Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני לא רואה בזה בעיה ידידי, ההפך.

 

אם היית יכול לשלם 5K ולהוסיף 50 סוסים לרכב שלך באמינות לא היית עושה זאת? רוב הרוכשים כן.

 

בעולם אידיאלי זו בהחלט לא בעיה אלא יתרון ובהחלט הייתי עושה כך.

במציאות - אתה משלם באמינות.

ולא סתם משלם - צ'יפ מבטל אחריות (כן, אני יודע שאפשר לחזור לתוכנה הקודמת אבל לא תמיד זה מסתדר ואפשרי) וגם אם אתה לא באחריות לא בטוח שהיית רוצה לקחת על עצמך בעיות גיר ומגדשים שעלולות להסתיים בחבילה נאה לפקודת צ'מפיון (או כל מוסך אחר)

 

 

אייל,יחי ההבדל הקטן. נקח לדוגמא שירוקו ידנית שעולה 175K על הכביש לעומת 2.0 שעולה 230K.

הבדל של 55 אלף שקל.

אתה תסכים איתי שאם מישהו שיש לו שירוקו ידנית יתקין ציפ' נניח בעלות של 5K עדיין ההבדל יהיה 50 שזה המון המון כסף.

אז יגידו שהמנוע יתאמץ יותר וכ'ו וכ'ו,200 כ"ס ו30 קג"מ לא הולכים ברגל אלה הם דיי דוהרים.

נניח שלאחר הציפ' הצריכת דלק של ה1.4 תשתווה ל2.0. הביטוח של המנוע2.0 יקר יותר מאשר ה1.4.

 

אני מסתכל על זה גם מנקודת הנחה שאותי אישית לא מעניין כל האיבזור של שליטה מההגה על הילוכים\מערכת וגג פנוראמי.

יש לאבי גם בסילברדו וגם בB3 שליטה מההגה על המערכת,זה נחמד אבל לא משהו אישית בגדר חובה.

 

אוקיי,עכשיו יבוא החכם ויגיד אבל בעוד 5K שאתה שם ציפ' אתה יכול לשים גם במנוע 2.0 ולקבל 250+ סוסים.

שוב,כל אחד והשיקולים הכספיים שלו.

אני עדיין חושב שבכל אופן ההבדל מחיר בין ה1.4 ל2.0 הוא עצום מאוד ביחס לתמורה.

 

בן.

 

במקרה הזה הייתי מעדיף לקנות משומשת בת שנה, 2.0.

 

גם עכשיו כשרכשתי רכב, הייתי יכול באותו סכום לקנות TSI מודל 2008 או GTI מודל 2006.

במה בחרתי? יש בכלל מה להשוות ?

 

 

אבירי, אני לא קונה את זה ש 1.4TSI שכל מה ששופר בו זה צ'יפ , מרגיש יותר חזק מ2.0 סטנדרט.

ה2.0 כ"כ יותר חזק וגמיש, נהגתי על שני הרכבים כסטנדרט וה2.0 עושה הכל בלי מאמץ כמעט ,אפילו תאוצות כשאתה כבר בצד הימני של הסקאלה (הסקאלה היא בין 0 ל300 דרך אגב)

 

נ.ב. המטרה שלי בעוד שנתיים-שלוש היא שירוקו , ולא מן הנמנע שאקנה 1.4 ואשפר אותה (כי אני לא ארד בהספקים מן הסתם) אבל אני אקח בחשבון שזה עלול לעלות לי ביוקר גם אם הסיכוי לזה לא מאוד גבוה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל,אתה יכול להשוואת בין למצוא GTI 2006 לבין רכב שהוא בסך הכל שנתיים על הכביש ויש בערך 250 רכבים ממנו?

תכנס ליד 2 ותראה כמה מודעות יש לגבי שירוקו מנוע 2.0 או אפילו 1.4.

 

אתה לא תמצא כרגע שירוקו משומשת מנוע 2.0 שתעלה כמו 1.4 חדשה.

אני אישית גם לא חובב גירים אוטומטיים אפילו אם זה DSG,נראה לי שגם אתה לא חובב אחרת לא היית בחיפוש אחרי GTI ידנית.

לכן ה2.0 לא מהווה רכב לרכישה עבורי כרגע עד שתגיע גרסא ידנית.

 

ולמה לא נראה לך ששירוקו 1.4 עם ציפ' עומדת עם GTI?

תראה דיינו של 1.4 אחרי עדכון ותראה שהרצועת כוח לא משנתה בהרבה והמומנט המירבי מתקבל כבר ב2K בסל"ד.

