Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

RAINBOW SLC 265 KICK NEW 2 way 6.5" COMPONENT SPEAKERS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדשו חברים...

 

מת כבר לשמוע עוד קצת.

 

יאללה שכבר נסיים את השידרוגיה ונוכל לטעום קצת פירות

 

תהנו

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

הוא התכוון למה ההבדל בינהם לא מבחינת נתונים יבשים אלה מבחינת הצליל.

כרגע מאוחר מחר אני יתן לו הסבר קטן.

פורסם

בוקר טוב, אני יודע שמוקדם, אבל לתחביב שלנו אין שעות מוגדרות :)

 

בקצרה :

1. המידבאס הרגיל הוא רגיל כמו כל מידבאס ד"כ יותר רצוי בסט 3 חלקים.

2. KICKBASS הוא מידבאס הרבה יותר מהיר בתחום התדרים 80-180 ו מנגן אותם במהירות תוך כדי שאת שאר התדרים הוא נגן בלינראיות מדהימה כי בתדרים אלה הוא פחות מוגדר לעבור בצורה מעולה בכל נפח של דלת תוך כדי שהQTS משנה בנפח של 15 ליטר ל0.78 ובנפח של 100 ליטר 0.71 ולכן הוא פחות רגיש לנפח ושומר על QTS בלינריות מאד גבוהה יחסית למידבאסים אחרים, המידבאס מיועד גם לנגן מהר את התדרים ללא שום השהייה ביציאה מהמקום, זאת אומרת שלא בזמן המוזיקה עצה אלה נניח ומידבאס לא ניגן כרגע וזה תנועה ראשונה שלו הוא יעשה אותו מהיר מכל מידבאס אחר, המידבאס מיועד לאוהבי אלקטרוני יותר ומנגינות שסגנונות צלילים מהירים.

3. הPhaseplug הוא מידבאס כשמו עם פייס פלאג מאלומיניום במרכז מה שעוזר לו לפזר את המידים בצורה שקולה ומרוכזת יותר תוך כדי מינימום איבוד צליל לכיוונים שונים על מנת ליצור IMAGE טוב וכמובן בסט 2 חלקים הוא עדיף, כמו כן הוא המידבאס המומלץ ביותר מסדרות ריינבו (לדעתי ומדובר על הPROFI הרגיל)

פורסם

הכי טוב הכי טוב הכי טוב... אתה לא נורמאלי רועי!

לא משנה מה יהיה לך ברכב אתה תחליף! אתה לא מספיק להכיר את האלמנטים שלך ואתה מחליף.

אני חושב שאתה צריך לעזוב את עולם ה"אודיו לרכב" ולעבור פשוט למסחר. ככה אתה ממש תהנה, כל היום למכור ולקנות ולמכור ולקנות:)

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

בימים אילו ממש אני כבר מתכנן את המערכת שלי לטווח ארוך מאוד כך שאני קונה רכיבים במחשבה . אחרי שכול כך הרבה אנשים אמרו לי שזה אחד המידבאסים הטובים שיש לתווך המחירים שלהם אני בטוח שעשיתי קנייה טובה.

אבל כמובן שרק האוזניים יגלו את האמת....

פורסם

רועי, אני מצטער להגיד לך

אבל אתה לא תרגיש שום שינוי בין 1001 מידבאסים \ טוויטרים \ אלוהים יודע מה שיהיה מורכב אצלך ברכב.

 

למה?

זה פשוט

אתה כותב "זה הכי טוב, זה הכי טוב" על 200 דברים שונים

 

עם כל הכבוד,

לפני חצי שנה אתה פתחת שרשור, שחשבת שקרה משהו לטוויטר שלך

שאמרת שבשיר מסויים יש רשרוש מסויים

חצי מהפורום נרתם לעזרתך , הורידו את מה שאמרת, שבסוף התברר שגם זה לא היה נכון

 

ומה אז?

כולם הגיעו לאותה מסקנה

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=244291&highlight=%D7%97%D7%A6%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%94

 

כמו שכתבת "תאמין לי שבחיים אני לא אפטר מהטוויטר שלך"

כמו שכתבת "ג'נסיס זה מגבר של פעם בחיים"

 

כמו שכתבת וכמו שכתבת.

 

אתה איבדת מהאמינות שלך כבר מזמן

אתה יכול לפתוח לפתוח בלוג עם השדרוגים שלך, ולאף אחד לא יהיה משעמם.

אבל לקבל חוות דעת ממך על רמקול כלשהו,

סלח לי - זה לא אמין.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
רועי, אני מצטער להגיד לך

אבל אתה לא תרגיש שום שינוי בין 1001 מידבאסים \ טוויטרים \ אלוהים יודע מה שיהיה מורכב אצלך ברכב.

