Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצילו ! אימת היונדאי גטס !


gtzscrd
שימו לב! השרשור הזה בן 5449 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אבא שלי מחפש רכב חדש מזה זמן רב. היום הוא הודיע לי שהוא החליט למתוח את התקציב שלו כדי להתקדם בשנתון ושהוא מצא רכב שנראה לו מצויין. עד כאן הכל טוב, ואז כששאלתי אותו מה הוא מצא, נחרדתי לשמוע שהוא רוצה לקנות יונדאי גטס !!!!! (ריבוי סימני שאלה במקור כדי להמחיש את הזעזוע והחשש).

אבא שלי מאוד ספרטני ולא אכפת לו מכלום חוץ מזה שהרכב יסיע אותו לאן שהוא צריך ושיהיה אמין וזול לאחזקה. הוא עושה קילומטראז' מואד מצוצמצם כשרובו המוחלט בתוך העיר. עם זאת גם אני אמור לנהוג על הרכב הזה ומהיכרותי עם הרכב המדובר נחרדתי לשמוע. התחלתי לנסות לשכנע אותו, לספר לו כמה הרכב הזה גרוע, שצריכת הדלק שלו נוראית, שהוא לא סוחב, שהוא קטן עם תא מטען קטן ושכדאי יותר מכוניות גדולות יותר בסגנון של 307, שלא סתם הוא עולה זול ביחס לשנתון ושאין מתנות חינם ועוד כהנה וכהנה תירוצים. אבל הוא דווקא די מרוצה מהאוטו. מדובר בגטס 2007 יד ראשונה מליסינג עם 40K ק"מ, שיצאה נקייה בבדיקה.

הגעתי למסקנה שאין תכלית סתם לנסות להשמיץ את הגטס (אפילו שאני ממשיך להפציץ לו את המייל בחוות דעת גרועות שאני מוצא), ושדי אבוד לנסות ולשכנע לקנות רכב גדול יותר (למען האמת אין לנו צורך אמיתי, אבל עדיין המכוניות בקטגוריה הזו ממש לא מרווחות), למרות שאפילו ביצעתי מעשה נואש וניסיתי אפילו להציע יונדאי אקסנט על פני הגטס (מנסיוני הרבה יותר מוצלחת ולא עולה הרבה יותר, ממש הפרש זניח) ושפשוט כדאי להציג אלטרנטיבות משכנעות, וכאן אני צריך את העזרה שלכם.

 

יאריס וסיריון עם מחירונים גבוהים משמעותית והרי המטרה שלו הייתה להתקדם בשנתון, 206 גם לא זולה והוא גם שבוי בקונספציות צרפתיות למיניהן, פאביה אין בכלל בשוק חוץ מדיזל שחוטות, בכל האחרות לא מצאתי היצע גדול מדי,פולקסוואגן יקרים מדי, קליאו בעייתי, קורסה אין כמעט בשוק, אחרות גם אין מציאות ואו שיקרות או שלא אטרקטיביות בכלל ודי הלכתי לאיבוד. הצלחתי דווקא לראות שיש הרבה ניסאן מיקרה (אני דווקא מסמפט את המותג ניסאן אבל אין לי מושג איך המיקרה) בטרייד אין של קרסו מהשנים 2007 במחירים של עד 60K יד ראשונה מליסינג עם קילומטראז' גבוה אבל לא מופרך. מה אתם אומרים על זה ? האם זו אופציה טובה ? אילו אופציות אתם עוד יכולים להציע ? הכיוון הכללי הוא לשנתון 2006 ומעלה במחירים של עד 60K בערך.

 

חרשתי את הפורום בחיפושים על כל מיני מכוניות בקטגוריה ולא מצאתי משהו שיכול להציל אותי.

 

תעשו טובה ותצילו אותי מחרב הגטס שמתנופפת מעלי !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה פשוט מאוד - אם הגטס היא מליסינג רוב הסיכויים שמדובר בגרסה הבסיסית עם כרית אוויר אחת וללא ABS (שלא לדבר על ESP). וזה לרכב מודל 2007... הטיעון הזה לבדו צריך להניא אותו מלרכוש את הרכב. הוא באמת היה רוצה שהבן שלו יסע במכונית עם בטיחות של תחילת שנות ה-90?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרו לפני עניין הבטיחות בגטס פשוט מחריד. אני מאשים את משרד התחבורע שנותן רשות לרכבים ברמת בטיחות כל כך נמוכה להיכנס לארץ.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמינו לי שניסיתי.

