Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחרי חמש שנים....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אריה פנה אלי באימייל ושאל אותי אם אסכים לקבל את המכונית לחודש חודשיים.

אמרתי שאני לא מוכן לקבל אותה ללא תמורה.

הסכמנו שאסייע לו להעלות את התמונות בגודל תקין.

 

זה המעט שיכולתי לעשות. :-)

פורסם

אריוס מזל טוב והרבה הנאה.

ככל שאתה מאריך במילים על מורכבות הרכב אנו מעריצים אותך יותר.

 

לא מזמן מישהו העלה לאתר סרטון מ UTUBE על ג'י לנו ורכב ה SM שלו.

בסרטון הוא הסביר על הבומבות כמו אלו הקדמיות הצדדיות שלך.

הראה כיצד ניתן לפתוח את הבומבות באמצעות הברגה לשני חציים.

האם הבומבות החצויות מותקנות רק ב SM?

היות ומדובר בפתרון מעולה שדורש רק את החלפת הממברנה והוספת לחץ גז שנדרש.

למישהו יש לתרום בנושא ?

פורסם

בדרך כלל אני לא מתקרב בכלל לפורום אספנות, ואם אני כבר קורא בו משהו זה מותיר אותי עם לא יותר מגבה מורמת,אבל הפעם כל מה שיש לי לומר זה וואו!:shock: אני נשארתי עם פה פתוח וסימן שאלה ענק של איך יכלתי לא להכיר רכב שכזה?

פורסם

odednn, (עודד?)

תראה איזה עולם....אני עוקב אחר השירשור שלך אודות שיפוץ הGS ואני מעריץ אותך, ומעריך מאד מאד את העבודה שאתה עושה, ואת הפתרנות היצירתיים שלך. ראיתי והתרשמתי מאד את עבודת הריפוד. שאפו. כל מי שעובד על סיטרואן וודאי תסכים איתי- חיב לאהוב אותה. זה לא הולך בלי אהבה.

אחרי הכל צרפתיה לא??

ובענין הבומבות. כן, גם בsm שלי מותקנות כאלה שניתן לשפץ אותן. לפתוח אותן והחליף את הממברנה זו לא הבעיה. הבעיה היא למלא את הגז וליסגור את הפקק. לשם כך יש מכשיר מיוחד שמאפשר לעשות את זה תחת לחץ. בחו"ל עושים את זה. יש שיום ממברנות מסיליקון שאיכותן טובה בהרבה מהישנות.

בהצלחה עם הGS

לא לכל אחד יש סיטרואן

אבל מי שיש לו, הוא לא כל אחד

אריה

פורסם

אהה.... וניזכרתי,

אותו האיש שניראה בסרטון של הsm של ג'י לנו, הוא האיש שקבע את השיא העולמי במהירות למכוניות עם הנעה קידמית. כפי שכבר הוזכר, מעל 300 קמ"ש. שיא שלא נישבר עד היום.

אריה

פורסם
לא מזמן מישהו העלה לאתר סרטון מ UTUBE על ג'י לנו ורכב ה SM שלו.

בסרטון הוא הסביר על הבומבות כמו אלו הקדמיות הצדדיות שלך.

הראה כיצד ניתן לפתוח את הבומבות באמצעות הברגה לשני חציים.

האם הבומבות החצויות מותקנות רק ב SM?

היות ומדובר בפתרון מעולה שדורש רק את החלפת הממברנה והוספת לחץ גז שנדרש.

למישהו יש לתרום בנושא ?

אני העליתי את הלינק לאתר של ג'יי לנו.

אותו אדם שהוא מראיין בסרטון הוא הבעלים של SM World שלינק לאתרם נתתי לפני מספר הודעות בשרשור הזה.

 

כל הבומבות במערכת ההידרופנאומטית של סיטרואן (לא כולל C5/C6 שמצויידות במערכת הידראקטיב 3) בנויות באותו האופן.

שני חצאי כדור פלדה שמוברגים זה לזה וממברנה שמפרידה בין שני החצאים.

מילוי הבומבה מתבצע דרך שסתום חד-כיווני שנמצא בחלקה העליון.

המבנה זהה לחלוטין החל מה- DS ועד (כולל) לקסנטיה.

 

מכונאי סיטרואן רבים היו מחליפים את השסתום הזה בשסתום רב פעמי שהיה מאפשר למלא מחדש בומבה שהתרוקנה (יחסית).

הבעיה בפרוצדורה הזו היתה שכאשר מספיק גז בורח החוצה, הממברנה מתחילה לחבוט במתכת ולהישחק.

במצב הזה מילוי מחדש לא יועיל, וימיה של הבומבה ספורים.

 

ככל שידוע לי לא סיטרואן ולא יצרנים חליפיים הציעו רק ממברנה לרכישה, וטוב שכך.

הלחצים שבתוך כדור המתכת הזה גבוהים מאוד, וסגירה לא זהירה עלולה להוביל לתוצאות חמורות.

 

במכוניות החדשות (C5/C6) המבנה עדיין דומה, אבל הממברנה רב-שכבתית ואין שסתום מילוי.

בומבות אלה יכולות -תיאורטית- לשרוד למשך כל חייו של הרכב ללא החלפה.

פורסם

ידידי ארנון,

יש כיום אפשרות לקנות ממברנות לחוד. הבומבות שניתן לפרקן הן של המודלים הישנים יותר.

כבר ראיתי בארץ בומבות ששמו בהן שסתום ארוך כמו ונטיל של צמיג, וכך ניתן למלא גז מידי פעם. לא ניתן להשיג בארץ בומבות עם לחצים כמו שכתוב בספר עבור הds והsm. אמור להיות 26 מאחור, 40 מלפנים.

אריה

פורסם

יש אחת כזו חומה באיזור המרכז , אפילו עשו עליה כתבה בעיתון אוטו , רכב מדהים ...

 

 

אגב : לא אמור להיות כיסוי לפנסים כמו של המספר ?

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם

דני, אתה לא עוקב, כבר הזכירו את החומה כאן. גם עניין הדגם האמריקאי (בלי פנסים מסתובבים וכיסוי) נידון כאן.

 

שמר וארנון לא עושים פאנלים. אני כן.

אדון רז היקר.

לידיעתך, בחיבור בין התקרה לקיר אין פאנלים, מקסימום קרניזים, וגם אליהם אני מגיע.

פורסם
דני, אתה לא עוקב, כבר הזכירו את החומה כאן. גם עניין הדגם האמריקאי (בלי פנסים מסתובבים וכיסוי) נידון כאן.

 

 

אדון רז היקר.

לידיעתך, בחיבור בין התקרה לקיר אין פאנלים, מקסימום קרניזים, וגם אליהם אני מגיע.

 

חברים, די להתנצח, התחילו לצחצח...

אריה, אגב, חוץ מפאנלים וקרניזים, אני גם מחדש רובה (ROBA) במטבח ובאמבטיות.

אני גם מתדלק מיכל מלא אחרי כל נהיגת מבחן ועל ווקס יסודי כלל אין צורך להתדיין.

 

תהנה,

יניב

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!


×
×
  • תוכן חדש...