Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול P0420 אצל נוימן אייל


asa160
שימו לב! השרשור הזה בן 4863 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוצע אתמול הטיפול אצל אייל.

מדובר בקורולה 2002 עם קוד תקלה 420 הידוע לשמצה.

הבעייה קיימת בעיקר בדגמי 2003. בבדיקה של אייל ברכב שלי נמצא כי בידי דגם "מאוחר" של מודל 02 הנושא בקרבו את המחשב הבעייי של דגמי 03.

הרכב אושפז בשמונה בבוקר ונמסר חזרה בארבע. התרשמתי מאוד לטובה מרמת הסדר והנקיון במקום ומהגישה המקצועית.

מבחינת יחסי אנוש ושירותיות יש לאייל מה ללמוד אבל זה לא ממש פקטור עיקרי.

שילמתי כשליש מעלות ממיר חדש וקיבלתי אחריות לחצי שנה.

ביצעתי נסיעה של כ150 ק"מ הביתה והרכב נוסע כתמול שלשום. ההרכבה של תא הכפפות ופס הפלסטיק המגן על החיווט בדלת ימין קדמי היתה למופת.

הבעייה העיקרית של ההליך הזה היא שלא נמסרת שום אינפורמציה לגבי מהו התיקון שבוצע למעט אמירה שלא נוגעים במחשב או בממיר עקב כך שהעניין הוא סוד מקצועי.

הבנת מאייל שכבר כמה עשרות מכוניות ביצעו אצלו את ההליך ואף אחת מהן לא חזרה.

כרגע אני מרוצה מאוד, תודה לאייל.

אחזור לעדכן עוד חודש-חודשיים לתת חותמת סופית שהעסק עובד.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני משאר, שהתיקון הוא צריבה/תכנות מחדש של מחשב ניהול מנוע, ובתוכנה ה"חדשה" בוטלה ההתראה על יעולות הממיר.

 

או שהתוכנה כלל לא מתייחסת לקריאות חיישן החמצן האחורי, או שאחוזי הסטייה המותרים הוגדלו, ובכך המחשב לא "רואה" יותר את התקלה הנ"ל.

 

במידה ואני צודק, אני לא רואה את התיקון הזה כפסול, יתכן מאוד שהתכנות המקורי של טויטה היה מחמיר מידי.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפתרון של אייל הוא "כדור נגד כאבים" שמטפל רק בסמפטום ולא בבעייה. יתכן שיש טעות בתוכנת המחשב המקורית ואייל עלה על הבעייה , השאלה היא האם המנוע עדיין מזהם או לא בעקבות טיפולו הסודי של אייל שזוכה מאיתנו לכל התשבחות.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורן שלום

יש לי שאלה שאינה קשורה ישירות לתקלה. בת'רד הראשון שכתבת בנושא ב 19.3 כתבת שאותו אייל בחור מאד נחמד . היום אתה כותב עליו שיש לו בעיה ביחסי אנוש ובשירותיות. אם לא קשה לך לספק הסבר קצר לגבי הפער בגירסאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום וערב טוב!1

 

סתם שאלה לידידי מבאר שבע האם לרכב כל שהוא מסדרת התופעה 0420 בוצע במקום כלשהוא בדיקת 4 גזי פליטה ??[טרם החלפת ממיר ואו תיקון מחשב??]

האם יש בידך או בידי מישהוא קריאת גזי פליטה טרם תיקון כלשהוא -לא משנה אצלי או אצל אחרים -ולאחר התיקון -בדיקה חוזרת והשואת נתונים בסוף התיקון .

כבר זרקתי כפפה אולי כלשהיא ..בדוק ותיוכח שגם אם קוד התקלה 0420 ב90% מכלי הרכב שתבדוק אין שום סטיה מהתקן והמכוניות יעברו טסט ומיד...[למעט נורת חיווי המתריעה על תקלה]

 

הכדור חד משמעי אינו נגד כאב ראש ..

הטיפול הינו לא המצאה שלנו .. רק צריך היה לדעת היכן לקחת אותו..

התיקון אינו שינוי תוכנה ואינו צריבה של כל רכיב אלקטרוני במחשב .

 

זהוא לבנתיים איל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מהמר (כי ההימור לא עולה כסף. מצד שני אני גם לא ארוויח כלום אם אני צודק) שהטיפול כרוך בהרכבת סוג כלשהו של מסנן (קבל\סליל וכו') על מוצא חיישן החמצן השני כך שהאות היוצא ממנו ומגיע למחשב מרוסן הרבה יותר (נורת התקלה נדלקת כשהמחשב מגיע למסקנה שהממיר לא מבצע את עבודתו כראוי ולכן יש שינויים תכופים מדי במוצא שלו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחשבים מסיקים מסקנות רק במכוניות צרפתיות :wink:. במכוניות יפניות הם סתם משווים בין הנתונים המגיעים משני החיישנים. ברגע שהנתונים קרובים האחד לשני, ברמה שהיא מתחת ל-TRESHOLD מסויים, המחשב מדליק את נורת ה-CEHCK ENGINE.

 

קשה לי להאמין שסינון כלשהו של הנתונים יעזור כאן. הבעייה אינה בשינויים תכופים כי אם בחוסר שינוי, ולפיכך המסקנה (של המתכנת) היא שהממיר לא ממלא את תפקידו ומשאיר את הגזים הרעילים ביציאה בערך באותה רמה כמו בכניסה לממיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איש לא מפקפק בכישוריך המקצועיים , לגבי בדיקת גזים ברכב עם תקלה 420 PO כן בדקתי גזים והתכולה היא בערכים התקינים ובכל זאת נורת התקלות דולקת. שוחחתי איתך פעם והמלצת לי לנקות את הממיר ולבדוק שוב אם הנורה נכבת.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צירפתי חלק מ- TSB של טויוטה.

 

כדי לייצר את צורת הגל שלמעלה אתה יכול להעביר את מוצא החיישן הראשון דרך איזה מעגל חשמלי שירסן את האות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי פעם כתבה בנושא באיזה פורום רכב זר, מרכיבים מעין מאריך לחיישן חמצן האחורי (כמו מאריך מצת) הוא ימדוד פחות חמצן וזה אמור לעשות את הטריק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4863 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...