Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה ג'אז החדשה או יאריס 100 החדשה?


פרוטי
שימו לב! השרשור הזה בן 5482 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבר'ה, אני חדשה בפורום וזו קניית הרכב הראשון שלי.

אשמח מאוד לעזרה איזה רכב כדאי יותר? מבחינת חסכוניות, אמינות, יופי, אבזור, בטיחות וכדאיות..

הרכב יעשה כ-600 ק"מ בשבוע...

 

הג'אז מתומחרת במחיר מאוד גבוה של 133,000 והיאריס 102,500 אבל אחרי הנחות שהונדה עושים ופריסה לתשלומים שווים במקום הלוואה ההפרש מצטמצם ל-11K בערך....

 

הדילמה השניה מתחילה כשאני חושבת שאם הג'אז היא 133K אני יכולה ללכת על הסיוויק היבירידית או האינסייט שהיא 130K

 

שתיהן עם גיר רובוטי... שאני קצת חוששת ממנו אבל עדין מסתדרת איתו.

 

אשמח לעזרה ממכם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'אז והיאריס הן בקבוצת הסופר מיני ,האינייסט והסיוויק היבריד מסווגות כרכב מישפחתי,השאלה היא עם את צריכה רכב בינוני גדול וחסכוני אז האינייסט תתאים בול אם את זקוקה לסופר מיני אז יש כמה אלטרנטיבות כמו הפורד פורד פיאסטה

החדשה,סקודה פאביה וסוזוקי סוויפט.

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-22253-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%A1%D7%98%D7%94-%D7%97%D7%95%D7%96%D7%A8%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%91-2009.aspx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דיי סגורה על האופציות שרשמתי אם אני אלך על סופר מיני אז זה או ג'אז או יאריס.

גם מבחינת דלק הן הכי חסכוניות... וזה הכי חשוב לי ברכב...

 

אני אסתפק ברכב קטן את האמת אבל אני חושבת על המחיר של הג'אז והיא במחיר של האינסייט. אז עוברת המחשבה למה לא ללכת על רכב יותר גדול.

 

בכל מקרה אם יש אנשים שמכירים את שני הרכבים שדי חדשים בשוק לשמוע חוות דעת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ יש בעייה עם מחירי הסופר-מיני. כאשר בחו"ל הם באים בהפרש של 30-40% ממחירי המשפחתיות, כאן המחירים כמעט זהים, ז"א מאוד מנופחים כלפי סופר-מיני. אז לדעתי יש לשקול בכל מקרה האים אכן צריכים את הסופר-מיני ולא יוצאים פראיירים עם הרכישה הנ"ל. למשל אישתי עושה ביקורי בית באיזור רמת-גן -גבעתיים. רכב ארוך מ-3.9 מטר פשוט לא מתאים לה, היא תתקשה לדחוף אותו בכל מיני חורים בסביבה העירונית הצפופה. אז בינתיים יש לה יונדאי גטס מליסינג, אבל מקרה הצורך היא לצערנו תצתרך לקנות גם כן סופר-מיני.

 

ואילו לא העילוצים האלה, בארץ לדעתי כדאי להעדיף רכב משפחתי. למשל סיוויק הייבריד שכרגע נמכרת ב-143 K עוד תרם תחילת המיקוח עולה באירופה בסביבות 25000 אירו, ואילו הגז' הנושאת המחירון של 133 K - ב14000 אירו בלבד, הבדל של כמעט פי שתיים. לכך יש להוסיף את הגיר הרובוטי המפוקפק בשניהם (הג'ז והיאריס), דבר שמציב סימני שאלה לגבי שמירת הערך העתידית.

 

נשאר לי רק להוסיף שכי הבעלים של הסיוויק ההיברידית אני יכול להמליץ בחום על הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'אז רכב מצויין אבל ממש לא מצדיק את מחירו,והיאריס במחיר שציינת מגיעה דיי עירומה ולא הכי בטיחותית , דווקא האינייסט היא אופציה מעולה בישבילך מיכיוון שזהו רכב סופר חסכוני וגם בגודלו הוא ממוצב בין הסופר מיני לרכב מישפחתי.

http://www.honda.co.il/hybrid/?CategoryID=203

לפי הפירסומים כל המישלוח ה-1 מכור מראש ולשני צריך :shock:להירשם ליפני אז תיבדקי מתי זמני אספקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצתרף להמלצה על האינסייט. אומנם לא נהגתי ברכב, אך ראיתי אותו באולם התצוגה וקראתי ביקורות מחו"ל.

