Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i10 מול דייהטסו סיריון


gavze007
שימו לב! השרשור הזה בן 5458 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי אין ספור התלבטויות, החלטתי להשלים את הסכום החסר שיש לי ולקנות אוטו חדש, או יד שניה מהשכרה/ליסינג.

הצלחתי להשיג הצעה ל-i10 חדשה, 0 ק"מ ממגרש בעל שם, ב-79 אלף שקל (מחירון 92 אלף שקל), מול הצעה לסיריון 2008, 60 אלף ק"מ ב-68 אלף שקל. סה"כ 11 אלף שקל הפרש שאני מסוגל לבלוע ולהתמודד איתו.

כשעושים שקלול סופי בין 2 המכוניות, ואחרי שקראתי המון ביקורות על שתיהן, אני עדיין נורא מתלבט ואני פונה אליכם לייעוץ..

 

אני פחות אוהב את לוח השעונים של הסיריון. נראה לי כמו צעצוע. מבחוץ אני גם מעדיף את ה-i10 והבנתי שהיא גם יותר נוחה.

השאלה המתבקשת היא האם יש פה מישהו שנהג על האוטו הזה במשך תקופה? ומכיר גם את הסיריון?

איזה משתיהן עדיפה, מבחינת צריכת דלק, נוחות נסיעה? על מה הייתם ממליצים כאוטו לשנתיים שלוש (אני מתכנן למכור אותו אח"כ)?

רוב הנסיעות יהיו עירוניות. האוטו לא יעשה כל כך הרבה ק"מ, אולי בסביבות ה-600-700 ק"מ לחודש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על ה-i10 אין עדיין מידע מהשטח , הסיריון כן אמינה וטובה , היא "רצה" שנים בחברת הלווין Yes , יש לה נטייה לשחוק רפידות בלמים קדימה מהר יחסית. בכל זאת ממליץ על ה-i10 ולפי ה-look ומפרט הטכני יש לה עתיד טוב. בהצלחה.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה הזה אין שאלה בכלל, רכב חדש 0 עם ק"ם (גם אם רשום כבר כיד שניה) עדיף על רכב עם 60 אלף ק"ם, שזו, אגב, נסועה של 4-5 שנים למכונית בגודל הזה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות. הבעיה באמת של הסיריון זה שהיא הפכה להיות הגטס של חברות ההשכרה.. כל המכוניות האלה שאפשר למצוא בשנתונים של 2008 2007 מגיעות עם לפחות 50ק"מ מד אוץ שזה מטורף.

 

תהייה נוספת שעלתה לי בראש. אני בכל מקרה מתכנן להחזיק את הרכב שנתיים שלוש גג. הסיריון מאבד מערכו 20,000 שקל בשנתיים (עפ"י לוי יצחק) ואני מניח שגם היונדאי. לא עדיף לחפש מכוניות בנות שנתיים שלוש, ואז את ירידת הערך המשמעותית לחסוך מעצמך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, ברוב המקרים עיקר ירידת הערך של הרכב היא בשלושת השנים הראשונות שלו על הכביש. מצד שני, אחרי שלוש שנים לרוב גם נגמרת אחריות היבואן, מתקרבים מועדים של טיפולים יקרים ויחד איתם גם קלקולים קטנים ומעצבנים ולפעמים גם גדולים ויקרים.

באופן כללי אני חושב שרכישה של מכונית משומשת בת שנתיים-שלוש משתלמת יותר מבחינה כלכלית. אבל לנסיעה ברכב "חדש מהניילונים" יש ערך פסיכולוגי שקשה למדוד בשקלים חדשים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי על אף אחת מהן, אבל לדעתי לך על ה-i10.

  • בטיחות עדיפה- יש ESP וכמדומני יותר כריות אויר.
  • 0 ק"מ
  • תהיה סחירה יותר בעתיד בגלל ההסטוריה של האתוס ובגלל שיהיו הרבה פחות ממנה על הכביש לעומת הסיריון הנפוצה.

אגב, אני ממליץ לך לבדוק היטב איך קרה שרכב חדש מאוד בשוק (3 חודשים) מגיע למצב שהוא מגיע למגרש מכוניות עם 0 ק"מ ויד 2. במקרים כאלו קורים לרוב ברכבים ותיקים יותר בארץ שהיבואן לא הצליח למכור במסגרת השנה הראשונה שהרכב הגיע לשערי הנמל...וזה לא המקרה ב-i10.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש דבר שנקרא "0 קילומטר מליסינג". אלה רכבים שנרכשים בהנחה משמעותית ע"י רכישת כמויות אדירות מהם.

 

לצורך העניין - 500 רכבי I10 שנרכשים במכה אחת נמכרים לחברת הליסינג במחיר של 60 אלף ש"ח.

