Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר יש בעייה עם הפרונט שמושך דיי בחוזקה ימינה, וכדי לסוע ישר הוא צריך בזמן האחרון להחזיק את ההגה קבוע בתיקון ברור לעין, שמאלה. האם מכון לכיוון פרונט ידע לטפל בבעיה ? או שהדבר מצריך פשוט מירכוז מחדש של ההגה ? במקרה של מכון אשמח למכון מומלץ באיזור הרצליה\יהוד\פ"ת.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

במידה ואין רעידות בהגה אז רוב הסיכויים שצריך רק מירכוז של ההגה. אני הייתי בודק על הדרך גם את הכיוון פרונט מכיוון שעם הזמן הפרונט יוצא מכיוון ויכול להיות שגם זה נחוץ ברכב של חבר שלך.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

שום רעידות אין אצלו גם ב-120.

 

איפה ניתן לבצע מירכוז הגה ובדיקת פרונט באיזורים שתיארתי ? אשמח להמלצה ולעלות משוערת.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

מירכז גלגל הגה לא פותר בעיות של משיכה אני יכול לפרק גלגל הגה ולמרכז אותו זה יפתור את המשיכה לא.

אני יכול למרכז גלגל הגה בפתיחה וסגירה של זרועות הגה באותה מידה גם זה לא יפתור את הבעיה.

כיוון זויות היגוי ותיקון חופשים במידה ויש ובדיקת לחץ אויר בצמיגים יכול לפתור בעיות של משיכה.

פורסם

אשמח להמלצה למכון בדיקה לנושא בשבילו. לחץ אויר תקין.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

יצא לי להגיע לאבי קליין מיהוד פעמיים בעקבות המלצות. אני לא מבין גדול בפרונטים אבל הוא עשה רושם טוב, והמליצו עליו גם כאן בפורום בעבר.

פורסם

לפני שאתה הולך למכון פרונט נסה להיזכר מתי זה התחיל ובעקבות מה.

אם לא קרה שום דבר מיוחד וזה התחיל בנסיעה רגילה תבדוק את מצב הצמיגים, לחץ אויר, מצב המיתלים והמיסבים.

אם זה קרה בעקבות זאפטה שהרכב חטף מבור בכביש קח מטר ותבדוק אם יש סימטריה בין צד ימין לשמאל במידות שבציור.

אם אין סימטריה ויש הפרש בין הצדדים גש לפחח שימדוד את כל חלקי המתלה והמרכב ויראה מה ניתן לעשות.

למכון פרונט ברוב רובם של המכוניות אין יכולת לכוון את המידות שבציור ואם זו הבעיה אתה צריך פחח ולערב ביטוח כי התיקון עלול להיות יקר

סתם לידע כללי, המידות האלו נקבעות לפי זווית הקסטור, במכון פרונט יוכלו לתת לך את הזוית הזו וכמה היא ברחה בכל גלגל מנתוני היצרן אבל הם לא יוכלו לעשות הרבה לתקן את זה.

11.JPG

פורסם
לפני שאתה הולך למכון פרונט נסה להיזכר מתי זה התחיל ובעקבות מה.

אם לא קרה שום דבר מיוחד וזה התחיל בנסיעה רגילה תבדוק את מצב הצמיגים, לחץ אויר, מצב המיתלים והמיסבים.

אם זה קרה בעקבות זאפטה שהרכב חטף מבור בכביש קח מטר ותבדוק אם יש סימטריה בין צד ימין לשמאל במידות שבציור.

אם אין סימטריה ויש הפרש בין הצדדים גש לפחח שימדוד את כל חלקי המתלה והמרכב ויראה מה ניתן לעשות.

למכון פרונט ברוב רובם של המכוניות אין יכולת לכוון את המידות שבציור ואם זו הבעיה אתה צריך פחח ולערב ביטוח כי התיקון עלול להיות יקר

סתם לידע כללי, המידות האלו נקבעות לפי זווית הקסטור, במכון פרונט יוכלו לתת לך את הזוית הזו וכמה היא ברחה בכל גלגל מנתוני היצרן אבל הם לא יוכלו לעשות הרבה לתקן את זה.

 

אסייג בזה שאני לא מבין גדול בעיניין ומעבר לכיווני התכנסות גלגלים ברכבים מסויימים

מאד במסגרת השרות הצבאי לא התעסקתי מעשית בנושא. אם מישהו יתקן אותי בתשובה מנומקת אשמח.

 

אני לא ממש מסכים, קודם כל המדידה יחסית לגוף הרכב לדעתי לא רלוונטית (יכולה לתת חיווי לבעיה, אך

לא נק' ייחוס טובה לכיוון), מה שחשוב זה המרחק בין הגלגלים

לנק' האחיזה ברכב - קצוות של מוטות רדיוס בולמים וכו', לא נראה לי שפחחות זה התשובה לכיוון קסטר,

אפשר לכוון למשל על ידי שייבות ששמים על מוטות רדיוס או שינויי מרחק אחר.

