Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסיתי לחפש אבל לא בדיוק הבנתי.

 

האם יש משמעות טכנית על מצבו של הרכב לפי ערך הלמבדה בסרק ? בטסט הרי לא מתייחסים לערך הזה.

 

כלומר אם בסרק נמצא שהלמבדה הוא 1.05-1.08 (זה המספר ולא טעות) אז האם זה מעיד על תקלה ברכב ? האם זה יכול להיות קשור לצריכת דלק גבוהה ?

בטורים גבוהים הלמבדה תקין. המנוע היה חם בוודאות.

 

 

ואם אני אגיד שמדובר ברכב עם 11 אלף ק"מ אז זה ישנה משהו לתשובה ? (אני לא יכול לומר את סוג הרכב, בשום אופן).

 

תודה מראש לכל העונים.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אני בטסט האחרון היה לי למדה 1.00 עם פולו 97... (אבל לא כ"כ חוכמה למה חיישן החמצן הוחלף לא מזמן)

לענייננו - תוצאת הלמדה מחושבת משאר הערכים, כמו כן המכשירים האלו בטסט לא תמיד מדוייקים ולכן לא בהכרח שיש בעיה ברכב.

 

וסתם שאלה, למה אתה כ"כ שומר בסוד על סוג הרכב?

פורסם

החשאיות לגבי סוג הרכב, ושנת הייצור שלו, מוזרה היא, ואינה תורמת לאיכות ומצקועיות התשובה.

 

גם אם הרכב גמע את הקלומטרז' הזה בלבד, יתכן למשל, שהוא התבצע לאורך מס' שנים, ו/או נסיעות מאוד מאוד קצרות, אם כך, ישנה אפשרות לדליפה במע' הפליטה. (חור).

 

יתכנו בעיות אחרות ו/או נוספות, ולא ניתן להתקדם רבות כך.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

סליחה מהמומחה והעונים, אבל החשאיות חיונית לחלוטין בשלב זה.

 

מדובר ברכב חדש שנמצא קרוב לשנה על הכביש עם כ- 11 אלף ק"מ.

 

לא נדלקת שום נורת אזהרה. אין שום קוד תקלה (לטענתם). הרכב מריץ את תוכנת ניהול המנוע העדכנית.

 

לאחרונה נראה שעלתה צריכת הדלק. כחלק מתיקון תקלה שולית אחרת בוצעה בדיקת 4 גזים.

בסרק הייתה תוצאה גבוהה. בסל"ד גבוה לא ברור.

המוסך טוען כעת שהרכב היה קר (אבל בעל הרכב בטוח שלא) ומזמין לבדיקה חוזרת ישירות אחרי נסיעה.

 

נתבקשתי לברר את העניין כדי להגיע מוכן למוסך.

 

אם אכן יהיה למבדה גבוה בסרק יתכן ואוכל להביא גם את כל שאר הנתונים של הבדיקה.

 

מדובר במנוע בנזין מסוג יורו 4.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

לקחתי את האוטו של החברה לטסט היה ערך של 4.04%.

 

שמתי BG44K לקחתי את האוטו לנסיעה של רבע שעה בקיקדאונים.

 

 

חזרתי היה ערך של 0.04%.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

למדה של 1.05-1.08 מצביע על תערובת עניה לכאורה. יכול להיות שיש חור קטן במערכת הפליטה (קרוב מאוד לקצה מערכת הפליטה) - מה שישבש את הקריאה של בדיקת 4 גזים.

יש צורך בבדיקה יסודית של מערכת הפליטה והמשך איבחון לפי הצורך (זה שהרכב בן פחות משנה ועם מעט קילומטרים לא אומר הרבה).

ליתר בטחון כדאי לבצע בדיקת 4 גזים נוספת במקום אחר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
ניסיתי לחפש אבל לא בדיוק הבנתי.

 

האם יש משמעות טכנית על מצבו של הרכב לפי ערך הלמבדה בסרק ? בטסט הרי לא מתייחסים לערך הזה.

 

כלומר אם בסרק נמצא שהלמבדה הוא 1.05-1.08 (זה המספר ולא טעות) אז האם זה מעיד על תקלה ברכב ? האם זה יכול להיות קשור לצריכת דלק גבוהה ?

בטורים גבוהים הלמבדה תקין. המנוע היה חם בוודאות.

 

 

ואם אני אגיד שמדובר ברכב עם 11 אלף ק"מ אז זה ישנה משהו לתשובה ? (אני לא יכול לומר את סוג הרכב, בשום אופן).

 

תודה מראש לכל העונים.

בקר טוב

קרוב לודאי שהסיבה נעוצה ביניקת אויר במערכת הפליטה, בפרט בגלל שציינת שבטורים גבוהים ערך הלמבדה הוא 1.

אבל כמו שדני אומר הסיבה יכולה להיות אחרת. יש לבדוק אם אין בריחת גזים מחור במערכת הפליטה,

אם אין , יש לבצע בדיקה ממוחשבת במוסך.

יום טוב

×
×
  • תוכן חדש...