Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר לא מגיב פיג'ו 406


sagiarye
שימו לב! השרשור הזה בן 5467 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, ברשותי פז'ו 406 שנת 01 עם 109 אלף ק"מ.גיר AL4

רכשתי את הרכב לפני חצי שנה מאישה מבוגרת, יש לציין שהרכב היה שמור ביותר.

 

בשלושה חודשים האחרונה הרגשתי רעידות מהגיר בזמן עמידה בהילוך D רעידות שהרעידו את כל האוטו

כמו כן גם הגיר שלי נדבק במחלה בזמן העברה בין הילוך 1 ל 2 (בתחילת נסיעה הגיר כאילו מחליק לך ונדלקות שני הנורות, צריך לכבות ולהדליק שוב את הרכב ).

 

היום הנעתי את הרכב שילבתי לרוורס ,N , D שום הילוך לא מגיב ההעברה ביניהם כמו מרגרינה אין שום סימן לזה שהגיר מגיב יש חופש בין ההעברת הילוכים, האוטו לא זז בשום הילוך.

הילוך ספורט וכוח עובדים בלחיצה על אחד מהם.

 

 

בבדיקה שעשיתי לפני הקניה במכון בדיקה רשמו :

 

רטיבות שמן מתיבת ההילוכים ודפרנציאל , שילוב והחלפת הילוכים לקוי+השהייה ונקישה , בלאי דיסקיות בגיר.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוסר נוזל בתיבה אוטומטית יגרום לחוסר העברת תנועה, בבדיקת הקנייה אובחנה נזילה ואני מניח שהיא לא טופלה ויתכן כי התיבה כבר ניזוקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר יש חוסר בשמן תה"ל מורגשת החלקה לאורך זמן .

ברכב הנ"ל אין העברה או סימן להעברה נתק מוחלט.

בדרך כלל הנתק הוא כתוצאה משבר של סרט בילום (בעיה ידועה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור הזכיר שנוריות השלג/ספורט (כלומר מצב חירום) נהגו להידלק. האם בעת שבר כפי שהזכרת הגיר יכול להיכנס למצב זה?

 

 

אני יתאר את המצב העכשווי שיהיה קצת יותר ברור

 

בעת הנעת הרכב אין שום סימן לתקלה בגיר הנוריות S ושלג לא מהבהבות , לחיצה על דוושת הבלם ויש צליל של שחרור התיבה ואז ניתן להעביר מ P לכל הילוך אחר ברגע שאני עושה זאת אין תגובה מהתיבה גם לא בנוריות על לוח המכוונים , עדיין תקועה על P.

 

במצב נורמלי שהייתי מעביר הילוכים הייתה טיפה התנגדות והייתה יודע שעברת מ D לN, במצב העכשווי אין שום התנגדות, אתה משחק עם התיבה איך שבא לך בקלילות יתר.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לעוזרים הבעיה נפתרה (הבית גומיה יצא מהמקום , הוזמן חדש) אפשר לנעול.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור הזכיר שנוריות השלג/ספורט (כלומר מצב חירום) נהגו להידלק. האם בעת שבר כפי שהזכרת הגיר יכול להיכנס למצב זה?

 

 

במצב חירום הגיר ננעל בשלישי כשסרט בילום נשבר הגיר לא יכול להיות במצב חירום מפני שאין לו נעילה של סרט הבילום.

ולכן הגיר לא יכול להיות במצב חירום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר יש חוסר בשמן תה"ל מורגשת החלקה לאורך זמן .

ברכב הנ"ל אין העברה או סימן להעברה נתק מוחלט.

בדרך כלל הנתק הוא כתוצאה משבר של סרט בילום (בעיה ידועה).

שיש חוסר בנוזל יש אפשרות להחלקות בהעברות הילוכים, אך שאין נוזל אין הצמדה הידראולית של מצמדים והתיבה למעשה בסרק תמידי, כמו שפותח השרשור תאר.

 

בכל אופן מסתמן שיש פתרון לתקלה רק שממש לא הבנתי מה זה "בית גומיה"?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יתאר את המצב העכשווי שיהיה קצת יותר ברור

 

בעת הנעת הרכב אין שום סימן לתקלה בגיר הנוריות S ושלג לא מהבהבות , לחיצה על דוושת הבלם ויש צליל של שחרור התיבה ואז ניתן להעביר מ P לכל הילוך אחר ברגע שאני עושה זאת אין תגובה מהתיבה גם לא בנוריות על לוח המכוונים , עדיין תקועה על P.

 

במצב נורמלי שהייתי מעביר הילוכים הייתה טיפה התנגדות והייתה יודע שעברת מ D לN, במצב העכשווי אין שום התנגדות, אתה משחק עם התיבה איך שבא לך בקלילות יתר.

 

תודה רבה לעוזרים הבעיה נפתרה (הבית גומיה יצא מהמקום , הוזמן חדש) אפשר לנעול.

 

אם היית כותב את מה שהדגשתי באדום, אפשר היה לנחש קודם. הלחיצה על דוושת הבלם לא משחררת את התיבה, אלא אלקטרומגנט שמושך פין הנועל את ידית ההילוכים במצב P (במוסכי לובינסקי קוראים לו "טובלן"). לפי מה שאני מבין - כל הבעייה היא שהידית עצמה השתחררה מהכבל/מוט שמקשר אותה אל תיבת ההילוכים, וכך התיבה נשארה במצב P למרות שהידית זזה למיקום אחר. נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היית כותב את מה שהדגשתי באדום, אפשר היה לנחש קודם. הלחיצה על דוושת הבלם לא משחררת את התיבה, אלא אלקטרומגנט שמושך פין הנועל את ידית ההילוכים במצב P (במוסכי לובינסקי קוראים לו "טובלן"). לפי מה שאני מבין - כל הבעייה היא שהידית עצמה השתחררה מהכבל/מוט שמקשר אותה אל תיבת ההילוכים, וכך התיבה נשארה במצב P למרות שהידית זזה למיקום אחר. נכון?

 

 

 

כל הבעייה היא שהידית עצמה השתחררה מהכבל/מוט שמקשר אותה אל תיבת ההילוכים, וכך התיבה נשארה במצב P למרות שהידית זזה למיקום אחר. נכון?

 

בדיוק כך, פתחתי את המכסה מנוע וראיתי שהכבל של התיבה משוחרר החזרתי אותו בחזרה למקום ועכשיו ניתן להעביר הילוכים.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במצב חירום הגיר ננעל בשלישי כשסרט בילום נשבר הגיר לא יכול להיות במצב חירום מפני שאין לו נעילה של סרט הבילום.

ולכן הגיר לא יכול להיות במצב חירום.

בגירים האלו שנשבר סרט בילום יש הילוך רוורס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5467 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...