Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

אז אחרי הרבה תכנונים קניתי לי ולחברה כרטיס טיסה ל12 ימים בניו יורק. בשבילה זו פעם ראשונה, בשבילי לא ראשונה בכלל, בתוך העיר לא חסר מה לעשות, יש כל כך הרבה אופציות וכל כך הרבה מה לראות שזה באמת לא הנושא. (אלא אם כן יש לכם המלצות ממש טובות לאזורי קניות במחירים טובים, בזה אני לא מתמצא)

 

בגלל האופי המיוחד שלנו, 12 ימים נטו בעיר אחת זה ממש הרבה בשבילנו (אפילו בניו יורק) ואני רוצה לטייל קצת מחוץ לעיר - לפחות איזה יומיים.

 

בהתחלה חשבתי על רכבת לוושינגטון או לפילדלפיה (אבל לא זכור לי שיש שם מה לעשות במיוחד), לאחר מכן חשבתי על מפלי הניאגרה אבל הנסיעה ממש ארוכה (פעם נסעתי מטורונטו לניו יורק באוטובוס וזו בהחלט חוויה חד פעמית!!)

 

אז חשבתי, אולי יהיו לכם המלצות למשהו באזור העיר.. הייתי רוצה לשכור רכב ליומיים ופשוט להתרחק קצת מהעיר, לראות משהו אחר (אולי אפילו קצת טבע?:roll:)

 

תודה !

פורסם

וושינגטון הייתי מוותר, עיר ממש יפה והכול, אבל... עיר ישנונית כזאת. לא באמת יש שם מה לעשות.

דווקא עם החברה הייתי ממליץ על הניאגרה, שווה את כל ה-6-7 שעות נהיגה האלה.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

לצאת מ-NY לניאגרה ליומיים זה פשוט שטות שאין כדוגמתה. הנסיעה אורכת כשמונה שעות לכל כיוון, וממילא יש כל כך הרבה מה לראות בדרך שזה פשוט פשע לפספס (קורנינג, לנקסר, מוזיאון הארלי-דייוידסון ועוד הרבה אחרים שקצרה היריעה מלפרט).

אם אתה רוצה לראות קצת טבע מחוץ למנהטן, אתה יכול לנסוע לעיירות הקטנות שנמצאות לאורך קו החוף של לונג איילנד. מרחק הנסיעה מהעיר קצר יחסית (לא יותר משעה), ואישית אני ממליץ על מקום שנקרא פורט וושינגטון.

יש שם טירה עתיקה שאומנם לא יצא לי לבקר בתוכה, אבל מסביבותיה יש כרי דשא עצומים שבשוליהם גם סבך עצים עם שביל מסודר ונעים להליכה, ואם מתחשק לך אתה גם יכול להרביץ איזו טבילה טובה באטלנטי - וכל אלה במרחק הליכה!

חלופה אחרת היא לנסוע על כביש 495 החוצה את לונג איילנד כמעט עד לסופו, וב-RIVER HEAD לפנות לכיוון האאוטלט. למען הגילוי הנאות, יש לציין שלא יצאתי שם מגדרי, אבל הוסבר לי שהגעתי בתקופה חלשה. ובכל זאת, שווה בדיקה.

מקום נוסף שנחמד לראות שם זה פורט ג'פרסון. אל תצפה לראות משהו יוצא דופן, בסה"כ מדובר בעיירה קטנה השוכנת לחוף האטלנטי עם מרינה נחמדה וכמה בתים יפים. אפשר למצות את הביקור שם די מהר, רק קח בחשבון שהבונוס האמיתי נמצא דווקא בדרך חזרה: במקום לחזור מהכביש המהיר, קח את כביש I-25 ופשוט סע איתו לכל אורכו עד שתגיע ל-HUNTINGTON. מבטיח לך שלא תשבע מהנוף שתראה. אם תעשה את הדרך הזאת במהלך הסופ"ש, רוב הסיכויים הם שבדרכך תמצא גם כמה גראז'-סייל'ז. נכון שבחלקם יש בעיקר ג'אנק, אבל מאידך יש גם מציאות לא קטנות.

ב-HUNTINGTON אתה עולה על כביש I-110 וכעבור מספר קילומטרים מתחבר חזרה ל-495, ומשם הדרך חזרה למנהטן פשוטה מאוד.

אגב, אם אני זוכר נכון, בפורט ג'פרסון יש מעבורת שאפשר לעלות עליה גם עם המכונית ולהגיע לפילדלפיה.

 

בהצלחה!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לא מכיר יותר מדי מחוץ לעיר, אבל לפני שנה הייתי בדיוק במצב שלך - 12 ימים ב-NYC, בשבילי ממש לא פעם ראשונה, בשביל חברה שלי ממש כן. בנוגע לקניות - תתכונן לסבול. בהנחה ואתה גבר ממוצע (כמוני), תמצא את עצמך משתעמם מהר מאוד מחנויות הבגדים העצומות בעוד חברה שלך יכולה לבלות שם שעות על גבי שעות. לא בעיה למצוא דברים מעניינים - פשוט צריך להקדיש יום לשוטטות לאורך השדרות המרכזיות של העיר, בעיקר מתחת לסנטרל פארק.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תיסע קצת צפונה מניו-יורק, למשל: BEAR MOUNTAIN או בית הספר הצבאי (שאני לא זוכר את שמו) שניתן לעשות בו סיורים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תודה על התגובות.

