Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בבחירת רכב, קצת לחוץ לימים הקרובים, יאריס/פיאסטה/מזדה 2


DJELONH
שימו לב! השרשור הזה בן 5208 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

 

רציתי בבקשה לקבל עצות לגבי קניית רכב.

שלושה רכבים ששמתי עליהם עין הם:

 

פורד פיאסטה

מזדה 2

וטויוטה יאריס

 

הרכב שאני מעוניין לקנות הוא מהחברה עצמה, ולא יד שניה.

 

על איזה הייתם ממליצים?

מה היתרונות והחסרונות לרכב שאתם מכירים.?

אם יש רכבים אחרים מומלצים באותם סכומי הכסף פחות או יותר אשמח לשמוע

 

בברכה אילון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהאזדה והפורד דומות מאוד (אותה פלטפורמה), כאשר הפורד מרגישה הרבה יותר איכותית מבפנים אבל סובלת מביצועים לא מזהירים וצריכת דלק טיפה גבוהה מהמתחרות. המאזדה מרגישה יותר זריזה אבל מאוד פלסטיקית מבפנים.

היאריס נחשבת נחותה מהשתיים בגלל הגיר הרובוטי, המחסור באיבזור בטיחותי כסטנדרט ותא מטען פצפון מצד שני הטויוטה נהנת מהמוטין של האמינות (שקצת התערער בזמן האחרון) ושמירת ערך מהטובות ביותר בשוק (עדיין לא ניתן לדעת איך ישפיעו ההתפתחויות האחרונות על השוק בשנים הקרובות).

 

בכל מקרה אני ממליץ לעשות נסיעת מבחן על כל הרכבים שרשמת כדי לבדוק מה יותר מוצא חן בעינייך.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי לציין שעיניין הדלק, ומחירי הטיפולים מהווים מבחינתי גורם מכריע..

 

לפי הבנתי הפורד אוכלת דלק.

 

מה ההבדלים בין המאזדה ליאריס.. ואיך הטיפולים של המאזדה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה אתם מביאים את הסיפורים על צריכת הדלק? ברשותי כעת פורד פיאסטה החדשה ולפני כן נסעתי כחודש על מאזדה 2 רכב חלופי. הפיאסטה בפירוש חסכונית יותר, ממוצע משולב 1:13 לעומת 1:11 במאזדה 2 באותם תנאי נסיעה. הפיאסטה אפילו חסכונית יותר מהפונטו ספייס שיש לנו גם במשפחה (ממוצע 1:12).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיאסטה אכן לא אוכלת דלק באופן מוגזם, לא יודע מאיפה אנשים הגיעו לזה. לטעמי היא הבחירה הטובה מבין השלוש (ובכלל המוצלחת בקטגוריה, למעט אולי הפולו 1.2 TSI).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפורד פיאסטה היא הסופר מיני הכי כדאית, דיי להסתכל על איכות ההרכבה והאיבזור כדי להבין שזה רכב ברמה אחת מעל ,לגבי כל הסיפור על כבדות אפשר לחשוב שמי שקונה רכב כזה מחפש רכב מרוץ או ששאר הרכבים בקבוצה הם רכבי מרוץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי הרכב בהחלט לא מרגיש "כבד". אגב, הפיאסטה משווקת בארץ עם השני הכי חזק שלה (אחרי ה1600). דווקא הדגם הפופולרי באירופה הוא עם המנוע החלש יותר, ולא שמעתי עדיין על בעיות סחיבה.

מה שכן, המאזדה 2 גם על הנייר וגם בפועל מרגישה יותר זריזה. הבעיה היא שזה היתרון היחידי שלה על הפיאסטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקרא על יונדאי i20. הנתונים שלה משתווים לפיסאטה מבחינת איבזור בטיחותי,תוספות כמו שליטה המוסיקה מההגה,תא מטען גדול,חסכונית מאוד יחסית לכל מכוניות הסופר מיני - לפי מחשב הדרך שלנו היא עושה 6.5 ליטר ל100 קילומטר.

 

האוטו כיפי לנהיגה בדיוק כמו מאזדה 2 אבל יש לו יתרונות על המאזדה.

הנה מה שכתבתי בתגובה אחרת-

אנחנו קנינו לפני כחודש יונדאי i20. (אבא שלי קנה,אני הבת שלו ונוהגת יותר ממנו).

חיפשנו אוטו קומפקטי בגלל שקשה לי עם חנייה. אבל שלא יהיה קטן וצפוף. עשינו הרבה נסיעות מבחן על מכוניות סופר מיני כגון מאזדה 2,סוזוקי סוויפט,פורד פיאסטה,סקודה פאביה,וההתרשמויות שלנו דומות מהנסיעות.

לא אהבנו את סקודה ואת פורד בגלל שהאוטו הרגיש מאוד כבד והנסיעה לא הייתה ידידותית כלומר לא הרגשנו את החיבור לכביש,למרות שדווקא לפיאסטה יש הרבה יתרונות,הנסיעה הייתה מאוד שקטה וחלקה וגם יש לאוטו הרבה אביזרי בטיחות.

