Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור סובארו B4 ידנית 2004 (צורה חדשה)


שימו לב! השרשור הזה בן 5572 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שנה בערך, אחרי חיפושים אינטנסיביים מצאתי את הרכב שבכותרת (יד שניה 80K ק"מ מידיים פרטיות) ורכשתי כרכב שני.

הנהג העקרי הוא אשתי שהספיקה מאז הרכישה להתרגל ואפילו לחבב מאד את הכלה הידנית החדשה.

 

בשתי מילים- הרכב תענוג! הנהיגה פשוט נעימה, האחיזה יוצאת דופן בכל קנה מידה מול האלטרנטיבות הצולעות שיש על הכביש ואפילו לנוחות התרגלתי למרות שאני אדם לא קטן במידותיו (1.96).

הדבר היחיד שחסר לי כדי להפוך את הכל לטוב יותר הוא יותר כוח.

 

להלן כמה פרטים רלוונטיים לעניין:

1. לרכב 95K ק"מ כיום. למנוע במקור 138 כ"ס. הקלאץ' חדש, שימוש בשמנים איכותיים וטיימינג אעשה בעוד שבועיים.

2. עיקר הנסיעה היא בין עירונית ונעשית על ידי אשתי באמצע השבוע.

3. בסופי השבוע הרכב "שלי" והנסיעה מאתגרת יותר (על כל המשתמע מכך ובגבולות הסביר).

4. התקציב ל"כוח" הנוסף יכול להגיע עד 20K ש"ח עם גמישות קלה.

5. אני יודע שלקנות רכב יותר חזק יהיה סביר יותר אבל פשוט לא מוכן להחלפה.

6. הרכב חייב להשאר אמין לחלוטין היות והוא בשימוש יומיומי.

 

על מה חשבתי:

1. החלפה למנוע 3 ליטר לגאסי מייבוא (JDM). הבנתי שאפשר לרשום את המנוע בקלות יחסית ויש מס' חברות שיכולות לייבא כזה לישראל.

2. קיט טורבו שלם למנוע הקיים.

3. שתילת מנוע משומש מאימפרזה טורבו. אני די בטוח שאופציה זו תמנע ממני רישום המנוע כחוק.

 

לאור כל מה שכתבתי אשמח להתייחסות המומחים.

מי שיכול לתת אינדיקציה על התכנות ועלויות מוזמן לעשות כן.

כל מי שמתכוון לשפוך ידע ללא ביסוס יעשה לי טובה וימנע משרשור זה.

תודה לכולם.

"הצלחה פירושה לעבוד בחריצות שמונה שעות ביום, עד שתקבל קידום ותוכל לעבוד שתיים-עשרה שעות ביום." (רוברט פרוסט)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את הסובארו הנ"ל, אבל כשסוברו נכנסה ל"מירוץ החימוש" מול הונדה אקורד ומאזדה 6, וכשהיא מכרה את הרכב שלך עם 156 כ"ס, התחילו די הרבה בעיות אמינות, שמעתי על כך בלי לברר ולהיכנס לפרטים, אבל מומלץ לחפש ולבדוק מה בדיוק היה ולמה ... סה"כ כפלטפורמה לשיפורים זה נראה אחלה רכב שבעולם.

 

ד"א, לפני שבועיים יצא לי להיפגש ברמזור עם ה 3.0 SPEC כמו שלך ... כלי חזק מאד.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף למכור ולקנות WRX מאשר לשפר B4.

אתה נכנס לסרט שהפלוס היחידי בו הוא הכייף שבבניה כל היתר הוא מינוס.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. החלפה למנוע 3 ליטר לגאסי מייבוא (JDM). הבנתי שאפשר לרשום את המנוע בקלות יחסית ויש מס' חברות שיכולות לייבא כזה לישראל.

2. קיט טורבו שלם למנוע הקיים.

3. שתילת מנוע משומש מאימפרזה טורבו. אני די בטוח שאופציה זו תמנע ממני רישום המנוע כחוק.

 

יתקנו אותי מומחי הפורום, אבל אני בטוח שבכל אחד משלושת הווריאציות הנ"ל תצטרך גם להחליף בולמים וקפיצים בכדי לשמור על התנהגות מאוזנת.

בקשר למנוע האימפרזה - פעם שאלתי עם חבר שרצה להחליף מנוע למטרת שיפור, והוסבר לנו כי כל עוד הנפח נשאר זהה לא צריכה להיות בעיית חוקיות.