 

למה?

זה פשוט

אתה כותב "זה הכי טוב, זה הכי טוב" על 200 דברים שונים

 

עם כל הכבוד,

לפני חצי שנה אתה פתחת שרשור, שחשבת שקרה משהו לטוויטר שלך

שאמרת שבשיר מסויים יש רשרוש מסויים

חצי מהפורום נרתם לעזרתך , הורידו את מה שאמרת, שבסוף התברר שגם זה לא היה נכון

 

ומה אז?

כולם הגיעו לאותה מסקנה

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=244291&highlight=%D7%97%D7%A6%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%94

 

כמו שכתבת "תאמין לי שבחיים אני לא אפטר מהטוויטר שלך"

כמו שכתבת "ג'נסיס זה מגבר של פעם בחיים"

 

כמו שכתבת וכמו שכתבת.

 

אתה איבדת מהאמינות שלך כבר מזמן

אתה יכול לפתוח לפתוח בלוג עם השדרוגים שלך, ולאף אחד לא יהיה משעמם.

אבל לקבל חוות דעת ממך על רמקול כלשהו,

סלח לי - זה לא אמין.

 

אליקו ידידי...(לפחות כך אני חושב)

 

זה נכון כמעט כול מה שאמרת פה למעלה אבל:

זה נכון שאמרתי שהג'נסיס הוא מגבר לחיים, ולכן קניתי לפני פחות מחודש ג'נסיס 4 ערוצים חדש בדיוק כמו שהייה לי.

 

אותו דבר לגבי ה IDMAX אמרתי שזה הסאב הכי אהבתי וזה נכון עובדה שקניתי שוב לפני שבוע אחד נוסף.

 

שמע,

היו לי המון רכיבים ברכב מהיוקרטיים ביותר שאפשר למצוא היום בשוק.

אני מדבר על סט שלושה חלקים של סקאן ספיק כולל הטוויטר רינג רדיאטור.

מגברי ג'נסיס סידרה גבוהה.

מגברי JL

מגברי רוקפורד

אודיסון

ועוד מגברים פחות טובים.

 

אני בטוח שאתה הבנת כבר שאני בחור שאוהב להחליף(ואני מדגיש להחליף ולא לשדרג)

זה ההנאה שלי המאודיו לרכב.

הייה לי את הרמקולים בין הטובים ביותר שיש היום והחלפתי אז מה זה אומר שהם היו לא טובים???! ממש לא.

אני אוהב את ההחלפות האילו.

ואני תמיד אומר את האמת מהרכיבים שיש\שהיו לי.

אתה יכול להסתכל על התגובה שלי בשרשור של איתמר של הרכיבים שכתבתי בדיוק מה אני חושב על הרכיבים שהיו לי במהלך התחביב הזה.

היו לי רכיבים מעולים.

על כול רכיב כתבתי את היתרונות שלו ואת החסרונות שלו.

אני יכול להגיד לך שאת ההורנים אני בחיים לא אחליף.

ואני יכול להגיד לך שאת הIDMAX אני בחיים לא אחליף(_אלה אם כן הסינפוני יעשה לי משהו) אבל באמת את הIDMAX אני ממש אוהב.

א ני יכול להגיד לך ששבוע הבא אני הולך לשמוע את הסאב של סינפוני ואם אני יראה לנכון ששווה את ההשקעה,אני פשוט אמכור את הIDMAX שקניתי שבוע שעבר.

ויביא סינפוני.

זה אהבה שלי לתחביב הזה מה לעשות???!

אז איך אתה יכול להגיד לי שאני לא אמיתי???:|

באמת חשבתי שאתה מכיר אותי טוב יותר,אבל לא נורא גם אני טועה לפעמים.

אני רק רוצה להזכיר לך שהחלפתי את הסופרימו לא בגלל שאני לא אהבתי אותם כי שמעו טוב סה"כ.

אבל מה לעשות שחשבתי שישמעו טוב כמו ששמעתי אצלך ברכב שהם היו מותקנים על הדול מונו של ג'נסיס.

אז הם באמת טובים מאוד אבל צר לי 100 RMS לא מספיקים להם.

הם נשמעים מעולה אבל מעצבן אותי העובדה שהם יכולים לתת יותר ואני לא מנצל את זה.

 

 

לסיכום של עניין אני באמת מאוכזב מהתגובה שלך באמת שאתה אחד האנשים שלא הייתי מאמין שירשום לי משהו כזה(פוגע)

אבל אתה לא חייב לי כלום וזו זכותך לרשום מה שאתה רוצה.

