

1. איך האוטו בגדול?

2. האם תוספת תא המטען, מכבידה משמעותית למנוע ה- 1300, והאוטו מאבד את יתרונות הסוויפט הרגילה?

3. כפי שציינתי, יד ראשונה הייתה מהשכרה, כמה צריך להוריד מהמחירון?

4. מה תצרוכת הדלק של האוטו, האם העובדה שבסוויפט יש רק שלושה הילוכים גורמת לשתיית דלק גדולה יותר?

5. לאיזה קילומטרז' ממוצע מגיע הרכב הזה, במידה והוא מטופל טוב? ז"א, יהיה לי את השנתיים שלוש ליסוע בו?

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב,

 

הבעיה העיקרית של סוזוקי סוויפט מהדור הזה היא בכך, שהיצור שלה נמשך זמן רב מידי. הדגם הזה הוצג לראשונה בשנת 1988.

 

לאחר מספר שנים כל היצרנים האחרים הציגו דגמים חדשים ומשופרים, אבל הסוויפט נשארה אותה סוויפט. בשנת 1997 היצור עבר מיפן להונגריה, והשם שונה ל"יורו סוויפט". הרכב לא השתנה כמעט, למעט איבזור משופר.

 

בשנת 2001 הרכב הזה נמצא שני דורות אחורה, לעומת המכוניות האחרות.

 

 

לאחר ההקדמה הזאת אפשר לעבור לתשובות :

 

1. האוטו בסדר גמור, בערך. די מרווח, תא מטען מאוד גדול יחסית, הדגמים היפניים היו אמינים מאוד. לא יודע לגבי הדגמים ההונגריים, אבל כנראה שהם אמינים גם כן. הנסיעה באוטו "קשה", ישיבה נמוכה, לי השרירים ברגליים היו נתפסים אחרי 30-40 דקות נהיגה.

2. לא, תוספת המשקל מאוד קטנה ושולית, האוטו מרגיש קל מאוד וזריז.

3. שלנו בנסיעה רגועה מאוד וללא פקקים צרכה בערך 1 ל 12 (1300 סדאן אוטמטית שנת 1994).

4. יכול להגיע להרבה, זה לא מדע מדוייק. שים לב, שבמד מרחק יש רק 5 ספרות, כך שאתה לא יודע, אם זה 90000 ק"מ או 190000 או 290000.

 

בעיר האוטו נוסע לא רע, הגיר מגיב טוב, ואין שום בעיית ביצועים.

 

בנסיעה בינעירונית ב 100 קמ"ש המנוע נמצא סביב 3500 סל"ד, וזה רועש ומציק. מהירות גדולה יותר פשוט לא נעימה.

 

בהצלחה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5101 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...