Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון 2005 טורבו מראה סימני התחממות שוב.


אביתר א.
שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לילה טוב לכל באי הפורום.

אני כבר קצת משתגע האמת, הרכב לאחר טיימינג + משאבת מים חדשה, יוניט חום חדש (הירוק) והרכב היום ואתמול הראה לי סימנים של חימום במד החום בלוח השעונים.

חום המנוע מגיע קצת מעל 90 מעלות, ממש כמו התסמינים של משאבת מים שבורה, מה שמוזר זה שהיא הוחלפה לפני פחות מ-500 ק"מ.

יש לציין שחום המנוע עולה לסביבות 95+- ואז יורד חזרה ל-90 האם זה תקלה בטרמוסטט?

כי נזילות מים אין, ולא חסר גם.

אשמח לדעת מה מחיר טרמוסטט + אטם מקורי, ללא עבודה אם מישהו יודע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום,מהיכן אתה מסיק שזה דווקא תרמוסטט?

יכולים להיות גורמים נוספים במערכת הקירור שנמצאים במצב לא תקין ויוצרים נזילות.

על רדיאטור חשבתה?על כל הצינורות למינהם חשבתה?האם יש סימני קורוזיה ניראים לעין?

לפניי שתרוץ להחליף תרמוסטט,גש למוסך שמתחמה במערכות קירור לרכב לקבל חוות דעת מיקצועית לגביי היכן הבעיה נמצאת,זה יכול להיות גם משהו פשוט,וגם משהו יקר יותר,צריך איבחון טוב יותר מאשר לזרוק זה אולי תרמוסטט.

 

כמו כן אין צורך להגיד שכדאי שתסדר את זה במהירות האפשרית-פחות נזק שצפוי למנוע עקב התחממות והקיץ בארצנו הולך ומתקרב,אני סומך עלייך בקטע הזה בגלל שעקבתי אחרי הת'רדים שלך ולא חסכתה כסף על הרכב.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיברתה ואג קום? איך הגעתה למספרים?

היה לי חבר אוטו היה מתחמם בסרק ל102 ואז יורד, היה לו איזושהי בעיה באחד הצינורות, לא זוכר בידיוק איזה, מה שכן הוא החליף והכל תקין.

 

לא קשור לנושא אפשר בפרטי כמה עלה לך טיימינג? יש לי 2004,בטיפול הקרוב מחליף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסיק שזה טרמוסטט מכיוון שיש הרבה שרשורים על המנוע הזה בפורומים בחו"ל וידוע שהטרמוסטט הוא אחד מהדברים שכושלים ברכב הזה, ומכיוון שכבר החלפתי משאבת מים+ יוניט חום לגרסה המשופרת (צבע ירוק) והוחלפו גם המים במערכת שיצאו צלולים ואין שום בריחה של נוזל קירור או סימני קורוזיה במערכת כך שאני שולל בעיה ברדיאטור.

 

כמו ששמת לב אני ממש לא חוסך ברכב וכל חשד או רק תחילה של בעיה אני ישר מתקן את זה, אין מצב שאני אתן למנוע להתחמם!

בקשר לאיך אני יודע מה הטמפרטורה, לא התחברתי עם ואג קום אלא לפי המד חום ברכב הוא ממש מטפס מילימטר שתיים מעל הקו של 90 מעלות.

 

עוז תנסה לשאול את החבר שלך מה בדיוק הוא החליף.

אגב טיימינג עלה לי 2300 לטיימיג שכלל משאבת מים + רצועת אביזרים ועל הדרך גם בולם הידראולי שמותח את הרצועה, אם תקרא את השרשור על המוסך שטיפלתי בו תבין :)

הטיימינג בוצע במוסך מורשה בגלל זה המחיר הדי יקר יחסית לשוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, אני גם קיבלתי כזה מחיר אולי ב 100 שח פחות.

 

כמו כן המד חום עצלי גם זה לא בול עומד ישר, אלה 1 ממ אולי גם מעל וזה נורמאלי.

