Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשות הנהיגה הספורטיבית - כמה עולה למדינה


eyalkar
שימו לב! השרשור הזה בן 5405 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ישה אתה יודע מה נראה לי שאתה מתעקש??? נתתי לך שימות של ראשי ההתאחדויות אתה רוצה לבדוק תבדוק ולא ישה מספיק תטחנת את הנושא אתה לא חושב ?? ישה נראה לי שאתה לא יודע,לא מבין, ולא מודע למה שקורה יכול להיות שאתה צריך ללמוד את הנושא ואז לבוא לפורום ולשאול שאלות שעברנו אותן מזמן.

 

 

 

בברכה המטיףף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המטיף שלום

 

אין לי ספק שאת מה שאני שואל אתה כבר שכחת.

 

עדיין תשובות מספקות לא קיבלתי וגם זה בסדר.

 

מרוח התשובה אני מבין גם מדוע הדברים לא זזים.

 

אולי אתה מכיר גם את הפתגם אורח לרגע רואה כל פגע.

 

כך או כך אני למדתי . האם אתה למדת משהו ?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי להגיע למצוי תשובות הלא שקיבלנו לכל אורך הדרך לאחר העברת החוק צריך לחקור.

חקירה כידוע לך או בירור עולה כסף,הרבה כסף,שום דבר לא ניתן בחינם אלא אם כן אתה מפסיק את חייך האישיים ומקדיש אותם למטרה.

כ20 איש שילמו במיטב כספם להחלת החוק ואף זכו בו.

כדי להמשיך צריך כסף,זה שם המשחק,אזי יגיעו תשובות לאחר שישלחו מכתבי שאלות.

אני בהינף הקלדה אחת אוכל למנות עשרות מקריםלך איך בירוקרטייה שחקה טובים ממני,בכל התחומים בו נדרש הממסד לתשובות.

אתה יושב מול המחשב ומקשה קושיות שחלקן נכונות אבל במעשים עסקינן ולא בתיאוריה.

גם אלוף פיקוד שאוהב להצטלם לא נוגע בתפוח אדמה לוהט בתקופה בה ישנה תסמונת הראש הקטן בארץ שלנו.

אני אינני צריך לשכנע אף אחד ולבטח לא אותך ביכולותי הביצועיות,וברקורד שלי,אני גם לא חי מזה וזו לא פרנסתי.

מה שדחף אותי זו אמונה בדרך וסלידה מהממסד (בחלקו בכל אופן).

מה זה כרגע משנה מבחינה משפטית התיקים בעליון? להדיוטות כמונו אנו יודעים שהתיקים אוחדו והתוצאה זהה בהתאם.

מדינת ישראל חוקקה חוק ומשרתי החוק לא מבצעים את המוטל עליהם נקודה!!!

הלמה לא מעניין אותי,ואם צריך לרדת לרמת תביעה אישית אז צריך לתבוע אישית.

אמרתי כבר קודם לא הזכייה בראש מעייני אלא התוצאה.

עם לובי של הציבור,עיתונות אוהדת שקיימת,חברי כנסת שנתנו הבטחתם בכתב,ושאר מיני ירקות זה הכוח שהביא את הממסד להכיר בספורט המוטורי ואותו דבר יזרז את התקנות,ישנה אותן תוך תנועה,ולבסוף אולי אפשר יהיה לברך על המוגמר.

שני דברים נוספים לסיום

הראשון, כפי שאמרתי וכתבתי לא פעם אינני פנסיונר או מקליד מקצועי,אני איש עסקים שחייו ,תרבותו,ואהבתו זה רכבים ורכבי מירוץ בפרט.

את ה"מדליות" שלי תליתי מזמן בנוחיות.

השני לגבי משרד התחבורה

אם ישנו גורם אחד במדינה שנכפה עליו פרוייקט והוא לא מעוניין בו זה המשרד הנוכחי המוזכר.

הם שיכנעו את חברי וועדת הכלכלה שכלי תחרותי אינו רכב ולכן זה לא שייך אליהם.

זה היה בניגוד לדעתינו,רצינו להביא להם את כל ההוכחות בעולם שכך זה קיים בעולם אך לשווא.

