Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i20


Guilenne
שימו לב! השרשור הזה בן 5221 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

אשמח לדעתכם על היונדאי i20 מבחינת אמינות,סחירות ,ביצועים וכו אני שוקלת לקנות ואם כן האם עדיף מיבואן או יד 2 בפחות כמה אלפי ש"ח ? נסעתי גם על הפיאסטה וסה"כ נהניתי (חוץ מהתאוצה שכבדה),אבל יותר ויתר אנשים (כולל 2 עתונאי רכב) אומרים לי שאין כמעט מכירות לפיאסטה,נמכרת בעשרות בודדות ולכן לא כדאי.(סחירות בעתיד ) תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדלק מוטורס דווקא טוענים שמכרו כמה מאות, אבל לא זו הנקודה. מדובר ברכבים שהתחילו להמכר בארץ לפני כחצי שנה, קשה לחזות מה יהיה השוק שלהם בעוד כמה שנים. קח בחשבון שi20 נמכרת גם לליסינג וחברות השכרה בעוד שפיאסטה נמכרת לשוק הפרטי בלבד. מניסיון, רכב שמוצע למכירה ע"י השכרה/ליסינג יותר קשה למכור בשוק הפרטי, אנשים אומרים למה לי לשלם מחירון לפרטי אם אני יכול לקנות אותו רכב מהשכרה ב20 אחוז פחות.

 

רכב שנמכר יחסית בכמויות קטנות זה לא מחייב שאין לו שוק, ולפעמים להיפך - כשאין הרבה מכוניות שמתחרות על המכירה יותר קל למכור, מאשר כשביד 2 יש מאות מודעות על אותו דגם באותה שנה.

 

בנוסף, קח בחשבון שיונדאי i20 מיוצרת בהודו והפיאסטה בגרמניה.מה זה אומר? תחליט בעצמך.

 

על אילו עיתונאי רכב מדובר? אני זוכר שגם כשהתחילו למכור ב88 את הדאצ'ה מרומניה היו עיתונאי רכב ש"המליצו" עליה, ידיעות אחרונות טוען ששברולט קרוז המשפחתית הכי מומלצת, בקיצור שים טוב לב עם מי אתה מתייעץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלינו בעסק יש כזאת שכורה-מבחינת ביצועים הרכב מגיב חזק,מסתדר מצוין בעיר(יש גם ראות סבירה לאחור) ויש גם אבזור חביב (מתג קיפול מראות מהנהג למשל,שליטה על הרדיו והשתקתו מגלגל ההגה)

אחד הדברים שהכי הפריעו לי ברכב הזה זה החוסר נוחות שלו.באותו כביש שהפוקוס שלי מגהצת את הכביש,ביונדאי אתה מרגיש כל קפל.

לשיקולך.

חבר,אתה חופר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

318m , תוכל לפרט קצת יותר על הרכב כולל צריכת דלק. כמה קמ עבר הרכב והאם יש או היו בעיות שהצריכו ביקור במוסכים. מה איכות פנים הרכב וכל הפלסטיקים , מעניין לקבל חוו"ד שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדלק מוטורס דווקא טוענים שמכרו כמה מאות, אבל לא זו הנקודה. מדובר ברכבים שהתחילו להמכר בארץ לפני כחצי שנה, קשה לחזות מה יהיה השוק שלהם בעוד כמה שנים. קח בחשבון שi20 נמכרת גם לליסינג וחברות השכרה בעוד שפיאסטה נמכרת לשוק הפרטי בלבד. מניסיון, רכב שמוצע למכירה ע"י השכרה/ליסינג יותר קשה למכור בשוק הפרטי, אנשים אומרים למה לי לשלם מחירון לפרטי אם אני יכול לקנות אותו רכב מהשכרה ב20 אחוז פחות.