זה קורה כבר היום עם הגטס שנמכרת כחדשה במחיר של 65 אלף ש"ח לחברות השכרה וליסינג.

 

אח"כ, כדי ליצור רווחים מיידיים, מוכרות חברות ההשכרה והליסינג 100 מכוניות כאלה במחירים "אטרקטיביים" ומביאות לעצמן רווח אינסטנט של 10 אלף ש"ח לכל מכונית.

 

עסק משתלם לכולם - אתה מקבל רכב במחיר נמוך ממחירו בסוכנות, חברת ההשכרה מקבלת רווח נאה על רכב שלא נסע אפילו דקה וכולם מבסוטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש דבר שנקרא "0 קילומטר מליסינג". אלה רכבים שנרכשים בהנחה משמעותית ע"י רכישת כמויות אדירות מהם.

 

לצורך העניין - 500 רכבי I10 שנרכשים במכה אחת נמכרים לחברת הליסינג במחיר של 60 אלף ש"ח.

זה קורה כבר היום עם הגטס שנמכרת כחדשה במחיר של 65 אלף ש"ח לחברות השכרה וליסינג.

 

אח"כ, כדי ליצור רווחים מיידיים, מוכרות חברות ההשכרה והליסינג 100 מכוניות כאלה במחירים "אטרקטיביים" ומביאות לעצמן רווח אינסטנט של 10 אלף ש"ח לכל מכונית.

 

עסק משתלם לכולם - אתה מקבל רכב במחיר נמוך ממחירו בסוכנות, חברת ההשכרה מקבלת רווח נאה על רכב שלא נסע אפילו דקה וכולם מבסוטים.

 

צודק, שכחתי מהקומבינה הזאת וחשבתי שחוסלה ע"י היבואנים.

בכל מקרה, פותח השרשור מדבר על רכב ממגרש...יש לי הרגשה שלא מדובר בחברת ליסינג.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דודו, כמה לדעתך עולה יונדאי i10 אחת בשערי המפעל בהודו (היא מיוצרת בהודו).

 

לפני מיסוי, לפני הובלה ולפני הכל ?

 

אם זה יותר 6000-6500 דולר, מחיר 60000 ש"ח בארץ שכולל בתוכו גם רווח ליבואן, פשוט לא הגיוני.

 

אני גם בטוח, שבפלח שוק זה היבואן לא מרוויח (במכירה לשוק הפרטי) 40000 ש"ח לכל מכונית, יותר בכיוון של חצי מזה או פחות.

 

מחירה של i10 בסוכנות הוא 92000 ש"ח.

מאיפו אתה לוקח את המספרים האלו ?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

I10 בהחלט!

 

קודם כל שנתון גבוה יותר, יותר אחריות, רכב חדש לחלוטין.

מעבר לכך תחשוב שסיריון מליסינג השכרה תמכר אחר כך בהנחה משמעותית, לעומת היונדאי שהיא רכב פרטי.

ולקינוח - הסיריון היא רכב נחמד אבל הוא כבר כמה שנים על הכביש, כאשר הארגונומיה שלו ממש לא מושלמת. היונדאי היא רכב שיוצא רק עכשיו לשוק והביקורות עליו חיוביות ביותר.

 

בקיצור, אני הייתי הולך על היונדאי I10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BUKI -

http://news.walla.co.il/?w=//1342258

 

בכתבה ניתן לראות כי יונדאי גטס מקבלת הנחה של 20% ממחיר המחירון.

זה עוד אחרי שחברת הליסינג דואגת כמובן לרווח הנאה שלה, של כמעט 10 אלף ש"ח.

 

עכשיו נותר רק לעשות את החישובים העדכניים לפי הפרופורציות של מחירי הרכב נכון לימינו אנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאבא שלי יש את הסיריון 2008 מהעבודה רכב נוח , מרווח ולפי מה שאבא שלי אומר זריז מאוד ודווקא ברמזור הוא מצליח לעבור את כולם גם כשיש ברכב ציוד וסולם וכו' וכמובן שיש לו אחלה צריכת דלק.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול הסיריון הוא רכב טוב יותר.

 

ספציפית הייתי לוקח את ה-I10.

 

רכב אחרי 60K ק"מ של השכרה, זה לא מציאה, בלשון המעטה.

בנוסף, למכור רכב כיד 2 עם עבר ליסינגי זה מאוד קשה, מניסיון של חבר שפשוט לא מצליח למכור רכב סחיר יחסית עם היסטוריית ליסינג.

 

ה-I10 דנדשה, חמודה, עם אחריות וההפרש הוא אפשרי בשבילך.

הייתי הולך עליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5458 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...