 

מה שני יכול להגיד זה פשוט זו אהבתי להחליף.

רועי.

פורסם

רועי, אם אתה אוהב להחליף רכיבים זה סבבה, רק חשוב שתדגיש שאתה עושה את זה לשם החלפה והתנסות, ולא לשם שיפור כלשהו.

 

אם כך המצב - לבריאות !

פורסם

אני עושה את זה גם להנאה שלי וגם לשיפור.

אני יכול להגיד היום שיש לי כבר כיוון של מערכת ואני בונה אותה בימים אילו ממש כדי להגיע לסאונד שאני אוהב.

המערכת שלי תיהייה מורכבת ממגבר גנסיס, שאני לא אחליף אותו לעולם כי הוא פשוט מושלם עבורי.

ההורנים, שפשוט התאהבתי בהם, יש להם עומק ובמה שלא שמעתי בחיים.

מיד באסים טובים שאני עדיין לא סגור עליהם אבל אחרי שאני אשמע אני אוכל להגיד מה דעתי עליהם, אני מדבר על הפרופי כמובן של רינבו.

אני יכול להגיד שאם המידבאס הזה לא יהיה לטעמי, אני אלך על ההרץ מילה כמובןml1600 שאני יכול להגיד שזה המידבאס הכי טוב ששמעתי.

סאב כנראה idmax שכמובן זה הסאב הכי טוב ששמעתי עד היום.

היו לי המון רכיבים מעולים אבל לרכיבים האילו הכי התחברתי אז זה הציוד שיהיה לי ברכב.

לסיכום:

אני בונה את המערכת הסופית שלי מרכיבים שלדעתי הם הכי טובים ושהכי התחברתי עליהם.

אני יכול להגיד לך שאם אני לא אוהב משהו במערכת לי, הוא לא ישאר.

פורסם

+1

 

אני מבין אותך רועי ומסכים ב100%, חלק גדול מההנאה בתחביב הזה, ובעצם כל תחביב אחר זה לנסות,

לגוון, להתנסות ולשדרג, השידרוג לא חייב להיות ליותר טוב (כי ממה שהיה לך קשה לעלות ומי כמוני יודע:wink:)

אלא למשהו שיותר מתחברים אליו שבאוזנינו נשמע יותר טוב.

 

נכון זה עולה כסף אבל איזה תחביב לא?

 

 

 

אלי

 

פורסם
רועי, אני מצטער להגיד לך

אבל אתה לא תרגיש שום שינוי בין 1001 מידבאסים \ טוויטרים \ אלוהים יודע מה שיהיה מורכב אצלך ברכב.

 

למה?

זה פשוט

אתה כותב "זה הכי טוב, זה הכי טוב" על 200 דברים שונים

 

עם כל הכבוד,

לפני חצי שנה אתה פתחת שרשור, שחשבת שקרה משהו לטוויטר שלך

שאמרת שבשיר מסויים יש רשרוש מסויים

חצי מהפורום נרתם לעזרתך , הורידו את מה שאמרת, שבסוף התברר שגם זה לא היה נכון

 

ומה אז?

כולם הגיעו לאותה מסקנה

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=244291&highlight=%D7%97%D7%A6%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%94

 

כמו שכתבת "תאמין לי שבחיים אני לא אפטר מהטוויטר שלך"

כמו שכתבת "ג'נסיס זה מגבר של פעם בחיים"

 

כמו שכתבת וכמו שכתבת.

 

אתה איבדת מהאמינות שלך כבר מזמן

אתה יכול לפתוח לפתוח בלוג עם השדרוגים שלך, ולאף אחד לא יהיה משעמם.

אבל לקבל חוות דעת ממך על רמקול כלשהו,

סלח לי - זה לא אמין.

 

צר לי רק להוסיף כי מה שאתה אומר כאן אלי רלוונטי להרבה מאוד חברים בפורום

שחושבים אם היה להם מוצר כלשהו כי הכיס מאפשר אז הם גם יכולים לתת המלצות לכולם.

אין לי כל בעיה שהאנשים כאן קונים אין סוף מוצרים - מבחינתי שימכרו את הבית שלהם בתמורה, זה רק תורם לשוק.

יש לי בעיה כשהתגובות על כל מוצר ומוצר הם שטחיות (!)

"הטוויטר אין מה לומר שם החברה, פשוט שווה כל $$, נשמע כמו חלום......."

אין שום פרטים אופרטיביים בטענות הנ"ל וזה לא תורם לאף אחד.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10


×
×
  • תוכן חדש...