Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני חדש כאן, חבר המליץ לי על הפורום , נראה על הכיפאק.

אולי תוכלו לעזור לי - לסקרנות ואולי גם לאגו.

 

אז ככה , אתמול בערב אני דוהר לי מבית שמש לירושלים ב- BMW 320 שלי , ובערך אף אחד לא עוקף אותי.

בעליה אחרי סיבוב מוצא אני מאיץ לתלת ספרתי ועובר את כולם. פתאום מתיישב לי מישהו על הזנב ומהבהב לי .

שמתי קיקדאון והוספתי מהירות כדי להתנתק ממנו. לא עזר , הוא אחרי ומסנוור שאתן לעקוף. לחצתי חזק אבל הוא צמוד.

 

כמו ילד טוב עברתי ימינה , גם כי הייתי סקרן מה רוצה לעקוף אותי ואם יצליח. ואז עבר אותי רכב גדול , כהה ומוזר.

הוא נתן גז והאיץ קדימה בספיד אדיר ופתח ממני רווח ענק.

 

אני מכיר די הרבה מכוניות ולא הצלחתי לזהות בחושך החלקי מה זה היה .לא נראה אמריקאי ובטח לא משהו מוכר סטייל מרצדס, אודי או יגואר.

 

המשכתי הכי מהר שיכולתי אחריו , ובמזל נעמדתי מאחוריו ברמזור של גינות סחרוב.

מאחורה ראיתי רכב לא ממש חדש (שתי ספרות אחרונות 10) , עם סמל ממש מוזר. אני יתאר מה אני זוכר - סמל כזה עגול

ובפנים מין דרקון או נשר עם כמה אותיות שלא הצלחתי לקרוא.

חוץ מזה היה בצד ימין של הבגאז' מספר גדול , נדמה לי 9 , ולידו עוד משהו קטן יותר.

 

משהו יודע אולי מה היה האוטו המוזר הזה ? מה שבטוח יש לו ביצועים מהסרטים.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סאאב.

 

(אה, ואתה גבר-גבר :roll:)

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
סיומת 10 נתנה לסמל"ת בזמנו, בגלל זה אני חשבתי שמדובר באלפא, מוזר אם יתברר שזאת דווקא סאאב.

 

מצטער,אתה ממש לא בכיוון.

הסיומת הזאת היא כללית לכולם.

לצורך העניין, הגולף הקודמת שלי( שנת 2001) והקורולה של ההורים שלי (גם שנת 2001) שתיהן היו עם סיומת 10.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מצטער,אתה ממש לא בכיוון.

הסיומת הזאת היא כללית לכולם.

לצורך העניין, הגולף הקודמת שלי( שנת 2001) והקורולה של ההורים שלי (גם שנת 2001) שתיהן היו עם סיומת 10.

 

הבנתי. אז אם כך תודה על התיקון ואני לוקח את דבריי בחזרה.

פורסם

באמת תודה לכל ההתייחסויות.

 

אחרי שראיתי את הסמל שמישהו צרף לתגובה - עכשיו אני בטוח כמעט לגמרי שזו היתה סאאב. האמת שלא יצא לי הרבה

לראות סאאבים 95 על הכבישים. אני מבין שזה סטייל שבדי כמו וולבו , אז איך טנק כבד כזה מאיץ - כל הכבוד.

 

למה הפירמה כל כך נדירה שבקושי רואים ?

 

לכל מי שמנסה לעקוץ את ה - 320 שלי , אני לא נעלב . מדובר במנוע 2000 שש צילינדר 24 שסתומים , עם 150 כ"ס

שמורה , סוחבת נהדר !

 

אם הפסדתי לסאאב שבקושי יש לא סוף העולם...

2008-9 027x.jpg

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...