כנראה שעל הניאגרה באמת אני אוותר, אני מתעצל - חוץ מזה אני כבר הייתי שם (אז מה שהיא לא?:twisted:)

 

במוזיאון המטוסים גם הייתי, לדעתי לא יעניין אותה כל כך - אבל קניות בטוח יעניין אותה, אז אולי אתם מכירים אזורים של OUTLETS שבו היא תוכל לחגוג (מסכן הגב שלי אח"כ להרים לה ת'מזוודה)

 

פורט וושינגטון נשמע לי מעניין, גם טבילה קטנה באטלנטי נשמע כמו רעיון טוב.

 

באופן כללי הייתם ממליצים על יום יומיים מחוץ לעיר עם רכב שכור או שעדיף כבר להשאר בעיר? כי הרי ברור ששם לא יהיה משעמם.

פורסם

טוב, השרשור הזה עורר לי את בלוטות הנוסטלגיה. הא לכך ובהתאם לזאת, מצאתי את עצמי לפתע מכניס למחשב את הדיסק עם התמונות מהביקור האחרון שלי באיזור.

אם כבר עשיתי את זה, לפחות אני אעלה לפה חלק מהתמונות שרלבנטיות לכל מה שעניתי לך, ולו רק כדי שתקבל מושג על מה אני מדבר.

 

פורט וושיגטון:

 

orig_BDAC978B1F3C4E3FA2ECFFA7DBB306F6.JPG

 

orig_5D2F31D813584FB4BC95D79D70803126.JPG

 

הטירה

 

orig_9F8C0995443B4BDAAD65AC5B7417DD87.JPG

 

כרי הדשא העצומים (ביום שבו ביקרתי היה יריד ימי הביניים)

 

norm_94C17F7852684812B20BB17811354B6D.JPG

 

השביל בין העצים

 

orig_A77D6073A4B5450E97A80B9C480AA06F.JPG

 

orig_9C86079699F64702866757D13B2FF64B.JPG

 

orig_B045BAC3CE0C4FEB9BF74D7CE7F22D58.JPG

 

norm_12C5DC9A0BA0473EAFCCA332A7B32B42.JPG

 

הגענו לחוף

 

orig_CB1C1B35ABD646319C4973EDD1A71B3A.JPG

 

בהמשך של קו החוף יש כמה בתים שאני מאחל לך שתזכה לגור אפילו בגראז' שלהם (ואם לא הייתי ברור, אז אני מברך אותך)

 

orig_1784FA4B70A640E78123FC19F1FA831E.JPG

 

קצת בתים שראינו בדרך

 

orig_88DC1666EFB449D59936E67166A19487.JPG

 

orig_05FB8CB892A4496ABC0A9590B31F10C6.JPG

 

orig_1283888E6A4C497984631F4907508335.JPG

 

norm_F87E288D6DC04786A572E413CA3FDC90.JPG

 

orig_10650FD9C43941BBAC9E32FA06F52A39.JPG

 

orig_C4D9F4082FA445E296A287BF53F14EFC.JPG

 

הייתי יכול להמשיך עוד הרבה, אבל הבנת את הרעיון. בגדול, הצבע השולט שם הוא ירוק.

 

קצת תמונות מפורט ג'פרסון:

 

orig_49328DC8A3684D2393983B492BC739FE.JPG

 

orig_B63281BFB67A4C19BE4572FF83D33605.JPG

 

orig_70DB38953AB941C1A04E3049F205BC63.JPG

 

orig_1E740130B86E4924927F989A1301A441.JPG

 

אופנוע נחמד שעמד שם

 

orig_8AB6761DAE224BD8B719EB6B7DAA8A05.JPG

 

גיסי ואני בוחנים את ה-M3 (אגב, שים לב לשלט של כביש 25 שהזכרתי אותו בסקירה)

 

orig_4006B06D85C840EBAE407C70EDC6307A.JPG

 

אוף, אני רוצה לחזור לשם :cry:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אנחנו בדיוק באותה סיטואציה - יומיים מחוץ לניו-יורק וזה מה שאנחנו החלטנו לעשות בטיולינו הקרוב:

ניסע צפונה, לאורך נהר ההדסון, כאשר הנקודות בדרך הן אורנג', פיירפילד, סטנפורד, ניו-הייבן, הרמן סטייטפארק, בר מאונטיין (הזכור לי כ"הר דב" מכתבות של גידי פרדר שדיווח מארה"ב בגיליונות "מוטו" מלפני 15 שנה), ווספוינט (זו האקדמיה הצבאית שהתכווונו אליה פה) והרי ה Cat Skies .

באיזור האחרון שהוזכר נסתובב ונתחיל לחזור לניו יורק.

בהזדמנות זאת, אני רוצה להמליץ על "המדריך למטייל ברכב - ארה"ב" (הוצאת כנרת) שמשם נלקח חלק מהמסלול (המסלול המלא הוא 4 ימים). זה ספר דק יחסית שמכסה את כל ארה"ב, אבל זו לדעתי גדולתו. אני לא אוהב מדריכים שנכנסים לכל בית בדרך. אני מעדיף לקבל מסלול וללמוד יותר פרטים ולבחור נקודות לינה באינטרנט.

×
×
  • תוכן חדש...