CoupéF7R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה נכנס לסרט שהפלוס היחידי בו הוא הכייף שבבניה כל היתר הוא מינוס.

 

לדעתי האישית זה רוב הכיף בשיפורי רכב :-D

 

אתה נוהג ברכב שאתה בנית ותפרת עפ"י העדפות אישיות שלך גם מבחינת הספק/מומנט , גם מבחינת אחיזה ואפילו מבחינת מראה פנימי וחיצוני.

 

אני חושב שעל כל אופציה של שיפור משמעותי לרכב אם ניקח בחשבון את מחיר הרכב ואת מחיר ההשקעה, נוכל לקנות (בד"כ) רכב יותר חזק, יותר אוחז ויותר אמין(אני לא מדבר על הוספת ציפ), משמע, שיפורי רכב הם מיותרים ואפילו די טפשיים, אבל תראו איזה משיכה לא-רציונלית אדירה יש לעניין ואיזה שוק אפטר-מרקט אדיר זה ופה מתגלה העניין האמיתי על שיפורי רכב והוא שזה עניין אמוציונאלי ולא רציונלי (וזאת הסיבה למה אנחנו מתעצבנים כאן כשממליצים למכור ולקנות משהוא חדש).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי,הדבר הכי כיף בשיפורי רכב זה לקחת רכב מגמגם ולהפוך אותו למשהו בהרבה רמות מעל (ד"א לא רק מכני כמובן).

אבל בשביל זה צריך הרבה אהבה לתחום, כסף וסבלנות הרבה סבלנות.:idea:

 

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור, זה נשמע פרוייקט לפנים ברכב כמו שלך+גיר רגיל, רק שכל אחת מהאפשרויות שהעלית תעלה קצת יותר מ20K ש"ח.

 

אבל אם יש לך את הסבלנות וההתמכרות לתחום וכמובן את המזומנים אז אתה תהנה מכל רגע ומכל צעד הבא שתעשה בעניין:twisted:.

 

אני אישית התלהבתי:-P

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני במקומך מוכר ומביא GT/WRX/STI מבחינת הדלק הצריכה תעלה בהרבה הSTI אוכלת 1 ל5 בנסיעה עם סחיטת המצערת

HU: PIONEER DEH-3950MPRAER: lightning audio B4.69.3 AMP1: JENSEN 2CH 200WAAT AMP2:JBL GTS180 2CH SUB:sundstreem xs12 250RMS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהשיפור הכי משמעותי זה זה שכבר קיים אצלך, משמע הגיר, הא ידני וזה נותן לך אפשרות לנצל את המנוע כמו שצריך ,

אם הבולמים והקפיצים עייפים, אז רצוי להחליף זה יתן הרגשה נוחה יותר, אבל אם תשמור ותקפיד על טיפולים בזמן וחלפים איכותיים ולא זבל אז אתה תהנה מאוד מהרכב כמו שהוא.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידן הSTI בנסיעה רגילה בלי לחיצות אוכלת 1 ל8 לא?

 

לא- יותר לכיוון של 1:6 אולי קצת פחות, בעיר בנסיעה סטנדרטית.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף למכור ולקנות WRX מאשר לשפר B4.

אתה נכנס לסרט שהפלוס היחידי בו הוא הכייף שבבניה כל היתר הוא מינוס.

 

מילא, אני עושה "שוק" ללאון שלי, אבל שאתה ? אתה תמליץ על הרכב שלך ??? :shock:

 

למה אני כותב את זה, יש באזור שלנו B4 3.0 SPEC_R, הכלי פשוט נוסע חזק, השאיר לי אבק, כפלטפורמה להתנהלות יומיומית אני מניח שהוא הרבה יותר שימושי מה WRX

 

השכן שלך

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהפעמים היחידות שראיתי SPEC B במו עיני, הרכב עורר מאוד את סקרנותי!

למרות שהן נדירות, ביד 2 מוצעות 3 כאלו למכירה ועוד אחת ידנית עם המנוע המעודכן.

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Print.php?CatID=1&SubCatID=8&CarID=275491,279290

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Print.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=983721,999938

 

נכון שזה לא חוכמה לייעץ בשרשור שיפור לרכוש רכב אחר, אבל פה זה מתבקש...התמורה גבוהה מאוד!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5572 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...