אחרי הנסיעה בסקודה אני כולי הזעתי,ממש היה ניתוק מוחלט מהכביש,אני כל שניה חשבתי שאני הולכת להתנגש במשהו בלי לשים לב.

אבא שלי אהב את הסוויפט,אבל התא מטען שלה פשוט לא קיים,וגם האוטו די מכוער בחוץ ובפנים נראה אוטו מיושן,אבל יכול להיות אופציה טובה למכונית עירונית בגלל שהוא מגיב טוב ונותן תחושה טובה בנהיגה.

אם לא הייתה קיימת היונדאי היינו לוקחים את המאזדה אבל בהשוואה של מאזדה 2 ויונדאי i20,אהבנו יותר את היונדאי.ואני אסביר למה-

מאזדה 2 מאוד אגרסיבית בהתנהגות,כל לחיצה קטנה על גז האוטו טס,ועל ברייקס אתה עף מהחלון!. אהבנו מאוד את ההגה שמגיב מצוין וחד בפניות ובכל מצב. מבחינת מקום,המאזדה צפופה יותר מהיונדאי בצורה מורגשת,גם במושב הנהג וגם מאחורה,אבל אם להשוות את הנוחות של המושב,המאזדה הרגשיה יותר נוחה. מבחינת תא מטען,יש הבדל של 50 ליטר לטובת היונדאי וזה מורגש מאוד בעין. גם עוד משהו עדיף ביונדאי-כשמקפלים את המושבים בשביל להגדיל את תא המטען אפשר להוריד את הכריות עצמן וכך המשטח הופך להיות שטוח ורצוף (כלומר אין הבדלי גובה בין תא המטען למושבים המקופלים) ,משהו שלא קיים במאזדה 2. היונדאי היא מאוד ידידותית,אהבנו אותה על הכביש,מאוד מגיבה לנהג,שטח החלון גדול,נותן זווית רחבה לעין.

לא ניסינו יונדאי i30,לפי מה שקראתי האיי 30 מאוד מומלצת אבל בחרנו את האיי 20 (וכמה כתבות שליליות היו על האוטו לא ברור למה!!!!) בגלל שהיא יותר קומפקטית,פחות רחבה,ואין כזה הבדל משמעותית בין 2 הרכבים,אתה רק תשלם עוד איזה 15 אלף שקל ופלוס עוד כסף על הביטוח כי 1.6 זה יותר יקר. ובאופן כללי יונדאי מומלצת מבחינת אמינות וגם הטיפולים שלה מאוד זולים.

לגבי ליסינג זה לא מומלץ,לאבא שלי יש חבר שהוא עצמו סוחר מכוניות והוא אומר לא להתקרב למגרשים,הם משקרים המון,אפילו כשהאוטו עובר תאונה,הם יכולים לעבוד עליך וגם אם תיקח את האוטו למוסך,הבדיקה במוסך הרבה פעמים מפספסת את התאונות האלה. אם מליסינג אז רק מחברות גדולות ורציניות כמו אלדן,קלאוטו וכו'. דרך אגב קנינו את האוטו ונתנו לנו עליו מתנה תוספות כמו אזעקה כמובן,סגירת חלונות אוטומטית בשלט,סגירת מראות אוטומטית בשלט,חיישני רוורס.

 

מה שכן הם היו ממש חארות בעניין התוספות (אני מניחה שרוב החברות עושות קטעים מסריחים כאלה) - את חיישני הרוורס התקינו גרוע מאוד,וגם אמרו שיש 6 רמקולים ברכב ובסוף יש 2. עכשיו את החיישני רוורס כבר קנינו בחנות שיעשו לנו נורמלי כי אמרנו יאללה לא חשוב עלה לנו 600 שקל. אחרי זה גילינו שיש רק 2 רמקולים באנו ליונדאי התחלנו לצעוק על המוכר והוא חירטט אותנו שסליחה סליחה אני אעשה לכם התקנה ולמה לא באתם אלי לדבר שהחיישני רוורס לא טובים הייתי מתקן לכם.

אני התקשרתי אליו כל יום ושאלתי מה עם ההתקנה והוא כל פעם אמר לנו יתאמו איתכם מה את דואגת הכל בסדר,וכמובן עברו שבועיים ולא שמעתי ממנו מילה אפילו שהייתי מתקשרת כל יום לברר!! בסוף שילמנו כסף בחנות על מערכת נורמלית של pioneer שעלתה לנו 900 שקל והמוכר הראה לנו את הרמקולים שיונדאי שמו הוא אמר שהם שווים 50 שקל פשוט ביזיון.

ועוד משהו שאני אציין לגבי צריכת דלק היא מעולה יחסית למתחרות - היא עושה 6.5 ליטר ל100 קילומטר. או בחישוב אחר כ16 קילומטר לליטר.

לגבי האוטו שקנינו הוא בגרסת אינספייר 1.4 ודרך אגב צבע אפור כהה מאוד מומלץ ויפה לאוטו, גם תכלת!

וגם הביטוח עליה זול - יצא לנו ביטוח מקיף 3500 (בגלל שאני נהגת צעירה אחרת זה היה אלף שקל פחות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5208 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...