 

רכב שנמכר יחסית בכמויות קטנות זה לא מחייב שאין לו שוק, ולפעמים להיפך - כשאין הרבה מכוניות שמתחרות על המכירה יותר קל למכור, מאשר כשביד 2 יש מאות מודעות על אותו דגם באותה שנה.

 

בנוסף, קח בחשבון שיונדאי i20 מיוצרת בהודו והפיאסטה בגרמניה.מה זה אומר? תחליט בעצמך.

 

על אילו עיתונאי רכב מדובר? אני זוכר שגם כשהתחילו למכור ב88 את הדאצ'ה מרומניה היו עיתונאי רכב ש"המליצו" עליה, ידיעות אחרונות טוען ששברולט קרוז המשפחתית הכי מומלצת, בקיצור שים טוב לב עם מי אתה מתייעץ.

 

אני חוששת שעקב חוסר ביקוש היבוא יפסיק ואז המחירון ירד מאד.

 

לגבי ליסינג.השכרה לדעתי רוב האנשים עדיין מעדיפים רכב מפרטי שמור יותר עם ק"מ נמוך יחסית.תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלינו בעסק יש כזאת שכורה-מבחינת ביצועים הרכב מגיב חזק,מסתדר מצוין בעיר(יש גם ראות סבירה לאחור) ויש גם אבזור חביב (מתג קיפול מראות מהנהג למשל,שליטה על הרדיו והשתקתו מגלגל ההגה)

אחד הדברים שהכי הפריעו לי ברכב הזה זה החוסר נוחות שלו.באותו כביש שהפוקוס שלי מגהצת את הכביש,ביונדאי אתה מרגיש כל קפל.

לשיקולך.

 

אשמח גם אני לעוד חוות דעת שלך מוסכים,עלות אחזקה,ולגבי ההגה-האם הכון שקשה מאד בנסיעה? תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חוששת שעקב חוסר ביקוש היבוא יפסיק ואז המחירון ירד מאד.

 

לגבי ליסינג.השכרה לדעתי רוב האנשים עדיין מעדיפים רכב מפרטי שמור יותר עם ק"מ נמוך יחסית.תודה

 

1. את הדגם הקודם של הפיאסטה הפסיקו לייבא עקב העדר תיבה אוטומטית "רגילה". בדגם החדש יש תיבה כזאת ואיני רואה כל סיבה מדוע יפסיקו לייבא רכב הכי נמכר באירופה בסגמנט שלו ושמכר בשנה הראשונה להשקתו חצי מיליון יחידות.

 

2. נכון. רוב האנשים מעדיפים רכב מפרטי שמור עם ק"מ נמוך. אבל רוב האנשים לא מוכנים לשלם על זה 20 אחוז יותר כשיש לך אפשרות לקנות אותו רכב בדיוק מהשכרה/ליסינג. אני מדבר מניסיון. חברות הליסינג רוכשות אותה אותה יונדאי במחיר הרבה יותר נמוך ממה שאת משלמת ולכן הם גם יוכלו למכור אותה בזול.

 

מקרה של חבר שלי מלפני חודשיים: יונדאי גטס, 2007, יד שניה, 70 אלף ק"מ, פרטית. נמכרה ב10 אלף ש"ח מתחת למחירון וגם זה לאחר לא מעט זמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. את הדגם הקודם של הפיאסטה הפסיקו לייבא עקב העדר תיבה אוטומטית "רגילה". בדגם החדש יש תיבה כזאת ואיני רואה כל סיבה מדוע יפסיקו לייבא רכב הכי נמכר באירופה בסגמנט שלו ושמכר בשנה הראשונה להשקתו חצי מיליון יחידות.

 

אכן הרכב נמכר באירופה,אך לצערי משום מה לא בארצנו.קשה להבין למה בדיוק..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח גם אני לעוד חוות דעת שלך מוסכים,עלות אחזקה,ולגבי ההגה-האם הכון שקשה מאד בנסיעה? תודה

מניסיון של 8 חודשים ו 11,000 ק"מ אני יכול להעיד שכפי שטענתי בתחילת הדרך עם המכונית, היונדאי I20 היא מכונית טובה למדי אבל לא מצויינת.