גם בנושא הרשות העומדת לקום היו לנו סייגים והתנגדויות,לנו היה מודל שבא מאנגליה מסודר,מאורגן,קמה התאחדות אחת

שהקמתי עמדתי בראשה על מנת ליצור תלכיד ולקבל (וקיבלתי) הכרה,כך גם קיבלנו ביטוח ואני מדבר על 2006 .

אפילו ניסינו את הפתגם IF U CAN'T BEAT THEM JOIN THEM.? ואז כפי שציינתי נעשתה מהפיכה במשרד ו......!!!

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכן אעשה הפעם את הדברים בצורה מושכלת ושונה כאשר אם וכאשר אקרא לדגל מחדש וזאת רק ע"י כתב אמנה מכלל המועדונים,הספורטאים,המפיקים ללכת שוב בראש החץ.

הזזנו אז הרים ממקומותיהם,אני חושב שרק במלחמה נשיג את מבוקשינו.[/quote]

 

בוא תראה לי איזה הרים הוזזו. אין לי בעיה אם אמירתך כי רק במלחמה נשיג את מבוקשינו.

 

לפני שיוצאים למלחמה יש לבדוק אם שאר האופציות מוצו. ואם אכן זה כך יש לקבוע יעדים ומטרות אסטרטגיות ואז לרדת לרמה הטקטית מי כובש איזה גבעה מי נלחם ומה הכלים שלו למלחמה.

 

ואם במלחמה עסקינן אז אולי הצעתו של ברוך בהודעה 15 לגייס את איש הצבא נכונה.

 

האם לדעתך החוק הוא טוב ? האם יש לבטלו? לשנותו ? לסיים את חקיקת המשנה?

 

אשמח לשמוע את דעתך בנושא. כיצד יש לנהל את הנושא ולהביאו לידי גמר אם קיבלת את כל מה שאתה זקוק לו לטעמך.

שכנע אותי כי אתה האיש הראוי להוביל את המאבק.

 

דני יקר

אם יש לך תחושה שמה שנכתב על ידי בא לנגח מישהו כאן אישית טעות גדולה בידו. כתבתי ואכתוב בשנית תודה לכולם שעשו וטרחו והביאונו עד הלום. התקדמנו אבל לא מספיק . מה הלאה?

אמא ז"ל של חבר יקר שלי סיימה דוקטורט בהצטיינות . התעודה הייתה תלוייה מעל הכיור במטבח בו היא שטפה כלים מידי יום. לא עסקה במקצועה אפילו ליום אחד! החוק שחוקק הוא כרגע כמו התעודה הזו.

לצערי לא קיבלתי תשובה בתגובתך על מה שכתוב למעלה.

 

קיבלתי מה היה , לא מה צריך לקרות ובעיקר איך צריך לעשות כדי שהדברים אכן יקרו.

 

אני אגיד לך למה אתה צריך לשכנע אותי. אם תשכנע אותי אולי תשכנע גם את הממסד. אם תשכנע אותי אולי אני ארתם לעזור לך בכוחותי הדלים, אם תשכנע אותי אולי אתרום למאבק 10 מיליון ש"ח או 10ש"ח. אם תשכנע אותי אני אתמוך בך ולא במשה או בינקל'ה.

אבל ייתכן ואתה לא זקוק לאף אחד מהדברים שכתבתי אז אין לך צורך לשכנע אותי.

 

כתבת כי לצורך קידום העיניין צריך משוגעים לדבר וכסף. האם נעשה ניסיון לגייס כספים מספונסרים , סתם תורמים , או מכל חובבי הספורט המוטורי .

 

האם יש מיפוי מי לנו ומי לצרינו כיצד ניתן לשכנע את המשוכנעים וכיצד ניתן לשכנע את המתנגדים, וגם אם נניח כי הפקידים קובעים ולא השרים, מי הם אותם פקידים ולמה הם נגד או בעד.

 

 

אגיד לך דבר נוסף, קצת תמוה בעיני.

הדיון כאן מתנהל בין 3-4 אנשים בלבד. האם כיוון שאין עיניין בנושא, האם כיוון שהנפשות הפועלות בנושא התעייפו , או אולי יש לפתוח את הדיון בשרשור חדש בשם חדש שיעיד על מה שמתנהל כאן עכשיו, כמו " פני הספורט המוטורי לאן?"

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל בין האמא של החבר שלך לבין החוק מאד פשוט

אמא של החבר שלך לא רצתה להשתמש בתעודה שלה והעדיפה לרחוץ כלים.

