Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גרוטאה C5 2005 בעיות מזגן.


יאיר אדרי
שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום אחרי המון זמן שאיני מתקרב לרכב הבעיתי הזה ואשתי נוסעת איתו 40-80 ק"מ בשבוע ותפקידו רק כתופש חניה .

גיליתי שהמזגן מוציא בצד נהג אויר סתם ובצד נוסע קירור. האם לאחר כל השרשורים בנדון יש דרך פשוטה לתקן או שצריך שוב להזמין תור אצל מנהל הבנק אחרי הטיפול בגרוטאה? רכב שעבר בסך הכל 110.000

 

אודה לתשובתכם.

 

שבוע טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

ככל הנראה חוסר קרר במערכת

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורן, אני חושב שהבעיה היא לא הקרר, שהרי פותח השרשור ציין שבצד הנוסע יוצא אויר קר.

ב-C5 יש בקרת אקלים דו-אזורית. אם אתה רוצה שיצא קירור ובצד אחד יש חימום, כנראה שחיישן הטמפרטורה באותו צד אינו תקין.

שים לב לשרשור הבא, ובמיוחד לתגובתו של חברנו רפי לין (מס' 4) : http://www.iaroc.org.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5201

אז נכון שלא מדובר פה בסיטרואן, אבל אני מאמין שאפשר להקיש מהמקרה המתואר שם גם על המקרה שלך.

תתחיל מהקל אל הכבד: אם זה באמת לא החישן, תמשיך הלאה לבדיקת הקרר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המקרה באלפא רומאו היה שונה, כי שם המזגן בכלל לא היה נכנס לפעולה ולכן לא מקרר בכלל.

אורן צודק, שבהרבה מקרים של חוסר קרר (גז), קרור עדיין יהיה בפתח שקרוב יותר אל המאדה ובפתח הרחוק כבר לא יהיה קרור

(בגלל עוצמת קרור חלשה ואובדני קרור בדרך).

לכן, ראשית יש לבדוק את כמות הקרר ולחץ מע' המזגן בפעולה.

כמובן שיתכנו עוד סיבות לבעייה כסגירה חלקית בלבד של החימום הפנימי ועוד.

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מספר שירשורים בנושר הרגיש הזה

תבדוק בחיפוש.

הנה אחד מהם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=261149&highlight=c5+%D7%9E%D7%96%D7%92%D7%9F

 

דרך אגב זו לא גרוטאה בכלל אם מטפלים בזמן ואצל מקצוען !

קצת אהבה וסימפטיה לא תזיק (:

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן מחיר אולי סוף סוף אני יעבור מרכבים צורפתיים לרכבים יפנים עם רמת תקלות נמוכה יותר ואמינות פי 1000 אני נוסע ברכבים אלא כבר מ1980 כנראה שאני כבר מבוגר לשטויות שלהם...

דרך אגב

 

שיחקתי עם הטמפ עליתי למקס בצד הבעייתי הואהוציא חום רב ואז ירדתי ל16 והנה הופיע קור. יכול להיות שכמו שרשמתם כבר המנוע הקטן של הדמפרים מפספס מידי פעם? והאם אפשר להגיע איליו ללא פירוק כל הדש בורד?

 

דרך אגב לגבי הק"מ נרכש עם 90.000 ק"מ לפני שנה וחצי מחברת ליסינג אופרייט ליס.... החליף סיטרואן קסנטיה שהיתה אצלי 375.000 משנת 2000 והוא לא מגיע לקרסוליים שלה באמינות או שהיה לי איתה מזל....

 

 

נ.ב מישהו יודע מה הלחץ קרר בזמן עבודת המנוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המזל לא משחק לך...

הצד של הנהג הוא בעייתי.

בצד הנוסע ניתן לפרק את תא הכפפות בקלות (הוא תפוס עם ברגי טורקס מסביב שרואים אותם לאחר פתיחת דלת התא)

ואז מגיעים לכל הרכיבים של המזגן שבצד זה.

 

תעזוב את לחץ הקרר, אם יוצא לך כעת מיזוג מהפתחים זה לא הכיוון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

ישנה בעיה ידועה בC5 של שחיקת שיני ההזחה של מדף החום \קור בבית החימום,לרוב,כשהמדף לא נסגר כראוי,יצא אוויר חם מאחד הפתחים ואוויר קר מהשני,הכוונה לממש חימום בצד אחד וממש קרור בצד השני,ולא אוויר פושר.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל מהקל אל הכבד: אם זה באמת לא החישן, תמשיך הלאה לבדיקת הקרר.

 

אם מדובר בקרר אז ניתן לראות בעינית הקיימת על הצנרת (לא מכיר שם מקצועי) בתוך מכסה מנוע, פשוט לעקוב לאורך הצנרת ותמצא עינית כזו, כאשר יש מחסור בגז - רואים בועות, לא כך?

 

 

נ.ב מישהו יודע מה הלחץ קרר בזמן עבודת המנוע?

אם תתן פרטים של הרכב (איזה דור של C5 + סוג מנוע) אוכל לבדוק לך לגבי לחץ של מע' מזגן.

אין שלמות, לך על בחירת (ליבך) כיסך! עכשיו CitroenC4_Picasso&Peugeot308

Fiat Brava / Volvo850 / CitroenC5 mk1 & mk2_HDI & mk3 / Skoda OctaviaTD / Peugeot407 & 207

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכבים המודרניים (משנת 1994 ומעלה) יש קרר (גז) מזגנים חדש R124a ואין שם עינית הצצה כדי לראות את כמות הקרר.

זה היה קיים ברוב המכוניות הישנות יותר שבהן היה קרר ישן מסוג פראון R12.

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב, גם לי זה קרה ב C5, מה שעשיתי זה העברתי לחום ואז שוב פעם לקור כבה הדלק את האוטו כמה פעמים וזה הסתדר לי לבד ולא חזר מאז.

 

אם זה לא עוזר, הדלק את האוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה עד כאן דגם C5 דגם מנוע 6FZ שנת יצור 2005 1800 סמ"ק דגם DC6FZE

יש לי הכלים והאפשרות לבדוק לחץ קרר.

 

לגבי התקלה, האם יש דרך להגיע לטפל בצד נהג ללא הורדת כל לוח השעונים?

האם אפשר לרכוש את החלק הסורר בחנויות חלקי החילוף?

 

 

תודה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...