Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה קופרה החדשה נגד אלפא רומיאו מיטו


Tamir FR
שימו לב! השרשור הזה בן 5267 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי שירדה האופציה של שירוקו שהיא יקרה להחריד בלי שום תמורה מיוחדת (טוב בעצם אוטו יפייפה)

ותודה לVW על הרצון למכור עם 0 הנחה (מה קרה אי אפשר לתת ללקוח הרגשה טובה?)

 

הגיעה האלפא רומאיו מיטו שהיום שיריינתי לי אחת עם חבילת ספורט בצבע אדום קופיטציונה יחד עם דשבורד דמוי קארבון אדום.

האלפא רומיאו רכב יפייפה אולי טיפה מוזר ויש לו צורה לא שיגרתית אבל זה עובד וזה משדר יוקרה ונראה אלפא רומיאו לכל דבר

איכשהו האלפא נותנת תחושה של אקזוטיות אבל זהו , חוץ מזה אין לו שום ייתרון מול הקופרה שהיא טובה בכל פרמטר אחר.

המיטו לא גורמת לי להיות שלם עם ההזמנה שלה.

המחיר הוא 166 אלף שקל על הכביש.

 

באה האיביזה קופרה בצבע כתום מהמם , עם חבילת איבזור שגם גולף GTI לא נותנת.

קסנון מקורי , חלון פנורמי , גיר DSG , מנוע עם 180 כ"ס , מראות מתקפלות חיבור IPOD מערכת XDS (דפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני מבוססESP) שליטה (מאחורי)ההגה על הרדיודיסק המקורי ופדלים מאחורי ההגה להחלפת הילוכים , אגזוז סטייל לאמבורגיני, כמובן שהיא מרווחת הרבה יותר ועם בגאז' גדול יותר.

ככל הנראה עפ"י השוואות שניתקלתי היא גם מתנהגת טוב יותר בייחוד עם הXDS ונוחות לא חסרה לה.

אבל עדיין היא לא אלפא היא עדיין סיאט ועדיין נשארת ספרטנית לנהג למרות כל האיבזור.

המחיר על הכביש הוא 176 אלף שקל.

 

בשורה התחתונה המיטו מוכרת את עצמה בתור רכב אופנתי ,יוקרתי , זריז וספורטיבי. האיביזה מוכרת את עצמה בתור רכב ספורט אמיתי שלא חסר לו כלום , אבל חסר קסם לעומת האלפא לפחות לטעמי.

 

יש גם אפשרות לסיאט לאון FR שנת 2009 יד ראשונה עםDSG בפחות מ140 אלף שקל שזו אופציה לא רעה בכלל!

 

אני כרגע בהתלבטויות עצומות מה לעשות.

עדיין יש לי את האיביזה הנפלאה והשמורה בפדנטיות ולמען האמת אני ממש לא ממהר למכור אותה סיכוי לא קטן שאני ישאר איתה. ויוותר על השידרוג , בכל זאת הFR שלי היא רכב ראשון שהשקעתי בו המון המון זמן והמון כסף.

 

אז מה אתם חושבים ? כרגע אני בצומת דרכים , מחפש כיוון.

 

אני חושב שמיותר לציין מכוניות כמו קליאו שהיא ספרטנית מידי בשבילי.

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בהתחשב במחירים שציית הייתי הולך על הלאון אם אתה רוצה לקנות ממש עכשיו. אם לא, הייתי מחכה עד שתגיע המיטו עם גיר DCCT (דאבל קלאץ') או המיטו תלתן.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שחכתי לציין שמדובר בלאון FR יד ראשונה.

 

מיטו תלתן תתחיל ממחיר של180 לפני אגרה וקודן וכו'.

לגבי הגיר הרובוטי למיטו , עם כל הכבוד לאלפא לא הייתי קונה מהם גיר רובוטי.

חוץ מזה שזה לא באופק הקרוב.

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיר, נסיעות המבחן יענו על שאלותייך :wink:

 

הייתי בוחר דווקא בקופרה - איכותית מהדור היוצא, מרווחת מהדור היוצא, פרקטית יותר (תא מטען גדול ונוח משמעותית) מאובזרת משמעותית (קסנונים עוקבי פנייה עם מתזים, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, חשמול מלא, גג פנורמי [אני דווקא מעדיף סאן רוף רגיל] ומערכת XDS), מנוע חסכוני משמעותית ותיבה רובוטית משובחת (DSG7) עם שליטה מההגה.