את החוק אי אפשר ליישם לא בגלל אלה שהביאו את החוק אלא אלה שצריכים ליישם את החוק ,קפיש?

בשרשור אחר הסתבך ראש פורמולה 1 באמירה אומללה שאלה שאינם מבינים הקימו עליו קול זעקה.

מי שמבין יודע כי דמוקרטייה לא תמיד מביאה לתוצאות. ואקלסטון דיבר ממר ליבו.

לפעמים מונרכיה,או דיקטטורה מצליחה היכן שיפי הנפש נכשלים.(מומחיות הקרב)

צריך לארגן את כל הנוגעים בדבר כפי שציינתי קודם לכתיבת אמנה משותפת לצורך העניין.

צריך לגייס כסף לעו"ד שיניע את המהלך

צריך לשכור את שירותיהם של יחצ"ן,לוביסט.

צריך לשתף את המדייה על כלל גווניה

צריך לעשות סמינריון בנושא עם אנשי ספורט מוטורי מרחבי העולם ולצאת בבום גדול.

צריך לתבוע את המדינה על זילות החלטות הכנסת

הנה קיבלת את דעתי

ספונסרים? יש הרבה הם על הגדר מה לעשות גם להם נמאס.

למה רק 3 כותבים?

נו עכשיו תאמר לי כדאי ללכת בראש מחנה כזה אדיש?

אנשים מחכים 10 שנים תמימות, איזה אופטימיות נשארה להם?

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם !

הנה עוד אחד שמצטרף ( רביעי ?) .

היאוש אכן מתחיל להשתלט !

מלבד זאת גם אני לא מצליח להבין ולהתמקד - איפה הבעיה ?

לא יתכן שכל היועצים , פקידים , ראשי לשכות שרים עשו יד אחת נגד החוק .

החוק פשוט סבוך ונכנס לנושאים בעייתיים שלא היה צריך לגעת בהם

במסגרת החוק . היה צריך להשאיר את רוב הנושאים לפקוח מוסדות

ספורט וארגונים בינלאומיים : FIA FIM וכ"ד . וזהו !!!

החוק כפי שהו הנו כר פורה לכל הביורוקרטים , והיועצים להכניס מקלות בגלגלים .

המזל ה"נחס" שלנו הוא , שתחום הרכב תמיד היה בעייתי בארץ ולכן כל משרד

חושש שהאינטרסים שלו יפגעו (מסוי , בטיחות וכ"ו) . זה לא המצב בתחום הטיסנאות .

נוסיף לזה הילה של חיל האויר - טייסים וכ"ו .

 

מספיק היה לראות/ לקרוא דיון שהיה בנושא הביטוח בועדה לפני שנה !!

כולם פחדו להשיב תשובות עניניות ואמיצות .

 

לא פשוט המצב !

 

אבל אם בכל זאת להתמקד - והשאלה היא אליך דני :

 

האם נכון יהיה לאמר שסיום הליך אישור התקנות בועדת החינוך

יביא אותנה לפתרון וספורט מוטורי תחרותי יהפך לחוקי ??

כי אם כן , אזי זה הכוון - ועדת החינוך !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה!

