Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אתם שמים בבגאז' של האוטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גופות, שק בטון, מים (בשביל בטון), קופסה מעץ עם תחתית חזקה ליציקת בטון, משור ושקים שחורים עם ריצ'רץ'. :twisted:

 

ובנוסף:

  1. שמן מנוע
  2. שמן גיר
  3. מים (כדי שיהיה איך לנקות ששלת ציפורים)
  4. נוזל קירור
  5. בנדים לצנרת קירור
  6. כמה צינורות גומי ספייר
  7. סט כלים
  8. תיק עזרה ראשונה
  9. נוריות ספייר
  10. כבלים להנעה ממצבר
  11. גלגל ספייר
  12. ג'ק (מקורי)
  13. מגבת מיקרופייבר לוקס (במקרה שאמצה שאריות וקס שיהיה איך לנקות)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אצלינו גם אין הרבה.

1. גלגל ספייר.

2. ג'יק.

3. משולש אזהרה.

4. כבלי התנעה.

5. שעון ללחץ אוויר בצמיגים.

 

אם נוסעים מחוץ לעיר, אז לוקחים כלים וכל מה שצריך, שמן, מים וכלים.

אבל כשבעיר אז לא צריך, אם קורה משהו חס וחלילה אז מתקשרים ובאים עם הכלים, לא בעיה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
6) מגירות עם מספיק בגדים להחלפה ל3 ימים

7) לוח לבן מחיק

8) סוודר

10) 3 משולשים (לא יודע למה)

וזהו בעיקרון תחסוך מקום בבגאז' ותחסוך משקל מיותר מהאוטו וזה העיקר.

בשביל מה לשים כל כך הרבה דברים שמשתמשים בהם פעם ב..? חבל על המקום ועל המשקל.

אצלי (יפני מודל 92) יש כבלי הנעה, ערכת החלפת גלגל, משולש, 3 ליטר מים, ליטר שמן וזהו.. בנוסף לג'ילדה, מטקות ושמיכה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לי בנוסף יש כפפות וסרבל ניילון חד פעמי.

תאר לך אתה בדרך לחתונה כולך לבוש היטב פתאום פנצר אין מצב שלא תתלכלך.

שים סרבל חד פעמי על הבגדים, ככפות ואתה כמו חדש!!

פורסם
שישיית מים (לכל צרה וגם לילד צמא )

ספריי פאסט- לגלגלים

סט חוטי הצתה

 

יום נעים

סיגל

 

סיגל לידע כללי אסור לשתות מבקבוק פלסטיק שהושאר ברכב.החום ברכב אפילו ללא שמש ישירה , גורם לחומרים רעילים בפלסטיק לחדור למים.ממש סכנה.

בבגז':1.שמן מנוע

2.נוזל קירור

3.ספריי פנצר(מהבעלים הקודם)

4.נוזל שמשות

5.שואב אבק קטן(אין לי מקום אחר)

6.גריקן מים (5 ליטר ,לא לשתייה)

7.שמיכת בלאי(אם רוצים לשבת איפה שהוא).

פורסם
לי בנוסף יש כפפות וסרבל ניילון חד פעמי.

תאר לך אתה בדרך לחתונה כולך לבוש היטב פתאום פנצר אין מצב שלא תתלכלך.

שים סרבל חד פעמי על הבגדים, ככפות ואתה כמו חדש!!

 

 

תכלס. גם אני צריך כמה סטים.

 

וגרזן חדש.:roll:

קו---------------------------------------

פורסם

קניות?:shock:

עגלת תינוק? רמקולים?

 

אני תמיד שומר שיישית מים, מטלית וחומר לניקוי השמשות, כפפות עבודה, נוזל מנוע, זוג מנורות למקרה שיישרף, מטליות לחות (שמחליפים גלגל ואין מים באיזור צריך איכשהו להתנקות), גלגל ספייר, ארגז כלים סטנדרטי לרכב שכולל ג'ק חוטי הנעה ואביזרים סטנדרטיים , פנס, משולש, אפוד זוהר, מברשת למושבים עם ספריי שמוריד כתמים (ילדים+ביסלי=פירורים, שלא נדבר על ארטיק שוקולד אחרי יום חם בים.)

 

וכמה שזה נראה הרבה זה ממש לא תופס הרבה מקום, כל זה יושב בתוך ארגז ירקות של הסופר.

פורסם

כבלים להנעה

ליטר מים

ליטר שמן

מפתח גלגלים מתארך ( מאוד קל לפתוח איתו את הגלגל בעת צורך בניגוד למקורי שצריך לקפוץ עליו :) )

ומספר של שגריר לצרה חמורה יותר ;)

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

אצלי יש:

1. 4 ליטר שמן מנוע.

2. 4 ליטר מים.

3. ג'ק+מפתח לגלגל.

4. שמן בלמים.

5. כבלי התנעה.

6. ספריי שימון wd-40 כל כל צרה שלא תיהיה..

7. ג'ילדה.

8. ספריי לחלונות.

9. צילון שמש

10. משולש.

11. סמרטוט ישן לבדוק שמן.

HU: alpine 9855. FRONT: tw:TangBand 25-1719S - woofer:hertz mlk 6.5 . SUB: DC AUDIO .LEVEL 3 "12". FRONT AMPS: celestra fa475.woofer amp: Celestra fa2150 SUB AMP: dc audio 2.0k. dsp: audison bit one

פורסם

בבגאז' של הטוראן אני דוחף הרבה גופות. של פרות

באימפרזה אני לא משתמש בבגאז'. הקניות לא נכנסות. בד"כ אני משתמש בתא כפפות של פיז'ו 306 של קרוב משפחה, המרווח שם עצום לעומת הבגאז' של המלכוסנת שלי.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אצלי בבגז' יש :

ארגז כלים הכולל מיגוון כלים למינהם , פיוזים , מנורות , חוטים , פנס ,פלג רזרבה, וכן'

נוזל קרור 4 ל'.

קומפרסור קטן .

כבלי הנע.

צינורות גומי גדלים שונים.

נוזל מגבים .

סמרטוט .

סבון לשטיפת ידים לאחר תיקון .

רצועת מנוע רזרבית .

צינורית לשאיבת דלק .

כפפות גומי .

כל מה שקשור להחלפת גלגל כולל משולש אזהרה.

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .


×
×
  • תוכן חדש...