 

העיצוב החיצוני לא לטעמי, אך הכתום נותן את הטאץ' שלו להופעה המיוחדת והקרבית.

 

אני לא צריך לפרט לגבי המיטו - הרי אתה יודע את דעתי.

לטעמי היא נראית הרבה יותר טוב בתמונות מאשר במציאות (מעט גסה ובוטה בפועל), פחות מרווחת, פחות מאובזרת, פחות חזקה ואין לה (כרגע - בארץ) מענה לתיבה הרובוטית המשובחת של VAG.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיר הייתי באותה התלבטות כמוך אחי, עמדתי מול האופציות לאון TSI, איביזה קופרה החדשה, אלפא מיטו ושירוקו.

השירוקו גם כן אצלי ניפסלה בגלל החוסר התגמשות של פולקסוואגן, הלאון לא הרשימה אותי מספיק מבחינת מראה חיצוני,

האיביזה קופרה זה היה ניראה לי הדבר הכי מטומטם שיכלתי לעשות עם הכסף כי זו עדיין סיאט איביזה ואז מה שהיא יותר טובה ויותר איכותית, לא הרגשתי שהיא שווה את ה70-60 אלף שקל הפרש מהקופרה הלבנה לדעתי סופר טימטום וכמובן שכמו כל הסיאטים שהיו לי גם איתה ניתקעתי חודשיים במכירה בלי חצי טלפון גם כשפורסמה במחירים יותר נמוכים ממחירון של 2007, וזה לא חדש לי גם באף אר ובספורט האדומה היה לי את המצב הזה בקיצר לסיאט אני נתתי מילה שאני לא חוזר.

אוטו שעשיתי עליו נסיעת ובאמת אין הרבה מילים רעות עליו זה המיטו, אני אהבתי מאוד את הצליל, את איכות החומרים שטובה פי 10 מאשר בסיאט, הכל מרגיש בפנים איכותי, מנוע זריז וחסכן, תיבה עם שישה הילוכים, מראה שלא היה אחד בנסיעת מבחן של 20 דק' שלא סובב את הראש כאילו עברה מינימום פרארי ליידו, אם לא החשש של ירידת הערך הייתי קונה אותה.

בסוף החלטתי מה חשוב לי בראש ובראשונה וירדתי מרכב ספורטיבי והזמנתי לי אודי A3 לבן אייביס עם חבילת שארפ שתגיע בעזרת השם עד סוף החודש לישראל, גם היא עלתה על הכביש 176 אלף שקל, אבל קיבלתי הנחה לא רעה, וגם אני מקבל אודי, אודי זה מותג יוקרתי ומרגישים מייד את ההבדלים מבין כל האופציות שבחנתי, האוטו ניראה לאחר מתיחת הפנים האחרונה פשוט מהמם, סופר איכותי, אוטו שידוע כסחיר, וגם אני וגם אבא שלי הרגשנו בבטן שזו הקניה הכי טובה לעשות ואני מאוד שלם איתה וכבר לא יכול לחכות לה, אז אולי לך חשוב מנוע חזק יותר מאשר לי, לי כבר ירד מכל הקטע בעיקר עם מחירי הדלק והניידות שרק מחפשות על כל שטות, ורוב הנסיעה בתאכלס, אני לא מנצל רבע מהפוטנציאל של הרכבים שהיו לי, אז החלטתי ללכת על מה שבאמת חשוב לי.

בקיצר, תשמור על קשר כבר ונדבר כמו שצריך,

אסי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסי, איני מסכים איתך בסעיף מסויים - הסיאט מרגישה מוקפדת יותר (ואני לא מאמין שאמרתי את זה..).

האלפא נראית קרבית ומזמינה יותר מבחינת העיצוב, אך פחות אהבתי את החומרים במקומות מסויימים והיא מרגישה מעט פיאטית (כל מיני מתגים שהגיעו מהגרנדה פונטו ומשטחי הדמוי קרבון שהגיעו מהבראבו).

 

תמיר דווקא חשב על האודי A3 - אני חושב שהיא אופציה מכובדת ונעימה יותר, אך כנראה פחות ספורטיבית וממוקדת לנהיגה (ביחס למיטו ולקופרה).

אני אאלץ אותו לקפוץ ולבדוק אותה כאופציה :wink:

 

אסי, תתחדש ותהנה מהכלה החדשה.

