Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בX TRAIL ! מצאתי אותה !


MOSHE18
שימו לב! השרשור הזה בן 5566 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תתחדש ותהנה!

 

רכב נדיר למדיי בארץ. איך מצאת אותו? אני שואל כי נדמה לי שמסתתר פה סיפור מעניין- כמו תמיד במקרים כאלה. מההודעות שלך ניתן היה להבין שהיית נואש מאוד.

 

למעוניינים ב-SUV מאותה הקטגורייה: ברעננה מסתובב לאחרונה FREELANDER (הדגם שאחרי מתיחת הפנים, נדמה לי) למכירה.

ראיתי את הרכב הזה לא מעט פעמים ברחובות העיר וביום שישי ראיתי עליו מודעת למכירה. בפעם הבאה אצלם אותו ואעלה את כל הפרטים האפשריים ללוח המכירה בפורום.

 

יום טוב,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן סיפור מעניין ורק נס זה מה שהביא לי את הרכב הזה תאמין לי.

לפני כשבועיים השארתי הודעת אימייל לבחור בעל לאנדרובר שיחזור אלי, הבנאדם חזר אלי אחרי כמה שעות, התקשר אלי מחסוי והציג לי את הרכב (לאנדרובר) שלו, בקיצור לא התאים לי הרכב ובמקרה אמרתי לו "שמע אני מחפש או לאנרובר או לאנדקרוזר או אקסטרייל שכנראה ארד ממנו כי אין" - תאמינו או לא, הבנאדם אמר לי באותו רגע "אישתי מחזיקה באקסטרייל והוא לא מתאים לה" - מיותר לציין שבאותו רגע היה "קליק" די חזק, הבנאדם היה בחו"ל ואמר שיחזור בסוף השבוע, אני חיכיתי ואכלתי ציפורניים והשתותקתי לראותו, הוא הבטיח לי שהוא יתקשר אלי כשהוא יחזור וזה לא קרא, הוא השאיר לי פרט עליו (את שמו ושם העיר שבה הוא גר) - לא וויתרתי, הייתי חייב למצוא את מספר הפלא' שלו ומצאתי את מספרי הטלפון של כל האנשים ששמם זהה מאותו העיר, חייגתי אחד אחד עד שמצאתי אותו, באותו רגע הוא אמר שהוא סגר עם בנאדם אחר והוא ידבר איתי ורוב הסיכויים שהוא כבר ימכור לבחור השני, מפה לשם לא הסתדר לבחור השני ויום למחרת הרכב כבר היה אצלי, שמישהו יגיד לי שזה לא משמיים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משמיים משמיים :-)

 

תתחדש ותהנה! אגב, אם אפשר לדעת (בפרטי) כמה היא עלתה..

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך???

אתה מתכנן לנסוע רק בירידות בניוטרל:shock:

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת שמטורף, האמת שאחיי שיחיו לוקחים את הרכב בין היתר, סגנון הנסיעה שלהם די חזק, (אחרי שעוברים מוולוו עצלנית זה כיף להרביץ בגז), אחד האחים שלי אמר "הצמיגים משמיעים רעש ביציאה מהמקום" -> :shock: (עם הזמן הא יבין שהרכב הזה לא כמו הוולוו ושבשביל לנסוע צריך ללטף את הגז, בכל אופן נהג חדש כמוהו צריך לתת לגז רק להריח לו את הנעל, לא יותר)

 

משה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...