  1. אני מבין את סימני השאלה, מצד שני התשובות שקבלת הן ממני והן מדני הם מבוססים ועל סמך איזה דימיון פורה.
  2. ספורט מטוטורי = ספורט והפדרציות הבינלאומיות רשומות בספר ההתאחדויות הבינלאומיות לספורט, מכאן שהגוף שצריך לטפל הוא רשות הספורט.
  3. הבג"צים עשו את העבודה עד נקודה מסויימת, התקנות שיצאו בחלקן טובות וחלקן כורח של מציאות בעצם זה שאתה יושב מתחת למטריית הספורט.
  4. הוקמה כיום רשות ספורט מוטורי עצמאית וברור שאף לא אחד יוכל למחוק אותה בהנף קולמוס.
  5. הדברים שכתב דני בכדי להזיז את הדברים הם הדברים כפי שצריך לפעול.
  6. נעשית כיום פעילות מאחורי הקלעים בכדי להזיז דברים וללכד את השורות, זה לא קל ולא פשוט, חברים כמוני וכמו דני לוי שספגו לא פעם דברים, מוכנים להרים את הכפפה ולפרוץ קדימה ואני חושב שבקרוב הדברים יובהרו מעט יותר, כי עם הניסיון של דני במבוכי הרשות המחוקקת אין עורערין והניסיון שיש לי בסימטאות הפעילות מול הרשויות המבצעות גם כאן אני לא חושב שיש עורערין, רק שתבין ביני לבין דני היו וויכוחים על דרך ותפיסה אבל בשיחות ידענו לא אחת לפתור הרבה בעיות ולשלב פעולה ולהפריד בין דעות לחברות דבר שמוביל אותנו עד היום, דרך זו צריכה להיות נר לפני כולם ההפרדה בין חברות לפעילות בכדי שנוכל להגיע לסיכומים בכדי לפעול ביחד.
  7. אין במילה "לקשקש" לבוא ולעלוב בך ואם הייתה מבקש אני את סליחתך, הייתה כאן אימרה אחת שנמאס לי באופן אישי ואני חושב גם לחלק מהחברים להמשיך ולדבר ברור לנו שצריך לעשות משהו, אנני יודע בן כמה אתה וכמה זמן חיבתךלספורט המוטורי אבל שני אנשים שאתה מדבר איתם אחד (אני) עם 40+ ניסיון השני עם 30+ ניסיון (סליחה עם דני אם טעיתי) כאשר כמעט עשור מזה מתעסקים עם בועת החוק, תראה לנו עוד "משוגעים לדבר" שלא היו מתעייפים קצת מהנושא.
  8. ברגע שהדברים יזוזו הספורט המוטורי יתפוס תנופה, ניתוב היצר התחרותי למסלולים מפוקחים ע"י אנשי מקצוע יוריד בוודאי את הקטל בדרכים וכול מי שירצה להראות לחברו איך הוא "פותח" יעשה זאת על מסלול אולי אולי אז יתחילו נושאי המשרות הרמות לחשוב אחרת. עד אז אנחנו עדין נחשבים ל"חבורה עליזה".

ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והתשובה שלי טוני בורשטיין מאד פשוטה

לא!!!!!

לאחר שחוקק חוק הנהיגה על "מומיו",ובהבנת הנקרא והראייה העתידית נכתבו התקנות על ידינו ונשמרו להגשה.

כאחד שהכיר את סבך הבירוקרטייה מתוך המערכת ידענו אז היכן המוקשים ולכל מוקש הוכן ניטרול.

היינו מרושתים על כל המכלולים,בריאות,ביטוח,משטרה,תחבורה,אפילו בחרנו אז את האנשים לוועדות.

משרד הספורט דאז בגלל חוסר הידע שלו הלך איתנו,אנו הכתבנו והוא יישם.

עובדה שהקמתי את התאחדות הספורט המוטורי הישראלי,משרד הספורט הכיר בו (לאחר שפרשתי הוא נסוג בו,לו הייתי נשאר לא היה להם סיכוי לא להכיר בו)

ההתאחדות אושרה ע"י רשם העמותות ונכתה כדת וכדין.

היה לנו ברור כי יהיה אך טבעי שלאחר החוק בהינף אחד ימשיכו האוחזים במלאכה ב"איין שטיק" לסיים.

מה שלא לקחנו בחשבון זה ליל הסכינים הארוכות.

אלה שנעצו את הסכינים (לא צריך שמות) נכנסו בנעלינו ומתבחבשים עד היום.

התירוץ הוא פשוט להגיד שהחוק רע,:לולא היה חוק אזי, יאללה בסדר שיהיה.

אין היום בועדת החינוך חונך לנושא,כל ח"כ שמוחו מתפקד מבין זאת ותוקע כי אף אחד לא יכול לשכנע אותו.

ואז חוגגת נציגת המשטרה,(נגד,נגד,)ליועצת המשפטית של התחבורע,ומי מייצג את הספורטאים יוסי ניסן?

תקרא טוני את פרוטוקול הישיבות בוועדת החינוך וועדת הכלכלה ,תראה איך אנחנו שלטנו בחומר והבסנו כל התנגדות.

ונגיד שיעברו התקנות ,הסקטור הפרטי כמו הביטוח יסכים לבטח? מישהו בכלל שאל את דעתו? גם יועץ הביטוח שהביא משרד הספורט לא מבין כלום.