תבוא לבקר מתישהו... :-D

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי היתה FR שלא נימכרה מעל כמה חודשים בשום מחיר, ועכשיו הקופרה אומנם ידעתי שתהיה בעיה כי הייתי יד שלישית עליה אבל חוץ מהיד הרכב היה חדש לגמרי, וגם לא ביקשתי 120 אלף, ביקשתי 92, ובחודש וחצי אני יכול לספור לך את מספר הטלפונים על 2 ידיים וכמה שבילבלו את המוח על זה שהלבן מבוקש עובדה ש20 אלף מתחת למחירון לא נמכר אך ורק בגלל שרשום 002 ברישיון ולא בגלל מצב אמיתי של האוטו שהיה רק 27 אלף קמ במכירה שלו וללא שריטה הכל חדש שטיחים עוד עם ניילונים וריח של חדש באוטו, הייתי מטפל כל 5000 קמ במורשה וכו', קיצר לסיאט אני בוחר שלא להתקרב יותר, אתה תעשה מה שאתה רוצה אחי אני רק מייעץ ומסביר לך מה עבר עליי ב3-4 החודשים האחרונים עד שהגעתי להחלטה סופית.

אני לקחתי את האודי עם המנוע הכי נמוך ה1.6, ה1.8 TSI כבר מגיע לסכום גבוהה מאוד ובגלל זה רשמתי לך שאני העדפתי הכל אבל מנוע חלש, מאשר כלום ומנוע חזק, ועזוב אותך האיבזור של הקופרה, זה רק איבזור, אתה יכול להוסיף לכל רכב איבזור נאה ומכובד, אגב באתי לסיאט וגם שם לא קיבלתי הנחה של יותר מ2000 שקל.

קיצר תמיר לדעתי גש לסוכנות אודי רק תראה תאוטו תשב בפנים תרגיש את ההבדלים, אם ממש חשוב לך הנטיה הספורטיבית אז תלך על המיטו בלב שלם אחי יש לה את זה הרבה יותר מלקופרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיר הייתי באותה התלבטות כמוך אחי, עמדתי מול האופציות לאון TSI, איביזה קופרה החדשה, אלפא מיטו ושירוקו.

השירוקו גם כן אצלי ניפסלה בגלל החוסר התגמשות של פולקסוואגן, הלאון לא הרשימה אותי מספיק מבחינת מראה חיצוני,

האיביזה קופרה זה היה ניראה לי הדבר הכי מטומטם שיכלתי לעשות עם הכסף כי זו עדיין סיאט איביזה ואז מה שהיא יותר טובה ויותר איכותית, לא הרגשתי שהיא שווה את ה70-60 אלף שקל הפרש מהקופרה הלבנה לדעתי סופר טימטום וכמובן שכמו כל הסיאטים שהיו לי גם איתה ניתקעתי חודשיים במכירה בלי חצי טלפון גם כשפורסמה במחירים יותר נמוכים ממחירון של 2007, וזה לא חדש לי גם באף אר ובספורט האדומה היה לי את המצב הזה בקיצר לסיאט אני נתתי מילה שאני לא חוזר.

אוטו שעשיתי עליו נסיעת ובאמת אין הרבה מילים רעות עליו זה המיטו, אני אהבתי מאוד את הצליל, את איכות החומרים שטובה פי 10 מאשר בסיאט, הכל מרגיש בפנים איכותי, מנוע זריז וחסכן, תיבה עם שישה הילוכים, מראה שלא היה אחד בנסיעת מבחן של 20 דק' שלא סובב את הראש כאילו עברה מינימום פרארי ליידו, אם לא החשש של ירידת הערך הייתי קונה אותה.

בסוף החלטתי מה חשוב לי בראש ובראשונה וירדתי מרכב ספורטיבי והזמנתי לי אודי A3 לבן אייביס עם חבילת שארפ שתגיע בעזרת השם עד סוף החודש לישראל, גם היא עלתה על הכביש 176 אלף שקל, אבל קיבלתי הנחה לא רעה, וגם אני מקבל אודי, אודי זה מותג יוקרתי ומרגישים מייד את ההבדלים מבין כל האופציות שבחנתי, האוטו ניראה לאחר מתיחת הפנים האחרונה פשוט מהמם, סופר איכותי, אוטו שידוע כסחיר, וגם אני וגם אבא שלי הרגשנו בבטן שזו הקניה הכי טובה לעשות ואני מאוד שלם איתה וכבר לא יכול לחכות לה, אז אולי לך חשוב מנוע חזק יותר מאשר לי, לי כבר ירד מכל הקטע בעיקר עם מחירי הדלק והניידות שרק מחפשות על כל שטות, ורוב הנסיעה בתאכלס, אני לא מנצל רבע מהפוטנציאל של הרכבים שהיו לי, אז החלטתי ללכת על מה שבאמת חשוב לי.