אחרי העדכון יש לרכב 200 כ"ס ו30 קג"מ. הבדל של 2 קג"מ מעל הגולף.

 

בן.

Got To love It

פורסם

אגב ברצינות רגע,

כמה מנועים הלכו כבר ?

מתוך כמה רכבים שנמכרו ?

באיזה מנוע מדובר [1.8 או גם ב 1.4 ] ?

האם מדובר על תקלה בפס ייצור שגרמה לבעיה [מספרי שילדה \ מנוע עוקבים ] ?

תודה למי שעונה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
אייל,אתה יכול להשוואת בין למצוא GTI 2006 לבין רכב שהוא בסך הכל שנתיים על הכביש ויש בערך 250 רכבים ממנו?

תכנס ליד 2 ותראה כמה מודעות יש לגבי שירוקו מנוע 2.0 או אפילו 1.4.

 

אתה לא תמצא כרגע שירוקו משומשת מנוע 2.0 שתעלה כמו 1.4 חדשה.

אני אישית גם לא חובב גירים אוטומטיים אפילו אם זה DSG,נראה לי שגם אתה לא חובב אחרת לא היית בחיפוש אחרי GTI ידנית.

לכן ה2.0 לא מהווה רכב לרכישה עבורי כרגע עד שתגיע גרסא ידנית.

 

ולמה לא נראה לך ששירוקו 1.4 עם ציפ' עומדת עם GTI?

תראה דיינו של 1.4 אחרי עדכון ותראה שהרצועת כוח לא משנתה בהרבה והמומנט המירבי מתקבל כבר ב2K בסל"ד.

אחרי העדכון יש לרכב 200 כ"ס ו30 קג"מ. הבדל של 2 קג"מ מעל הגולף.

 

בן.

250 רכבים זה מספר יפה וקצת לא הגיוני. לשם השוואה לפי מה ששמעתי גולף GTI בכל 3 השנים נמכרו בכמות שהיא בערך רבע מזה (אם לא פחות)

 

מי שאין לו סבלנות לחפש זו כבר בעיה אחרת, לי לקח כמעט שנה למצוא אחת ממודל 2006 (שנה שלא נמכרו בה הרבה יחידות יחסית) למעשה רק אחרי 4 חודשים ראיתי רכב עם נתונים שהיה שווה ללכת לראות אותו ולאחר חצי שנה נוספת היה הרכב השני שהיה שווה ללכת לראות אותו וזה הרכב שקניתי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני חייב לציין שקיימים מס' הבדלים בין שני סוגי התיבות הללו, dsg 6, dsg 7, וההבדל העיקרי הוא שהתיבה החדשה בעלת 7 הילוכים היא תיבה יבשה והיא נחשבת ליותר חלשה, סולידית וחלקה. התיבה הישנה בעלת 6 ההילוכים היא התיבה היותר עוצמתית הן מבחינת ביצועים ועומסים והיא תיבה רטובה. ה GTI החדשה מגיעה עם תיבת בעלת 6 הילוכים עם 210 כ"ס.

דוגמא אישית: אני נוהג על גולף TDI 170PS GTD עם תוכנת ניהול מנוע ומומנט של 45 קג"מ עם תיבה של 6 הילוכים והיא פועלת הצורה מדהימה. בגדול גם ה-7 הילוכים תפעל בצורה כזו , היא פשוט אמורה להיות יותר סולידית וחלקה בגלל שהא יבשה אבל היא עדיין לא "פרייארית"

golf mk5 gtd

פורסם

באמת מעניין כמה GTI MK5 יש בארץ, תמיד סיקרן אותי :|

למגיב מעלי, אתה גר בארץ?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
250 רכבים זה מספר יפה וקצת לא הגיוני. לשם השוואה לפי מה ששמעתי גולף GTI בכל 3 השנים נמכרו בכמות שהיא בערך רבע מזה (אם לא פחות)

 

מי שאין לו סבלנות לחפש זו כבר בעיה אחרת, לי לקח כמעט שנה למצוא אחת ממודל 2006 (שנה שלא נמכרו בה הרבה יחידות יחסית) למעשה רק אחרי 4 חודשים ראיתי רכב עם נתונים שהיה שווה ללכת לראות אותו ולאחר חצי שנה נוספת היה הרכב השני שהיה שווה ללכת לראות אותו וזה הרכב שקניתי.

