Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביואיק לה סייבר - טמפרטורת עבודה תקינה ?


kanfi
שימו לב! השרשור הזה בן 5330 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

כבר יומיים טמפרטורת העבודה בביואיק גבוהה מהרגיל (85-95 מעלות). הוספתי נוזל קירור פרסטון 50\50 (הוראות יצרן) ואין חוסר במים.

 

הטמפרטורה בעת עמידה מטפסת אף ל 110 מעלות - לפי מחשב הרכב זה מוגדר כטווח נורמלי, אך אני עדיין חושש.

 

לפי ספר הרכב, מעל ל-120 מעלות זהו נחשב חום גבוה ואז פועלת מערכת אוטומטית שמנתקת מספר פלגים בכדי להגן על המנוע.

 

האם זה תקין ? הרכב עשה כבר כ 220,000 ק"מ ואוכל קצת שמן, אך מגיב מצויין ולא מגמגם או מקרטע.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאוורר עובד, הוא נכנס לפעולה בערך ב 106 מעלות ומוריד בערך ל 99 מעלות.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב רב

תקין לחלוטין

כל רכבי GM כניסת מאורר לעבודה 106-108 מעלות

כבוי מאורר 97-99 מעלות

אחרת צריכת דלק מופרזת

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב רב

תקין לחלוטין

כל רכבי GM כניסת מאורר לעבודה 106-108 מעלות

כבוי מאורר 97-99 מעלות

אחרת צריכת דלק מופרזת

 

שא ברכה

 

אני, אשתי וחשבון הבנק שלי מודים לך על התשובה שהרגיעה אותי מאוד.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

KANFI !!! מה שלומך ?!?!

 

 

תראה.

היה לי ניסיון במקרים ממש כאלה.

בקוואליר נראה היה לי ששעון החום אמנם עדיין עובד בתחום הנורמה, אבל בכ"ז עולה קצת יותר ממה שאמור בד"כ.

למשל בעמידה ביום קריר עבר את האמצע בקצת. וזה דבר שקורה רק בימים חמים במיוחד.

שאלתי את המכונאי והוא אמר לי שזה ככה ברכב הזה. אני הייתי בטוח שאני זוכר אחרת, אבל מי אני שאתווכח עם איש מקצוע ?!

 

מספר ימים לאחר מכן, חום מנוע טיפס לי ב 1 בלילה בכביש 6 ממש בסמוך לשום מקום, מים חדרו למנוע ובוצעה חניית אונס

בשולי הכביש והמתנה בת 3 שעות לגרר.

 

אז ידידי משכבר הימים ! תעקוב טוב טוב אחרי שעון החום ואם משהו נראה ו/או מריח לא תקין. דומם מנוע, הרם מכסה

ותן לעייסק להתקרר ופנה מיד למוסך.

 

אצלי זה היה טרמוסטט מקולקל שעלות החלפתו הסתכמה בכ5000 שקלים !!!

 

אז תיזהר לך !

 

וצור קשר !!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי אלעד מה שלומך,

 

אני עוקב בקפידה - כבר 3 ימים מחשב הדרך קבוע על הטמפרטורה המדוייקת ואני מחזיק גלון נוזל קירור 50/50 פרסטון אדום בבגאז'.

 

מה שמעצבן הוא שבנסיעה זורמת הטמפרטורה ממש תקינה ונעה בין 86 מעלות ל-95 מעלות. אבל איך שאני עומד מעל ל-2 דקות, הטמפרטורה חוצה את ה-100 מעלות עד ל-106 מעלות (פעם אחת עברה גם את זה ואז התברר שחסר נוזל קירור).

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן.

 

זה מאד מזכיר לי את מה שהיה לי בקוואליר.

בנסיעה הרי הרדיאטור מקבל רוח צוננת, שזה לא כ"כ קורה בעמידה.

 

אם אתה יודע שבעבר זה לא היה קורה. אז מניסיוני עם GM. משהו במערכת קירור שלך לא תקין.

זה יכול להיות טרמוסטט, רדיאטור, משאבה...

(אם הבנתי נכון אתה טוען שמאוורר עובד תקין)

מחשבה שהייתה לי בזמנו לגבי העניין זה שאולי טרומסטט דווקא תקין כי הוא פועל בתחום הנכון, אבל אולי לא עוברים מספיק מים.

בדיעבד, גם הטרמוסטט עצמו לא היה תקין.

 

לך למי שמתעסק ברדיאטור שיעשה בדיקה לגבי המצב של הרדיאטור ותתחיל לפסול ...

מה שכן, אין לי רעיון איך בודקים תקינות משאבת מים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב רב

תמשיך להנות מהביואיק

כשמנוע קר לחלוטין

נקה את רשת הראדיאטור מבפנים כלפי חוץ (נגד כוון זרימת האויר בנסיעה)

לחץ אויר, או מים יספקו תוצאה סבירה

בשימוש במים חובה מנוע קר כדי לא לסדוק סעפות פליטה וחלקים חמים

כמות הלכלוך יעולה להפתיע

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי !

 

ממה שנראה מהתיאור שלך ייתכן שהרדיאטור שלך סתום , כמו שאמרו המלומדים לפניי בזמן נסיעה הבריזה מורידה את הטמפ' , אבל בזמן עמידה זהו המבחן האמיתי

נסה להיזכר מתי עשית ניקוי לרדיאטור פעם אחרונה אם בכלל ...

 

בהצלחה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5330 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...