Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[שאלה]מכס בייבוא רכב לנכה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אימי, היא נכה שקיבלה 100% נכות מביטוח לאומי.

עקב זה, אנחנו לא יכולים להשתמש ברכב רגיל אלא רק במיניוואן, עקב הבעיה ברגליים של אימי.

כיום יש ברשותנו קאיה קרניבל שנתון '04.

המכונית ליוותה אותנו עד היום, אבל הגיע הזמן להתחדש. מה שנקרא! :)

 

יש לאבי חבר שמוכר מכוניות משומשות בארה"ב, והוא מוכן לשלוח לנו רכב במחיר מסובסד.

השאלה שלי היא כזאת, כמה מכס ההורים שלי יצטרכו לשלם, על ייבוא רכב מיניוואן (קרייזלר VOYAGE שנתונים '07-'08)?

 

אני חיפשתי בגוגל ולא מצאתי תשובה לכך.

נכנסתי לאתר של המכס, לא מצאתי שם מחשבון או טבלה למחיר.

 

אני מקווה שתוכלו לענות לי.

 

ניב.

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

אתה כותב שאימך היא נכה שהוכרה ע"י הבטל"א ולכן סביר שהם הכתובת לבירור התנאים.

מעיון באתר שלהם, הבנתי שלמעשה הנכה משלם את כל ערך הרכב, אבל הביטוח לאומי מעניק לנכה הלוואה עומדת שערכה הוא ערך המיסים יחסית לאחוזי הנכות.

כמו-כן כתוב שם שההלוואה היא רק לרכב חדש.

נכה הנזקק לרכב מיוחד שאינו ב"סטנדרט" של הבטל"א, חייב בכל החלפה לקבל אישור חדש מהמרב"ד, על כך שהוא חייב רכב ספציפי.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אתה כותב שאימך היא נכה שהוכרה ע"י הבטל"א ולכן סביר שהם הכתובת לבירור התנאים.

מעיון באתר שלהם, הבנתי שלמעשה הנכה משלם את כל ערך הרכב, אבל הביטוח לאומי מעניק לנכה הלוואה עומדת שערכה הוא ערך המיסים יחסית לאחוזי הנכות.

כמו-כן כתוב שם שההלוואה היא רק לרכב חדש.

נכה הנזקק לרכב מיוחד שאינו ב"סטנדרט" של הבטל"א, חייב בכל החלפה לקבל אישור חדש מהמרב"ד, על כך שהוא חייב רכב ספציפי.

.

איכפת לך להסביר מזה מרב"ד? ומה זאת אומרת, שביטוח לאומי מעניק לנכה הלוואה?

זה נקרא "ניידות"?

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

ניב,

 

נתחיל בזה שחיפוש קצר בגוגל על מרב"ד בהקשר של רכב/נהיגה, היה מספק לך את התשובה מה זה מרב"ד, על-אחת כמה וכמה אם היית מחפש בפורום . (מרב"ד - המכון הרפואי לבטיחות בדרכים).

נמשיך בזה שאם אתה מכיר את המונח המדוייק (ומתברר שאתה מכיר) הרי שחיפוש בגוגל היה מביא אותך לאתר הביטוח הלאומי ושם היית מוצא מידע רלוונטי שהיה מספק לך חומר קריאה לשעה שלמה. (המונח לחיפוש באתר הבטל"א או בגוגל - ניידות או גמלת ניידות).

 

הלוואה פירושה הלוואה. נותן ההלוואה קובע את התנאים לקבלתה והתנאים להחזרתה. גמלת ניידות היא חלק מהתהליך.

מידע נוסף מעבר לקובץ הרצ"ב, תוכל למצוא באתר הבטל"א.

 

בעמוד 3 לחוברת, סעיף 1.1 כתוב: "הלוואה עומדת לקונה רכב חדש". אין כל איזכור לגבי רכב משומש. יתכן ואין מניעה לרכישת רכב משומש, אך ללא סיוע בהלוואות. אין קשר בין קבלת ההלוואה לבין קבלת קצבת ניידות חודשית.

גמלת ניידות.pdf

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
ניב,

 

נתחיל בזה שחיפוש קצר בגוגל על מרב"ד בהקשר של רכב/נהיגה, היה מספק לך את התשובה מה זה מרב"ד, על-אחת כמה וכמה אם היית מחפש בפורום . (מרב"ד - המכון הרפואי לבטיחות בדרכים).

נמשיך בזה שאם אתה מכיר את המונח המדוייק (ומתברר שאתה מכיר) הרי שחיפוש בגוגל היה מביא אותך לאתר הביטוח הלאומי ושם היית מוצא מידע רלוונטי שהיה מספק לך חומר קריאה לשעה שלמה. (המונח לחיפוש באתר הבטל"א או בגוגל - ניידות או גמלת ניידות).

 

הלוואה פירושה הלוואה. נותן ההלוואה קובע את התנאים לקבלתה והתנאים להחזרתה. גמלת ניידות היא חלק מהתהליך.

מידע נוסף מעבר לקובץ הרצ"ב, תוכל למצוא באתר הבטל"א.

 

בעמוד 3 לחוברת, סעיף 1.1 כתוב: "הלוואה עומדת לקונה רכב חדש". אין כל איזכור לגבי רכב משומש. יתכן ואין מניעה לרכישת רכב משומש, אך ללא סיוע בהלוואות. אין קשר בין קבלת ההלוואה לבין קבלת קצבת ניידות חודשית.

הבנתי, זה עזר לי להבין יותר.

 

תודה רבה :)

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

עוד דבר שכדאי להבין:

 

אתה לא צריך לצטט הודעה מעליך, שים לב שעניתי לך בהודעות והיה ברור לך שזה אליך ולא למישהו אחר. גם בדיונים אחרים מרובי משתתפים, אין צורך לצטט הודעה אחת מעל ולפעמים גם אין צורך לצטט גם אם מדובר במספר הודעות מעל, כאשר ברור למי התשובה מופנית או למי/למה התגובה מיוחסת.

שבוע טוב.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...