כמובן שאם הרכב עבר תאונה קשה וכל המרכב עקום, יהיה מאד קשה בצע כיון כזה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

גוף הרכב והשילדה יצוקים בצורה מדויקת על ידי היצרן עם טולרנס קטן מאוד.

כל עוד גוף הרכב והשילדה לא עברו תאונה חריפה במיוחד שגרמה להם לעיוות משמעותי המדידה אותה אני מציע רלונטית בהחלט ונותנת אינדקציה ברורה לגבי מצב הקסטור.

הסיבה שאני מציע לגשת למדידה הזו היא כדי לוודא את מצב הגשר עליו יושבים המתלים הקדמיים והאם הוא לא זז כמו בתמונה הזו ממבט מלמעלה

12.JPG

פורסם
לפני שאתה הולך למכון פרונט נסה להיזכר מתי זה התחיל ובעקבות מה.

אם לא קרה שום דבר מיוחד וזה התחיל בנסיעה רגילה תבדוק את מצב הצמיגים, לחץ אויר, מצב המיתלים והמיסבים.

אם זה קרה בעקבות זאפטה שהרכב חטף מבור בכביש קח מטר ותבדוק אם יש סימטריה בין צד ימין לשמאל במידות שבציור.

אם אין סימטריה ויש הפרש בין הצדדים גש לפחח שימדוד את כל חלקי המתלה והמרכב ויראה מה ניתן לעשות.

למכון פרונט ברוב רובם של המכוניות אין יכולת לכוון את המידות שבציור ואם זו הבעיה אתה צריך פחח ולערב ביטוח כי התיקון עלול להיות יקר

סתם לידע כללי, המידות האלו נקבעות לפי זווית הקסטור, במכון פרונט יוכלו לתת לך את הזוית הזו וכמה היא ברחה בכל גלגל מנתוני היצרן אבל הם לא יוכלו לעשות הרבה לתקן את זה.

שוב אתה מציג את מכון הפרונט כמקום בלתי מקצועי שאינו יודע להבחין האם הרכב כולו עקום או רק חלקי המתלה, בכל מצב של בעית משיכה בהגה יש לגשת ראשית למכון פרונט ולא לפחח, שהידע שלו בנושא מועט או אפילו אפסי.

אפילו להרים רכב על ליפט במוסך פחחות זה פעולה נדירה, לא כמו במכון פרונט שזה העולה הראשונה שעושים לצורך בדיקה.

 

במכון יכלו לכוון גם גשר (קרוסממבר) של מתלה במידה ויצא ממקומו ולא ישלחו אותו לשום פחח לצורך פעולה ידועה זו, אם באמת יתקבלו מידות שיעידו על חלקי פח או מרכב עקומים או אז יהיה צורך לבקר אצל פחח לצורך ישור למרות שגם פעולות ישור אלו לפעמים מבוצעים ע"י מכון הפרונט עצמו.

פורסם

לצערי הרב נתקלתי במכוני פרונט שלא ניתחו נכון את תוצאות המדידה וניסו לתקן זויות קסטור וקמבר בלי לשים לב שכל הגשר זז

בשביל המדידה שהצעתי לא צריך פחח, מספיק מטר פשוט וזוג עיינים. ככה לפחות מגיעים למכון כאשר יש כיוון לבעיה.

פורסם

ראשית, מסכים שיש מכונים יותר מקצועיים ויש פחות, בשביל זה כדאי לקבל המלצות לפני שניגשים, אבל בהחלט המכון פרונט הוא הכתובת הבלעדית והראשונה לבעיות כאלו ולא פחח רכב.

 

בכל מקרה יתכו הבדלים של מספר מלימטרים בין הצדדים למידות שהצעת לבצע ומכוון שאין נתון בספרות יצרן למידות אלו אין אפשרות לדעת מה תקין ומה לא, גם אם מתגלים שינויים.

פורסם

לי יש בעיה שהאוטו מושך ימינה מאז שיש לי את האוטו(4 שנים) ושום מכון פרונט או בעל מקצוע לא הצליח לפתור את הבעיה.

בהתחלה זרקתי סתם הרבה כסף ,מה לא החלפתי: משולשים בולמי זעזועים,תפוחים , חיבורים שלה ההגה(נו לא זוכר איך קוראים לזה), סרן אחורי , גאנטים , צמיגים, והרבה כיווני פרונט.

 

בסוף הגעתי למסקנה רוב בעלי המקצוע פה (למעט כמה צדיקים )לא מספיק מקצועיים בשביל לפתור את הבעיה וסתם מוצצים את כספי ודמי.

היום אני נוסע ככה , וזהו.

 

יוגב

פורסם

יוגב, בא.ת חולון ישנו הנדסאי רכב שמפעיל מכון פרונט מצויד כראוי והוא מתמחה בפתרון בעיות מסובכות ובדרך כלל גם מצליח היכן שאחרים נכשלים וזאת באמינות ושקיפות עם הלקוח.

האם הוא מתאים לך וברצונך לקבל את פרטיו? (דרך אגב, איזה מכונית ושנת ייצור?).

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...