ל I20 הגה כוח חשמלי, מה שאומר משקל קליל בחנייה שהופך לכבד יותר ויותר ככל שמהירות הנסיעה עולה, בשום מקרה ההגה לא מרגיש כבד.

צריכת הדלק הממוצעת נעה סביב ה 12.5 עד 13.8 ק"מ לליטר, בנסיעה מעורבת.

עלויות התחזוקה דומות לאלו של אחותה הגדולה, ה I30, והן סבירות לחלוטין, כשבולטים לטובה מחירי הביטוח הנמוכים.

לגבי הייצור בהודו - אין שום בעייה בנושא, איכות ההרכבה מצויינת וגם "מאחורי הקלעים" איכות הגימור עושה רושם טוב.

בעידן הגלובליזצייה אין הרבה חשיבות לארץ הייצור, אם בכלל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון של 8 חודשים ו 11,000 ק"מ אני יכול להעיד שכפי שטענתי בתחילת הדרך עם המכונית, היונדאי I20 היא מכונית טובה למדי אבל לא מצויינת.

ל I20 הגה כוח חשמלי, מה שאומר משקל קליל בחנייה שהופך לכבד יותר ויותר ככל שמהירות הנסיעה עולה, בשום מקרה ההגה לא מרגיש כבד.

צריכת הדלק הממוצעת נעה סביב ה 12.5 עד 13.8 ק"מ לליטר, בנסיעה מעורבת.

עלויות התחזוקה דומות לאלו של אחותה הגדולה, ה I30, והן סבירות לחלוטין, כשבולטים לטובה מחירי הביטוח הנמוכים.

לגבי הייצור בהודו - אין שום בעייה בנושא, איכות ההרכבה מצויינת וגם "מאחורי הקלעים" איכות הגימור עושה רושם טוב.

בעידן הגלובליזצייה אין הרבה חשיבות לארץ הייצור, אם בכלל.

 

חן,תודה על הסקירה.אפשר לשאול במה המכונית לא מצטיינת,מה דעתך לגבי סחירות (אני יודעת שקשה לנבא,אבל לפי נסיונך..) והאם לדעתך כדאי לרכוש אותה מיבואן או מיד 2 (יש כרגע 2 מכוניות שמוצעות למכירה) .כמו כן הייתי מעונינת לשמוע דעתך האם כדאי לרכוש את ה i20 או את הפיאסטה החדשה.תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביליתי שבועיים עם I20 וכמה נסיעות לגליל.

הרכב נוח ומצוייד טוב בכל החישמולים המקובלים, איבזור בטיחות טוב מאוד, רק משום מה אין נעילת דלתות בשלט אלא רק עם המפתח. המירווח טוב (יחסית לגודל) גם לזאטוטים מאחור.

לי אישית ההגה היה קל מידי ולא נעים לשימוש. בעליות ארוכות והאצות ביניים כמעט הכרחי להשתמש בבורר ידני כדי לקבל תאוצה טובה (לא היסטרית, רק טובה). אי אשפר להחמיא לצריכת הדלק. סבירה ותו לא.

הנוחות בסדר, אבל בכמה כבישים משובשים "סנדטרטיים" נזכרתי שבשיעורי טבע לא שמתי לב למבנה השלד האנושי אלא לע. שישבה לידי. זאת אומרת הגוף נע קדימה אחורה כמו קרש ישר.

כבר הבנת שעל סחירות ואמינות אי אפשר לדבר כאשר מדובר ברכב חדש.

בסך הכל אוטו נעים ובסדר, אם היעוד הוא שימוש עירוני ונסיעות לא ארוכות.

נסי לראות את הקליאו החדשה. זה כבר וואהו....

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5221 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...