Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

 

אני רוצה לקחת אוטו בן 9 לבדיקה מקיפה לפני קניה.

 

אני נמצא בחיפה, האוטו בצ'קפוסט, כך שכל המלצה באיזור תעזור.

 

תודה

פורסם

אני יודע על איזה מכון לא להמליץ.

אותו מכון הועדף ע"י זוג האחים ממן מחיפה ששמם הוזכר כאן ולא לטובה.

לא אצין את שמו של המכון כי כבר מחקו לי את הודעתי בעניין התנסות גרועה מאד שהייתה לי שם.

ערוך חיפוש וקרא כל החומר הרלוונטי אודות אותו מכון "מועדף".

פורסם

קומפיוטסט חיפה המכון שלא מצא כלום!!! ברכב גמור!!!

בדקתי אצליהם לפני יומיים מאזדה לאנטיס 2002 אוטומט

בבדיקה נמצא:

1. פגיעה משמעות נמוכה מקדימה אך לפי הבוחן רק קורה רוחבית הוחלפה ולא היתה פגיעה בשאסי

2. תושבות גיר קרועות יש להחליף

 

למרות שלאחר הקניה הרגשתי כמה בעיות עם הגיר הנחתי מחוסר הידע שלי שזה בגלל התושבות

היום בנקיון הבדז' מצאתי את הבדיקה שאותה ביצע המוכר לפני חודשיים, כשרכש את הרכב, והבעיות היו:

 

1. הפגיע מקדימה כן עברה לשאסי והיא חמורה

2. העברת הילוכים לא רציפה, ידית הילוכים תקולה,

3. הספק מנוע ירוד (כנראה היה תוסף במנוע להגביר ביצועים בזמן הבדיקה)

 

אנסה להוסיף את הסריקות של הבדיקות מחר.

 

אשמח לדעתכן האם יש עילה לתבוע מהמכון שיפוץ הגיר ותשלום על ירידת הערך עבור הפגיע בשילדה?

נ.ב הקלומטרז' ברכב היה 53000 האם אפשר לבדוק הורדת קילומטרז' ולתבוע את הבעלים?

פורסם

בדקתי במוסך מורשה ולמען העמינות

מסתבר כי קומפיוטסט צדקו לגבי הפגיע בשילדה והטסט השני טעה

אך ידית הגיר עדיין היתה תקולה וקומפיוטסט לא אמרו דבר על כך

×
×
  • תוכן חדש...