בקיצר, תשמור על קשר כבר ונדבר כמו שצריך,

אסי.

 

 

הללויה ,

ימות המשיח הגיעו =פיאט פונטו יותר איכותית מסיאט/פולסוואגן .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, אבל האלפא מיטו יותר איכותית מסיאט איביזה, לפי דעתי, ככה זה נראה וככה זה מרגיש, הייתי בעלים של 3 איביזות 07-08 ושל אחת 2001, אני אומר לך מהתרשמות שלי.

ובבקשה לא לשים את סיאט ופולקסוואגן כאילו זה בדיוק אותם מכוניות, תראה את ההבדלים באתר טופ גיר ופיפט גיר בעצמך, כולם צוחקים על האיביזה החדשה הפלסטיקה הזולה מבפנים, מה שאין לך בפולקסוואגן ואודי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסי, איני מסכים איתך בסעיף מסויים - הסיאט מרגישה מוקפדת יותר (ואני לא מאמין שאמרתי את זה..).

האלפא נראית קרבית ומזמינה יותר מבחינת העיצוב, אך פחות אהבתי את החומרים במקומות מסויימים והיא מרגישה מעט פיאטית (כל מיני מתגים שהגיעו מהגרנדה פונטו ומשטחי הדמוי קרבון שהגיעו מהבראבו).

 

תמיר דווקא חשב על האודי A3 - אני חושב שהיא אופציה מכובדת ונעימה יותר, אך כנראה פחות ספורטיבית וממוקדת לנהיגה (ביחס למיטו ולקופרה).

אני אאלץ אותו לקפוץ ולבדוק אותה כאופציה :wink:

 

אסי, תתחדש ותהנה מהכלה החדשה.

תבוא לבקר מתישהו... :-D

 

תודה רבה אחי, אפשר לארגן יום צילומים עוד כמה שבועות שהרכב יהיה אצלי :) .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיטו יותר איכותית מהאיביזה מבחינת איכות חומרים.

את האיביזה שהיתה לי מכרתי תוך 3 שעות, אני לא מבין על איזו בעיית סחירות מדובר.

 

לגבי הדילמה, זה בהחלט קשה. אחת יוקרתית יותר והשניה ספורטיבית יותר ומאובזרת יותר אך גם מצועצעת וקצת ערסית. אם בסיאט נותנים הנחה, אני חושב שהתמורה מעולה.

אני חושב שהן מספיק שונות בשביל שתוכל לבחור פשוט לפי מה שאתה מעדיף.

ה FR שמציעים לך היא גם אופציה מצויינת והכי הגיונית (אם נשים את הרגש בצד). 

 

במקרה הזה אני פשוט מציע לך ללכת עם הלב, אין פה יותר טוב מוחלט.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שתשאיר בהתלבטות את המיטו והאיביזה. הA3 הוא רכב כבר ישן ועם מנוע 1.6 הוא עגלה ולא שווה את מחירו (ולא מאובזר).

תעשה נסיעת מבחן במיטו ובאיזה (תבקש את הרכב לכמה שעות תאמין לי שיתנו לך אם תראה רצינות). ואז תבחר, שתי המכוניות טובות מאוד ולכל אחת יתרונות משלה.

תתחדש

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון, לא הבנתי כ"כ את העניין של "זה עדיין סיאט". אז זה מותג פחות נחשב? יופי. זה אומר שאתה מקבל יותר בשביל הכסף, בד"כ.

אני די התאכזבתי מהיכולות של האלפא. אני לא חושב שה- FR נופלת ממנה בהרבה וב- FR אפשר לשפר גם את ההתנהגות וגם את הכוח בקלות. המיטו גם ממש לא נראית כמו פרארי, לי היא יותר נראית כמו עכבר (אבל על טעם וריח). ה- GTA לעומת זאת... :twisted:מבחינת הגודל היא גם לא מצטיינת.

המחיר של האיביזה די גבוה אבל ב- 160 היא נראית כמו אחלה רכישה, הייתי מנסה להפגש באמצע.

בסופו של דבר אם מה שמעניין אותך זה גם יכולות ספורטיביות וגם איכות, כנראה שמה שאתה באמת צריך זה GTI. במקרה שלך שאתה לא לחוץ למכור, הייתי מחכה שנה, מתארגן על עוד קצת תקציב וקונה GTI בלב שלם בלי התלבטויות.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5267 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...