 

הסברתי לו שהרכב לא בטיחותי בעליל. עד עכשיו תמיד היינו עם רכבים ישנים ביחס לשנה שבה הם נקנו ולכן הסטנדרטים שלו ממש לא גבוהים (עכשיו יש לנו רכב שנת 94) והוא לא מבין שהיום כבר לא קונים מכוניות כאלו. אבל כמו שהסברתי לכם, טיעונים נגטיביים לא יעזרו. ממש נמאס לו לחפש רכב והגטס נשמעת לו אחלה עסקה.

 

אני חייב להציג אלטרנטיבה מעשית !

 

איך המיקרה בכלל ואיך היא לעומת הגטס ? כמו שאמרתי זו האלטרנטיבה היחידה שמצאתי שמתאימה גם מבחינת תקציב וגם מבחינת שנתון. אלא אם כן תעזרו לי לראות משהו שלא ראיתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה בתוצרת פולקסווגן שהוא בחיים לא ימצא שנתון 2006 ומעלה בכזה סכום ואם כן אני כבר מתאר לעצמי מה יהיה מצב הרכב.

דווקא סיאט איביזה עולה לי בראש בסכום כזה 2006 מנוע 1.4 נכנס בתקציב גם פולו.

אבל עוד פעם תקווה שמצב הרכב נורמלי במחירים כאלה.

תראה היתרונות בהם שהם הרבה יותר "צעירים" הרבה יותר בטוחים מהגטס והרבה יותר מהנים לנסיעה.

הבעיה היא שהאחזקה שלהם תהיה קצת יותר יקרה אבל לא באופן דרסטי אני מאמין.

תציג לאבא שלך את האפשרויות של הפולו והאיביזה וכמובן תסביר לו שאתה גם הרי הולך לנסוע על האוטו ותגיד לו גם שאתה רוצה רכב צעיר יותר ושאפשר להתפשר בנושא מכיוון שהמחיר הוא די זהה למה שהוא מחפש ות'כלס 2007-2006 אין כזה הבדל הייתי אומר.

תציג לו ממש את הגטס באור שלילי ולא יודע תציג לו סטטיסטיקה שהרכבים שנפגעים בצורה הכי רצינית ועם המון נפגעים הם מתוצרת יונדאי או משהו ותנסה לשכנע אותו כי באמת אני לא יודע מה עוד אפשר להציע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתבינו, לי ממש אין דרישות רציניות, בטח לא ביחס למה שהייתי רגיל עד עכשיו. מבחינתי שיקנה גם הרבה שנים אחורה ואני ממש לא מחפש רכב שייתן ביצועים. פשוט הגטס מכל הברירות היא הכי גרועה by far. אני בסה"כ רוצה שיקנה רכב נורמלי ומודרני, לא ריגושים ולא עניינים, ושלא ישחט גם את הכיס שלי כשאני אקח אותו (אני נוהג לתדלק כשאני משתמש הרבה, בעיקר בנסיעות ליציאות רחוקות).

 

העניין הוא שהוא ננעל על רכבים של 2006 ומעלה. מה שאוטומטית מוציא את כל רכבי קונצרן פולקסוואגן השונים מהתמונה משיקולי תקציב (גם איביזה ופאביה) ומשיקולי אחזקה. חוץ מזה שיש לו איזה מוסכניק סוג ד' במשפחה יועץ אחיתופל כזה, שמבחינתו כל העולם צריך לנסוע בסוזוקי בלאנו או סוזוקי ליאנה, והוא דואג להרחיק אותו מרכבים מרובי סטיגמות, בעיקר כשהן לא מוצדקות.

 

בכל אופן, סליחה על ההתעקשות אבל מה אתם אומרים על המיקרה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שאבא שלך משתמש בכספו בתבונה (להוציא עניין הבטיחות) וקונה את המכונית שמתאימה לו ול(אין)דרישות שלו. בעל המאה וגו'.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראה הוזהרת!

אם תמשיך לדבר, התוצאה תהיה או פיאט פנדה או שברולט אוויאו.

 

לתשומת לבך.

 

 

עדיף פי אלף פנדה או שברולט ולפותח השירשור הצדק עמך , אני הייתי מעדיף לנסוע באופניים עם מנוע עזר ...

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5449 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...