Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

היום כבר יש את כל הצ'יפים המותאמים אישית,

 

לחלקם ישנה אפילו האופצייה לשינוי ערכים במקרה של שדרוג,

[הגדירו אותה פה כיחידת ה-Select (או במילים אחרות "כיוון")],

 

 

 

אם ככה אז בואו נעשה סדר בעניין,

1. לאור ההתקדמות של הצ'יפים (עריכת תוכנה) בזמן האחרון מה מבדיל אותם ממערכת ניהול מקצועית (ECU)?

 

 

2. האם יש טווח הספק מסויים שבו ה"צ'יפ" קורס לעומת מחשב ניהול מקצועי (ECU)?

3. כמה ערכים ניתן לשנות ב"צ'יפ" לעומת מחשב ניהול מקצועי (ECU)?

 

 

4. אם יש לי רכב בעל 600 כ"ס עם ניהול מנוע Motec M800 ההחלפה לצ'יפ תניב לי ביצועים דומים?

(כלומר החלפה למחשב מקורי ועריכת התוכנה שלו = צ'יפ)

 

 

5. במידה והחלטתי שאני לא רוצה להשתדרג יותר בהספק,

האם צ'יפ מותאם אישית יעשה את העבודה כמו מחשב ניהול מנוע?

 

(אני שואל מכיוון שבמחשב ניהול מנוע, אחרי כל שידרוג, ניתן פשוט לשנות ערכים דרך המחשב - Modify

ואילו בצ'יפ צריך לצרוב אותם מחדש - ReWrite)

 

 

נראה לי קצת לא סביר, לאור העובדה ש-Motec עלתה לי 15K ואילו צ'יפ עולה עשירית מזה,

6. האם במילים אחרות "צ'יפ" זה למתחילים? כלומר לשלבים המוקדמים של שיפורי רכב בלבד?

 

אבל שוב פעם, גם פה יש פראדוקס בגלל ה-Stages בצ'יפים,

לדוגמת APR Stage III/II.

 

 

7. האם ניתן לסכם שצ'יפ הוא רק שינוי תוכנתי למחשב הניהול המקורי התומך עד הספק מסויים,

ומההספק המסויים הזה צריך כבר לעבור למערכת ניהול מקצועית?

(למרות שגם פה יש דילמה, ראיתי אודי R8 עם APR Stage 3 בעלת 700 כ"ס).

 

 

 

אשמח לשמוע את דעתכם בעניין ואפילו את דעות הספקים פה בינינו,

תודה רבה!

 

שבוע טוב,

עדי

פורסם

אני מתכוון לסובארו אימפרזה GT שנתון 99,

הבעיה היא ביכולת הטכנולגית של המחשב עצמו?

 

כלומר מחשב משנת 99 ישן מדי להספקים כאלו?

אם ככה במקום Motec הייתי יכול להביא מחשב ניהול של אימפרזה 2009?

 

תודה לך על התגובה BigY,

ערב טוב!

פורסם

למה אתה רוצה להגיע עם האוטו?

הכוונה לאיזה הספק ?

 

קובי.

Turning gasoline into adrenaline,one gallon at a time

פורסם

יש רכבים כבר מתחילת שנות ה 2000 שמערכת הניהול מספיק גמישה לשינויי הספק של עד 25% מהמקור, לא צ'יפ ולא כלום

פשוט ריסט ונסיעה של מספר קילומטרים במוד לימוד עצמי.

אבל ככל שהדרישה להספק עולה , עלות מערכת הניהול קטנה ביחס לשאר ההוצאות: בוכנות ,טלטלים מחוזקים , קרנק מותאם , מגדש גדול ומשוכלל יותר ,סעפת פליטה אינטרקולר גדול, מצערות סלייד וריבת אוכמניות כחולות סט.דלפור .

אבל מה יש לך מותק מה אתה דואג ?

פורסם

ריבת אוכמניות:roflmao: הרגת אותי!

 

כן לפעמים אני מתבאס קצת כי תכננתי בהתחלה לשים האלטק בחצי המחיר,

אני לפעמים חושב שבמערכות מוטק אתה משלם הרבה על השם (לא רק כמובן!)

 

אבל כמה מבינים בתחום שיכנעו אותי אחרת.

אין לי ניסיון עם האלטק ככה שאני אפילו לא יכול לעשות את ההקבלה,

 

יש בארץ אימפרזה אדומה עם סטאפ דומה מאוד לשלי רק שהוא שם האלטק,

יכול להיות שבמקרה הזה האלטק היה עושה את העבודה.

 

האמת היא שהעלות הגבוהה ביותר בנתיים היא של המחשב ניהול ושל הטורבו,

למזלי קניתי את הרכב כבר כמעט בחצי הדרך והבנאדם שקניתי ממנו אפילו לא ידע, הוא לא הבין כלום במכוניות.

 

הבעלים לפניו עשה כמעט חצי עבודה (למרות שזה התגלה רק בפתיחת המנוע ככה שחלק מהחלקים שהזמנתי הייתי צריך למכור)

 

אבל אולי בעתיד יכנס לי ג'וק נוסף לשדרוג ההספק ובמקרה הזה לא תהיה לי בעיה עם המוטק.