 

לאינסייט יש יתרון מאוד חשוב על הסיוויק: השימושיות. למעשה הרכב מאוד דומה לגז' ואפילו נאה יותר בפנים.

 

כמו כן לערכתי באינסייט יהיה הרבה יותר קל להסיג צריכה מעל 20 קמ לליטר מאשר בסיוויק. הסיוויק הוא יותר מדי ממוחשב. הנהיגה הרגילה אפילו ללא יותר מדי לחיצות תניב קצת פחות מ-20. אני מסיג יותר מ-20 רק בזכות התרגילים עם דוושת הגז והפעלת הילוכים מתוחכמת, כך המנועים יופעלו לפי רצוני ולא לפי רצון המחשב, וזה ממש לא פשוט.

 

בדור ההיברידיים שבא כרגע (האינסייט, הפריוס החדש) כבר התחשבו בדבר ולכן ניתן לתפעל את הרכב ב3 תוכניות שונות - היותר והפחות חיסכוניות עם הפעלה שונה של המנועים. אגב, זה היה בכלל הרעיון של פורד. אז באינסייט כבר לא צריך לרקוד על דוושת הגז וההילוכים כמו בסיוויק, אלה פשוט ללחוץ על הכפתור המתאים.

 

אילו הייתי רוכש את הרכב היום ולא בשנה שעברה, כנראה הייתי מעדיף את האינסייט. אבל הסיוויק גם רכב מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לג'ז' החדשה מחיר מופרך מדי לדעתי, אבל אם אתה לא חייב אוטומטי (וכן רוצה סופר מיני מ א וד שימושית), אפשר לרכוש ידנית בכמעו 10 אלפי שקלים פחות.

Insane things comes from insanely people.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'אז היא מכונית טובה וקנייה גרועה - המחיר שלה מוגזם בכל קנה מידה. אם את מתלהבת מהחסכוניות שלה עדיף כבר שתקני אינסייט באותו המחיר, שתהיה גם חסכונית יותר לאורך זמן (ואת עומדת לנהוג הרבה יחסית).

לג'אז, אגב, יש גיר רובוטי בעוד לסיוויק ולאינסייט יש גיר רציף שפעולתו נעימה יותר לרוב הנהגים. אין לך מה לחשוש מאף אחד מאלו, בכל מקרה.

ליאריס, לעומתן, גיר רובוטי מעצבן ביותר שעלול להציק לך לאורך זמן ולכן את חייבת לבצע נסיעת מבחן לפני הקנייה.

 

בכל מקרה, אם החסכון חשוב לך אין שום סיבה להוציא 130 אלף שקלים על הרכב. קני סופר מיני אחרת ב-100 אלף בערך ותחסכי מיד 30 אלף שקלים וירידת ערך נמוכה יותר. גם אם היא תצרוך יותר ב-5 ק"מ לליטר (נניח 17 מול 12) תפסידי פחות מ-5000 שקלים כל שנה וכך רק אם תחזיקי את הרכב במשך 6 שנים לערך תושג נקודת האיזון (בגדול - יש עוד גורמים שצריך להתחשב בהם).

 

לשיקולך,

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי את עושה טעות שאת נעולה על ג'אז או יאריס.

ואת האינסייט בחרת סתם.

 

בהתחלה את באה ואומרת, אני רוצה רכב קטן וחסכוני בדלק. לא צריכה גדול.

ואחר כך את רואה שאת הגאז' נותנים בהנחה והיא יוצאת כ-115 לדברייך.

אחרי זה את אומרת רגע, המחיר המקורי שלה הוא 133, אז ניקח רכב גדול יותר (אמרת שאת לא צריכה) באותו מחיר (אבל על הגאז יש הנחה, לא?).

 

לטעמי יש אופציות הרבה יותר טובות בקטגוריה, ואת סתם נעולה על הגאז או היאריס.

וגם כל שרשרת ההחלטות שלך לא נכונה ואת כביכול "נגררת" על כל מיני החלטות מוזרות.

 

את רוצה סופר מיני קטנה?

חסכונית?

אמינה?

עם גיר אוטומטי רגיל?

 

יש כאלו בשפע, ביניהן המזדה 2, הסוייפט, הסיריון, יש פיאטסה חדשה, ויש עוד.

