Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי איביזה FR 2007, אני מחפש המלצה על נורות H& לאור נמוך שנותנות אור בצבע לבן ושמאירות חזק.

לא רוצה דמוי קסנון (צבע כחלחל)

אל תציעו לי PHILIPS DIAMOND VISION 5000K ,ראיתי אותם על הרכב ולא אהבתי.

 

אני חושב על OSRAM NIGHT BREAKER, יש הצעות אחרות?

תודה לכל העונים

פורסם

אני קניתי לפני כמה ימים Philips Extreme וDiamond Vision סט לאורות דרך וחניה,

לדעתי הExtreme נותן את האור הכי לבן וחזק שראיתי עד היום.

גם המחיר מאד זול, 199 ש"ח על שני הסטים יחדיו + משלוח.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

Philips x-Treme - נותנות אור לבן? עוד באף תגובה עליהם ברשת לא ראיתי שאנשים כתבו שמתקבל אור לבן. הכי חזק - כן, כולם כתבו, אבל לבן לא. מוזר.

שמת X-Treme H7?

פורסם

מניסיון אישי - osram nightbreaker H1 - האור אכן למרחק ארוך יותר, לבן יותר במיוחד במרכז האלומה (בערך) אבל בפירוש לא כמו בתמונות הפרסום (נבדק על שני פונטו). הבעיה: מחזיק בדיוק חצי מהזמן לעומת נורת H1 "רגילה" של osram.

 

osram nightbreaker H7 - אותו כנ"ל לגבי איכות הנורה. עם הזמן פשוט רואים איך הנורה נחלשת. עדיין לא נשרפה כי מורכבת רק 6 חודשים.

 

 

לאחרונה שמתי Philips premium H7 והייתי ממש מופתע לטובה מאיכות הנורה. אחת מהנורות H7 הכי טובות שנתקלתי בהן מבחינת עוצמת האור (ובדקתי osram, philips, hella, זבל סיני - כולן סטדנרטיות).

 

השוואת נורות H7 ניתן למצוא כאן (פורסם פה בפורום לא מזמן):

http://www.autoexpress.co.uk/products/products/243109/bulbs_we_test_30.html?CMP=NLC-Newsletters&uid=6dcddb7709c852199da0bf0d27ebbfc7

 

.

.

.

.

.

.

 

לירושלמים שבכם - את הפיליפס פרימיום H7 במחיר של 35 ש"ח! לנורה קניתי אצל "רינאווי חלקי חילוף לרכב" ב- דרך בית לחם 99. מול סוכנות טויוטה ושטיפת הרכב בתלפיות.

PHILIPS-PREMIUM-HALOG-R48114-0 (WinCE).jpg

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

יש למישהו המלצה על מנורות שיאירו טוב ועם אור לבן במחיר שפוי ולא ב100 שקל לנורה..

את הקול בלו ניסיתי פעם והם נשרפו אחת אחרי השנייה לאחר כחודש חודשיים.

כרגע יש לי אלה H7 רגילות שעובדות כבר שנה בערך אך האור צהוב מדי.

אם יש משהו באזור נתניה והשרון תציעו.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

בסופו של דבר - אין נורה בהירה יותר מהפיליפס דיימונד ויז'ן...

 

הן אצלי בדיוק שנתיים ועובדות פיקס.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הבעיה בדיימונד ויז'ן שכשהן חדשות הן מאירות בצבע כחול לא חזק ומושכות שוטרים. לאחר כשנה הציפוי הכחול על הנורה דוהה והיא מתחילה לאט לאט לשנות את צבעה ללבן ולהאיר יותר חזק.

פורסם
הבעיה בדיימונד ויז'ן שכשהן חדשות הן מאירות בצבע כחול לא חזק ומושכות שוטרים. לאחר כשנה הציפוי הכחול על הנורה דוהה והיא מתחילה לאט לאט לשנות את צבעה ללבן ולהאיר יותר חזק.

 

שוב, שלי עובדות שנתיים - לא קרה הדבר שאתה מציין ולא נעצרתי מעולם (ואני מטייל לא מעט).

 

בהתחלה הן הותקנו באיביזה (עם רפלקטורים [כמו אצלך. גם כן איביזה 08, אבל לא FR]) - גוון התאורה היה תכלתי יותר, אבל לא עצרו אותי ולא העירו לי על כך.

 

לאחר מכן הן הותקנו בפביה (עם עדשות [פרוז'קטורים]) - גוון התאורה היה לבנבן יותר (כנראה בגלל העדשה) וממוקד יותר וגם כן לא עצרו אותי ולא העירו לי על כך מעולם.

 

גם בפביה הדנדשה (ממתין לה...) - ארכיב אותם ונראה מה יהיה...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כן, באוטו עם רפלקטורים הדיימונד נותנים אור כחול ולא כל כך חזק :cry:

 

תחליף פנסים... :wink:

 

אהבתי את הפנסים עם הלדים סטייל AUDI והרקע המושחר - נראה לא רע האמת...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אהה, אז במפגש בראשל"צ ראית את הפנסים לקופרה השחורה?

דווקה הבן אדם לא מרוצה מהם, אומר שהפרוג'קטורים שם מאירים לא טוב.

MADE IN CHINA אחרי הכל :?

×
×
  • תוכן חדש...