 

 

פעם ראשונה שהלכתי להתעניין בשירוקו(לפני מעלה מחצי שנה) נאמר לי שיש כמעט 200 רכבים על הכביש.

בחצי שנה אני מאמין שמכרו עוד 50 יחידות(כי יש זמן המתנה לא קטן וזה מראה על רכישות) לכן אני משער שפלוס מינוס 250 רכבים כאלו על הכביש.

 

זה לא עניין של סבלנות לחפש,זה עניין שהרכב קיים בארץ כמעט שנתיים,המחירון של שירוקו שעלתה על הכביש אז הוא 200K,עדיין יקר יותר מאשר שירוקו חדשה ידנית.

שוב,כל אחד והשיקולים שלו. אם הינו עכשיו קדימה ב3 שנים היתי מחפש GTI שנמכרת עכשיו ולא רץ לקנות רכב חדש.

 

בן.

Got To love It

פורסם
אגב ברצינות רגע,

כמה מנועים הלכו כבר ?

מתוך כמה רכבים שנמכרו ?

באיזה מנוע מדובר [1.8 או גם ב 1.4 ] ?

האם מדובר על תקלה בפס ייצור שגרמה לבעיה [מספרי שילדה \ מנוע עוקבים ] ?

תודה למי שעונה.

 

דובר רק על ה1.4 TSI 160 כ"ס, המכונה גם twincharge. לא על 1.8 ולא על 1.4 TSI 122 כ"ס המכונה singlecharge.

(מי שלא מכיר, ה122 מגיעה רק טורבו, וה160 מגיע גם טורבו וגם סופרג'ארג'ר, ומכאן השמות)

 

את כל הנושא הזה שהולכים מנועים גיליתי כשחיפשתי רכב עבור אמא שלי.

דיברתי עם חבר טוב שהוא לא פחות ממנהל טכני באחד ממוסכי צ'מפיון ושאלתי על גרסאות הTSI של הגולף, זה המליץ לי ללכת אך ורק על ה 122 כ"ס, וסיפר לי שהם מצויינים ואין איתם בעיות עד כה, בניגוד ל 160 כ"ס שכבר עברו מספר עדכוני תוכנה, שרק איחרו הצתות, הורידו הספקים ועדיין, הוחלפו לא מעט מנועים.

 

כמה מנועים? לא יודע, אבל ב vag-club.com יש בחור שמארגן תביעה יצוגית נגד צ'מפיון (ברכב שלו כבר החליפו 2 מנועים).

 

 

oryz170, אתה בטוח שהDSG7 היא יבשה?

אפשר אסמכתא?

 

אני בוודאות יודע שההבדל בין ה 6 ל 7 הוא שאחת מהן יבשה והשניה רטובה, עד כמה שאני זוכר זה הפוך, וה7 היא הרטובה, אבל אני אברר ואחזור לדווח.

-----

פורסם

לפי נציג שירות של צ"מפיון DSG7 היא היבשה, הוא תירץ את המעבר בתוספת גדולה לעלות השירות בגלל החלפת השמן, ותלונות שהיו ללקוחות על זה.

פורסם

dsg7 היא בוודאות התיבה היבשה, היינו, התיבה בעלת 6 ההילוכים היא הרטובה.יש הרבה יתרונות וחסרונות לתיבה dsg7

golf mk5 gtd

פורסם

אוקיי, שכנעתם אותי :)

 

לגבי הסרטון של ה1.4 עם צ'יפ מול 2.0, משום מה אני לא מוצא, אך עדיין לא התיאשתי.

-----

פורסם

אבי,הבחור שמארגן תביעה ייצוגית עקב החלפת שני מנועים התקין ציפ' של APR ולאחר מכן הלך לו מנוע.

לגבי המנוע השני אין לי מושג,אולי במהלך הקילומטרים הראשונים הוא נהג בצורה פרועה ולא נתן למכלולי המנוע להתאים עצמם אחד לשני ואולי יכולות להיות עוד המון סיבות,גם יכול להיות שהמכונאי שהתקין לו את המנוע השני עשה טעות שגרמה לכך,הרי לא נדע באמת.

 

אל תתן דוגמאות על אנשים בלי לדעת את הסיפור בשלמותו ובכך להטעות אנשים אחרים!

גם במקרה הנ"ל הותקן ציפ' וזוהי יכולה להיות הסיבה לכשל המנוע.

עדיין לא יצא לי לראות\לשמוע על מישהו שהוחלף אצלו מנוע כאשר הוא היה סטנדרטי!

 

בן.

Got To love It


×
×
  • תוכן חדש...