Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט הסבה לגיר פיג'ו 307


שימו לב! השרשור הזה בן 5563 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היא התחילה בתור 307 XT 2.0 תמימה.

והדבירם הראשונים ששמתי לה היו בקליות שקופת, טוגל לניתוק ABS ובקרות אחיזה כמו TC וESP. ושמתי לה גם צ'יפ.

n687498283_1598665_4936.jpg

n687498283_1598602_7547.jpg

 

ואם כבר צריך להליף דיסקים כבר לקחתי מחוררים מחוריצים + 4 רפידות הכל של OMP

n687498283_1598607_9271.jpg

 

וביום של המשלוח נודע לי כי יש גם קיט יניקה של סימוטה במחסן.

 

n687498283_1598609_180.jpg

n687498283_1598610_478.jpg

 

ואם כבר פירקתי את הגלגלים כדי להחליף את הדיסקים ויש ספייסרים 4 * 108 גדולים מהסטנדרט אז כבר שמתי.

 

וכמו כל ישראלי שמגיע ל100,000 ק"מ מחליף ממיר קטליטי (או שלא) אז כר החלפתי לממיר פתוח יותר.

 

n687498283_1598600_7013.jpg

n687498283_1598606_8980.jpg

 

אז אם כבר ממיר INLET ""2.5 אז כבר מחליפים את כל הצנרת ל2.5 "" וגם את הדוד.

הארדליין של רמוס:

n687498283_1598614_6899.jpg

n687498283_1598603_7826.jpg

 

הוספתי סט קפיצים של EIBACH ובמפתיע אפילו יותר נוחים מהקפיצים המקוריים (עד שמגיעים לבור).

n687498283_1598608_9839.jpg

 

וכמו שהבטחתי פה מתחיל הרוייקט גיר:

 

למרות שרב הפרוייקט היה ניסוי ותהייה יש רשימת קניות:

 

-גיר BE4R

 

n687498283_1598604_8420.jpg

 

- פלייוויל וקלאצ'

 

n687498283_1598605_8692.jpg

 

- דוושות.

 

n687498283_1598601_7281.jpg

 

ידית הילוכים (כבלים):

 

n687498283_1598611_782.jpg

 

- פלטת מנגנון להחלפת הילוכים.

- לשונית להחלפת הילוכם.

- ציריות.

- כבל קלאצ'

- שינויים בצינורות מים.

- מעקף לסטארטר.

- יניט רוורס.

- שק הילוכים מקורי מעור.

- פלטה תומכת לשק.

- ביטול תקלות של גיר אוטומט.

 

זהו את ההבדלים:

n687498283_1598612_1453.jpg

 

n687498283_1598596_5269.jpg

 

וג'אנטים OZ super lagera

 

n687498283_1598597_5543.jpg

 

n687498283_1598598_5796.jpg

n687498283_1598599_6055.jpg

 

כמובן שתמיד יש רעב לעוד.

בנתיים אנג'ל אייז כבר בדרך. :)

הצרפתיה ששיגעה אותי!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=249379

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלו, סחטיין על האומץ וההשקעה, היתה לי כזאת מכונית 307 אוטומטית xs מבציר 2002, האוטו כל כך מהנה אבל מאוד רגיש פחדתי להתקין לו אפילו קודנית מחשש לתקלות במערכת הסיבים האופטים.

 

איך בדיוק בוצעה ההתקנה אם יש לך יותר תמונות מפורטות אני מאוד אשמח לראות, הג'אנטים ממש מחמיאים לרכב, למרות שאני יותר אוהב את המקוריים ב xsi יש 17 מאותה צורה...

תסביר שוב בבקשה איך התקנת esp?

למה התקנת טוגל לניתוק ה bs?

ועוד משהו, כמה עלו לך הסט של קפיצי האייבך?

 

אם אתה מוכר את הג'אנטים המקוריים פנה אליי בפרטי.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה יפה הבחור לא ילד אהבתי.

נשארת עם הבולמים המקוריים?

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרוייקטים מדהימים אחד אחרי השני.

ולכל ה"מבינים" ששואלים שאלות כמו:"למה 307" "למה שלא תקנה ידנית" , נו באמת כשאתה אוהב רכב לא תחליף אותו בעד שום דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

10k לפי דעתי הוא עבר שם את ה-20K בשקט.

רק הגיר והגאנטים זה לפחות 10K.

אלה אם כן, היתה לו פג'ו ידנית לפירוק.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרוייקטים מדהימים אחד אחרי השני.

ולכל ה"מבינים" ששואלים שאלות כמו:"למה 307" "למה שלא תקנה ידנית" , נו באמת כשאתה אוהב רכב לא תחליף אותו בעד שום דבר.

 

יש הבדל גדול בין לשאול "למה 307" לבין "למה ידנית".

 

להחליף גיר אוט' לידני זו בהחלט פעולה שמביאה לשיפור במאפייני הרכב מבחינה ספורטיבית. לעשות זאת על אוטו שמבנהו הבסיסי לא ממש מתאים להתנהגות ספורטיבית זה לא ממש עוזר. זה אולי כיף לבעל הרכב, ונותן סיפוק - אבל הפלטפורמה נחותה מדי לשיפור ללא השקעה רצינית הרבה יותר ממה שהוצג כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חתיכת פרוייקט.

 

היכן בוצעה ההסבה?

לא נתקלת בקשיים מיוחדים?

התיבה שם היא סמי רובוטית\ממוחשבת לא? זה לא "שיגע" את המחשב?

שקלת מעבר לדגם הXSI כמו שכבר אמרו פה?

:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5563 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...