מה אכפת למשרד הספורט מי מבטח? זה עניינו?

אני יכול לכתוב לך מגילות טוני אבל מה זה יעזור?

הבעייה היא בגישה

בארץ השתרש נוהג שצריך להיות נחמד עם הממשל כי אולי ככה נשיג דברים

אני בא וטוען שהממסד הוא המשרת של הציבור והוא נדרש לעשות הכל כדי שמשלמי המיסים יהנו.

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים,

למי שאינו מכיר אותי, אז כיום אני יו"ר ההתאחדות לספורט מוטורי - אופנועים וטרקטורונים, בהתנדבות. עוסק בתחום הבטיחות בתעבורה מזה שנים רבות.

בשנות ה-80 הייתי מנכ"ל ממס"י, ואחד הנושאים שראיתי כמרכזיים לפעילות העמותה, היה קידום הספורט המוטורי.

בדרכי שלי, שיכנעתי את משרדי הממשלה הנוגעים בדבר (מספר דומה למה שיש היום), שאין להם מה לחפש בספורט המוטורי. קיימתי אתם פגישות הדרכה מרובות, כשהתנ"כ הצהוב של FIA ו-FIM, מונח לפני. מהר מאד הוסכם שיסייעו היכן שיידרש. אני הייתי הרשות וההתאחדות כאחד (מאד חסכוני). במו ידי הבאתי את הרישיונות לאירועים, לעמותות שארגנו את המירוצים. המשטרה סייעה בשמירה על הסדר והכוונת תנועה. על פי הערכות המשטרה דאז, משך 4 שנות פעילות באשקלון, בכל אירוע היו בין 10,000 ל- 20,000 צופים, שחלקם גם שילם דמי כניסה.משרד התחבורה, מינהל מקרקעי ישראל - כולם שיתפו פעולה ואיפשרו את הפעילות.

ייתכן ותוכלו להאשים אותי למצב בו הגענו, כי פרשתי ממס"י לאחר 4 שנות פעילות כמנכ"ל.

בהמשך דני לוי פנה אלי לעזור, ונעניתי ברצון. שרפתי שעות בפגישות ובנסיעות לירושלים, לישיבות במשרדי ממשלה ובוועדות הכנסת. האמנתי שאין ברירה ליהודים, ורק חוק יזיז את הנושא.

כניראה טעינו.

לאחר קבלת החוק, נירתמתי לנושא הקמת הרשות כיועץ בשכר. בניתי את כל המערכת. הגדרת תפקידים, כוח אדם מקצועי, מיחשוב, ציוד משרדי, טפסים לרישיונות השונים (כולל תירגום לאנגלית)- הכל לפי ה- FIA. גם הלוגו של הרשות הואעיצוב שלי.נלחמתי בנציבות המדינה על תקנים, ובנערי האוצר על על התקציב. תקציב הקמה ותקציב שנתי. כתבתי את המכרזים לכל התפקידים ברשות. בחוק הנהיגה הספורטיבית כתוב שמנהל הרשות יהיה עובד משרד הספורט, ואם לא יימצא מתאים, ימצאו במשרד אחר. דהיינו עובד מדינה. הנציבות לא הסכימה לחוזה בכירים מיוחד, שיאפשר למומחה חיצוני

לקחת את התפקיד.הכרתי היטב מה זו בירוקרטיה ממשלתית ונאבקתי בה רבות. לכל פקיד יש את היכולת והכוח לעכב. משך 4 חודשים סיימתי את המשימה, והמשכתי ללות מהצד את הטיפול בתקנות.

לשימחתי, המוגבלת, 3 עמותות מתוך 5 שבהתאחדות שאני עומד בראשה, מקיימות פעילות ספורטיבית בליגות מסודרות, עם כ-250 ספורטאים פעילים. בעונת הפעילות, בכל שבת יש אירוע אחד לפחות, לפעמים יותר. 3 פעמים התערבה המשטרה. ניסינו לגרום לכך, שמשטרה לא תיזום פעילות, אבל נעניתי בשלילה רבתי. אין חוק, אין פעילות. למרות זאת, המשטרה לא מתאמצת במיוחד, אלא בהיתקלות מקרית או כש"ידידי" הספורט המוטורי, מזמינים אותה לאכוף את החוק.