 

ממש לא ברור לי למה ננעלת על היאריס המכוערת בעלת הגיר המוזר, או הגאז שבטעות מישהו הויסף לה עוד 30K ש"ח מיותרים לתמחור, ורק מחפשים איך למכור אותה במחיר נורמלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לנאמר. החיסכון בדלק אפילו בשיעור של 30-40% יתבטה בלא יותר מכמה אלפי ש"ח בשנה. בסך הכל לא מדובר בגורם מפתח כלל וכלל. אומנם יתכן ויש לצריכה השפע פסיכולוגית כזות או אחרת, כי את הסכומים הקטנים על הדלק הרי מוציאים מדי יום ויומו וזה מכביד לאומת הוצאת סכומים גדולים בהרבה על דברים אחרים, אבל בתדירות נמוכה.

 

לדעתי כאשר הדרישות לרכב לא מוגדרות באופן ברור, נשאר הגורם של התמורה לכסף. לדעתי כאן הרכבים ההיברידיים נותנים פייט יפה. הם לא רק חיסכוניים וזולים מאוד בביטוחים, אלה גם מאובזרים היטב. אומנם באינסייט האיבזור הוא צנוע לאומת הסיוויק, אבל גם החבילה שישנה הרי לא תבוא בחינם ברכב אחר כמו למשל מאזדה 2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אבהיר ואסביר את עצמי...

אני לאחר נסיעת מבחן על היאריס, על הג'אז ועל האינסייט.

 

היאריס מאובזרת , עם 6 כריות אויר, ESP עם 100 כ"ס ,ומאוד חסכונית (קצת יותר מהג'אז אפילו)

אבל, הגיר הרובוטוי שלה מורגשה יותר משל הג'אז, איכות החומרים מאוד זולה והקונסולה עם הלוח השוענים באמצע מעוד מוזר בנוסף לכך אין לה תא מטען בכללל לעומת הג'אז.

יש לה תמורה מאוד טובה יחסית למחיר והיא משתלמת.

 

הג'אז לעומת זאת עם גיר נעים יותר, מערכת עזר לזינוק בעליה, איכות חומרים טובה יותר, בקרת אקלים וכמובן תא מטען גדול מאוד ואפשרות קיפול מושבים. הישיבה נוחה וגבוהה והנסיעה היתה די שקטה... מבחינת אבזור היא מאובזרת וצריכת הדלק שלה נמוכה.

 

האינסייט משום מה לא אהבתי, הגיר הרציף נותן לה יתרון אבל הישיבה מאוד מאוד נמוכה ולא נוחה, הדשבורד נראה זול ולוח השעונים מאוד מכוער, לי היה נראה שהאוטו די רועש ובכל עצירה המנוע מתכבה, דבר שמאוד מאוד מורגש ולי אישית הפריע, משהו שאפשר להתרגל אליו אבל בכל מקרה לא נעים.... השאלה שלי האם ככה זה גם בסיוויק ההיברידת? האם כיבוי המנוע מאוד מורגש??

 

לעניין המחיר, המחיר של הג'אז באמת מוגזם ויקר.

אני סגורה על רכישת רכב מהונדה מסיבה אחת ופשוטה, את רוב הכסף אני צריכה הלוואה ובהונדה נותנים לי אפשרות של פריסת תשלומים שווים ללא ריבית ל-60 חודשים, דבר שאף יבואן לא נותן.

מעבר לכך הם נותנים לי הנחה של לקוח נאמן כיוון שהורי רכשו השנה רכב הונדה (סיוויק 5 דלתות).

 

כל רכב אחר כגון יד 2 או מיבואן אחר מצריך אותי לקחת הלוואה עם ריבית שיכולה רק לגדול עם השנים ואני מעדיפה להמנע ממנה. ובנוסף לכך צריכת הדלק של הסופר מיני האחרות גבוהות יותר.

 

לסיכום,

מהיאריס ירדתי סופית כיוון שמסתדבר שהג'אז עדיפה ובהפרש מחיר נמוך (שהצטמצם כתוצאה של ריבית על ההלוואה ליאריס).

אבל משהו נותן לי הרגשה של פראיירית שאני רוצה לקנות הונדה ג'אז שהיא נחשבת סופר מיני ויקרה מהאינסייט ההיברדית...:roll:

 

מה שגורם לי לחשוב על הסיוויק ההיברדית שהכי יפה מכולם לדעתי והכי מאובזרת ושיש עליה היום הנחה בהונדה של 15K........ אבל עדין תצא קצת יותר יקרה מהג'אז...

 

אני מקווה שמישהו הבין אותי....:shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקנות את הגאז' שיותר מתאימה לך ויותר נוחה לך מאינסייט זה נותן לך הרגשה של פראיירית.