כל עוד אתה לא רואה עליה משמעותית הכל בסדר.

ואם אתה באמת חושש, קפוץ לאחד הסדנאות אני בטוח שלאיתור תקלה הם לא יקחו ממך כסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם בלאון 1.8 אטמוספירית זה כמו בלאון טורבו, אבל גם אצלי המד חום יושב 1 מ"מ (פחות או יותר) מעל ה-90 מעלות. כלומר לא בדיוק על 90 אלא בקצת יותר

גיר ידני או רגיל?

Seat Leon 2002 1.8 Manual . Subaru B4 2007 2.0 Manual . Kia Sportage 1997 2.0 Manual . Seat Leon 2002 1.6 Manual . Isuzu D-max 2006 3.0 TDI Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע משהו מוזר קורה לרכב, מדי פעם החום עולה, וזה לא עקבי, מה שכן נראה לי שהרכב בסייף מוד, שמתי לב שאני לפעמים גודש 0.3 בר.. צריך להתחבר ולראות מה קורה פה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי את הבעיה עם החימום למי שמתעניין :)

שהחלפתי את החיישן לחיישן המשודרג בצבע הירוק, לא החלפתי את האטם בהתחלה הכל היה בסדר אבל כנראה שברגע שפותחים את זה חייב להחליף אטם, החיישן ממש יכל לשחק שם עם חבריו הצינורות :) והיו סימנים של נוזל קירור משם.

אז בעיית החימום נפתרה,

הבעיה של הגדישה גם בדרך לפתרונה, אני מחכה לחבילה של צינורות סיליקון שנתפסה לי במכס, כמו תמיד!

עצבים איתם עוד פעם אישור משרד התחבורע..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

טוב אחרי שחשבתי שפתרתי את בעיית החימום הקלה של הרכב, שוב מד החום מטפס מעט מהאמצע של הסקאלה.

חשבתי בהתחלה שזה האטם של החיישן כי הוא לא אטם טוב אבל החלפתי אותו ועכשיו אין נזילה והכל בסדר אבל עדיין הרכב עובר את התחום של ה-90 מעלות בסביבות ה-5-7 מעלות לכיוון מעלה.

עשיתי בדיקה לראות אולי המאווררים לא עובדים או שהטרמוסטט תפוס על סגור אבל הכל היה בסדר.

יצא לי לתפוס את המקרה על חי עם מכסה פתוח החום טיפס קצת למעלה ושני המאווררים נכנסו לעבודה לכמה שניות והפסיקו, שהסתכלתי שוב על מד הטמפ' החום חזר כבר לתחום הנורמלי.

 

אני כבר משתגע לא יודע מה יכולה להיות הבעיה, מחר אני אנסה להחליף חזרה לחיישן הישן שהיה לי, ונראה אולי נחליף גם את הטרמוסטט למרות שיש סירקולציה של מים ממה שבדקתי , איך אפשר לדעת אם הטרמוסטט נפתח במלואו?

 

אשמח לשמוע על כיוונים לבעיות אופציונאליות למה הדבר קורה, שאני יוכל לבדוק את זה.

רון יש לך מושג מה הולך פה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

יש לך כנראה תקלה במייצב של שעון החום שבלוח השעונים ,

השעון לא אמור לזוז בהבדלים של חמש מעלות וגם לא בעשר

לפי מה שאתה מתאר המערכת עובדת נכון וכנראה שאין לך בעיה

נראה לי פשוט שהשעון משדר לך את הטמפ האמיתית של המנוע מה שלא צריך להיות

כי התחום של טמפ העבודה הוא בין 85-100 והשעון לא צריך לזוז בתווך הזה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז המסקנה שהחיישן טמפ' מזייף?

כי החלפתי אותו לאחרונה, בהתחלה הכל היה בסדר אבל בשבוע האחרון השעון משגע אותי.

אני אחזיר לחיישן הקודם ויבדוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...