נכון להיום, ב-15/07 ייקבע בוועדת החינוך באיזה יום יועלו לאישור מספר תקנות, שחסמו אישור של תקנות המוכנות מזה זמן. השבוע יתקיים דיון, אני מקווה מסכם, עם משרד התמ"ת לנושא רישיון אירוע (עם כל הבעייתיות של החוק לאי אלימות בספורט).

הוזכר באתר נושא התקציב להתאחדויות. יש הגדרות מאד ברורות לאיזה סעיף ניתן לקבל. תקנוני מרוץ של העמותות, מאומתות ומתורגמות מה- FIA / FIM , זה הסעיף היחיד שניתן לקבל בטרם התקנות הושלמו. קיבלנו מקדמה לנושא זה, ובימים אלו, העמותות מקבלות את התקנונים לעיון לפני שיועברו לרשות, על פי דרישת החוק. אגב, הוצאות ליו"ר או מנכ"ל, רואה חשבון וכדו', התקציב אינו מיועד לכך.

ברור שהספורטאים חסרי סבלנות ובצדק. מה עושים?

דני לוי, הזכיר נסיון פעילות בבקעת הירדן ויריחו. יכול להיות שלאחר נאומו של נתניהו היום בממשלה - הסכמה מקיר לקיר ל- 2 מדינות, והשקט היחסי, אולי שווה לבדוק הכרזה על פעילות סםורט מוטורי ישראלי בחסות הרשות הפלסטינית ביריחו.הוסרו שם מחסומים, וייתכן שהמיגבלות על אזרחים ישראלים יוקלו לתחום מוגדר בפאתי יריחו. יהיה בזה לחץ ציבורי על הפוליטיקאים, שיבינו שהם מפסידים נקודות במאבקם לשרוד בתודעת הציבור. אני מזמן לא תמים, אבל גם לצבא יהיה קשה לעמוד מול בג"צ,ולהסביר למה לא ניתן לקיים אירוע בשטח ידידותי באחריות הרשות הפלסטינית, לקידום השלום באזורנו. מהלך כזה יכול לזעזע, לדעתי, את כל המערכות, יותר מבג"צ נגד פקידים שיוכלו להראות לביהמ"ש, איך הם נותנים את כל נשמתם ואונם לקידום התקנות, ויקבלו עוד אורכה. לא כל כך מהר בג"צ מטיל סנקציות על פקידים.

אגב, באתר של FULLGAZ, כתב מישהוא בשם "אמציה", שאולי כדאי לפנות לאמנון לוי. זה לא אני. יחד עם זאת, אני בעד ניצול כל אמצעי המדיה לחשיפה, והסברה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמציה כתב :

 

"לא כל כך מהר בג"צ מטיל סנקציות על פקידים".

 

מתברר שאנו בחברה טובה . יש לא מעט החלטות בג"ץ שלא מיושמות .

ובענינים של חיים ופרנסה .

לכן מה יעזור לנו עוד בג"ץ ??

עוד זמן וכסף ! וגם אז לא בטוח שההחלטה תכובד .

עדיף למקד את המאמצים לדחוף את החקיקה .

יתכן וזה יהיה פשוט יותר .

בכל זאת שלש תקנות כבר עברו .

תנו להיות אופטימיים .

 

צריך למצוא מישהו כמו אהוד רצאבי ואברהם פורז בזמנו , שאהדו ודחפו את המהלך .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן נכון 3 תקנות עברו במשך 4 שנים ,אכן הצלחה מסחררת

אם היית מתעמק בתקנות שעברו או המוצעות טוני, היית מגלה שז ממש לא משנה למי שלא מתחרה או רוצה להתחרות.

ולאמציה גזית

תהיה כנה אמציה כך היה המצב שליוית אותי בזמנו?, או שמא עליך ללכת בין הטיפות?

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומרים שלהצלחה יש אבות רבים , מסתבר שכאן להצלחה חלקית יש לא מעט אבות.

 

קראתי את 888 הוא מדבר על שני ח"כים דוחפים, אתם מדברים על 100 , האם 98 ישבו רק ביציע.

 

קצת על עצמי

 

מגיל שנתיים יושב על ברכי אבי ז"ל ונוהג. מגיל 6 נוהג עצמאי. שוכב ומפרק מכוניות בערך מאותו הגיל.