אולי ננסה כולנו יחדיו לענות על השאלות המצורפות (1-7) למען דילול שאלות עתידיות וכמובן למען התחשבות בשרת הפורום הזקן :)

 

 

לגבי מצערות סלייד זה החלום שלי כרגע:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ta6iJiKbfHg&playnext_from=TL&videos=xOYtcizAkhk דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

נכון חולני??

פורסם

פחחחח...לזה אתה קורא חולני? זה בכלל נראה כמו החריצים להכנסת מטבע במכונות השתיה האוטומטיות

look ,learn ,listen

airbox.jfif

3386097547_c3d8b3b179_b.jpg

 

מצערות חבית

20081209_1.jpg

 

itb.jpg

 

iop18l.jpg

 

jr9nwg.jpg

4qlgdy.jpg

 

lexus-lfa-itb.jpg

0dcec3ef.jpg

פורסם

אני רואה שמחקו לי את ההודעה האחרונה על מערכת הפליטה החדישה,

אני מקווה שחלק מכם הספיק לקרוא אותה, היא כנראה נמחקה בגלל זכויות יוצר פרוטוטייפ :hihi:

 

בכל אופן, לעניינו;

 

אני מכיר את המצערות ITB הנ"ל,

הן באמת חולוניותֱ מלבד התפקוד שלהם בטורים נמוכים,

 

אבל האם מישהו יכול בבקשה לענות לי על 7 השאלות שנשאלו בראש העמוד?

אני אודה לכם מאוד ואף אשלח כמה מופלטות.

 

תודה רבה לכולם,

תירבחו ותיסעדו :wink:

פורסם

לשאלה ששאלת אין תשובה מוחלטת והיא תלויה בסוג הרכב

הרכב שלך לדוגמא מצוייד במחשב ניהול מנוע מקורי מיושן

אם היה לך רכב מודל חדיש יותר היית יכול להגיע להספקים מכובדים עם הניהול מקורי

יש כאן כמה דוגמאות לWRX/XTI וEVO משופרות עם ניהול מנוע מקורי

http://camtuning.com/forums/viewforum.php?f=20&sid=0833fd9fd8f5e797d12fd9f39bf624cd

וכמובן כל רכבי VAG שהגיעו להספקים של 800כ"ס ומעלה עם מחשב ניהול מקורי

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

גם ברכבים ישנים וגם בחדשים יותר (ואני מדבר על היפניות ולא על הגרמניות), ההבדלים ברכבים המשודרגים ברמות הגבוהות ביותר בין STAND ALONE SYSTEM לבין תוכנה ש"מתלבשת" על המחשב המקורי הם תהומיים - כן עד כדי כך. נקודה.

פורסם

כל עוד אין צורך בחיישנים שונים אני לא רואה הבדלים תהומיים חוץ מממשק משתמש ונוחות במערכת STAND ALONE

לבין ECU והלבשות.

ואם 500 כ"ס או אפילו 800 כ"ס המושגים דרך תוכנות מולבשות ECU מקורי עדיין לא משתייכים לרמה הגבוהה ביותר, אני לפחות מעדיף לשכשך במי האפסיים החמימים האלו.

פורסם

הכל שאלה של מה ה ECU המקורי עם תוכנה אחרת מאפשר, אם הוא נותן לך את כל האפשרויות כמו ניהול חיצוני (ואני מאוד בספק), אז עם אותו הכיון תתקרב לאותן התוצאות.

 

למה שלא תרכוש האלטק ספורט 1000? הוא מתחרה רציני למוטק והוא די זול.

פורסם

כבר הבאתי את המוטק,

 

הייתי אצל TIG לפני כמה זמן,

וכל הרכבים שהיו שם היו עם ניהול מוטק,

אני מאמין שישנה סיבה, אלו חבר'ה שמבינים עניין שם.

 

ערן, אילן אתם יכולים לתת דוגמא לערכים שקיימים במוטק אבל לא קיימים במחשב ניהול מנוע מקורי חדש (2009) ?

פורסם

ידידי,

 

את "כל התורה" אני אלמד אותך כשתבוא שוב לקפה ולא על גבי האינטרנט מכיוון שזה קצת קשה וארוך...

 

בגדול אני יכול לומר לך שאם ניקח את MOTEC כדוגמה אז רזולוציית המפות שלהם בד"כ גבוהה משמעותית מהמתחרים, כמו כן ב- STAND ALONE SYSTEM אתה עובר לעבוד עם MAP בעוד שב- ECU אתה "תקוע" עם MAF ועוד.

 

העובדה היא שבכל העולם רכבים יפניים שנמצאים בקטגוריות שאתה מכוון אליהם משתמשים במערכות חיצוניות נראה לי שאומר בעצם הכל - אנחנו לא המצאנו את הגלגל אנחנו רק יודעים לסובב אותו כשצריך :wink:.

×
×
  • תוכן חדש...