Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוונסיס או מזדה6 ?


V8Driver
שימו לב! השרשור הזה בן 5324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

 

החלטתי ככל הנראה לנסות להתמקד באוונסיס או במזדה 6 וכמו כן אני אאלץ כנראה להגדיל את התקציב שלי - 60,000.

אני רואה שבתקציב הזה אני יכול רק בשנתוני 2003-2004 ואני מאד חושש מתקלות בגלל גיל גבוה.

ידוע לי שאפשר בתקציב הזה להביא מליבו 2005 ואולי גם 6, אבל הספיק לי עם האמריקאיות.

 

אני לא מבין בכלל ברכבים יפנים. אני רואה שיש סוגים של מזדה 6. אקזקיוטיב, לקצ'ורי, ופרמיום, כאשר הפרמיום זה מנוע 2300.

אני מניח שזה דגם יחסית יוצא דופן.

האם האחזקה שלו באותה רמה של מזדה 6 מנוע 2000 ? זמינות חלקים, עלותם וכו' ?

 

ולגבי האוונסיס. איזה רמות יש אם בכלל ?

ואיך האחזקה שלה, האמינות והנוחות ?

 

יש לי ניסיון על מונדאו 2007 וזה רכב כבד שלא ממש זז. האם הרכבים הנ"ל יותר חזקים ?

 

פשוט כידוע, מאד קשה לרדת ממנוע 3.8 למנועים כאלה, ולכן הייתי מעדיף רכב שייתן "עוד טיפה".

אבל, זה לא שיקול עיקרי אצלי, אלא האמינות, והנוחות ! (רכב חייב להיות רחב בפנים עם מקום רב בתא מטען)

 

מצאתי אוונסיס 2006 עם קילומטרז' - 142,000 + במחיר - 77,000. שזה מעיון באתרים השונים, מחיר ממש טוב.

האם זהו ק"מ גבוה מידי? או סביר ואפשר להיות בטוחים ברכב ?

 

תודה לכולם !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 6 הוצעה ב-3 רמות גימור במהלך כל חיה. בתחילת שנת המודל 2003 הגיעו לכאן ה-6 אקזקיוטיב ולקשורי. אקזקיוטיב יועדה לציי הרכב (ממוקמת בקבוצה 4) צויידה בתא נוסעים פשוט יותר וויתרה על גלגלי המגנזיום ועל בקרת היציבות. המנוע הוא 2 ליטר 141 כ"ס עם תיבת הילוכים אוטומטית 4 הילוכים עם מתג ה-HOLD המוכר של מאזדה.

כדאי למקד את החיפושים בדגם הלקשור שנרכש רובו ככולו על ידי לקוחות פרטיים. 2 הגרסאות מאובזרות ב-6 כריות אויר, מערכת שמע עם שליטה מההגה, בקרת אקלים ובטח עוד כמה דברים ששכחתי.

בהמשך החל יבוא גרסת הפרימיום עם מנוע 2.3 בלבד ותוספות אבזור כמו פנסי קסנון, גג שמש חשמלי, כסאות מעור עם כוונון חשמלי וחישוקים מגודלים.

 

הטויוטה אוונסיס יובאה ארצה בגרסה אחת בלבד שנקראה GLI. האבזור כלל בערך את מה שיש ב-6 מלבד גלגלי מגנזיום פלוס קיפול מראות חשמלי וכרית אויר לברכי הנהג. גם היא בעלת מנוע 2 ליטר עם 150 או 147 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית 4 הילוכים.

 

האוונסיס יקרה יותר מה-6 משום שמחירה כחדשה היה גבוה בכ-20 אלף שקל משל מאזדה 6 מקבילה. קשה לי להאמין שתוכל למצוא אוונסיס בכ-60 אלף שקל, אתה תצטרך למתוח את התקציב.

 

אם אתה חובב סגנון אמריקאי הצעתי לבדוק את הטויוטה קאמרי, מהתרשמות כנסוע הרכב מאוד מאוד מרווח ואיכות הנסיעה היא בסגנון מאוד אמריקאי נעים ורך. אבזור גם לא חסר, בעיקר בדגמים המפוארים.

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מייק !

תודה רבה על המידע הרב. שעות של חיפושים בפורום הזה לא הניבו לי מידע ממוקד שכזה !:-)

 

לגבי הקאמרי. היא יקרה מ-א-ד. שוב, איאלץ לרדת כמה שנים - גם אם אמתח את התקציב.

אני משער שהאוונסיס יותר נוחה מהמזדה. ראיתי פה שדיי קוטלים את הנוחות הלא כ"כ קיימת במזדה 6.

 

אני בהחלט מוכן רכוש רכב מליסינג. אבא שלי רכש מונדאו מהשכרה(אלדן) אבל הבעיה באמת שבליסינג יש רק דגמים

פשוטים ולא מעניינים. אני מאד מעוניין באיזה ערך מוסף לרכב. רכב הוא אמנם למעבר מנקודה א' לב', אבל אני חושב

שרכב צריך להיות גם מהנה לשהייה בו.

 

אם למישהו יש עוד רעיונות, אשמח לדעת.