לעומת זאת לקנות את האינסייט שלא מתאימה לך, את לא אוהבת אותה נותן לך הרגשה של "יצאתי מלכה".

 

כן, עכשיו אני מבין אותך :oops: ....

 

אני מאמין שאחרי שעשית סקר שוק ובסך הכל את רואה שאת התנאים הכי טובים את מקבלת מהונדה, אז עכשיו ההתלבטות שלך בין הסיוויק לג'אז.

 

תעשי נסיעת מבחן גם בסיוויק הייבריד.

ואז תחליטי.

 

ואל תפחדי "לצאת פראיירית". כי תמיד יש את האינטילגינט התורן שקנה רכב יותר טוב בחצי מחיר ובנוסף קיבל גם עץ ריח על חשבון הבית.

סיפורי ה-"הבאתי מכה" טובים בערך לשבועיים מיום הקנייה.

אחרי זה את צריכה לחיות עם הרכב באופן יום-יומי למשך כמה שנים, ועדיף שזה יהיה ברכב שאתה אוהבת ומתחברת אליו, גם אם שילמת עליו יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיוויק גם מכבה מנוע בעצירות, אבל לא מיד ברמזור הראשון, אלה לאחר איזה 200-300 מטר שהוא נוסע ומתחמם קצת. אין לי מוסג אם זה שקט או רועש יותר מהאינסייט. בסך הכל לדעתי די שקט ואילו לא מסתכלים במד הסל"ד כמעט לא מרגישים את זה. לי זה דווקא נותן הרגשה נעימה: הנה אני עומד בפקק או ברמזור והדלק לא נשרף לחינם. בירידות המנוע אומנם לא מכובה, אבל הצריכה אפס (נבדק באמצעות מד צריכה). בזינוק בעלייה הרכב יכול קצת להידרדר אם לא לוחצים על הגז, אבל לא באותו הכף כמו רכב ידני או בעל גיר רובוטי. הנחה של 15000 ש"ח היא מאוד משמעותית. אני בזמנו קיבלתי הנחה דומה והרכב עלה לי אז 132K ש"ח (כולל קודן, מרימי שמשות ומגיני רוח), וזאת לאחר שבועיים של מיקוח בסוכנויות שונות וגם רק על צבע בעייתי: בורדו. אבל די מהר התרגלתי אליו וכרגע אפילו אוהב אותו.

 

קחי בחשבון רק כמה דברים. מתן ההנחה לא נמשך לאורך זמן, כי אחרת זה מתחיל לפגוע להם במחירון והליסינגים הם לקוחות חשובים עבורם. הקורות בסיוויק לא נוחות, הראות מהרכב לא משהו. סיוויק הוא רכב מעולה לכבישים, אבל מתחיל להיות בעייתי בסביבה עירונית הצפופה. אני עדיין כאשר חונה ליד המדרכה מוציא את הראש החוצה, כי מבפנים לא ראוים כלום. באינסייט שדה ראייה יותר טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Nakamichi יש משהו בדברים שלך... בסה"כ עדיף לקנות באמת רכב שאני אוהב ולא משתלם....

 

ד"ר פוליצ'וק, האינסייט במצב החסכוני מכבה מנוע בכל עצירה שלו וכשאר לוחצים על הגז להתחלת הנסיעה מרגישים שהוא נדלק ויש תחשוה לא נעימה....

חד משמעית הסיוויק יותר יפה... ולפי מה שהבנתי הנהיגה יותר נוחה ומפנקת והוא יותר מרווח מהאינסייט. מה שכם באינסייט תא המטען גדול יותר.

 

132K זה מחיר מצויין... הבעיה שמחירי הרכב עלו ולאחר הנחה של 15K יוצא 138K כמובן לפני מיקוח...

גם עכשיו ההנחה היא על רכבים מצבע מסוים שנשארו להם בעיקר כסוף כיוון שבוא חודש הם ימצאו בידי החברה 12 חודשים ואז הם יצטרכו לעבור לבעלות הונדה ומי שיקנה אותה יהיה יד 2 (זה החוק החדש) אז הם ממהרים להפטר מהפ...

באיזה סוכנות רכשת את הרכב?

וללא ספק סוכנויות שונות נותנות מחירים שונים... לזה כבר שמתי לב....

 

מה בעניין המצברים? הבנתי שצריך להחליף אותם כעבור מספר שנים? שזה עולה הרבה כסף? בדקת את הנושא כבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5482 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...