גילי כגיל המדינה. נכחתי במירוץ הראשון בעפולה בירת העמק, העיר אליה הגיע סבי בשנת 1925 והיה בין מקימיה.

 

בעברי לא מעט מכוניות ספורטיביות , אף פעם לא עסקתי בספורט מוטורי אבל אביר חלומותי היה נהג מירוצים סקוטי ענק בשם ג'ימי קלרק ז"ל.

 

 

בזכות קשריו עם לוטוס נדלקתי ורכשתי בארץ לוטוס אלן S130/5 2+2 ששירתה אותי בנאמנות מספר שנים.

 

אילו היה לי דרכון מתאים הייתי משתתף עם חבר גרמני בראלי פריס דקר שבו הוא לקח חלק.

 

בהשכלתי רואה חשבון אבל פרשתי מן המקצוע הזה כבר לפני שנים רבות ועסקתי בתחומי יבוא ושיווק.

 

כל מי שקורא בין השורות ואף לא ביניהן מבין כי מלחמות היהודים בין הספורטאים מחד ובין פקידי/שרי ח"כי מאידך הביאו לעצירה כמעט מוחלטת בנושא.

על פי אמציה אוטוטו הנושא מסתיים. על מה מתבססת תחזית זאת . האם מהרהורי ליבו ?

 

ולסיכום האם אהבת הספורט המוטורי המפעמת בכולכם , לא תתגבר על המחלוקות , ובאיחוד כוחות אמיתי תגרום ללחץ אפקטיבי , להשגת המטרות .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה שלום לך, בלי לפגוע אתה לא מובן, אתה לא ברור , ונראה לי שאתה ממשיך לנסות לחפש ולחרטט בלי שוממוצא ?? ישה שאלת שאלות? קיבלת תשובות אני לא הבנתי עד עכשיו לאן אתה הולך ? ולאן אתה מוביל את השרשור? ישה בבקשה ממך תבהיר את עמדתך ובבקשה ברור שיבינו אותך.

 

המשיכו לנהוג בזהירות המטיףף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השבוע יתקיים דיון, אני מקווה מסכם, עם משרד התמ"ת לנושא רישיון אירוע (עם כל הבעייתיות של החוק לאי אלימות בספורט).

 

זאת בדיוק הדוגמא המצויינת - מי יוזמן לדיון? האם יש בין אלו שיושבים בדיון מישהו שמבין על מה מדובר? באופן ניסוח התקנות ועל איזה בסיס מושתת התקנה זו בדיוק הבעייה, לאורך הכול הדרך התקיימו דיונים בנושא, ככול הידוע לי רק פעם אחת הוזמנתי לדיון בכדי לעלות את דברי, בכדי שיהיה קל להעביר את התקנה לדעתי לא זומנתי "עושה הצרות", הפעם הבאה שבוודאי אדע על הנושא יהיה לפני הישיבה בוועדת הכנסת וינתנו לי כמה דקות לקרוא, להבין ולכתוב הערות ולבסוף יומרו "אבל הייתה בוועדת הכנסת" לכן הרבה פעמים אני חושב כמו גם חברי אם בכלל להיות חלק "מהטיפשות".

ישנה אימרה שאומרת "חרה נדבק לאונייה אומר הפלגנו" האנשים המתאימים במקומות הנכונים לא נימצאים כיום בכדי להשפיע, חרות יש בשפע.

 

ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תזכור גם ברוך שבאותה ישיבה שהזכרת אני הוא זה שהפצרתי בך ללכת.

ישה

תודה על החשיפה שלך, מלח הארץ? אלו תמיד נקודות זכות

אמציה גזית כותב ומתנסח בזהירות ואני גם מבין למה אע"פ שאינני מסכים.

אין ואסור שיהיה מצב שיגיעו לאותה הישיבה שבה רק ידונו , רק מתי?

אני מצפה לעליהום על חברי הוועדה,זוהי חוצפה והפקרות של משרד הספורט.

במקום לשלוח ל"מערכה" את נציגי הספורט יבואו אנשי הסטיריליזצייה ,יוסי ניסן ובאדיבות יקשיב לתאריך (אחרי הפגרה)

יאנח ויחזור לרחוב הארבעה בת"א.

חלאס ,הלחץ דם שלי שוב מטפס

מיציתי

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5405 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...