Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דייהו נובירה שנת 2000 מנוע 1.6 - סל"ד מנוע גבוה ב P ונורת צ'ק נדלקת לעיתים


yogio
שימו לב! השרשור הזה בן 5430 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תלך למוסך כיסדרו לך את הבעיה של הטורים הגבוהים גם מנורת הבדוק מנוע תפסיק לדלוק.

אומנם שאלת שתי שאלות אבל הבעיה היא אחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אסביר לך יותר טוב מהתשובה הקצרה שכתבתי קודם מקווה שזה ישפוך לך אור על המצב.

ברכב המודרני קיימת מערכת ניהול מנוע:

חיישנים- קלט

מחשב - מעבד

הצתה,אויר,דלק- פלט

כל התהליך (קלט,מעבד,פלט) מבוקר על ידי מחשב ניהול המנוע במידה וקיימת תקלה באחד מהתהליכים של מחשב ניהול המנוע נורת ה"בדוק מנוע"(check) תדלוק על מנת שהנוהג ברכב ידע שקיימת תקלה.

עכשיו עצם העובדה שאתה אומר כי הרכב "נתפס" על 2000 טורים, אלא טורים גבוהים מאוד המצביעים על תקלה באחד ממרכיבי מערכת ניהול המנוע.

כל שעלייך לעשות זה לגשת למאבחן שיסרוק את הרכב (יוציא קוד תקלה ממחשב ניהול המנוע), ועל ידי כך יהיה ניתן לדעת באיזה ממרכיבי מערכת ניהול המנוע קיימת הבעיה שגורמת לרכב להשאר בטורים גבוהים, כאשר נפתור את התקלה הזו אז המחשב יפסיק להדליק לך את נורת הבדוק מנוע כי יסודר הגורם הבעייתי.

לזרוק השערות מה יכול לגרום לעיניין ניתן אך המון חיישנים ומפעילים במערכת ניהול המנוע יכולים לגרום לתקלה מסוג זה, לכן הכי יעיל וחסכוני מבחינתך לגשת קודם לסרוק את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום!

 

יכולות להיות המון סיבות החל ממנוע צעדים לא תקין, חיישן מצב מצערת לא תקין אבל לפי דעתי כל מה שיש לך במנוע זה צינור ואקום קרוע או דליפה אחרת מסעפת היניקה.

דליפה שכזו יכולה דבר ראשון לגרום לעליה בסיבובי הסרק ולעלייה בזמן ההזרקה של עקב נפילה של תת לחץ בסעפת היניקה.

 

בלי שום קשר עלייך ללכת למוסך.

 

יניב.

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5430 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...