 

תודה !

 

נ.ב

מה לגבי האוונסיס 2006 עם קילומטרז' - 142,000 + במחיר - 77,000. שזה מעיון באתרים השונים, מחיר ממש טוב.

האם זהו ק"מ גבוה מידי? או סביר ואפשר להיות בטוחים ברכב ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

142 אלף קילומטרים זה לא נמוך או ממוצע ביחס לשנתון, אבל שווה לברר באיזה תנאים נאספו הקילומטרים האלה. המחיר נמוך ביחס לאוונסיס שמוצעות למכירה. אבל אם המספר הגבוה לא מרתיע אותך כדאי לבדוק אם האוטו במצב טוב, אם הנסועה שלך ממוצעת המספר יתאזן במהלך הזמן.

מיעוט הרכבים גורם לרכב להיות מאוד אנונימי יחסית ולא מוכר בישראל, אני מאוד התלהבתי ממנו כבר כשהושק בארץ אבל התמחור המוגזם היה בעוכריו.

 

אני אישית חושב שאנשים מגזימים עם התלונות ביחס לנוחות של ה-6. הרכב משרה אוירה קצת נוקשה ולא סופגת, אבל היא לא מתרסקת על בורות ולא סובלת מאוד משיבושים, אתה תרגיש אותם אבל תשכח מהם מהר מאוד. כמובן שכשאתה מגיע למאזדה 6 ממכונית אמריקאית עם כורסאות רכות ונסיעה שמרגישה כמו ריחוף נעים על הכביש אז אתה לא תרגיש בבית בהתחלה, אבל לכל דבר מתרגלים ואני לא חושב שה-6 כזאת גרועה.

על הנוחות של פולקסוואגן ג'טה או סקודה אוקטביה לדוגמה, לא שמעתי תלונות אבל אני הרגשתי שהן אפילו נוקשות יותר מה-6.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

אני מעוניין לדעת אם גרסת המנוע 2.3 במזדה 6 כרוכה בהוצאות תחזוקה גדולות יותר.

למשל זמינות חלפים מיוחדים אולי ? או שזה רכב שיובא באופן סדיר ויש כמותו הרבה ?

 

מישהו יודע לגבי ביטוח ? יקר בטירוף כמו סקודות? וולבו ? או סביר ?

שאלת הביטו נודעת גם לאוונסיס. מדובר בשנים 2006.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג בנוגע לביטוחים אבל תברר בסוכנות ביטוח כלשהי בטלפון....זאת לא בעיה.

 

בקשר לזמינות חלפים, נמכרו דיי הרבה מכוניות עם מנוע ה-2.3 ולא צפויה בעיה של זמינות חלפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

V8Driver

לדגם הפרמיום של מאזדה 6 יהיה אכן ערך מוסף לעומת שאר רמות הגימור, אני מניח שגם צריכת דלק מעט יותר גבוהה, אבל בהחלט רכב יותר זריז מהמונדאו שניסית.

האוונסיס אוטו טוב, אבל התמחור שלן ממש לא פרופורציונלי למה שאתה מקבל, היבואן דורש מחיר מופרז כי הוא פשוט מצליח לקבל אותו..

142K לרכב שנת 2006 זה המון, אישית לא הייתי מתקרב לרכב שעושה מעל 20~25K בשנה.

 

ברמת המחירים הזאת הייתי מציע לך להסתכל על סובארו B4, תוכל לקנות שנת 2006 בוודאות, זה דגם מוצלח מאוד לטעמי (לי יש שנת 2005) כח סביר (150כ"ס ושנה אח"ה עלה ל165), אמין, יפה והנעה 4x4.

בהצלחה

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זכור לי שאתה חובב אמריקאיות גדולות נכון?

אתה רגיל לכורסאות ישיבה רכות ונעימות

במאזדה 6 2.3 סמ"ק לא תקבל את זה

המושבי עור קשים כמו אבן והם לא כאלה איכותיים בהשוואה למכוניות אחרות

מהניסיון שלי עם הרכב הוא זריז יחסית ועושה בערך 10 שניות למאה.

הוא מגיע למהירויות מעל 150 בלי להתאמץ יותר מדי ואחיזת כביש מדהימה לעומת האמריקאיות.

לא ידוע לי על חוסר זמינות חלקים

תמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם !

 

תגידו... דבר שלא ממש שקלתי ברצינות עד עכשיו, ואולי עדיף לפתוח שרשור חדש בעניין...

מה עם רנו מגאן PR ?! שזה מנוע 2000 דגם מפואר ריפודים מעור וכו'...

יש למישהו ניסיון עם זה ?

 

B4 זה רכב בהחלט טוב ! נסעתי לפני שבוע עם רכב כזה לרמת הגולן.

3 מבוגרים ו2 פעוטות. ביומיים גמעתי 613 ק"מ. נהנתי מכל מטר.

בסוף היום עם הגיעי לבייתי, אמור הייתי להיות עייף, אך לא ! רציתי עוד !

רק מה? הרכב לא היה מרווח מספיק מאחורה וזו בעיה. אז זה יורד מהפרק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...